Voor een kindje in 2013!
+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Ja het is ook echt ontzettende onzin want de doelgroep waarmee ik nu werk is vele malen zwaarder! Ik was ook echt pissig, maar ik dacht ik kan beter mijn mond houden, stel dat er nog een vacature vrij komt wil ik daar wel op kunnen solliciteren.
Op mijn werk heb ik een gesprek gehad met mijn teamleider en ben ik echt gebroken. Huilen en met horten en stoten kwam alles eruit. Ze bgereep me heel goed (want de client waar ik ontzettend veel moeite mee heb omdat hij agressief is, is heel zwaar) alleen heb ik 3 opties: of ik neem ontslag, of ik ga op een andere groep werken of ik krijg een coach die naast me staat en me begeleid en observeert als ik met die client bezig ben. Na het weekend moet ik mijn beslissing doorgeven. Lastig allemaal dus, want ik kan geen ontslag nemen want we hebben inkomen nodig. Een coach is ontzettend duur en een andere woning is meer lichamelijke verzorging..
Op mijn werk heb ik een gesprek gehad met mijn teamleider en ben ik echt gebroken. Huilen en met horten en stoten kwam alles eruit. Ze bgereep me heel goed (want de client waar ik ontzettend veel moeite mee heb omdat hij agressief is, is heel zwaar) alleen heb ik 3 opties: of ik neem ontslag, of ik ga op een andere groep werken of ik krijg een coach die naast me staat en me begeleid en observeert als ik met die client bezig ben. Na het weekend moet ik mijn beslissing doorgeven. Lastig allemaal dus, want ik kan geen ontslag nemen want we hebben inkomen nodig. Een coach is ontzettend duur en een andere woning is meer lichamelijke verzorging..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
@steep, moet je die coach zelf betalen? Nee toch, anders kan je die andere groep proberen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Nee die hoef ik niet zelf te betalen, maar mijn woning loopt al een ton in de min en ik vind niet dat ze geld uit moeten geven aan mij als ik toch al weet dat ik het niet meer wil. Ik denk ook dat ik naar een andere woning ga, maar dat denk ik nu en over 5 minuten denk ik weer wat anders..
Steep- Kletskop
@steep ; lastig hoor. Kan me voorstellen dat je het dan even gehad hebt . Zet anders de voor en nadelen van elke optie voor je op papier dan zie je het voor je en niet alleen in je hoofd, laat het dan een dag even rusten en kijk er dan nog eens na en misschien heb je dan een oplossing .
@just me only ; spannend hoor ! Wij zijn ook meteen begonnen, ik moet met 1,5 week ongeveer ongesteld worden , ben erg benieuwd!
@just me only ; spannend hoor ! Wij zijn ook meteen begonnen, ik moet met 1,5 week ongeveer ongesteld worden , ben erg benieuwd!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Ja je hebt gelijk Love..
En nu ga ik dit topic niet meer vervuilen met mijn narigheid!
Ik wil babytalk
En nu ga ik dit topic niet meer vervuilen met mijn narigheid!
Ik wil babytalk
Steep- Kletskop
Ik begin vanavond met mijn laatste pil strip.
Al ga ik zo vriend lief vragen of dat nog wel nodig is...
Al ga ik zo vriend lief vragen of dat nog wel nodig is...
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Wij doen iig ons best
love- Kletskop
Oeh spannend Theezakje! Ik zou nu gewoon lekker stoppen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Lekker stoppen Theezakje
Steep- Kletskop
Voor mij hoeft die laatste strip ook niet meer.
Nu maar hopen dat vriend lief dat ook vind... Al kam het best zijn dat hij wel wil dat ik hem nog neem.. Hij heeft er veel aan moeten wennen dat we voor een tweede gaan. Hij vond alleen K genoeg..
Dus wil ook niet pushen.
Nu maar hopen dat vriend lief dat ook vind... Al kam het best zijn dat hij wel wil dat ik hem nog neem.. Hij heeft er veel aan moeten wennen dat we voor een tweede gaan. Hij vond alleen K genoeg..
Dus wil ook niet pushen.
Theezakje13- Prater
oeh theezakje spannend hoor!
Maar met je vriend over beginnen dan
Maar met je vriend over beginnen dan
love- Kletskop
Zoals ik eerder had vermeld dat we er nu ff niet zo actief mee bezig zijn en dat we teveel zorgen hadden gaat het nu weer redelijk de goede kant op. We zijn er nog niet super actief mee, dat komt wel weer. Toch hoop ik dat ik binnenkort positief kan testen hihi
Mida4you- Ratel
mida4you ; spannend hoor!! wanneer kun/mag je testen
love- Kletskop
love schreef:mida4you ; spannend hoor!! wanneer kun/mag je testen
Ik kan rond 7 nov testen.
Mida4you- Ratel
mida4you schreef:love schreef:mida4you ; spannend hoor!! wanneer kun/mag je testen
Afwachten dus
love- Kletskop
love schreef:mida4you schreef:love schreef:mida4you ; spannend hoor!! wanneer kun/mag je testen
Afwachten dus
+1, leuk hoor! Spannend
Steep- Kletskop
Ja we zijn stiekem toch wel nieuwsgierig Ik hou jullie op de hoogte.
Mida4you- Ratel
Ja duimen maar
love- Kletskop
Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie eigenlijk.
Ik was laatst aan het kijken maar de is nogal een keus , wat is betrouwbaar enz?
Ik was laatst aan het kijken maar de is nogal een keus , wat is betrouwbaar enz?
love- Kletskop
Spannend, Mida!
Love, ik zou gewoon voor de 2 voor €5,- testen van Kruidvat eigen merk gaan. Daar is vrijwel iedereen positief over en ze zijn niet duur.
Steep, wat een lastige situatie op je werk. Hopelijk krijg je snel een duidelijk beeld van je zelf wilt!
All, hier geen nieuws. Ben nog ongesteld dus er valt niet veel te doen
Love, ik zou gewoon voor de 2 voor €5,- testen van Kruidvat eigen merk gaan. Daar is vrijwel iedereen positief over en ze zijn niet duur.
Steep, wat een lastige situatie op je werk. Hopelijk krijg je snel een duidelijk beeld van je zelf wilt!
All, hier geen nieuws. Ben nog ongesteld dus er valt niet veel te doen
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Ik heb 2 keer de Clear Blue gekocht maar die zijn zo vreselijk duur. Laatste keer heb ik Kruidvat testen gekocht ( 2 voor 5 euro ) en die zijn geloof ik ook prima. Zie ze hier vaak voorbij komen als advies.
Mida4you- Ratel
Ik heb ook goede ervaringen met de kruidvat testen.
Verder ben ik toch aan de laatste pil begonnen. Wilde vriend toch graag.. Nou ja, 1 maandje maakt eigenlijk ook niet uit..
Verder ben ik toch aan de laatste pil begonnen. Wilde vriend toch graag.. Nou ja, 1 maandje maakt eigenlijk ook niet uit..
Theezakje13- Prater
Love ik zou voor 2 van 5 euro van kruidvat gaan. Op de dag dat ik testte heb ik in de ochtend getest met een predictor, was negatief. "s middags getest met kruidvat en was gelijk positief!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
@Steep, hopelijk kun je naar een andere woning, zodat je niet meer die stress hebt!
@love, dat soort dingen vraag ik me ook af, dus kom maar door emt die tips!
@Theezakje, nog even wachten dus...
@Mida, leuk! Ik vind het fijn om te horen dat jullie wat rust en zekerheid hebben.
@Novalee, dan is het indd afwachten, maar zie jij wel twee leuke weekjes tegemoet
Wij hadden het over het nieuws brengen (ooit). Bij mijn ouders droppen we gewoon de bom, maar bij zijn vader kan dat niet ivm ziekte. Dus ik zei dat het sowieso wel een schok zou zijn voor zijn ouders (waarschijnlijk zal het het eerste kleinkind zijn). Zegt hij, nou, nee ik heb het er al met mijn moeder over gehad, wat zij ervan vond enzo...
Zo lief, hij is echt een man-man(in dit soort dingen), geen prater, maar wel advies en 'goedkeuring' (tussen grote aanhalingstekens) vragen aan zijn moeder
@love, dat soort dingen vraag ik me ook af, dus kom maar door emt die tips!
@Theezakje, nog even wachten dus...
@Mida, leuk! Ik vind het fijn om te horen dat jullie wat rust en zekerheid hebben.
@Novalee, dan is het indd afwachten, maar zie jij wel twee leuke weekjes tegemoet
Wij hadden het over het nieuws brengen (ooit). Bij mijn ouders droppen we gewoon de bom, maar bij zijn vader kan dat niet ivm ziekte. Dus ik zei dat het sowieso wel een schok zou zijn voor zijn ouders (waarschijnlijk zal het het eerste kleinkind zijn). Zegt hij, nou, nee ik heb het er al met mijn moeder over gehad, wat zij ervan vond enzo...
Zo lief, hij is echt een man-man(in dit soort dingen), geen prater, maar wel advies en 'goedkeuring' (tussen grote aanhalingstekens) vragen aan zijn moeder
Gast- Gast
@ Theezakje: voor mij hoefde de laatste nuvaring eigenlijk ook niet meer Maar heb hem zaterdag op aandringen van mijn man toch maar ingebracht. Hierna stop ik echt
@ Mida4you: fijn dat het de goede kant opgaat en dat je er toch een beetje mee bezig kunt blijven. Even een algemene vraag (is voor mij nog niet van toepassing, maar ben nieuwsgierig): wanneer kun je een zwangerschapstest doen? Ik lees dat jij 7 november kunt testen, maar wat voor moment is dat? Zoveel dagen/weken na...?
@ Chipp: wat lief dat je vriend je moeder al om advies heeft gevraagd
@ all: ik ben vandaag begonnen met foliumzuur en over 2,5 week stop ik met de nuvaring
@ Mida4you: fijn dat het de goede kant opgaat en dat je er toch een beetje mee bezig kunt blijven. Even een algemene vraag (is voor mij nog niet van toepassing, maar ben nieuwsgierig): wanneer kun je een zwangerschapstest doen? Ik lees dat jij 7 november kunt testen, maar wat voor moment is dat? Zoveel dagen/weken na...?
@ Chipp: wat lief dat je vriend je moeder al om advies heeft gevraagd
@ all: ik ben vandaag begonnen met foliumzuur en over 2,5 week stop ik met de nuvaring
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: