Voor een kindje in 2013!
+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Pfff, zijn mannen nou echt hetzelfde of lijken die van ons op elkaar? De mijne heeft ook sinds twee maanden ongeveer een nieuwe baan en moet daar erg aan wennen. Zijn hoofd kon alleen maar naar zijn werk staan, een huis, baby en andere dingen bestonden niet meer!
Dan is het juist goed dat jullie van de zomer er pas voorgaan, dan is hij hopelijk wat meer aan het ritme en het werk gewend van zijn nieuwe werk.
Dan is het juist goed dat jullie van de zomer er pas voorgaan, dan is hij hopelijk wat meer aan het ritme en het werk gewend van zijn nieuwe werk.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ojee, wat 'eng' om hier in mee te schrijven, haha.. Maar ik doe toch even mee. Wij praten al jaren over het beginnen aan kinderen.. We hadden 'gepland' (voor zover dit te plannen valt) om te beginnen in januari 2013. Dat is dus.. Volgende maand. Mijn pil is nu op en ik weet het niet.. Ik raak er een beetje van in paniek! (Mijn vriend weet het wel, die wilde gisteren al!) Anyway.. Ik heb het hier al vaker geplaatst maar ik kan/wil het er met niemand over hebben buiten mijn vriend. Het is ons geheimpje.
Maar goed ik voorzie nu zoveel zorgen.. We wonen ook ALLES behalve ideaal. (Klein, 1 slaapkamer) Ons huis staat al een jaar te koop en de vooruitzichten zijn niet al te best. Een nieuw huis kopen gaan we nu dus niet doen ivm dubbele lasten. Een baby'tje kan ook hier opgroeien. Liefde genoeg, een dakje boven z'n bolletje en een bedje. We zouden dus kunnen wachten maar aan de andere kant is mijn vriend ouder dan ik en die wil liever niet te oud papa worden. Misschien duurt het wel een tijdje voor ik zwanger word en dan moeten er nog eens 9 maanden bij opgeteld worden.
Daarnaast ben ik iemand die niet alleen alle leuke voordelen ziet aan het hebben van een kindje. Wat als je kindje niet gezond is, wat als het heel zwaar is, wat als ik geen leuke moeder ben, wat als we nooit meer samen op vakantie kunnen en wat als.... Genoeg om over te piekeren. Ik wil graag kinderen maar die klapperende eierstokken heb ik niet en zeer waarschijnlijk gaan die ook niet komen. Ik weet dus niet zo goed wanneer ik echt de knoop door moet hakken en gewoon te genieten en er voor te gaan.
Ergens wil ik nu gewoon deze pilstrip af maken, een beetje voorzichtig doen met het vrijen en kijken hoe mijn normale cyclus verloopt na 11 jaar pilslikken.
Er is dus een kans dat we voor een kindje in 2013 gaan maar het blijft eng. Ik heb ook altijd het idee dat als ik hier over praat dat het niet over ons gaat, heel apart.
Maar goed ik voorzie nu zoveel zorgen.. We wonen ook ALLES behalve ideaal. (Klein, 1 slaapkamer) Ons huis staat al een jaar te koop en de vooruitzichten zijn niet al te best. Een nieuw huis kopen gaan we nu dus niet doen ivm dubbele lasten. Een baby'tje kan ook hier opgroeien. Liefde genoeg, een dakje boven z'n bolletje en een bedje. We zouden dus kunnen wachten maar aan de andere kant is mijn vriend ouder dan ik en die wil liever niet te oud papa worden. Misschien duurt het wel een tijdje voor ik zwanger word en dan moeten er nog eens 9 maanden bij opgeteld worden.
Daarnaast ben ik iemand die niet alleen alle leuke voordelen ziet aan het hebben van een kindje. Wat als je kindje niet gezond is, wat als het heel zwaar is, wat als ik geen leuke moeder ben, wat als we nooit meer samen op vakantie kunnen en wat als.... Genoeg om over te piekeren. Ik wil graag kinderen maar die klapperende eierstokken heb ik niet en zeer waarschijnlijk gaan die ook niet komen. Ik weet dus niet zo goed wanneer ik echt de knoop door moet hakken en gewoon te genieten en er voor te gaan.
Ergens wil ik nu gewoon deze pilstrip af maken, een beetje voorzichtig doen met het vrijen en kijken hoe mijn normale cyclus verloopt na 11 jaar pilslikken.
Er is dus een kans dat we voor een kindje in 2013 gaan maar het blijft eng. Ik heb ook altijd het idee dat als ik hier over praat dat het niet over ons gaat, heel apart.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Spannend Dennenappel, Exogenesis en Sogood! Ik kan me dat niet zo goed voorstellen, ik heb echt gewacht op het moment dat het eindelijk 'kon'. Al vind ik het nu ook wel heel spannend en heb ik nog wel twijfels. Kunnen we niet beter wachten op meer zekerheid, een groter huis, meer spaargeld etc.? Ik ben immers 'nog maar' 23. Bij mij wint de kinderwens toch elke keer, het is allemaal 'meer', de basis is er. We komen er wel samen is onze insteek.
Helaas ben ik alweer ongesteld geworden, veel te vroeg! Ik heb altijd een cyclus van 31/33 dagen en nu dus 25 dagen. Balen, ik had het echt leuk gevonden om met de kerst te vertellen...
Ach, op naar ronde 3, driemaal is scheepsrecht toch?
Helaas ben ik alweer ongesteld geworden, veel te vroeg! Ik heb altijd een cyclus van 31/33 dagen en nu dus 25 dagen. Balen, ik had het echt leuk gevonden om met de kerst te vertellen...
Ach, op naar ronde 3, driemaal is scheepsrecht toch?
Gast- Gast
Spannend meiden.
Ik herken de twijfels en angst ook wel een beetje. Ergens wil ik het heel graag maar opeens is het zo dichtbij gekomen :-)
Balen Chipp. Daar gaan we voor 3x is scheepsrecht :-)
Hier nog steeds niet ongesteld geworden... dag 69 ofzo nu geloof ik sinds de 1e ongesteldheid na het stoppen van de pil
Ik herken de twijfels en angst ook wel een beetje. Ergens wil ik het heel graag maar opeens is het zo dichtbij gekomen :-)
Balen Chipp. Daar gaan we voor 3x is scheepsrecht :-)
Hier nog steeds niet ongesteld geworden... dag 69 ofzo nu geloof ik sinds de 1e ongesteldheid na het stoppen van de pil
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi, ik ben punto.
Lees al jaren mee op het forum maar nooit de behoeft gehad om mee te schrijven. Daar is nu verandering in gekomen, wij denken er namelijk over om binnenkort voor een kindje te gaan! Ik hou dit liever nog wat voor mezelf maar vind het wel leuk om hier mee te schrijven.
Volgende week gaat mijn mirena eruit na 5,5 jaar en ik heb nog geen nieuwe anticonceptie geregeld. Mijn vriend wil er op zich wel voor gaan, ik heb zelf ook al een tijdje een zeer sterke kinderwens. Begin alleen nu te twijfelen of dit wel het moment is. We hebben een slaapkamer over maar die staat vol troep, waar we moeten we daar mee heen etc.
Ook nog een keer samen vakantie zou leuk zijn maar aan de andere kant rammelt er van alles en wil ik het liefst nu al zwanger zijn.
Lastig haha. Door hier mee te lezen en te schrijven hoop ik snel dingen duidelijk te hebben voor mezelf! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met zulke gedachten. Dat we er in 2013 voor gaan is duidelijk, nu alleen nog bepalen wanneer.
Lees al jaren mee op het forum maar nooit de behoeft gehad om mee te schrijven. Daar is nu verandering in gekomen, wij denken er namelijk over om binnenkort voor een kindje te gaan! Ik hou dit liever nog wat voor mezelf maar vind het wel leuk om hier mee te schrijven.
Volgende week gaat mijn mirena eruit na 5,5 jaar en ik heb nog geen nieuwe anticonceptie geregeld. Mijn vriend wil er op zich wel voor gaan, ik heb zelf ook al een tijdje een zeer sterke kinderwens. Begin alleen nu te twijfelen of dit wel het moment is. We hebben een slaapkamer over maar die staat vol troep, waar we moeten we daar mee heen etc.
Ook nog een keer samen vakantie zou leuk zijn maar aan de andere kant rammelt er van alles en wil ik het liefst nu al zwanger zijn.
Lastig haha. Door hier mee te lezen en te schrijven hoop ik snel dingen duidelijk te hebben voor mezelf! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met zulke gedachten. Dat we er in 2013 voor gaan is duidelijk, nu alleen nog bepalen wanneer.
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Welkom Punto.
Leuk dat jullie er ook voor gaan.
owww ik herken het zo wat je schrijft. Wij willen ook graag nog 1 mooie vakantie maken samen, maar aan de andere kant wil ik graag zwanger worden.
Denken er nu over in het voorjaar nog een mooie vakantie te maken.
Leuk dat jullie er ook voor gaan.
owww ik herken het zo wat je schrijft. Wij willen ook graag nog 1 mooie vakantie maken samen, maar aan de andere kant wil ik graag zwanger worden.
Denken er nu over in het voorjaar nog een mooie vakantie te maken.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Hallo dames,
voor alle twijfelaars, gewoon ervoor gaan zou ik zeggen. Als je er 1x mee bezig bent en je ongesteld word daar merk je wel hoe graag je het wil. En hier veel problemen met zwanger worden dus het duurt nu alweer een tijdje, ben blij dat wij er toch wel voor zijn gegaan ondanks bepaalde twijfels.
voor alle twijfelaars, gewoon ervoor gaan zou ik zeggen. Als je er 1x mee bezig bent en je ongesteld word daar merk je wel hoe graag je het wil. En hier veel problemen met zwanger worden dus het duurt nu alweer een tijdje, ben blij dat wij er toch wel voor zijn gegaan ondanks bepaalde twijfels.
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Dat bedenk ik me ook vaak vlinder-2011, dat het ook nog wel een tijdje kan duren. Ik ben sowieso een eeuwige twijfelaar dus ik denk dat vriend de knoop wel doorhakt. Ach ik heb nog een week om te twijfelen haha.
Punto- Fluisteraar
Nou, hier is een soort van beslissinkje bevallen. Ik stop met de pil, vanavond neem ik de laatste in. Ik wil al 2 jaar stoppen, gewoon omdat het idee van alle hormonen me tegen staat. Dit betekent niet dat we dan er maar meteen voor gaan, ik wil eerst hier aan wennen en daarna zien we wel. Kleine stapjes. Misschien niet eens komend jaar dus want ik blijf angstig.
SoGood- Ratel
Pippa schreef:Wel spannend SoGood
Ik zou het meer 'doodeng' willen noemen.
Daarom denk ik dat ik er op dit moment helemaal nog niet klaar voor ben. Maar ja... Het zal ook wel niet veel minder eng worden ben ik bang.
SoGood- Ratel
Dat merk je vanzelf als je met de pil stopt, misschien dat je ineens denkt, ja, nu durf ik het
Gast- Gast
Haha, "Schatje! Kom, je moet nu, ik durf!"
SoGood- Ratel
Hee meiden,
Ik ben na 21 dagen gisteren weer ongesteld worden .
Wel jammer, want ben beetje ongeduldig
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
love schreef:Hee meiden,
Gaan we samen voor ronde 3
Gast- Gast
Ik ben gisteren ongesteld geworden, netjes 4 weken na het stoppen met de nuvaring. Beetje gemengde gevoelens. Aan de ene kant ben ik blij dat mijn cyclus gewoon meteen op gang komt, aan de andere kant had ik heel stiekem gehoopt dat het in een keer raak zou zijn
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Chipp schreef:love schreef:Hee meiden,
Gaan we samen voor ronde 3
Indd , zou wel leuk zijn als we tegelijk nieuws hebben
love- Kletskop
Jammer dat jullie ongesteld zijn geworden, Chipp, love en Suus. Wie weet hebben jullie deze maand meer geluk!
Van mijn kant valt er weer weinig te melden, het is nu afwachten wanneer ik ongesteld word. Of niet
Van mijn kant valt er weer weinig te melden, het is nu afwachten wanneer ik ongesteld word. Of niet
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Stiekem wil ik volgend jaar ook weer. Maar mijn verstand houdt dat nog even tegen. Succes allemaal!
Exogenesis, leuk dat jullie er waarschijnlijk voor gaan! En ik dacht steeds te lezen dat je nog lang geen kinderen wilde
Exogenesis, leuk dat jullie er waarschijnlijk voor gaan! En ik dacht steeds te lezen dat je nog lang geen kinderen wilde
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
love schreef:
En dan liever niet pas in juni ofzo
Gast- Gast
Ook hier toch de beslissing genomen, woensdag gaat mijn mirena eruit en dan zien we het wel. In de zin van, geen anticonceptie gebruiken maar ook niet direct heel erg bezig met zwanger worden. Heb al wel vitamines gehaald dus wat dat betreft zijn we erop voorbereid! Mocht t dan toch direct raak zijn, kunnen we alsnog wel op vakantie met z'n tweeën aangezien het nog 9 maanden duurt voordat je kind er is (normaal gesproken dan).
Maar vind het allemaal wel spannend hoor!
Ik zou eigenlijk nu ongeveer ongesteld moeten worden, ben ondanks mijn mirena wel steeds ongesteld geworden dus dan zitten we straks allemaal rond dezelfde tijd met testen lijkt het wel.
Maar vind het allemaal wel spannend hoor!
Ik zou eigenlijk nu ongeveer ongesteld moeten worden, ben ondanks mijn mirena wel steeds ongesteld geworden dus dan zitten we straks allemaal rond dezelfde tijd met testen lijkt het wel.
Punto- Fluisteraar
Chipp schreef:love schreef:
En dan liever niet pas in juni ofzo
Nee indd
love- Kletskop
*
Laatst aangepast door Exogenesis op di 12 feb 2013 - 7:11; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Super leuk!
Ja, de wens is er wel. Maar het gebeurt nog niet hoor. Eerst maar eens alles op de rit hebben weer. Maar ja, het gaat wel weer goed tussen ons gelukkig!
Ja, de wens is er wel. Maar het gebeurt nog niet hoor. Eerst maar eens alles op de rit hebben weer. Maar ja, het gaat wel weer goed tussen ons gelukkig!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Jaaaa ik kom me melden
Ik heb net de datum gehoord voor mijn kleine operatie (keelamandelen eruit). Op 10 januari. Ik mag niet zwanger zijn tijdens de narcose, maar daarna wel weer. Dus vanaf 11 januari gaan we er weer voor
Is er een tabel ergens? Wil iemand me erbij zetten? We zijn 25 en 34, bezig sinds juni 2011 en gaan voor een tweede kindje. De eerstvolgende cyclus na 11 januari begin ik met het slikken van Clomid.
Luce: jou had ik hier niet verwacht! Maar voorlopig nog geen derde begrijp ik? Fijn dat het weer goed gaat tussen jullie!
Exogenis: dat klinkt niet zo positief Hoe lang is je cyclus?
Love: wow jij hebt juist een hele korte cyclus. Ben je er wel eens mee naar de huisarts geweest? Onder de 24 is abnormaal kort toch? (Heb er geen verstand van, die van mij is minstens twee keer langer dan de jouwe )
Punto: spannend! Jouw naam herken ik niet trouwens. Ben je nieuw of een oude bekende? Ah ik lees het nu. Tof dat je mee komt schrijven!
Novalee: ik duim voor je meid. Wat leuk dat jullie bezig zijn voor een kindje.
Suus: jammer hoor. Hoe zit het eigenlijk bij de Nuvaring, heb je dan meteen je eigen cyclus terug of moet je eerst de hormonen uit je systeem hebben?
Sogood: waar ben je bang voor? Baby's zijn leuk
Inge: jou ken ik nog uit het 2012 topic! Sinds wanneer zijn jullie ookalweer bezig? Balen dat de boel zo langzaam op gang komt zeg. Die stomme pil ook.
Chipp: driemaal is scheepsrecht lijkt me een goed motto! En nu is het iig fijn dat je niet tijdens de kerst ongesteld bent toch?
Ik heb net de datum gehoord voor mijn kleine operatie (keelamandelen eruit). Op 10 januari. Ik mag niet zwanger zijn tijdens de narcose, maar daarna wel weer. Dus vanaf 11 januari gaan we er weer voor
Is er een tabel ergens? Wil iemand me erbij zetten? We zijn 25 en 34, bezig sinds juni 2011 en gaan voor een tweede kindje. De eerstvolgende cyclus na 11 januari begin ik met het slikken van Clomid.
Luce: jou had ik hier niet verwacht! Maar voorlopig nog geen derde begrijp ik? Fijn dat het weer goed gaat tussen jullie!
Exogenis: dat klinkt niet zo positief Hoe lang is je cyclus?
Love: wow jij hebt juist een hele korte cyclus. Ben je er wel eens mee naar de huisarts geweest? Onder de 24 is abnormaal kort toch? (Heb er geen verstand van, die van mij is minstens twee keer langer dan de jouwe )
Punto: spannend! Jouw naam herken ik niet trouwens. Ben je nieuw of een oude bekende? Ah ik lees het nu. Tof dat je mee komt schrijven!
Novalee: ik duim voor je meid. Wat leuk dat jullie bezig zijn voor een kindje.
Suus: jammer hoor. Hoe zit het eigenlijk bij de Nuvaring, heb je dan meteen je eigen cyclus terug of moet je eerst de hormonen uit je systeem hebben?
Sogood: waar ben je bang voor? Baby's zijn leuk
Inge: jou ken ik nog uit het 2012 topic! Sinds wanneer zijn jullie ookalweer bezig? Balen dat de boel zo langzaam op gang komt zeg. Die stomme pil ook.
Chipp: driemaal is scheepsrecht lijkt me een goed motto! En nu is het iig fijn dat je niet tijdens de kerst ongesteld bent toch?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: