Voor een kindje in 2013!
+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Ik snapte je wel idd Chipp :-)
Hopelijk blijft het hier gewoon ongedwongen seks en niet verplicht op bepaalde dagen. Maar denk dat wanneer het zwanger worden langer duurt ik daar ook wel rekening mee ga houden, maar vooralsnog niet
haha ja ongi ook zo'n woord die ik stom vind :-D
Hopelijk blijft het hier gewoon ongedwongen seks en niet verplicht op bepaalde dagen. Maar denk dat wanneer het zwanger worden langer duurt ik daar ook wel rekening mee ga houden, maar vooralsnog niet
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge schreef:Ik snapte je wel idd Chipp :-)
Dus, tijdens je ei lekker veel klussen, en hopen dat je niet ongi wordt en er een klein wondertje in je buik groeit, die zich mag ontwikkelen tot buikbaby!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Inge schreef:Ik snapte je wel idd Chipp :-)
Dus, tijdens je ei lekker veel klussen, en hopen dat je niet ongi wordt en er een klein wondertje in je buik groeit, die zich mag ontwikkelen tot buikbaby!
Ik bedoel maar :-D
Inge- Ratel
Hoe gaat het bij iedereen .
Hier zijn gangetje, heb de laatste tijd wat last van huilbuien komt mijn vader is aantal jaren overleden en heb daar de laatste week erg veel last van .
Ik moet einde van de week ongesteld worden dus ben benieuwd.
Hier zijn gangetje, heb de laatste tijd wat last van huilbuien komt mijn vader is aantal jaren overleden en heb daar de laatste week erg veel last van .
Ik moet einde van de week ongesteld worden dus ben benieuwd.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
ik herken dat wel Love, mijn vader is in 2006 overleden, en ik heb het ook wel eens, die periodes dat ik er extra mee bezig ben.
Hier gaat alles goed, net terug van een heerlijk lang weekend berlijn! D was bij mijn moeder, we waren met vrienden. Ondanks dat ik haar natuurlijk mis, geniet ik ook extra van zulke dingen.
Ik had zo een beetje gister ongesteld moeten worden, dus ben benieuwd wanneer het komt, voor alsnog is er helemaal niets te bekennen. Wel een keer in het heets van het moment het condoom achter wegen gelaten, en dat gaf toch wel weer iets spannends.... in princiepe gaan we er toch gewoon begin 2013 voor, maar mocht het al eerder worden door dit soort acties dan is dat ook prima....
Hier gaat alles goed, net terug van een heerlijk lang weekend berlijn! D was bij mijn moeder, we waren met vrienden. Ondanks dat ik haar natuurlijk mis, geniet ik ook extra van zulke dingen.
Ik had zo een beetje gister ongesteld moeten worden, dus ben benieuwd wanneer het komt, voor alsnog is er helemaal niets te bekennen. Wel een keer in het heets van het moment het condoom achter wegen gelaten, en dat gaf toch wel weer iets spannends.... in princiepe gaan we er toch gewoon begin 2013 voor, maar mocht het al eerder worden door dit soort acties dan is dat ook prima....
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ja blijft lastig, en heb het nog niet echt helemaal verwerkt denk ik maar geef er maar gewoon aan toe.
Fijn of niet even weekendje wat leuks doen heb je het mooi gehad in Berlijn ?
Lijkt me echt `raar` om dan zonder je kindje weg te zijn, maar denk dat het soms ook wel nodig kan zijn voor jezelf en je partner.
Spannend zeg! Ga je deze week dan al testen of wacht je er nog even mee?
Ik moet eind deze week ongesteld worden, wij doen het nu al tijdje zonder voorbehoedsmiddelen maar wilden eerste instantie pas begin volgend jaar te beginnen .
Fijn of niet even weekendje wat leuks doen heb je het mooi gehad in Berlijn ?
Lijkt me echt `raar` om dan zonder je kindje weg te zijn, maar denk dat het soms ook wel nodig kan zijn voor jezelf en je partner.
Spannend zeg! Ga je deze week dan al testen of wacht je er nog even mee?
Ik moet eind deze week ongesteld worden, wij doen het nu al tijdje zonder voorbehoedsmiddelen maar wilden eerste instantie pas begin volgend jaar te beginnen .
love- Kletskop
Wij zijn afgelopen weekend ook met z'n 2en naar texel geweest. Het was heerlijk even met z'n 2en heerlijk tot elkaar komen maar toch ook weer fijn toen we z. gingen ophalen. Ik moest volgens mijn berekeningen afgelopen zaterdag ongesteld worden. Zaterdag een test gedaan maar hij was negatief. Tot op vandaag ben ik nog niet ongesteld en we gaan morgen of donderdag testen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ben echt vreselijk ongesteld geweest. Dacht zaterdag, nu is het eindelijk over, maar nee zondag ging het vrolijk verder. Nu week later nog! Pfff.
Willen er nu echt voor gaan.
Ik vind de woorden "ongi" en "klussen" verschrikkelijk. Het woord klussen gebruik ik wanneer er in huis geklust moet worden (lees: cv ketel ophangen o.i.d). Heeft i.m.o niets met seks te maken.
Zeg dan liever, we blijven oefenen
Willen er nu echt voor gaan.
Ik vind de woorden "ongi" en "klussen" verschrikkelijk. Het woord klussen gebruik ik wanneer er in huis geklust moet worden (lees: cv ketel ophangen o.i.d). Heeft i.m.o niets met seks te maken.
Zeg dan liever, we blijven oefenen
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Nou dat `ongi` en `klussen` vind ik ook verschrikkelijk
love- Kletskop
haha idd :-)
Gats vervelend spetter. Hopelijk is je ongesteldheid snel over
Annie en Love
Gats vervelend spetter. Hopelijk is je ongesteldheid snel over
Annie en Love
Inge- Ratel
Vervelend Annie en Love. Ik kan mij voorstellen dat je er af en toe meer mee bezig bent en in deze periode juist nog meer. Sterkte
Wel spannend dat er al zoveel mee bezig zijn zeg! Volgende week gaan we een huis bezichtigen, hoop dat het wat wordt (dit huis is te klein voor een kleine).
Er is hier wat heeeel vreemds gebeurd en ik weet nog niet of ik nou blij moet zijn of het te voorbarig is! Ik had de afgelopen dagen al af en toe wat viezigheid en opeens had ik zondag bloed (sorry voor de details, weet niet hoe ik het anders kan beschrijven/vertellen). Door de pil heen!, was hem weliswaar zaterdag vergeten, maar toch! Ik ben al ruim zeven jaar niet meer ongesteld geweest en dan nu dit! Ik snap er werkelijk niets van. Het is niet veel, maar toch, het is vers en misschien gebeuren er nu allemaal rare dingen in mijn buik! (ik zou nu willen dat ik een klepje op mijn buik open kan doen en zo via een schermpje naar binnen kan kijken ). Mijn buik is ook druk in de weer, doet af en toe zeurderig pijn, mijn darmen reageren er druk op, etc. Ooit in het verleden toen ik nog wel ongesteld werd, was ik het wel wat meer, maar had ik nooit last.
Ik hoop dat dit doorzet, ik ga denk ik vaker stop weken inlassen. Wel moet ik gigantisch wennen aan het naar de wc gaan, op tijd verwisselen, rekening houden met wat je aan hebt 's nachts, e.d. Ik ben dat helemaal niet meer gewend!
Wel spannend dat er al zoveel mee bezig zijn zeg! Volgende week gaan we een huis bezichtigen, hoop dat het wat wordt (dit huis is te klein voor een kleine).
Er is hier wat heeeel vreemds gebeurd en ik weet nog niet of ik nou blij moet zijn of het te voorbarig is! Ik had de afgelopen dagen al af en toe wat viezigheid en opeens had ik zondag bloed (sorry voor de details, weet niet hoe ik het anders kan beschrijven/vertellen). Door de pil heen!, was hem weliswaar zaterdag vergeten, maar toch! Ik ben al ruim zeven jaar niet meer ongesteld geweest en dan nu dit! Ik snap er werkelijk niets van. Het is niet veel, maar toch, het is vers en misschien gebeuren er nu allemaal rare dingen in mijn buik! (ik zou nu willen dat ik een klepje op mijn buik open kan doen en zo via een schermpje naar binnen kan kijken ). Mijn buik is ook druk in de weer, doet af en toe zeurderig pijn, mijn darmen reageren er druk op, etc. Ooit in het verleden toen ik nog wel ongesteld werd, was ik het wel wat meer, maar had ik nooit last.
Ik hoop dat dit doorzet, ik ga denk ik vaker stop weken inlassen. Wel moet ik gigantisch wennen aan het naar de wc gaan, op tijd verwisselen, rekening houden met wat je aan hebt 's nachts, e.d. Ik ben dat helemaal niet meer gewend!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Weten jullie trouwens welke verzekering goed is i.v.m. zwangerschap, bevalling en al dat gebeuren?
Ik denk dat ik dat nu toch aan moet gaan zetten voor het komende jaar.
Ik denk dat ik dat nu toch aan moet gaan zetten voor het komende jaar.
Dennenappel- Kletskop
Inge en Denneappel bedankt voor jullie !
Goede vraag Denneappel betreft de verzekering. Ik zit nu bij Zilverenkruis, misschien dat ik toch maar eens moet gaan verdiepen in het pakket rondom een zwangerschap, want ik heb daar ook geen idee van hoe dat werkt
Gaan jullie straks een zwangerschapscursus volgen?
Ik zelf weet het nog niet, ben zelf nogal angstig richting het hele bevallen
Goede vraag Denneappel betreft de verzekering. Ik zit nu bij Zilverenkruis, misschien dat ik toch maar eens moet gaan verdiepen in het pakket rondom een zwangerschap, want ik heb daar ook geen idee van hoe dat werkt
Gaan jullie straks een zwangerschapscursus volgen?
Ik zelf weet het nog niet, ben zelf nogal angstig richting het hele bevallen
love- Kletskop
*
Laatst aangepast door mida4you op wo 14 nov 2012 - 8:49; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Super! Heel leuk!
Ik moet ook opbiechten, dacht het eerst voor me te houden, maar ik wil er over kunnen kletsen. Een paar weken geleden (op mijn verjaardag) heeft P. aangegeven dat we niet hoeven te wachten tot 2013
Zondag had ik ongesteld moeten worden, na vandaag zit ik op mijn langste cyclus van dit jaar. Helaas was de test gisteren negatief. Aan de andere kant nog niet ongesteld, dus er is een klein kansje dat het te vroeg was....
Ik moet ook opbiechten, dacht het eerst voor me te houden, maar ik wil er over kunnen kletsen. Een paar weken geleden (op mijn verjaardag) heeft P. aangegeven dat we niet hoeven te wachten tot 2013
Zondag had ik ongesteld moeten worden, na vandaag zit ik op mijn langste cyclus van dit jaar. Helaas was de test gisteren negatief. Aan de andere kant nog niet ongesteld, dus er is een klein kansje dat het te vroeg was....
Gast- Gast
@mida4you Gefeliciteerd !! Super nieuws
@chipp leuk zeg!! Spannend hoor, misschien over paar dagen nog eens testen?
@chipp leuk zeg!! Spannend hoor, misschien over paar dagen nog eens testen?
love- Kletskop
@Mida4you: gefeliciteerd!!!! wat leuk!
@Love: nee ik ga dat niet doen. ik heb bij de eerste alleen een informatie avond over bevallen bijgewoond, bij een tweede ga ik nergens meer heen, denk dat ik het nog wel kan herrineren
@dennenappel: ik zat toen ik beviel bij zorg en zekerheid AV gezzin. deze was voor bevallen enzo goed. heb niets hoeven te betalen. ik ben nu over gestapt naar interpolis 2 sterren. omdat dit goedkoper is.
@Love: nee ik ga dat niet doen. ik heb bij de eerste alleen een informatie avond over bevallen bijgewoond, bij een tweede ga ik nergens meer heen, denk dat ik het nog wel kan herrineren
@dennenappel: ik zat toen ik beviel bij zorg en zekerheid AV gezzin. deze was voor bevallen enzo goed. heb niets hoeven te betalen. ik ben nu over gestapt naar interpolis 2 sterren. omdat dit goedkoper is.
Aagje!- Kletskop
Annie, ja ik weet het ook nog niet eerst maar eens zwanger worden
love- Kletskop
Ja dat is helemaal waar! Maar het is wel leuk om er toch alvast over na te denken he??
Aagje!- Kletskop
mida4you je bericht is weg, maar aan de reacties te zien denk ik dat ik weet wat er stond. Gefeliciteerd!! Wat snel zeg en leuk!
Ik ga mij de komende 1.5 maand ook maar een richten op de verzekeringen.
Ik ga mij de komende 1.5 maand ook maar een richten op de verzekeringen.
Dennenappel- Kletskop
Wat leuk Mida4you, gefeliciteerd!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Gefeliciteerd Mida4you!
Ik overweeg over te stappen naar FBTO, daar kun je modules aan en uit zetten gedurende het jaar, waaronder ook een module gezinsplanning. Hoe ik het nu begrijp kun je die dus aanzetten op het moment dat je 'm nodig hebt, zonder wachttijd, dus gaat het ook pas geld kosten vanaf dat ik zwanger zou zijn.
Ik overweeg over te stappen naar FBTO, daar kun je modules aan en uit zetten gedurende het jaar, waaronder ook een module gezinsplanning. Hoe ik het nu begrijp kun je die dus aanzetten op het moment dat je 'm nodig hebt, zonder wachttijd, dus gaat het ook pas geld kosten vanaf dat ik zwanger zou zijn.
Mida, gefeliciteerd!
Mbt, alvast aanvullend verzekeren. Dat ga ik niet doen, aangezien ik pas in mei stop met de pil lijkt met dat niet handig. Of zou ik het alvast wel moeten doen ivm aanvraag van kraamzorg en zo? En het recht op vergoedingen als ik pas 2 maand van te voren aanvullende verzekering aanvraag (zeg begin 2014)
Mbt, alvast aanvullend verzekeren. Dat ga ik niet doen, aangezien ik pas in mei stop met de pil lijkt met dat niet handig. Of zou ik het alvast wel moeten doen ivm aanvraag van kraamzorg en zo? En het recht op vergoedingen als ik pas 2 maand van te voren aanvullende verzekering aanvraag (zeg begin 2014)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Mida, gefeliciteerd... geen idee wat er stond, maar ik feliciteer je gewoon mee met de rest :-)
Chipp, spannend
Chipp, spannend
Inge- Ratel
Het begint hier ook spannend te worden
Volgens de planning had ik nu ongesteld moeten zijn, maar tot nu toe niks.
Mocht ik morgen ook nog niks merken dan ga ik zaterdagochtend testen , kan zijn namelijk dat het wat vertraging heeft want heb wat stress gehad de laatste tijd. We wachten maar even af.
Volgens de planning had ik nu ongesteld moeten zijn, maar tot nu toe niks.
Mocht ik morgen ook nog niks merken dan ga ik zaterdagochtend testen , kan zijn namelijk dat het wat vertraging heeft want heb wat stress gehad de laatste tijd. We wachten maar even af.
love- Kletskop
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: