Expeditie Robinson 2012
+56
Pussycat
Rouxxxe
iloverocknroll1984
Bazinga
Starla
SarahKey
girli
Green_Pepper
Kiekeboe
Siem
lyke
Lavendel
Guus
loura
Caribbeanlover
SnowWhite
Toet
madam
Yare
Snoes
Bacio
Ilovethe90s
June
ixis
Burn
Penny Blossom
Raindrop
Pannetoet
sanne-84
_Femme
Shisha
Bruintje Beer
Bliss
kwak
Caramba
boekenwurm83
PrimaBella
Bisq
Carra
Gympie
Cow
Aziraphale
Rush
Lady Starstruck
Sweet Sylvana
Tinus
Travelgurly
Summerlovin
Liadan
Evalynn
Mees
Clapperdie
Kowalski
Roodtomaatje
Mermaid
Happydobby
60 plaatsers
Pagina 2 van 16
Pagina 2 van 16 • 1, 2, 3 ... 9 ... 16
Re: Expeditie Robinson 2012
Ik vind Fajah eigenlijk wel leuk!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik vind Fajah ook leuk.
Vond het ook leuk dat ze gewoon zei "Zoe gaat er toch wel uit, die is gewoon het zwakste" en dat je Zoe echt zo zag kijken van "Whaaat".. toen dacht ik echt.. meid je ziet toch zelf ook wel dat dat zo is. Je kon niet eens die mangrove alleen uitkomen.
Ik vind het leuk voor Fajah dat ze zich gewoon kan blijven 'bewijzen'. Ze moet alleen alle 2 persoonsproeven winnen. Dan haal je de samensmelting. En als de teams wisselen zit ze ook met andere in de mangrove. Dus volgens mij is het spel voor haar best 'makkelijk'. Ze hoeft helemaal geen rekening te houden met vieze spelletjes/tactieken etc. Alleen maar winnen in die duospellen en verder de rest van de groep observeren voor na de samensmelting.
Willie is echt geweldig. Maar ergens denk ik toch dat hij het niet heel lang volhoud door zijn gewicht. Als het op kracht aankomt en moeilijke wegen afleggen heeft hij het redelijk zwaar denk ik. Maar ik hoop dat het hem gewoon lukt haha.
Vond het ook leuk dat ze gewoon zei "Zoe gaat er toch wel uit, die is gewoon het zwakste" en dat je Zoe echt zo zag kijken van "Whaaat".. toen dacht ik echt.. meid je ziet toch zelf ook wel dat dat zo is. Je kon niet eens die mangrove alleen uitkomen.
Ik vind het leuk voor Fajah dat ze zich gewoon kan blijven 'bewijzen'. Ze moet alleen alle 2 persoonsproeven winnen. Dan haal je de samensmelting. En als de teams wisselen zit ze ook met andere in de mangrove. Dus volgens mij is het spel voor haar best 'makkelijk'. Ze hoeft helemaal geen rekening te houden met vieze spelletjes/tactieken etc. Alleen maar winnen in die duospellen en verder de rest van de groep observeren voor na de samensmelting.
Willie is echt geweldig. Maar ergens denk ik toch dat hij het niet heel lang volhoud door zijn gewicht. Als het op kracht aankomt en moeilijke wegen afleggen heeft hij het redelijk zwaar denk ik. Maar ik hoop dat het hem gewoon lukt haha.
Gast- Gast
Ik heb het vandaag pas gezien.
Fajah lijkt me echt geen leuk persoon, ben ook blij dat ze 'eruit' gestemd is.
Fajah lijkt me echt geen leuk persoon, ben ook blij dat ze 'eruit' gestemd is.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
He verdomme, waarom stemmen ze Willie nou weer weg. Rotbelgen (sorry Snoes, not you ofc)
Gast- Gast
Jaa stelletje losers.
Ik ben nu wel benieuwd wie de battle gaat winnen. Ik ben voor Willie!
Ik ben nu wel benieuwd wie de battle gaat winnen. Ik ben voor Willie!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vind de reclame van sbs 6 niet zo leuk.
- Spoiler:
- In een reclame spotje eerder van de week op tv kon je al zien dat Willy eruit gestemd was. Hij had namelijk de ketting om! Volgens mij lieten ze op het laatst gister al zien dat Faya als eerst die battle haalde, Willy ligt er dan uit?
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
he, hoezo komt dat op sbs dan?
Je kunt meestal wel een beetje opmaken wie er die aflevering uit gaan, want die zijn best vaak in beeld.
Ik vind het rode team gewoon minder leuk nu, vanwege die België Nederland strijd. Je weet natuurlijk niet zeker hoe dat in het andere kamp is, maar daar gaan ze nu al anders met elkaar om.
Gast- Gast
Ik vind dat de programmamakers wel na mogen denken over een contructie voor de NL-België strijd.
Het is toch elk jaar weer hetzelfde .
Het is toch elk jaar weer hetzelfde .
Gast- Gast
Zero schreef:
he, hoezo komt dat op sbs dan?
Bedoel rtl5
Caramba- Ratel
Ik heb me echt lopen ergeren aan dat rode kamp. Ik vind die Rambo een irritante man en ik kan er niet tegen dat de Belgen zo om de zaken heen draaien en niet duidelijk zeggen hoe iets is. Ik vind die België-Nederland strijd ook niet leuk, ook al begrijp ik het wel.
Erg jammer dat Willy eruit gestemd is! Ik denk namelijk niet dat hij van Faya gaat winnen. Jammer ik had hem er wel langer in willen zien. Hij is echt grappig.
Erg jammer dat Willy eruit gestemd is! Ik denk namelijk niet dat hij van Faya gaat winnen. Jammer ik had hem er wel langer in willen zien. Hij is echt grappig.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Van mij mag er wel weer een Robinson komen met "normale" mensen. Veel leuker dan al die bekende. Tot nu toe vind ik het nog niet heel leuk.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
loura schreef:Ik heb me echt lopen ergeren aan dat rode kamp. Ik vind die Rambo een irritante man en ik kan er niet tegen dat de Belgen zo om de zaken heen draaien en niet duidelijk zeggen hoe iets is. Ik vind die België-Nederland strijd ook niet leuk, ook al begrijp ik het wel.
Helemaal mee eens. Wat een draaikonten zeg..ben gewoon eerlijk.
Ik vind die Rambo ook echt verschrikkelijk, hij zal er alleen nog wel even inzitten denk ik.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Die Rambo is echt wreed irritant. Sowieso de belgen uit team rood zijn gewoon flauw met die complotjes al in het begin. Zo maken de Nederlanders daar totaal geen kans. Maargoed, ik hoop dat Fajah nog ver komt, al gun ik het Willy ook wel.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Complotten mag van mij verboden worden. Vind er op deze manier weinig aan. Altijd de belgen tegen de nederlanders, nooit eens echt samenspel.
Caramba- Ratel
Ik snap wel dat ze Willie eruit gestemd hebben. Hij had een grote mond nadat ze de proef verloren en hij was degene die wilde beginnen met een complot smeden om Ruud eruit te stemmen. Ik vond het wel zwak van hem dat hij dan uiteindelijk zélf niet eens op Ruud stemde, terwijl hij wel alle Belgen wilde overtuigen om dat te doen.
Naar mijn idee heeft hij zijn eigen ruiten ingegooid door tegen de Belgen te beginnen om Ruud eruit te stemmen omdat hij zoveel munten heeft.
Ik vind Willie verder wel leuk, maar ik vind het ook niet jammer dat hij er nu uitgestemd is. Al hoop ik wel heel erg dat hij het van Fajah wint, want haar vind ik echt een heel irritant mensen.
Hele spuit 11 reactie, maar bij ons komt het helaas altijd pas 's maandags op televisie
Naar mijn idee heeft hij zijn eigen ruiten ingegooid door tegen de Belgen te beginnen om Ruud eruit te stemmen omdat hij zoveel munten heeft.
Ik vind Willie verder wel leuk, maar ik vind het ook niet jammer dat hij er nu uitgestemd is. Al hoop ik wel heel erg dat hij het van Fajah wint, want haar vind ik echt een heel irritant mensen.
Hele spuit 11 reactie, maar bij ons komt het helaas altijd pas 's maandags op televisie
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb nog geen probleem met Fajah, maar ik had haar liever zien gaan dan Willie.
Ik vind Willie grappig, Fajah niet.
Gast- Gast
Ik vind Fajah ook leuk!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Oeh Fatima is niet zo knap met haar huilgezicht
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Niet dat ik zo mooi ben zonder, maar vind Fatima zonder make-up af en toe net een man lijken.
Gast- Gast
Wat een verschrikkelijke man is die 'Rambo' zeg!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 2 van 16 • 1, 2, 3 ... 9 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Expeditie Robinson 2012
» Expeditie robinson terugkijken
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson 2011
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
» Expeditie robinson terugkijken
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson 2011
» Expeditie Robinson gaat weer beginnen!
Pagina 2 van 16
Permissies van dit forum: