Voor een kindje in 2013!
+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
moepie schreef:Maple schreef:Ik ook, nu 7 maanden bij elkaarLinnie1985 schreef:JaneDoe schreef:@PR, ik snap dat je zo denkt over internetdaten, zo denk/dacht ik er namelijk ook over, maar...een vriendin van mij is sinds kort via relatieplanet aan het daten, en W-O-W-! .. zij heeft toch de ene leuke date na de andere, superleuke mannen! Dus ik heb mijn mening wel wat bijgesteld over internetdaten, dus wie weet.....?
Ik heb mn vriend ook via internet leren kennen. We zijn sinds december 2009 bij elkaar.
ik ook! Wij zijn inmiddels 11 jaar bij elkaar waarvan 6 jaar getrouwd!
Ik heb mijn man ook via internet leren kenne. Bijna 7 jaar samen!!
De moeite waard om te proberen!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook 4 jaar samen en inmiddels 2 1/2 jaar getrouwd
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Nog een succesverhaal! Ik heb mijn vriend ook via internet leren kennen en wij zijn inmiddels bijna zeven jaar samen en nu bezig voor ons eerste kindje
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Haha PR toch maar eens op internet kijken voor een leuke date.....
Ook ik heb mijn man trouwens via internet leren kennen iets meer dan 5 jr geleden.
Ook ik heb mijn man trouwens via internet leren kennen iets meer dan 5 jr geleden.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Hoe zit het hier met de baby kriebels? 2013 is alweer over 3 maanden
ik kan niet wachten haha.... half november gaat mijn spiraal er alvast uit, en dan gaan we vanaf januari er echt voor! Nu al veel zin in
ik kan niet wachten haha.... half november gaat mijn spiraal er alvast uit, en dan gaan we vanaf januari er echt voor! Nu al veel zin in
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Die babykriebels zijn aardig aanwezig hoor!
Stiekem zijn we nu ook niet meer helemaal veilig bezig . Dus het komt zoals het komt.
Stiekem zijn we nu ook niet meer helemaal veilig bezig . Dus het komt zoals het komt.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Hoezeer ik ook gehoopt had hier niet te hoeven schrijven, waarschijnlijk kom ik vanaf januari hier toch ook meeschrijven.
Heb eind oktober controle bij de gynaecoloog en dan gaan we een plan opstellen. Hoogstwaarschijnlijk krijgen we dan eerst wat onderzoeken, dus tegen de tijd dat we er weer tegenaan kunnen is het wel januari. Hoop dan wel met een schone lei te beginnen en gewoon lekker snel zwanger te zijn (en blijven).
Weet niet of hier ook al een lijstje is, maar wij zijn in januari 31 en 36 en sinds april/mei 2011 bezig voor een tweede kindje. Ik ben in die tijd al wel drie keer zwanger geweest, maar helaas alledrie de keren niet gebleven.
Heb eind oktober controle bij de gynaecoloog en dan gaan we een plan opstellen. Hoogstwaarschijnlijk krijgen we dan eerst wat onderzoeken, dus tegen de tijd dat we er weer tegenaan kunnen is het wel januari. Hoop dan wel met een schone lei te beginnen en gewoon lekker snel zwanger te zijn (en blijven).
Weet niet of hier ook al een lijstje is, maar wij zijn in januari 31 en 36 en sinds april/mei 2011 bezig voor een tweede kindje. Ik ben in die tijd al wel drie keer zwanger geweest, maar helaas alledrie de keren niet gebleven.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Hè Jasmine, dit is al het derde topic op rij waar je in mee 'moet' schrijven
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes: klopt.. Zou drie keer dan toch scheepsrecht zijn?
Jasmine- Ratel
Ik vind van wel Jasmine!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Jasmine schreef:Snoes: klopt.. Zou drie keer dan toch scheepsrecht zijn?
Daar gaan we voor!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
En bij jou 5 keer dan maar?Weegschaal schreef:Jasmine schreef:Snoes: klopt.. Zou drie keer dan toch scheepsrecht zijn?
Daar gaan we voor!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:En bij jou 5 keer dan maar?Weegschaal schreef:Jasmine schreef:Snoes: klopt.. Zou drie keer dan toch scheepsrecht zijn?
Daar gaan we voor!
Ik knik zeker heel hard met je mee! Maar bij Jasmine gaat de derde keer helaas ook al niet meer op Dus we bedoelen het adhv het derde topic waarin we waarschijnlijk mee gaan schrijven. Dan moet het gewoon in het derde topic goed gaan!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Snoes schreef:En bij jou 5 keer dan maar?Weegschaal schreef:Jasmine schreef:Snoes: klopt.. Zou drie keer dan toch scheepsrecht zijn?
Daar gaan we voor!
Ik knik zeker heel hard met je mee! Maar bij Jasmine gaat de derde keer helaas ook al niet meer op Dus we bedoelen het adhv het derde topic waarin we waarschijnlijk mee gaan schrijven. Dan moet het gewoon in het derde topic goed gaan!
klopt.
In het derde topic moet het lukken!
Jasmine- Ratel
Beetje stom idee, dat het voor mij ook het derde topic zal zijn... Hopelijk kan ik het ook waarmaken. Hoe dichterbij het komt, hoe enger ik het allemaal begin te vinden, mede door de onzekere tijd qua werk waar we in zitten...
Maar ik hoop sowieso voor jullie Weegschaal en Jasmine dat jullie hier niet lang hoeven meeschrijven. Incl de andere dames uit 2011 en 2012 topic.
*edit* Ik weet het, het is allemaal zo tegenstrijdig wat ik typ. Ene moment zeg ik we gaan er stiekem voor, en het andere moment wacht ik toch maar..
Maar ik hoop sowieso voor jullie Weegschaal en Jasmine dat jullie hier niet lang hoeven meeschrijven. Incl de andere dames uit 2011 en 2012 topic.
*edit* Ik weet het, het is allemaal zo tegenstrijdig wat ik typ. Ene moment zeg ik we gaan er stiekem voor, en het andere moment wacht ik toch maar..
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik heb mij begin dit jaar gemeld, maar 2013 wil ik mij echt voor aanmelden.
We staan er beide achter. Spannend allemaal.
We staan er beide achter. Spannend allemaal.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
leuk dat er weer zo veel meiden voor gaan!
ik had me ook al eens 'aangemeld' maar heb van vriendlief eerder groen licht gekregen mét al resultaat..
alvast heel veel succes allemaal en ik hoop zooo dat het voor weegschaal en jasmine een keer goed mag gaan!
ik had me ook al eens 'aangemeld' maar heb van vriendlief eerder groen licht gekregen mét al resultaat..
alvast heel veel succes allemaal en ik hoop zooo dat het voor weegschaal en jasmine een keer goed mag gaan!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Oh ja op die manier bedoelen jullie het, Jasmine en Weegschaal. Ik zat weer niet goed op te letten
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Oh ja op die manier bedoelen jullie het, Jasmine en Weegschaal. Ik zat weer niet goed op te letten
Zullen de zwangerschapshormonen wel zijn Snoes, geeft niks
Jasmine- Ratel
Nou, de pil is hier de deur uit. Niet om een kindje te krijgen, maar omdat de pil me omtovert in een monster
Gast- Gast
Ik heb vandaag mijn spiraal laten verwijderen. Ging (zoals de vorige keer) niet makkelijk.... nu waren ze niet de touwtjes, maar mijn complete baarmoeder kwijt haha.....
de dokter mompelde toen hij bezig was: Je zou toch zeggen dat ik hier op de goede plek zit ...... dusssss
de dokter mompelde toen hij bezig was: Je zou toch zeggen dat ik hier op de goede plek zit ...... dusssss
Aagje!- Kletskop
Mag ik me hier ook alvast heel voorzichtig melden?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Tuurlijk suus! Leuk he
Aagje!- Kletskop
Ja, maar ook heel spannend! Het wordt voor ons ons eerste kindje
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hier is ook de pil de deur uit, maar we doen het (meestal ;-)) wel met condoom. Alleen weet ik nu dus niet wat mijn cyclus is en we hebben het 1 keer onveilig gehad.. Wel heb ik het idee dat ik ongesteld moet worden, maar dat heb ik al een week.. 2 testen gedaan (van de kruidvat) maar die waren negatief. Afwachten dus..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: