Voor een kindje in 2013!
+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
wij zijn er hier ook al even mee bezig maar ik heb zelf af en toe nog wat twijfels.. En mijn man juist helemaal niet.. Die is er veel meer mee bezig dan ik dat ben.. Maar vaak is het idd andersom..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Zou iemand mij aan de lijst willen toevoegen? Ik weet eigenlijk niet hoe dat moet..
Vlinder-2011 24/25 vanaf juli 2012 1e kindje
alvast bedankt!
Vlinder-2011 24/25 vanaf juli 2012 1e kindje
alvast bedankt!
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
XXAnnieXX schreef:Novalee schreef:
Naam Leeftijd Vanaf Hoeveelste kindje Bijzonderheden Jasmine 30/36 april/mei 2011 2e 3 miskramen Inge Nu 1e Diese Nu 2e IVF embryoselectie Twellie Nu 3e PCO mida4you Nu 2e Silver 26/30 Nu 1e iloverose november 2012 2e love 27/27 december 2012 1e Alex waarschijnlijk eind 2012 2e Nijntje eind december 2012 2e Novalee 27/31 eind 2012/begin 2013 2e Laced eind 2012/begin 2013 2e Pien eind 2012/begin 2013 2e Theezakje begin 2013 2e Chipp 23/25 begin 2013 1e Steep 26/29 januari 2013 2e Dropdraakje januari 2013 1e XXAnnieXX 26/28 eind 2012/begin 2013 2e Jelleke 26/29 januari 2013 1e aanitaa voorjaar 2013 2e Dennenappel april 2013 1e PCO Fearie 24/33 rond mei 2013 2e Rebecca 2e helft 2013 1e Peppa 2e Happydobby 2e Spetterdespat 1e Suus 1e ShallY 1e trage schildklier, PCO?
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben het er nog eens Over gehad en zal in maart mijn spiraal laten verwijderen.
Waarom dan? Tja als het ff kan wil ik niet weer hoogzwanger zijn in de zomer. In de hoop dat ik niet weer een lopende vochtbobbel ben.
Maar pffff als ik het hier zo neer zet wordt het wel heel echt. ........
Waarom dan? Tja als het ff kan wil ik niet weer hoogzwanger zijn in de zomer. In de hoop dat ik niet weer een lopende vochtbobbel ben.
Maar pffff als ik het hier zo neer zet wordt het wel heel echt. ........
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
@fiebje dat had ik nu ook... nu staat het er echt
love- Kletskop
love schreef:@fiebje dat had ik nu ook... nu staat het er echt
Ik ook, dan is het zo definitief. Terwijl bij ons al vrij vlot duidelijk was dat we in 2013 er voor zouden gaan.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Dat gevoel dat het 'echt' wordt heb ik nu ook Niet alleen omdat ik het hier heb neergezet, maar ook omdat ik het er met de huisarts over heb gehad ivm met mijn medicijnen tegen een hoge bloeddruk. Met mijn oude medicijnen mocht ik niet zwanger worden en ik ben nu alvast overgestapt op andere. Ze slaan alleen nog niet aan, dus ik wordt doorgestuurd naar een internist... Gelukkig heb ik nog even, we willen nog een paar maanden wachten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
ik denk dat ik tevroeg heb gejuigt over mijn ongesteldheid. Had killing pijn in mijn rug en maandag kwam daar wat kramp bij in mijn buik en verloor ik bloed. nu sinds gister al helemaal niets meer.
denk toch dat het een soort van reactie was van mijn lichaam op het verwijderen van het spiraal.
We wachten rustig verder
denk toch dat het een soort van reactie was van mijn lichaam op het verwijderen van het spiraal.
We wachten rustig verder
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik ben ook nog steeds aan het wachten.. Echt zeurende pijn in mijn onderbuik en soms steken, dus ik verwacht echt dat ik ieder moment ongesteld kan worden, maar dat verwacht ik al een week
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Misschien eens een testje wagen?Steep schreef:Ik ben ook nog steeds aan het wachten.. Echt zeurende pijn in mijn onderbuik en soms steken, dus ik verwacht echt dat ik ieder moment ongesteld kan worden, maar dat verwacht ik al een week
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Novalee schreef:Misschien eens een testje wagen?Steep schreef:Ik ben ook nog steeds aan het wachten.. Echt zeurende pijn in mijn onderbuik en soms steken, dus ik verwacht echt dat ik ieder moment ongesteld kan worden, maar dat verwacht ik al een week
Ik heb er gister nog 1 gedaan, negatief. Ook echt geen iniminie lichtrose streepje te bespeuren. Wanneer zou ik weer kunnen testen? Vrijdag? Ik heb ook geen idee wat mijn cyclus is.. Wel ontzettend veel afscheiding.. Ik wil graag elke 5 minuten douchen haha!
Steep- Kletskop
Probeer anders morgen indd even.
Ik zou mijn laatste strip nemen en dan in december er voor gaan zonder de pil.
Nu kwam gisteren mijn vriend ineens bij me van waarom die nog afwachten dat betekend dus nu dat ik deze maand al stop met de pil.
Op advies van de huisarts moest je eerste maand nog met condoom doen ivm het opgang brengen van je eiersprong dus daar beginnen we dan mee
Vind het allemaal wel erg spannend
Nu kwam gisteren mijn vriend ineens bij me van waarom die nog afwachten dat betekend dus nu dat ik deze maand al stop met de pil.
Op advies van de huisarts moest je eerste maand nog met condoom doen ivm het opgang brengen van je eiersprong dus daar beginnen we dan mee
love- Kletskop
Nou die condooms zou ik achterwege laten hoor!
Dat zeggen ze alleen maar zodat je makkelijker kan bepalen hoe lang je zwanger bent, maar mocht het al gebeuren komen ze daar met een echo ook wel achter, love!
Als jullie er allebei achter staan zou ik gewoon lekker de gok wagen!
Dat zeggen ze alleen maar zodat je makkelijker kan bepalen hoe lang je zwanger bent, maar mocht het al gebeuren komen ze daar met een echo ook wel achter, love!
Als jullie er allebei achter staan zou ik gewoon lekker de gok wagen!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wij hebben besloten om er nu ff niet zo actief mee bezig te zijn. De reden hier van is dat we momenteel teveel zorgen hebben en dat ik gigantisch gestresst ben en daardoor niet lekker in mijn vel zit. Als we ook nog actief bezig gaan. ( natuurlijk hoop ik dat het snel raak is) Maar we moeten even wat meer rust creëren in huis.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Steep, ik zou dan in het weekend nog een test doen. HCG verdubbelt om de dag dus dan zou er toch een stuk meer moeten zijn dan dinsdag. Maar vervelend is het wel als je niet weet waar je aan toe bent.
Mida4you, wat jammer dat jullie even een stapje terug moeten doen. Ik weet niet wat er is, maar ik hoop dat alles snel weer rustiger zal worden.
Dat is onzin hoor, je kunt er gewoon meteen al voor gaan. Het enige is dat je dan niet precies weet hoe lang je cyclus is en wanneer je precies kan testen.
Mida4you, wat jammer dat jullie even een stapje terug moeten doen. Ik weet niet wat er is, maar ik hoop dat alles snel weer rustiger zal worden.
love schreef:Probeer anders morgen indd even.
Dat is onzin hoor, je kunt er gewoon meteen al voor gaan. Het enige is dat je dan niet precies weet hoe lang je cyclus is en wanneer je precies kan testen.
Novalee- Kletskop
Mida4you
Begin deze maand gestopt met de pil en ook besloten om geen seks te hebben met condoom, zien wel hoe het loopt.
Ga er toch vanuit dat het wel even duurt, je weet maar nooit natuurlijk.
Begin deze maand gestopt met de pil en ook besloten om geen seks te hebben met condoom, zien wel hoe het loopt.
Ga er toch vanuit dat het wel even duurt, je weet maar nooit natuurlijk.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ok dankje wel meiden, dan hoeven we iig de condooms er niet bij te pakken zal vriendlief wel blij mee zijn
Dan gaan we er dus voor zodra mijn ongesteldheid over is
Mida4you
Dan gaan we er dus voor zodra mijn ongesteldheid over is
Mida4you
love- Kletskop
Gister zijn wij voor de tweede keer oom en tante geworden. Wat blijft het toch bijzonder, zo'n klein wonder!! De kriebels zijn nog heftiger nu....
Jammer genoeg hebben we deze ronde opduiken actief kunnen proberen omdat ik een schimmelinfectie heb. Volgende ronde gaan we dus weer echt voor het eggie denk ik.
Jammer genoeg hebben we deze ronde opduiken actief kunnen proberen omdat ik een schimmelinfectie heb. Volgende ronde gaan we dus weer echt voor het eggie denk ik.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Mida4you: wat een moeilijke keus, ik vind het knap dat je er zo instaat. Dikke knuffel!
Pien; gefeliciteerd! Zo'n klein hummeltje zien versterkt idd de gevoelens. Wel vervelend van je infectie! Ik hoop dat je er gauw vanaf bent en er weer voor kan gaan.
Ik heb weer een test gedaan (was ongeduldig haha) maar weer niks. Ik heb al 2 weken een zeurend gevoel in mijn onderbuik, steken af en toe en sinds gister ook last van lage rugpijn. Nu wil ik gewoon ongesteld worden.
Annie; hoe staat het bij jou ervoor? Zijn de bloedingen helemaal gestopt?
Pien; gefeliciteerd! Zo'n klein hummeltje zien versterkt idd de gevoelens. Wel vervelend van je infectie! Ik hoop dat je er gauw vanaf bent en er weer voor kan gaan.
Ik heb weer een test gedaan (was ongeduldig haha) maar weer niks. Ik heb al 2 weken een zeurend gevoel in mijn onderbuik, steken af en toe en sinds gister ook last van lage rugpijn. Nu wil ik gewoon ongesteld worden.
Annie; hoe staat het bij jou ervoor? Zijn de bloedingen helemaal gestopt?
Steep- Kletskop
@ Pien, gefeliciteerd!! dat doen de kriebels wel even lekker aanwakkeren ja .... Wel balen van je schimmel!
@ Steep, balen van je test en dat je niet ongesteld word. Lastig die onduidelijkheid!!
------------
@All, ik ben ook nog steeds aan het wachten op mijn ongesteldheid. maandag licht bloedverlies gehad met voorafgaand een vervelende pijn in mijn onderrug, toen niets meer. Nu gister ochtend weer licht bloed verlies en sinds vandaag pijn in mijn bovenbenen, beginnende hoofdpijn en pijn in mijn buik. Heel irritant want ik weet gewoon niet meer wat er nou bij mijn ongesteldheid hoort haha... zo lang geleden. Hebben geen haastals het maar opschiet
@ Steep, balen van je test en dat je niet ongesteld word. Lastig die onduidelijkheid!!
------------
@All, ik ben ook nog steeds aan het wachten op mijn ongesteldheid. maandag licht bloedverlies gehad met voorafgaand een vervelende pijn in mijn onderrug, toen niets meer. Nu gister ochtend weer licht bloed verlies en sinds vandaag pijn in mijn bovenbenen, beginnende hoofdpijn en pijn in mijn buik. Heel irritant want ik weet gewoon niet meer wat er nou bij mijn ongesteldheid hoort haha... zo lang geleden. Hebben geen haast
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Pien, gefeliciteerd met je neefje! Kan me voorstellen dat het dan helemaal gaat kriebelen. Vervelend van je infectie, hopelijk is die snel weer weg.
Steep, al meer duidelijkheid?
Annie, wat vervelend dat je zoveel klachten hebt. Hopelijk zet het toch snel echt door.
All, vriend gaf gisteravond aan dat hij er ook klaar voor is Ik moet komende week ergens ongesteld worden en vanaf dan gaan we er dus voor
Steep, al meer duidelijkheid?
Annie, wat vervelend dat je zoveel klachten hebt. Hopelijk zet het toch snel echt door.
All, vriend gaf gisteravond aan dat hij er ook klaar voor is Ik moet komende week ergens ongesteld worden en vanaf dan gaan we er dus voor
Novalee- Kletskop
alweer een hele tijd niet meer op het forum geweest, kom nu toch maar weer eens kijken! Wij hebben ook besloten om voor een kindje te gaan, afgelopen maandag heb ik mijn mirena spiraal laten verwijderen en woensdag was ik ongesteld, zoooo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!
Succes voor iedereen!
Succes voor iedereen!
Gast- Gast
Novalee; Wat leuk!! Duurde het bij N. lang voordat je zwanger was? Hier verder nog geen duidelijkheid helaas.
Just me; Leuk!! Succes!
Annie; Heel irritant allemaal, ik hoop dat je gauw ongesteld mag zijn!
Just me; Leuk!! Succes!
Annie; Heel irritant allemaal, ik hoop dat je gauw ongesteld mag zijn!
Steep- Kletskop
Nou ik ben ongesteld! Altijd fijn haha. Nu dus wel echt aan de condooms, vooral omdat we graag wat meer zekerheid hebben omtrent mijn baan (of nieuwe baan, daar heb ik volgende week een gesprek en ik hoop ontzettend dat ik word aangenomen). Vanaf januari gaan wij er echt voor.
Steep- Kletskop
@steep fijn dat je ongesteld bent geworden Hoop dat je word aangenomen!
Wanneer hoor je daar meer over?
Wanneer hoor je daar meer over?
love- Kletskop
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: