Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2013!

+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! - Pagina 40 Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Ilovethe90s wo 6 feb 2013 - 10:34

Welkom Pitufo!
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pitufo wo 6 feb 2013 - 21:30

Ilovethe90s schreef:Welkom Pitufo!
Dank je :-)

Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat het nog wel eens lang kon gaan duren. Hoe lang ben je al bezig?

Wij zijn pas net begonnen, maar ik ben soms ook heel bang dat we misschien wel helemaal geen kinderen kunnen krijgen. Dat is nergens op gebaseerd, die angst, behalve dan dat de ouders van mijn vriend er 3 jaar over hebben gedaan voor mijn vriend zich aandiende. Maar anderzijds was mijn moeder iedere keer juist supersnel zwanger. En dan nog, hoe het bij je ouders ging, hoeft niets te zeggen over hoe het bij jezelf gaat. Maar toch, die twijfels. Best irritant.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  SoGood wo 6 feb 2013 - 21:55

Welkom, Pitufo!

Taeda en IL90's. Hier ook het idee dat het nog wel even kan duren, wat overigens echt niet erg is maar ik baal wel enorm dat ik voor mijn gevoel niet echt op mijn lichaam kan vertrouwen. Ik wil ongesteld worden! Voor een kindje in 2013! - Pagina 40 3079029344 (Goh, dat ik daar nog eens blij om kon zijn)
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Steep wo 6 feb 2013 - 22:00

Welkom Pitufo! Ik herken deels wat je zegt, het is gewoon heel onzeker allemaal. R uben was niet gepland, dus ik weet niet hoe 'snel' ik zwanger zou kunnen raken.

Aagje; jij dus ook al in de 30+ dagen.. Hopelijk zet het inderdaad door!

All; volgens mij zijn er meer 30+ dagen dames..?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Aagje! wo 6 feb 2013 - 22:21

@welkom pitufo! Succes!

@steep: ja hoop ik ook. Dinsdag dacht ik dat het door zou zetten ivm kramp en licht roze afscheiding. Maar kramp is weer weg alleen nog wat lichte steekjes. Hoop in ieder geval dat ik snel wat meer weet!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Suus do 7 feb 2013 - 1:46

Ilovethe90s schreef:

@Taeda: Mijn gevoel zegt inmiddels ook dat het hier nog weleens een hele tijd kan gaan duren. Vervelend gevoel he?

Ik had ook dat gevoel, maar dat bleek volkomen onterecht te zijn. Zegt dus helemaal niks Voor een kindje in 2013! - Pagina 40 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Punto do 7 feb 2013 - 4:57

Dat gevoel heb ik ook wel een beetje, bij mij in de omgeving was iedereen toch sowieso wel een jaar bezig. Ach wie weet valt t mee.
Ik zit inmiddels op dag 27, nog niet ongesteld maar wel krampjes. Stiekem dinsdag al getest, hartstikke negatief. Mocht t niet doorzetten, test ik morgen nog een keer maar verwacht er niks van. Waarschijnlijk een langere cyclus deze maand..
Punto
Punto
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12

Bericht  Taeda do 7 feb 2013 - 6:30

Stom is dat hè meiden? Gelukkig ben ik niet de enige, gedeelde smart is halve smart Wink

Ik zit op dag 29 met een gemiddelde van 31 dagen (max van 33). Ik hoop dat ik mijn geduld kan bedwingen tot volgende week zaterdag. Vorige keer ging het goed, maar toen had ik geen testen in huis. Nu wel, gekocht op de dag dat ik ongesteld werd. Ik denk dat het wel lukt.
Deze dagen ben ik er eigenlijk helemaal niet mee bezig, omdat ik echt denk dat het niks is. Heb ook even moeten natellen op welke dag ik zat en ik ben al best ver, haha.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Exogenesis do 7 feb 2013 - 6:41

Ik heb gister WomanLog geïnstalleerd. Wat is dat een fijn programmaatje! Die andere had ik echt niks aan.
Ik werd nu bevestigd op het feit dat we zeer onveilig hebben gedaan op de dag van m'n eisprong. Ik voel me nu ineens heel onvruchtbaar Rolling Eyes Anyway, m'n menstruatie is dit keer heel licht (voor mijn doen). Heerlijk! Very Happy

Taeda, ik ben echt jaloers op jouw cyclus. Maar wel vervelend dat je er zo onzeker over bent. Ben je er niet te veel mee bezig? Dat kan je hele systeem slecht beïnvloeden..

Misschien een heel gekke gedachte, maar ik laat me het liefst overvallen. Het allerliefst zie ik, dat ik er straks ineens achter kom dat ik al 10 weken zwanger ben en dat ik al die spanning niet hoef mee te maken. Maar nee meiden. Nu nog niet! Na de zomer ofzo...
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Pitufo do 7 feb 2013 - 9:03

Exo, zo gek vind ik die gedachte niet eigenlijk. Dat hele zwanger worden is ook gewoon een emotionele achtbaan van iedere maand hoop en weer teleurstelling. Ik wil er zelf ook eigenlijk niet teveel mee bezig zijn. Ik las een paar pagina's terug de vraag hoe je het beste kunt vrijen rond de eisprong om zwanger te raken. Dat zijn dingen waar ik nog helemaal niet bij stil wil staan. Dat is pas iets voor als ik over een half jaar ofzo nog niet zwanger ben. Voor nu is het vooral gewoon genieten van elkaar wanneer we daar zin in hebben.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Steep do 7 feb 2013 - 9:07

Ja dat hebben wij ook. Dat we wel zien hoe en wat en gewoon genieten van elkaar. Maar ik merk wel aan mezelf dat ik me er steeds meer mee bezig hou en ik weet niet of dat een goede ontwikkeling is..

Edit: ik wil gewoon van mijn man kunnen genieten zonder dat ik denk goh misschien is het nu wel raak..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Taeda do 7 feb 2013 - 10:01

Misschien ben ik er wel teveel mee bezig, ik weet het niet. Aan de andere kant, het is niet iets dat mijn humeur continu beïnvloedt, soms een avondje. Ik geniet gewoon van ons samen, van de seks en denk dan ook echt niet heel de tijd dat het voor een kindje is. Rond mijn vruchtbare dagen (welke niet te missen zijn) hou ik er wel rekening mee dat ik eerder zin 'maak' en dat het natuurlijk wel handig is om mijn man klaar te laten komen in mijn vagina. ( Haha, dit is wel heel plat, quote maar even niet :P)
De gedachte aan zwanger worden en een kindje schiet wel dagelijks door mijn hoofd, dat doet het al twee jaar. Het is nu wel iets meer, maar vergeleken met de eerste maand valt het nu wel mee. Toen was ik echt aan het aftellen naar mijn NOD.

Ik zou het ook wel meer los willen laten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik hoop echt dat jij er wat makkelijker mee om kan gaan Exo. Het zou een stuk rustiger zijn.

Pitufo, ik denk daar nu ook nog niet over na, net als ovulatietesten en temperaturen. Dat komt wel, ik zei ook na een half jaar pas. Dat komt voor mij alleen al wel snel dichterbij...

Steep, sta jij er nu anders in dan bij de eerste?
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Pitufo do 7 feb 2013 - 10:16

Het is voor mij nu natuurlijk ook wel lekker makkelijk praten aangezien we pas net bezig zijn. Ik denk dat het voor mij ook wel lastig wordt om er niet teveel mee bezig te zijn.

En een half jaar is natuurlijk zo voorbij, in die zin dat het 'slechts' 6 pogingen zijn.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  love vr 8 feb 2013 - 2:03

Ik merk wel dat sinds ik met de pil gestopt ben er wel degelijk drukker mee ben dan voorheen.. Je stopt natuurlijk niet voor niets met de pil.. Al heb ik soms ook mijn twijfel dagen, wil ik het nu wel etc. Maar ik wacht het allemaal maar `zo rustig` mogelijk af. Onbewust doe je dit toch wel, je er druk over maken.
Je hoopt toch stiekem dat het deze maand raak is.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Exogenesis vr 8 feb 2013 - 5:53

Natuurlijk ben je er onbewust mee bezig. Dat kun je toch niet tegenhouden.

Ik denk dat ik het hetzelfde als jij ga ervaren, Taeda. Zo zit ik ook in elkaar. Daarom hoop ik ook op iets onverwachts. Om mezelf dat wachten, hopen en teleurstellen te besparen. Maar ja, zo zal het wel niet werken.. Voor een kindje in 2013! - Pagina 40 1270000679

Ik ben trouwens wel erg blij dat ik al dik een jaar niet meer aan de pil ben. Dan ben ik hopelijk ook wat sneller aan de medicijnen voor het verkorten van m'n cyclus tegen die tijd. Want toekijken en afwachten hoeft dan niet meer, het is wel duidelijk nu Wink
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Zenna vr 8 feb 2013 - 5:59

Aagje! schreef:Sinds gister zwaardere krampen, en heel licht roze afscheiding. Ik verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden.

Dus mijn lichaam heeft me goed voor de gek gehouden Sad. Mijn hele borsten zitten inmiddels onder de blauwe adres en het breid zich ook steeds verder uit. en mijn buik is echt opgezwollen. Ik ben 3 kilo afgevallen, maar mijn broeken zitten echt veel strakker bij mijn buik. Nu wil ik dus gewoon dat mijn menstruatie doorbreekt, dan kan ik naar ronde 2 smile

Nou.... ik had echt exact hetzelfde hoor... roze/rood verlies, en echt krampen.. en een week overtijd. Toen bleek dat mijn ovulatie een week later was geweest en ik heel erg zwanger was, ondanks dat ik ervan overtuigd was dat ik ongesteld aan het worden was.. Dus... smile

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=40511
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: