Expeditie Robinson 2012
+56
Pussycat
Rouxxxe
iloverocknroll1984
Bazinga
Starla
SarahKey
girli
Green_Pepper
Kiekeboe
Siem
lyke
Lavendel
Guus
loura
Caribbeanlover
SnowWhite
Toet
madam
Yare
Snoes
Bacio
Ilovethe90s
June
ixis
Burn
Penny Blossom
Raindrop
Pannetoet
sanne-84
_Femme
Shisha
Bruintje Beer
Bliss
kwak
Caramba
boekenwurm83
PrimaBella
Bisq
Carra
Gympie
Cow
Aziraphale
Rush
Lady Starstruck
Sweet Sylvana
Tinus
Travelgurly
Summerlovin
Liadan
Evalynn
Mees
Clapperdie
Kowalski
Roodtomaatje
Mermaid
Happydobby
60 plaatsers
Pagina 5 van 16
Pagina 5 van 16 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16
Re: Expeditie Robinson 2012
Ik vind het ook wel naïef van Lodewijk. Ik snap zijn gevoel wel en als je zoveel hebt gedaan komt het hard aan en ik vondhet ook wel sneu, maar het is een spel. Op een gegeven moment moet je de sterke er uit stemmen om zelf overeind te blijven. Ik snap niet dat hij daar niet op kwam gister.
Gast- Gast
Voor mij is de lol van expeditie robinson er een beetje vanaf door al die complotten er meteen de sterkste eruit te stemmen. Ik snap niet dat je niet tegen de sterktse op wilt nemen, pas als je daar van wint mag je van mij zeggen dat je een echte robinson bent. Dat wegstemmen vind ik allemaal maar flauw, de reactie van Lodewijk kan ik daarom ook best begrijpen.
Ik vind Fajah leuk maar toch hoop ik dat ze volgende week verliest, ik gun het Lodewijk meer denk ik.
Komt hij terug met 5 munten, zou ik echt lachen vinden. Snap wel dat hij niks meer wil doen, zou ik dan precies hetzelfde hebben denk ik.
Ik vind Fajah leuk maar toch hoop ik dat ze volgende week verliest, ik gun het Lodewijk meer denk ik.
Komt hij terug met 5 munten, zou ik echt lachen vinden. Snap wel dat hij niks meer wil doen, zou ik dan precies hetzelfde hebben denk ik.
Gast- Gast
Ah, Lo de Bouwer Hopelijk wint hij het duel, dan staat het pokertrio wel even te kijken!
Gast- Gast
aaaah Lodewijk.... Hij is echt van slag.....
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik vond het echt niet leuk voor Lo. Hij doet zo ontzettend veel. Ze vergeten dat ze misschien na de samensmelting wel naar een ander eiland gaan en daar kan je zijn vaardigheden goed gebruiken. Ik hoop dat hij wint de volgende aflevering.
Fatima vind ik maar stom. Ik had haar leuker verwacht maar ze gaat me steeds meer tegen staan.
Paul vind ik echt leuk! Hij komt over of hij niets kan maar als het op een proef aan komt dan gaat hij als een speer!
Fatima vind ik maar stom. Ik had haar leuker verwacht maar ze gaat me steeds meer tegen staan.
Paul vind ik echt leuk! Hij komt over of hij niets kan maar als het op een proef aan komt dan gaat hij als een speer!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind het echt zo flauw dat ze elke keer zo'n complot maken en de sterkste eruit stemmen, de meest robinson waardige persoon.. bah.
Gast- Gast
+1Snoepy87 schreef:Ik vind het echt zo flauw dat ze elke keer zo'n complot maken en de sterkste eruit stemmen, de meest robinson waardige persoon.. bah.
Ben wel benieuwd naar volgende week! Het Pokertrio zat er bedeesd bij toen lodewijk ze toespraak!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Echt messentekerij... En gewoon bang gedrag, oe laten we de sterkste er maar alvast uit gooien want dat winnen we later toch nooit. Triest want het is een spel en op deze manier wint de sterkste echt Robinson waardige persoon nooit. Ik hoop dat hij wint van Faja en dat hij uiteindelijk dat spel wint. Goed voor die Belgen tweeling en voor Fatima. Fatima mag er trouwens als eerst uit van mij de volgende aflevering. Ik stoor me aan haar. Mijn mening over Faja is wel bijgesteld trouwens, ze is best grappig.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Echt een dolk in de rug van Lodewijk . Ben het met eerdere reacties eens dat je niet Robinson waardig bent als je nu al begint met het wegstemmen van de sterkste, omdat je er zelf nooit van kunt winnen.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Fatima is een stom mens! (vond ik van tevoren al, maar nu helemaal)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het heel goed van Lodewijk dat hij vanaf volgende week helemaal niets meer doet voor de groep. Baal wel, ik gun Fajah de samensmelting maar Lodewijk ook.. Ben benieuwd wie er wint volgende week.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Haha ik zag het nu wat Fajah betreft. Op mijn telefoon pakt hij als eerste die spelling als ik een gedeelte invoer, ik klik dan meteen al op enter en staat er dus Faya.
Ik vind het niet leuk die complotten, van mij mogen ze dat afschaffen, niets geen complotten meer!
Zo niet leuk dat Lodewijk nu tegen Fajah moet duelleren, had dan Fatima eruit gestemd.
Vind Fatima helemaal geen leuke meid.
Ik vind het niet leuk die complotten, van mij mogen ze dat afschaffen, niets geen complotten meer!
Zo niet leuk dat Lodewijk nu tegen Fajah moet duelleren, had dan Fatima eruit gestemd.
Vind Fatima helemaal geen leuke meid.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik vond het echt zo sneu voor Lodewijk. Hij keek echt zo zielig, alsof hij bijna moest huilen.
En ik vind die Fatima ook echt verschrikkelijk! Ik hoop dat ze de volgende keer een complot tegen haar smeden.
En ik vind die Fatima ook echt verschrikkelijk! Ik hoop dat ze de volgende keer een complot tegen haar smeden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ken Fatima niet (alleen van dit programma dan), maar ik vind haar juist wel leuk. Blijkbaar ben ik hierin een uitzondering haha .
Fajah vind ik dan weer helemaal niets, dus ik hoop dat Lodewijk de battle wint.
Fajah vind ik dan weer helemaal niets, dus ik hoop dat Lodewijk de battle wint.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Aaaj k*t lodewijk eruit vind het wel minder dat het steeds dezelfde proef is want fajah kent deze en is er nu handig is. Alle nieuwe moeten eerst aftasten enzo
Gast- Gast
Ahh Lodewijk Al had ik niet echt een voorkeur, ik vind Fajah ook leuk, maar ik vind het wel zielig voor hem. Wat een figuurtje heeft zij zeg
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een tactieken allemaal zeg. Lodewijk eruit en nu zegt Fatima dat het winnen van de proef niet zo voordelig hoeft te zijn. En peggy nu bij het pokertrio? Dat had ik ook nog niet door.
Zo nou is Tess aan de beurt. Gegarandeerd een complot tegen haar.
Zo nou is Tess aan de beurt. Gegarandeerd een complot tegen haar.
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
En daar gaat Tess. Ik hoop dat Fajah of Tess (net wie er volgende week de samensmelting haalt..) ervoor kunnen zorgen dat Fatima eruit gestemd wordt bij de samensmelting (of 1 van de broers..)
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Even heel wat anders, wat is Tess een beauty zelf zonder make-up ziet ze er fantastisch uit! Fajah ook trouwens. Maar Tess ziet er heel mooi en fris uit.
Gast- Gast
Echt dat pokertrio moet uit elkaar.. Wat een vervelend groepje zeg .. Zo is het voor de kijker toch niet leuk.
Hoe zat het ook al weer met stemmen na de samensmelting?
Ik weet dat het qua strijden ieder voorzich is.. en dan mogen er mensen naar het winnaarseiland.. En ik neem aan dat de sterkste er niet uitgestemd kan worden..
Maar wat krijgt de zwakste? Een zwarte stem?
Hoe zat het ook al weer met stemmen na de samensmelting?
Ik weet dat het qua strijden ieder voorzich is.. en dan mogen er mensen naar het winnaarseiland.. En ik neem aan dat de sterkste er niet uitgestemd kan worden..
Maar wat krijgt de zwakste? Een zwarte stem?
Gast- Gast
Nee de zwakste krijgt geen zwarte stem. Alleen de winnaar is veilig gesteld voor de eerst volgende eilandraad. Vorig jaar was er inderdaad een winnaarseiland. Heb ik dit jaar nog niets over gehoord dus misschien dat dat er dit jaar niet bij is. Was vorig jaar ook veel commentaar op, omdat ze daar echt als prinsen konden leven en dat echt niets te maken had met een expeditie.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Ohhjaa dat klopt! Ik was even kwijt hoe het ook al weer ging..
Ben nu al benieuwd naar volgende week haha. Vind het helemaal leuk.
Ben nu al benieuwd naar volgende week haha. Vind het helemaal leuk.
Gast- Gast
Carrie schreef:Even heel wat anders, wat is Tess een beauty zelf zonder make-up ziet ze er fantastisch uit! Fajah ook trouwens. Maar Tess ziet er heel mooi en fris uit.
Dat viel mij deze week ook op! Heel wat anders dan Fatima, die kan wel een photoshopje gebruiken...
Gast- Gast
Chipp schreef:Carrie schreef:Even heel wat anders, wat is Tess een beauty zelf zonder make-up ziet ze er fantastisch uit! Fajah ook trouwens. Maar Tess ziet er heel mooi en fris uit.
Dat viel mij deze week ook op! Heel wat anders dan Fatima, die kan wel een photoshopje gebruiken...
Klikt op 'vind ik leuk'.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Pagina 5 van 16 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Expeditie Robinson 2012
» Expeditie robinson terugkijken
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson 2011
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
» Expeditie robinson terugkijken
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson 2011
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
Pagina 5 van 16
Permissies van dit forum: