Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

+4
Floor
Susan
Nijntje
Sazzle
8 plaatsers

Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  Sazzle wo 29 aug 2012 - 7:15

A.s Zaterdag ga ik samen met mijn vriend oppassen op een kleintje van 8 maanden oud. We zouden graag ergens naar toe gaan omdat thuis zitten ons niks lijkt. Alleen.. waar naar toe?
Wat is 'leuk' voor zo'n kleintje? Waarschijnlijk krijgt ze er weinig van mee, maar toch.
Wat zouden jullie doen?
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Re: Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 7:17

Kinderboerderij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Re: Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  Sazzle wo 29 aug 2012 - 7:24

Rejoy. schreef:Kinderboerderij?
Mja, dacht ik ook al aan inderdaad. Jammer dat we daarvoor een eindje moeten gaan rijden.
Maar aan de andere kant, wat zou je nog meer kunnen doen waarvoor je niet hoeft te rijden.. weinig denk ik.
Is dierenpark wissel iets? Of zit alles daar achter hekken en kooien?
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Re: Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  Nijntje wo 29 aug 2012 - 7:25

hoelang ga je oppassen? wat is je 'relatie' met het kindje? (familie, vrienden, kennissen), wat mag van ouders?
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Re: Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  Susan wo 29 aug 2012 - 7:26

Nijntje schreef:hoelang ga je oppassen? wat is je 'relatie' met het kindje? (familie, vrienden, kennissen), wat mag van ouders?

Inderdaad. Ik zou niet 'zomaar' weggaan zonder het met de ouders te overleggen.

Sowieso zou ik iets in de buurt gaan doen en niet een eind met de auto gaan rijden of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Re: Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  Sazzle wo 29 aug 2012 - 7:30

Nijntje schreef:hoelang ga je oppassen? wat is je 'relatie' met het kindje? (familie, vrienden, kennissen), wat mag van ouders?

Van de mama mag in principe alles, behalve zwemmen. Het is het dochtertje van een vriendin. En het gaat om de hele zaterdag t/m zondag middag.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Re: Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  Susan wo 29 aug 2012 - 7:31

Als alles mag behalve zwemmen dan zou ik denk ik naar de dierentuin gaan. Kindje in de buggy, lekker rondlopen, dat is op zich wel prima. De speeltuin en dergelijke, daar hebben ze nog niet zoveel aan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Re: Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  Nijntje wo 29 aug 2012 - 7:38

ik zou bijna zeggen; gewoon doen wat je zelf wilt doen. Ik denk dat je voor die kleine niet weg hoeft, die krijgt nog niet zo heel veel mee. Dierentuin is leuk, maar een kleintje heeft toch zijn slaap nodig dus zal op een gegeven moment in slaap vallen. Lekker naar het bos wandelen of strand

Ik denk dat in en om het huis zo'n kleintje zich het beste vermaakt, lekker in bad, lekker op een kleed spelen.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Re: Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  Floor wo 29 aug 2012 - 8:00

lekker wandelen, dierentuin, bossen dat soort dingen. Verder gewoon spelen binnen/buiten.
Af en toe even een rondje wandelen kan ook als het kindje nog wat vaker wil slapen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Re: Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  Sazzle wo 29 aug 2012 - 8:09

Nijntje schreef:ik zou bijna zeggen; gewoon doen wat je zelf wilt doen. Ik denk dat je voor die kleine niet weg hoeft, die krijgt nog niet zo heel veel mee. Dierentuin is leuk, maar een kleintje heeft toch zijn slaap nodig dus zal op een gegeven moment in slaap vallen. Lekker naar het bos wandelen of strand

Ik denk dat in en om het huis zo'n kleintje zich het beste vermaakt, lekker in bad, lekker op een kleed spelen.

Ja, ik denk dat een eindje wandelen ofzo opzich prima is. Net wat je zegt, ze zal toch veel slapen waarschijnlijk. Volgens mij zit ik veel te moeilijk te denken voor dat kleintje scratch
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Re: Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  Floor wo 29 aug 2012 - 8:11

Dat denk ik ook, dat je te moeilijk denkt. Onze zoon vind het al lang best als hij eten/drinken krijgt, op tijd kan slapen en verder vind hij alles wel leuk.
kiekeboe, beetje door de kamer hupsen/dansen/zingen, met een auto naar hem rijden/een bal rollen, kietelen en verder af en toe een wandeling maken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Re: Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  JD wo 29 aug 2012 - 12:11

Inderdaad gewoon doen wat je normaal ook op zaterdag doet; even een rondje door je stad/dorp, boodschappen doen, lekkr in en om het huis rommelen, spelen...stukje lopen, naar de eendjes...

Veel plezier!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Re: Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  Slakje wo 29 aug 2012 - 14:26

Winkelen!
Louise vindt winkelen wel leuk denk ik. Dan mag ze mee aan geurtjes ruiken in The Body Shop en soortgelijke winkels. Dan neemt ze niets meteen vast, maar gaat ze echt supergrappig met haar neus tegen het staaltje aan ruiken. Tussendoor terrasje doen, Louise eventjes aan tafel laten spelen, ...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Re: Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  holaagirl wo 29 aug 2012 - 18:13

Ik zou ook niet te moeilijk doen. Gewoon stukje wandelen, thuis spelen is al genoeg!
Veel plezier in ieder geval!

(ik was altijd kapot, na dagje oppassen, toen ik zelf nog geen kindje had! Haha )
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Re: Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  *Lookie* do 30 aug 2012 - 3:12

Wat de anderen al zeggen: gewoon lekker thuis wat spelen en eens even de deur uit voor een wandeling. Met uitjes doe je een kindje van 8 maanden nog geen plezier, dat is meer voor jezelf leuk. Een paar winkels in vindt mijn zoon vaak ook leuk, lekker om zich heen kijken! Maar je zit toch met slaapjes en voedingen dus heel lang kun je toch nog niet van huis.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..? Empty Re: Waar naar toe met een kindje van 8 maanden..?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum