Even een snel vraagje (gevonden!)
4 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Even een snel vraagje (gevonden!)
Ik ga straks naar Amsterdam, zitten er daar in het centrum (marokkaanse) kappers die je wenkbrauwen epileren met een touwtje?
Laatst aangepast door Jen_ op vr 28 jan 2011 - 22:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Even een snel vraagje (gevonden!)
ik heb echt geen idee,Jen!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
aniet schreef:ik heb echt geen idee,Jen!
+1 maar verwacht wel dat die te vinden zijn! Heeft Google geen antwoorden voor je?
Op google vind ik dit: salon karizma turkse salon met leuke meiden die heeel goed zijn :goedzo:
Komt van deze site: http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-2017124.html
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Bedankt voor het meedenken! Ik heb er een gevonden, op de marnixstraat. Via Preciouss weet niet of jullie die nog kennen, maar heb naar net gepingd Mijn wenkbrauwen zien er niet uit, haha heb ze expres laten groeien. Kunnen ze er straks iets moois van maken.
Gast- Gast
Ik zie dat je het al hebt gevonden, maar eventueel voor de volgende keer: ik laat dat in Utrecht doen. Is wellicht voor jou ook handig.:-)
Gast- Gast
Guattari schreef:Ik zie dat je het al hebt gevonden, maar eventueel voor de volgende keer: ik laat dat in Utrecht doen. Is wellicht voor jou ook handig.:-)
Ja ik weet wel dat ze het daar ook doen. Maar elke keer vind ik het teveel gedoe daar heen te gaan (I know, lui) en dacht ben nu toch in Amsterdam
Gast- Gast
Jen_ schreef:Guattari schreef:Ik zie dat je het al hebt gevonden, maar eventueel voor de volgende keer: ik laat dat in Utrecht doen. Is wellicht voor jou ook handig.:-)
Ja ik weet wel dat ze het daar ook doen. Maar elke keer vind ik het teveel gedoe daar heen te gaan (I know, lui) en dacht ben nu toch in Amsterdam
Haha ok, succes dan maar vanmiddag. Blijf het toch een onprettig gevoel vinden, ook al wordt het wel mooi.
Gast- Gast
Guattari schreef:Jen_ schreef:Guattari schreef:Ik zie dat je het al hebt gevonden, maar eventueel voor de volgende keer: ik laat dat in Utrecht doen. Is wellicht voor jou ook handig.:-)
Haha ok, succes dan maar vanmiddag. Blijf het toch een onprettig gevoel vinden, ook al wordt het wel mooi.
Ja het doet best zeer, vooral je bovenlip
Gast- Gast
Oh echt? Laat je dat ook doen met een touwtje? Dan zou ik volgens mij door het plafond gaan.
Gast- Gast
Guattari schreef:Oh echt? Laat je dat ook doen met een touwtje? Dan zou ik volgens mij door het plafond gaan.
Ja met een touwtje en ja dat doet zeeeer! Maar het is opzich zo voorbij. Minder snel dan harsen, maar ach.
Laatst aangepast door Jen_ op zo 30 jan 2011 - 11:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oeeeoe pijnlijk inderdaad, ik laat het ook altijd hier bij de kapper doen met een touwtje, het is wel veel mooier.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Oeeeoe pijnlijk inderdaad, ik laat het ook altijd hier bij de kapper doen met een touwtje, het is wel veel mooier.
Je ziet echt verschil he? Het is gister heel mooi gedaan opzich, maar wéér te dun. Ik zei nog, niet te dun. Maar jawel hoor. Ben nu net een Anita Maar goed met mijn wenkbrauwmake-up is het goed weg te werken. Verder is het heel mooi. Maar wel jammer hoor, hou van mooie volle wenkbrauwen. Ach het groeit weer aan.
Gast- Gast
Waarom ga je niet in Utrecht op de Damstraat? Lekker dichtbij ook..
Ik kom daar al >5 jaar en ze doen het expres niet te dun. Ze kijken daar echt naar de vorm van je gezicht, de vorm/dikte van je wenkbrauwen en maken er dan een mooie vorm van die bij je past. Ik kan wel even een foto maken van mijn wenkbrauwen nu?
Ik kom daar al >5 jaar en ze doen het expres niet te dun. Ze kijken daar echt naar de vorm van je gezicht, de vorm/dikte van je wenkbrauwen en maken er dan een mooie vorm van die bij je past. Ik kan wel even een foto maken van mijn wenkbrauwen nu?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Jen_ schreef:Mama_van2 schreef:Oeeeoe pijnlijk inderdaad, ik laat het ook altijd hier bij de kapper doen met een touwtje, het is wel veel mooier.
Je ziet echt verschil he? Het is gister heel mooi gedaan opzich, maar wéér te dun. Ik zei nog, niet te dun. Maar jawel hoor. Ben nu net een Anita Maar goed met mijn wenkbrauwmake-up is het goed weg te werken. Verder is het heel mooi. Maar wel jammer hoor, hou van mooie volle wenkbrauwen. Ach het groeit weer aan.
Ben je bij bianko geweest?
Gast- Gast
Try schreef:Waarom ga je niet in Utrecht op de Damstraat? Lekker dichtbij ook..
Ja doe maar, ben benieuwd! Hoe heet die kapsalon precies Try?
Gast- Gast
CKC schreef:Jen_ schreef:Mama_van2 schreef:Oeeeoe pijnlijk inderdaad, ik laat het ook altijd hier bij de kapper doen met een touwtje, het is wel veel mooier.
Ben je bij bianko geweest?
Poeh ik het geen idee hoe het heet. Vlakbij marnixtraat dus, en vlakbij de brandweer, hij zit recht tegenover de tramhalte. Je moet binnen een trap op naar boven voor je wenkbrauwen. Vond het heel onhygiënisch trouwens, overal lag haar, en na de vorige dame wasten ze niet eens even hun handen, en ze zitten echt met hun handen over je hele gezicht. Bah.
Gast- Gast
Purple schreef:Jen, heb je een foto van je wenkbrauwen nu?
Ja, voor:
na:
Gast- Gast
Oh, ja ze zijn zeker mooi en strak maar wel eens stuk dunner inderdaad.
Maar wel mooi hoor. Heb je trouwens geen wimperextensions meer?
Gast- Gast
Purple schreef:Oh, ja ze zijn zeker mooi en strak maar wel eens stuk dunner inderdaad.
Ja het is wel mooi strak gedaan, kan niet anders zeggen
Nee heb geen wimperextenions meer, vond het best irritant zitten. Vind mijn eigen wimpers ook mooier (voller) dat zie je op foto 2 niet, want hij zat met zijn hand op mijn oog, waardoor al mijn wimpers aan elkaar waren geplakt. Kijk hier zijn ze gewoon zoals het hoort:
Edit, kijk hier zit ook geen make-up op mijn wenkbrauw, zo kun je goed zien hoe kort de haartjes aan de bovenkant genipt zijn.
Gast- Gast
Oh ik vind Voor foto veel mooier!! Inderdaad zoals je zelf zegt veel voller.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ze zijn inderdaad vrij kort... Maar over het algemeen weten die mensen toch wel wat voor vorm wenkbrauw het mooiste bij iemand haar gezicht staat.
Ik had ook wimperextensions en vond ze ook niet dik genoeg, ik deed er dan maar weer mascara op en dat was natuurlijk weer niet de bedoeling ervan.
Ik had ook wimperextensions en vond ze ook niet dik genoeg, ik deed er dan maar weer mascara op en dat was natuurlijk weer niet de bedoeling ervan.
Gast- Gast
wc-eend schreef:Oh ik vind Voor foto veel mooier!! Inderdaad zoals je zelf zegt veel voller.
Ja ik ook! Voor had wel iets strakker gemogen, maar de volheid vind ik inderdaad mooier. Het groeit wel weer aan, en de volgende keer nóg duidelijker zijn? Wellicht is die van Try iets
Gast- Gast
Purple schreef:Ja, ze zijn inderdaad vrij kort... Maar over het algemeen weten die mensen toch wel wat voor vorm wenkbrauw het mooiste bij iemand haar gezicht staat.
Ja de vorm is prima. Nee ze zijn zo dunnig he, die wimpers? Met mascara werd het mij ook niet vol genoeg. En ik voelde die lijm prikken als ik mijn ogen dichkneep. Omdat die lijm uithardde. Ik heb ze er allemaal uitgetrokken met een pincet, kon er niet meer tegen haha.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» even snel een vraagje
» Even snel een vraagje .....
» Snel vraagje
» Even een snel vraagje...
» Even een snel vraagje?
» Even snel een vraagje .....
» Snel vraagje
» Even een snel vraagje...
» Even een snel vraagje?