Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2013!

+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! - Pagina 11 Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  iloverose wo 24 okt 2012 - 8:05

hai dames wil graag mee schrijfen wij gaan voor een tweede.zit nu op het wachtbankje +-2 november kan ik testen pff vindt het net zo spannend als de eerste ihihi
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Novalee wo 24 okt 2012 - 8:05

Ik koop pas een test als ik over tijd ben. Heb me namelijk voorgenomen om dan pas te testen. Eerder heeft toch geen zin, geeft bij een negatieve uitslag alleen maar (valse) hoop.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow wo 24 okt 2012 - 8:06

Steep schreef:Haha ik snap je Chipp! Maar goed, klagen tijdens je ongesteldheid is geoorloofd!

Zo onduidelijk als mijn lichaam was, zo duidelijk is het nu. Alsof de Niagara uit mijn punani komt.. Doe mij maar zo'n kraamverband a.u.b.

Dude.. to much information
laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  love wo 24 okt 2012 - 8:09

@iloverose gezellig dat je hier komt smile

@novalee, ja denk dat ik dat ook het beste kan doen Voor een kindje in 2013! - Pagina 11 561177 anders wil ik volgens mij bij elk iets testen Voor een kindje in 2013! - Pagina 11 253468018
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 9:03

Wanneer beginnen jullie met foliumzuur en eventueel andere vitaminepillen?

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 27 okt 2012 - 9:16

Chipp schreef:Wanneer beginnen jullie met foliumzuur en eventueel andere vitaminepillen?

Toen ik stopte met de pil. Alleen foliumzuur geslikt, verder niets.
Toen ik zwanger was wel zwangerschapsvitamines geslikt, maar daar werd ik flink ziek van, dus snel mee gestopt..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Steep za 27 okt 2012 - 9:56

Lejow schreef:
Steep schreef:Haha ik snap je Chipp! Maar goed, klagen tijdens je ongesteldheid is geoorloofd!

Zo onduidelijk als mijn lichaam was, zo duidelijk is het nu. Alsof de Niagara uit mijn punani komt.. Doe mij maar zo'n kraamverband a.u.b.

Dude.. to much information
Voor een kindje in 2013! - Pagina 11 394967

Voor een kindje in 2013! - Pagina 11 281626781
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Dennenappel za 27 okt 2012 - 22:46

mida4you schreef:Welke vitamine slikken jullie naast het foliumzuur? Want niet alle vitamines mogen geloof ik? Ik wil ook graag extra vitamines erbij slikken.

Oh, goed om te weten, dit wist ik niet! Ik slik best wat dingen.

@ Steep; hoe is je sollicitatiegesprek verlopen?

Gister gesprek met vriend of hij er nog net zo over denkt om er dan voor te gaan. Reageert hij paniekerig, dat we geen precieze datum/maand hebben afgesproken en ik niet alles vast moet leggen. Of ik het al in mijn agenda wil gaan noteren o.i.d., of dat nou allemaal nodig is. Haha, hij kan er niet tegen als er dingen vast staan voor zijn gevoel. Toen ik hem vertelde dat we niet alles hoeven vast te leggen, maar het wel handig is om ongeveer te weten gezien ik vijf weken van te voren moet starten met foliumzuur slikken, keek hij mij opeens wazig nadenkend aan en begreep hij het meer.
Volgens mij is hij pas echt zeker als hij eind maart zijn vaste contract in handen heeft.

Tevens zijn wij het beide eens dat we beide goed in ons vel moeten zitten, wanneer wij er voor gaan, net zo belangrijk of haast belangrijker als een stabiele financiële situatie.

Hebben jullie trouwens al berekend hoeveel je ongeveer kwijt zal zijn aan kinderopvang? Gezien er half 2013 nogal wat gaat veranderen qua toeslag.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  love zo 28 okt 2012 - 1:42

@steep heb je al wat gehoord over je sollicitatie?

@denneappel ; je moet er mee beginnen als jullie beiden er klaar voor zijn Voor een kindje in 2013! - Pagina 11 561177

Wij wachten het gewoon af wanneer het komt.
Ben wel erg benieuwd, ben in staat om elke dag te gaan testen Voor een kindje in 2013! - Pagina 11 253468018 maar heb ze nog maar niet in huis gehaald, wacht wel eerst af tot wanneer ik eigenlijk ongesteld moet worden.
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Novalee zo 28 okt 2012 - 6:01

Chipp, ik zou beginnen met foliumzuur zodra jullie er voor gaan. Zelf ben ik vandaag begonnen, met aanvullende vitamines begin ik pas als ik daadwerkelijk zwanger ben.

Dennenappel, haha, dat klinkt heel herkenbaar! Hopelijk is alles, zowel financieel als qua goed in je vel zitten, er klaar voor!

Steep, ik ben ook wel benieuwd hoe je sollicitatie ging!

All, ben vandaag ongesteld geworden, weer netjes na 32 dagen. Meteen begonnen met foliumzuur, dat had ik nog niet gedaan omdat ik toch al wist dat het afgelopen maand niet raak was.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  love zo 28 okt 2012 - 6:07

Ik ben foliumzuur met vitamines gaan slikken ( davitamon compleet mama), twee weken geleden mee begonnen.
Denk niet dat het meteen raak is, ben toen ik begonnen ben met het slikken van davitamon ook gestopt met de pil.
We wachten het gewoon af smile
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Dennenappel zo 28 okt 2012 - 7:50

@love we zijn er ook beide tegen die tijd klaar voor, alleen hekelt hij aan het vastleggen van dingen smile. Het resultaat is hetzelfde (dan beginnen), alleen voelt het voor zijn gevoel anders als het niet vast staat.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Suus zo 28 okt 2012 - 23:29

Ik denk dat ik donderdag ga beginnen met foliumzuur, ik ga namelijk meedoen met een onderzoek dat in de 3 noordelijke provincies loopt naar het gebruik van foliumzuur, daar had ik bericht van gekregen van mijn apotheek. Heb donderdag een gesprek of ik mee kan doen.
Ik heb zaterdag mijn laatste nuvaring ingebracht, over 3 weken stop ik dus. Weet nog niet helemaal zeker of we er vanaf dan al voor gaan, we zouden eigenlijk tot volgend jaar wachten, maar ik heb geen zin meer in wachten Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Alex ma 29 okt 2012 - 1:29

Ik herken het, Suus! Ik heb volgende week mijn stopweek en heb nog 1 pilstrip liggen die ik opmaak. Daarna stop ik met de pil, sowieso om te kijken wat het doet met mijn hormoonhuishouding (ivm acné) en daarnaast ben ik benieuwd naar mijn cyclus. Het was trouwens het idee van mijn man om te stoppen, haha. We moeten wel zien hoe we zorgen dat ik niet zwanger raak, want ik kan echt niet tegen condooms, daar droog ik gelijk van op Voor een kindje in 2013! - Pagina 11 394967 En hoewel ik eigenlijk gewoon gelijk voor een kindje wil gaan is dat natuurlijk niet handig als ik wil zien wat mijn cyclus is en wat het met mijn huid doet. Daarbij wil ik eigenlijk een contract met een vast aantal uren ipv het 4-uren contract dat ik nu heb, maar wellicht weet ik daar in december meer over. Ach, we zien wel Wink
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Suus ma 29 okt 2012 - 1:33

Wel vervelend dat je niet tegen condooms kunt, Alex! En hopelijk krijg je gauw een contract met vaste uren, maar dat hoor je in december pas?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex ma 29 okt 2012 - 2:05

Suus schreef:Wel vervelend dat je niet tegen condooms kunt, Alex! En hopelijk krijg je gauw een contract met vaste uren, maar dat hoor je in december pas?

Ja, ik zou na vier maanden een gesprekje hebben met de restaurantmanager over hoe het gaat en dan zouden we ook kijken naar het aantal uren dat ik dan werk. Ik ga deze week al wel in gesprek over de uren, nu werk ik zes dagen achter elkaar en dan 4-5 stomme uren per dag. Dan werk ik liever 4 dagen van 8 uur, dan ben ik ook nog eens thuis.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 9:50

zo vreemd..ik kan vanaf mijn I-pad wel de berichten lezen maar niet inloggen en posten, laptop staat niet zo vaak aan vandaar pas een late reactie..

We zijn hard aan het oefenen Wink Heb 15 oktober mijn spiraal laten verwijderen, 17 oktober menstruatie begonnen, weet niet precies hoe mijn cyclus is omdat ik met de spiraal nooit ongesteld werd. Lijkt nu te voelen alsof ik rond de ovulatie zit, spannend dus allemaal.

Ik ben overigens 13 oktober gestart met Foliumzuur, slik verder geen andere vitamines erbij.

Balen Alex dat je geen zekerheid krijgt voor je uren..je wil toch een beetje weten waar je aan toe bent voordat je aan kinderen begint.

Gast
Gast

Bericht  Steep ma 29 okt 2012 - 10:01

Nope ik ben het niet geworden onder het mom 'te weinig ervaring' (ik heb een jaar ervaring met de doelgroep). Dus ik ben pissig Sad
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 19:56

Balen Steep! Heb je al nieuwe sollicitaties staan?

Just-me-only-me, spannend wat je lichaam nu gaat doen! Ga je afwachten tot je eerste cyclus rond is of ... ? Wink

Alex, hopen dat je meer uren of een betere verdeling krijgt. Dan heb je toch wat meer zekerheid.

@All, ik heb mamavitaminen gekocht. In de winter ben ik veel te laks met groenten en fruit eten, de zon zie ik ook weinig. Daarom leek dit mij beter. Het komt wel dichtbij hoor!

Gast
Gast

Bericht  Suus ma 29 okt 2012 - 22:48

Ik zou inderdaad ook veel liever 4 langere dagen maken dan 6 korte, hopelijk valt er iets te regelen, Alex!

Just me only me, spannend! Gaan jullie er gelijk voor of wachten jullie nog even af?

Balen, Steep, dat je het niet geworden bent!

Ik ga verder geen vitaminen slikken, groenten eet ik sowieso wel genoeg en fruit gemiddeld gezien ook wel Voor een kindje in 2013! - Pagina 11 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex ma 29 okt 2012 - 23:53

Steep schreef:Nope ik ben het niet geworden onder het mom 'te weinig ervaring' (ik heb een jaar ervaring met de doelgroep). Dus ik ben pissig Voor een kindje in 2013! - Pagina 11 1371890812

Dat is echt het stomste argument dat ze kunnen geven (en voor hun het makkelijkste om te zeggen). Irritant he? Ik heb het ook zo vaak meegemaakt, het blijft rot. Hopelijk vind je snel iets anders!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  love di 30 okt 2012 - 5:57

Dennenappel schreef:@love we zijn er ook beide tegen die tijd klaar voor, alleen hekelt hij aan het vastleggen van dingen Voor een kindje in 2013! - Pagina 11 561177. Het resultaat is hetzelfde (dan beginnen), alleen voelt het voor zijn gevoel anders als het niet vast staat.

Ja mannen zijn soms rare wezens Wink
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  love di 30 okt 2012 - 6:02

@steep , jeej balen zeg Voor een kindje in 2013! - Pagina 11 699888hopelijk vind je snel wat anders.

@just me ; spannend hoor !! Nu afwachten hoe het verder gaat !

@alex ; hopelijk kunnen ze je uren aanpassen zou wel fijn zijn!

@chipp ; spannend he! Ik neem ook wat extras met die vitamines, kan nooit kwaad Voor een kindje in 2013! - Pagina 11 561177

Valt me wel op nu wij de bezig mee zijn, dat me van alle kanten `ineens` gevraagd word of we er al mee bezig zijn. We hebben het nog niemand vertelt dat we daad werkelijk begonnen zijn Voor een kindje in 2013! - Pagina 11 1578173417 zal wel omdat je nu bewust mee bezig bent dat het je nu wat meer opvalt.
Vind wel lastig om niks te zeggen, maar hou het voorlopig nog wel even voor me smile.
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 9:42

We hebben besloten om er wel meteen voor te gaan, heb nog even gevraagd bij het verwijderen van mijn spiraal of we een eerste cyclus moesten afwachten maar dat was niet nodig zeiden ze. Van de ene kant wel fijner als je een beetje weet hoe je cyclus is maar van de andere kant..het zou wel heel toevallig zijn als je meteen de eerste keer zwanger bent, toch? We hopen natuurlijk van wel maar we moeten natuurlijk wel blijven relativeren.

Steep succes met solliciteren, ik weet zeker dat er iets op je pad komt wat nog beter bij je past! Houd de moed erin!

Mijn zus vertelde dit weekend dat ze zwanger is..mocht ik nu al aantellen schelen onze kindjes dadelijk maar heel weinig (als je er over na denkt ook weer niet helemaal handig, moederlief is altijd erg behulpzaam en met een paar weken verschil tussen de kindjes zal het wel lastig worden). Maar ach..we zien wel hoe het allemaal gaat lopen!

XX

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 31 okt 2012 - 1:24

@ Just me, gefeliciteerd

@steep, balen zeg :-( zo kom je toch nooit aan ervaring, vind dat altijd zo'n non argument

Hier is het wachten op de 1e menstruatie na het stoppen met de pil. Zal nu zo ongeveer kunnen komen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: