Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even een snel vraagje (gevonden!)

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Even een snel vraagje (gevonden!) - Pagina 2 Empty Re: Even een snel vraagje (gevonden!)

Bericht  Zwerver ma 31 jan 2011 - 8:10

Ik vind het al heel wat dat je weer terug gaat. Haha. Ik zou mooi naar een andere gaan joh:)
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even een snel vraagje (gevonden!) - Pagina 2 Empty Re: Even een snel vraagje (gevonden!)

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 8:54

wc-eend schreef:Ik vind het al heel wat dat je weer terug gaat. Haha. Ik zou mooi naar een andere gaan joh:)

Nee ik ga naar een andere, in Utrecht. (Als Try nog komt vertellen welke haha)

Gast
Gast

Bericht  Try wo 2 feb 2011 - 7:45

Jen_ schreef:
wc-eend schreef:Ik vind het al heel wat dat je weer terug gaat. Haha. Ik zou mooi naar een andere gaan joh:)

Ik was in Engeland, ben sinds vandaag pas weer terug dus heb nu pas weer echt de tijd Wink

Het heet kapsalon Dunya, zit op de damstraat net voor de AH *met de tram bij Westplein uitstappen*. Ik PM je zo wel even smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 7:21

Try schreef:
Jen_ schreef:

Ik was in Engeland, ben sinds vandaag pas weer terug dus heb nu pas weer echt de tijd Wink

Het heet kapsalon Dunya, zit op de damstraat net voor de AH *met de tram bij Westplein uitstappen*. Ik PM je zo wel even smile

Ah ok Dunya, bedankt! Ik weet die halte met de tram wel ja Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 22:58

Ja, dat is bij Bianko. Ik ben daar ook eens geweest, was wel tevreden maar idd niet erg hygiensche. Ik had toen zo'n flesje handdesinfectant bij me en die heb ik toen met een tissue btje op mijn wenkbrauwen gedaan! Voelde me ook vies!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:03

CKC schreef:Ja, dat is bij Bianko. Ik ben daar ook eens geweest, was wel tevreden maar idd niet erg hygiensche. Ik had toen zo'n flesje handdesinfectant bij me en die heb ik toen met een tissue btje op mijn wenkbrauwen gedaan! Voelde me ook vies!

Bah ja vies he! Ik rook zijn handen ook. Zijn handen handen zaten over mijn hele gezicht, dus mijn wenkbrauwen schoonmaken had geen zin. Voelde me de hele dag vies, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: