Voor een kindje in 2013!
+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Wat leuk, Maple!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
eind dit jaar/begin 2013 gaan wij er ook weer voor..
ik wacht alleen nog op groen licht van vriendlief!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Hmmm mijn vriend heeft net te horen gekregen dat hij vanaf September moet gaan solliciteren op een nieuwe functie i.v.m. de bezuinigen van Defensie. Dat kan 2 dingen inhouden of hij vindt geen nieuwe functie en wordt hoogswaarschijnlijk ontslagen of hij kan een nieuwe functie vinden maar dat zal voor 50% in midden of Noorden van NL zijn.
Ik hoop echt voor hem dat hij mag blijven. Hij heeft een contract voor onbepaalde tijd maar er moeten mensen weg dus ik heb geen idee hoe nauw ze kijken. Mocht hij in het midden van het land terecht komen zal het voor mij wil pittig worden qua studie misschien een kindje en een vriend die alleen het weekend thuis is.
Het is dus afwachten hoe het allemaal gaat lopen.
Ik hoop echt voor hem dat hij mag blijven. Hij heeft een contract voor onbepaalde tijd maar er moeten mensen weg dus ik heb geen idee hoe nauw ze kijken. Mocht hij in het midden van het land terecht komen zal het voor mij wil pittig worden qua studie misschien een kindje en een vriend die alleen het weekend thuis is.
Het is dus afwachten hoe het allemaal gaat lopen.
Gast- Gast
Ik wil ooooook
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Gezellig, meer meiden hier!
Wat lijkt me dat balen, "moeten" wachten op financiele stabiliteit/ vaste baan. Helaas moeten wij ook steeds op een wachtlijst voordat we met de IVF mogen starten.
@PR: Ben jij al een beetje aan het daten? Ik snap het als je niet wilt antwoorden hoor!
@Parel, ik zag dat Luce je al geantwoord had. Is ook bijzonder hoor, zoveel draagsters hier. Er zijn namelijk helemaal niet zoveel patienten in Nederland. Irl ken ik er ook geen een (edit: behalve in mijn familie dan...)
Wat lijkt me dat balen, "moeten" wachten op financiele stabiliteit/ vaste baan. Helaas moeten wij ook steeds op een wachtlijst voordat we met de IVF mogen starten.
@PR: Ben jij al een beetje aan het daten? Ik snap het als je niet wilt antwoorden hoor!
@Parel, ik zag dat Luce je al geantwoord had. Is ook bijzonder hoor, zoveel draagsters hier. Er zijn namelijk helemaal niet zoveel patienten in Nederland. Irl ken ik er ook geen een (edit: behalve in mijn familie dan...)
Laatst aangepast door Diese op vr 31 aug 2012 - 1:47; in totaal 1 keer bewerkt
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Diese schreef:
@Parel, ik zag dat Luce je al geantwoord had. Is ook bijzonder hoor, zoveel draagsters hier. Er zijn namelijk helemaal niet zoveel patienten in Nederland. Irl ken ik er ook geen een!
Ik heb er nu 3 gevonden met een kindje met die ziekte. En ik ga binnenkort een blog/website opzetten met die moeders voor info voor de buitenwereld. Misschien vind je dat wel interessant om te volgen tegen die tijd Truestar zit daar ook bij.
Gast- Gast
Ja, ik weet van Pip dan, van Diese, van jou & van truestar idd.
Ik vind het sowieso wel fijn om er iets meer van te weten, sowieso omdat M. van truestar me dicht aan het hart staat en ik ook wel eens oppas. Ik wil dan wel goed voorgelicht zijn hoe of wat met hem om te gaan mocht hij straks uit de zandbak knikkeren en mama/papa zijn niet in de buurt!
Ik vind het sowieso wel fijn om er iets meer van te weten, sowieso omdat M. van truestar me dicht aan het hart staat en ik ook wel eens oppas. Ik wil dan wel goed voorgelicht zijn hoe of wat met hem om te gaan mocht hij straks uit de zandbak knikkeren en mama/papa zijn niet in de buurt!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Luce schreef:Diese schreef:
@Parel, ik zag dat Luce je al geantwoord had. Is ook bijzonder hoor, zoveel draagsters hier. Er zijn namelijk helemaal niet zoveel patienten in Nederland. Irl ken ik er ook geen een!
Ik heb er nu 3 gevonden met een kindje met die ziekte. En ik ga binnenkort een blog/website opzetten met die moeders voor info voor de buitenwereld. Misschien vind je dat wel interessant om te volgen tegen die tijd Truestar zit daar ook bij.
Ja vind ik zeker interessant!! Wat goed dat je dat gaat doen, daar is echt wel behoefte aan! Keep me posted!!
Diese- Prater
Ik zal de link op mijn Facebook zetten als hij online is, dan kan je het volgen. Mijn bedoeling is die website zo op te zetten dat ziekenhuizen toekomstige ouders of draagsters kunnen doorverwijzen naar de site voor persoonlijke ervaringen. Ik heb dat gemist toen wij een keuze moesten maken. Ja, er staat nog een blog online van 10 jaar geleden geloof ik. Maar de medicijnen zijn inmiddels zo sterk veranderd!
Gast- Gast
Mag ik vragen om wat voor ziekte het gaat? en hoe dit zich uit bij kindjes? Ik ben nu wel erg nieuwsgierig....
Als je het ivm herkenbaarheid liever niet zegt is dat prima hoor.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:Mag ik vragen om wat voor ziekte het gaat? en hoe dit zich uit bij kindjes? Ik ben nu wel erg nieuwsgierig....
Ik pm je wel even!
Parel- Ratel
PapillonRose schreef:Ik wil ooooook
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Dankje voor je knuffel!Jasmine schreef:PapillonRose schreef:Ik wil ooooook
@Diese: Dat mag je gerust vragen hoor! Ik ben nog niet echt aan het daten. Kom in het dagelijks leven tot dusver niemand tegen, en ik ben nog niet zo ver dat ik al aan iets van een datingsite denk ofzo. Maar ik sta wel open voor een nieuwe relatie, dus ik hoop dat het er van gaat komen. Leuk trouwens, dat jullie voor een tweede gaan! Lijkt me trouwens wel bijzonder dat je dan het geslacht al weet! Al is de reden hiervoor natuurlijk minder leuk.
PapillonRose- Ratel
koNijntje schreef:eind dit jaar/begin 2013 gaan wij er ook weer voor..
Leuk!
Ik zal eind dec. de ooievaar van onze baby even doorgeven dat ie over ong negen mnd terug moet komen in de buurt moet je ondertussen wel even dat groene licht regelen
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
JaneDoe schreef:Mag ik vragen om wat voor ziekte het gaat? en hoe dit zich uit bij kindjes? Ik ben nu wel erg nieuwsgierig....
www.allesoverhemofilie.nl
Gast- Gast
JaneDoe, je bent al geinformeerd zie ik
PR, je komt vast snel een leuke man tegen, vind je een mooie en lieve meid! Ik snap dat je internetdaten een stap te ver vindt, hoewel je ook vast de succesverhalen kent.
Is inderdaad wel bijzonder om het geslacht te weten. Hoewel ik ik natuurlijk niet weet of het lukt via deze manier, ga ik er van uit we straks een heus meidengezinnetje hebben. We hebben ons in de aanschaf van spullen ed dan ook niet ingehouden in het kopen van roze , hopelijk kan het voor een tweede ronde mee En het scheelt ook in het nadenken over namen Ach ja, ook maar het positieve ervan in zien he..
PR, je komt vast snel een leuke man tegen, vind je een mooie en lieve meid! Ik snap dat je internetdaten een stap te ver vindt, hoewel je ook vast de succesverhalen kent.
Is inderdaad wel bijzonder om het geslacht te weten. Hoewel ik ik natuurlijk niet weet of het lukt via deze manier, ga ik er van uit we straks een heus meidengezinnetje hebben. We hebben ons in de aanschaf van spullen ed dan ook niet ingehouden in het kopen van roze , hopelijk kan het voor een tweede ronde mee En het scheelt ook in het nadenken over namen Ach ja, ook maar het positieve ervan in zien he..
Diese- Prater
Diese schreef:JaneDoe, je bent al geinformeerd zie ik
Ik zou zooo graag alles lekker roze willen hebben haha, maar wij hebben het bij veilig zilver gehouden, en zwart, ivm neutraliteit (is dat een woord haha). Een meidengezin lijkt me echt fantastisch!
Parel- Ratel
@PR, ik snap dat je zo denkt over internetdaten, zo denk/dacht ik er namelijk ook over, maar...een vriendin van mij is sinds kort via relatieplanet aan het daten, en W-O-W-! .. zij heeft toch de ene leuke date na de andere, superleuke mannen! Dus ik heb mijn mening wel wat bijgesteld over internetdaten, dus wie weet.....?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Leuk dat er al een hoop meiden zijn die in 2013 voor een kindje gaan. Als het lukt zal ik tzt een overzicht maken. Nog meer dames die er in 2013 (weer) voor gaan?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Hoi allemaal,
Mijn man en ik hebben besloten om vanaf januari 2013 ook voor een kindje te gaan. Ik vind het nu al mega spannend omdat ik echt een stresskip ben en super onzeker.
Maargoed, dat zal niet veranderen in de toekomst dus dat hoeft ons ook niet tegen te houden straks.
Ik wordt in februari 27 en mijn man in januari 30. Het zou ons eerste kindje zijn.
We hebben allebei een vaste baan, we wonen in een leuk huis waar we willen blijven wonen tot we 80 zijn ofzo en we hebben netjes gespaard. Ik hoop dat we er klaar voor zijn..
Mijn man en ik hebben besloten om vanaf januari 2013 ook voor een kindje te gaan. Ik vind het nu al mega spannend omdat ik echt een stresskip ben en super onzeker.
Maargoed, dat zal niet veranderen in de toekomst dus dat hoeft ons ook niet tegen te houden straks.
Ik wordt in februari 27 en mijn man in januari 30. Het zou ons eerste kindje zijn.
We hebben allebei een vaste baan, we wonen in een leuk huis waar we willen blijven wonen tot we 80 zijn ofzo en we hebben netjes gespaard. Ik hoop dat we er klaar voor zijn..
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
Flower_L schreef:koNijntje schreef:eind dit jaar/begin 2013 gaan wij er ook weer voor..
Leuk!
Ik zal eind dec. de ooievaar van onze baby even doorgeven dat ie over ong negen mnd terug moet komen in de buurt moet je ondertussen wel even dat groene licht regelen
ik lees het nu pas, haha.. ik vermoed dat dat groene licht tzt wel goed komt
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
JaneDoe schreef:@PR, ik snap dat je zo denkt over internetdaten, zo denk/dacht ik er namelijk ook over, maar...een vriendin van mij is sinds kort via relatieplanet aan het daten, en W-O-W-! .. zij heeft toch de ene leuke date na de andere, superleuke mannen! Dus ik heb mijn mening wel wat bijgesteld over internetdaten, dus wie weet.....?
Ik heb mn vriend ook via internet leren kennen. We zijn sinds december 2009 bij elkaar.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook, nu 7 maanden bij elkaarLinnie1985 schreef:JaneDoe schreef:@PR, ik snap dat je zo denkt over internetdaten, zo denk/dacht ik er namelijk ook over, maar...een vriendin van mij is sinds kort via relatieplanet aan het daten, en W-O-W-! .. zij heeft toch de ene leuke date na de andere, superleuke mannen! Dus ik heb mijn mening wel wat bijgesteld over internetdaten, dus wie weet.....?
Ik heb mn vriend ook via internet leren kennen. We zijn sinds december 2009 bij elkaar.
Gast- Gast
Hmmm, misschien toch maar aan het internetdaten slaan danMaple schreef:Ik ook, nu 7 maanden bij elkaarLinnie1985 schreef:JaneDoe schreef:@PR, ik snap dat je zo denkt over internetdaten, zo denk/dacht ik er namelijk ook over, maar...een vriendin van mij is sinds kort via relatieplanet aan het daten, en W-O-W-! .. zij heeft toch de ene leuke date na de andere, superleuke mannen! Dus ik heb mijn mening wel wat bijgesteld over internetdaten, dus wie weet.....?
PapillonRose- Ratel
Maple schreef:Ik ook, nu 7 maanden bij elkaarLinnie1985 schreef:JaneDoe schreef:@PR, ik snap dat je zo denkt over internetdaten, zo denk/dacht ik er namelijk ook over, maar...een vriendin van mij is sinds kort via relatieplanet aan het daten, en W-O-W-! .. zij heeft toch de ene leuke date na de andere, superleuke mannen! Dus ik heb mijn mening wel wat bijgesteld over internetdaten, dus wie weet.....?
ik ook! Wij zijn inmiddels 11 jaar bij elkaar waarvan 6 jaar getrouwd!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: