Even een snel vraagje (gevonden!)
4 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Even een snel vraagje (gevonden!)
Ik vind het al heel wat dat je weer terug gaat. Haha. Ik zou mooi naar een andere gaan joh:)
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Ik vind het al heel wat dat je weer terug gaat. Haha. Ik zou mooi naar een andere gaan joh:)
Nee ik ga naar een andere, in Utrecht. (Als Try nog komt vertellen welke haha)
Gast- Gast
Ik was in Engeland, ben sinds vandaag pas weer terug dus heb nu pas weer echt de tijdJen_ schreef:wc-eend schreef:Ik vind het al heel wat dat je weer terug gaat. Haha. Ik zou mooi naar een andere gaan joh:)
Het heet kapsalon Dunya, zit op de damstraat net voor de AH *met de tram bij Westplein uitstappen*. Ik PM je zo wel even
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Try schreef:Ik was in Engeland, ben sinds vandaag pas weer terug dus heb nu pas weer echt de tijdJen_ schreef:wc-eend schreef:Ik vind het al heel wat dat je weer terug gaat. Haha. Ik zou mooi naar een andere gaan joh:)
Het heet kapsalon Dunya, zit op de damstraat net voor de AH *met de tram bij Westplein uitstappen*. Ik PM je zo wel even
Ah ok Dunya, bedankt! Ik weet die halte met de tram wel ja
Gast- Gast
Ja, dat is bij Bianko. Ik ben daar ook eens geweest, was wel tevreden maar idd niet erg hygiensche. Ik had toen zo'n flesje handdesinfectant bij me en die heb ik toen met een tissue btje op mijn wenkbrauwen gedaan! Voelde me ook vies!
Gast- Gast
CKC schreef:Ja, dat is bij Bianko. Ik ben daar ook eens geweest, was wel tevreden maar idd niet erg hygiensche. Ik had toen zo'n flesje handdesinfectant bij me en die heb ik toen met een tissue btje op mijn wenkbrauwen gedaan! Voelde me ook vies!
Bah ja vies he! Ik rook zijn handen ook. Zijn handen handen zaten over mijn hele gezicht, dus mijn wenkbrauwen schoonmaken had geen zin. Voelde me de hele dag vies, haha.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» even snel een vraagje
» Even snel een vraagje .....
» Snel vraagje
» Even een snel vraagje...
» Even een snel vraagje?
» Even snel een vraagje .....
» Snel vraagje
» Even een snel vraagje...
» Even een snel vraagje?