Voor een kindje in 2013!
+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
just me only me, leuk! Het is inderdaad erg spannend allemaal!
Steep, fijn dat je ongesteld bent geworden! Spannend van je sollicitatiegesprek! Alvast succes! (Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen, toch? ) Bij N. heeft het 1,5 jaar geduurd en zaten we in de MM ivm PCO, al is het uiteindelijk toch spontaan gebeurd. Sinds ik gestopt ben met de BV heb ik uit mezelf een goede cyclus dus we hebben goede hoop dat het deze keer weer spontaan (en hopelijk iets sneller ) gebeurt.
Steep, fijn dat je ongesteld bent geworden! Spannend van je sollicitatiegesprek! Alvast succes! (Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen, toch? ) Bij N. heeft het 1,5 jaar geduurd en zaten we in de MM ivm PCO, al is het uiteindelijk toch spontaan gebeurd. Sinds ik gestopt ben met de BV heb ik uit mezelf een goede cyclus dus we hebben goede hoop dat het deze keer weer spontaan (en hopelijk iets sneller ) gebeurt.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
@ Novalee: spannend dat jullie er al zo snel voor gaan!
@ just me only me: Leuk dat jullie ook voor een kindje gaan!
@ Steep: veel succes met het gesprek voor je baan, ik zal voor je duimen!
@ all: Gisteravond waren er goede vrienden van ons op bezoek en geheel onverwachts vertelde onze vriendin dat ze zwanger is! Ik geloofde het eerst echt niet (mijn man ook niet ), we hadden gewoon echt geen flauw idee dat zij daar mee bezig waren, dus we waren blij verrast! Maar nu heb ik nog meer zin om er gelijk voor te gaan. Lijkt me zo leuk om nog samen zwanger te zijn Dus heel misschien breng ik zaterdag toch geen nieuwe nuvaring in...
@ just me only me: Leuk dat jullie ook voor een kindje gaan!
@ Steep: veel succes met het gesprek voor je baan, ik zal voor je duimen!
@ all: Gisteravond waren er goede vrienden van ons op bezoek en geheel onverwachts vertelde onze vriendin dat ze zwanger is! Ik geloofde het eerst echt niet (mijn man ook niet ), we hadden gewoon echt geen flauw idee dat zij daar mee bezig waren, dus we waren blij verrast! Maar nu heb ik nog meer zin om er gelijk voor te gaan. Lijkt me zo leuk om nog samen zwanger te zijn Dus heel misschien breng ik zaterdag toch geen nieuwe nuvaring in...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Mida4you jammer, maar ik kan het mij goed voorstellen. Ik zou ook wachten tot ik het allemaal goed op een rij heb!
Steep fijn dat je ongesteld bent geworden. Veel succes met je sollicitatie! Ik hoop voor je dat het wat wordt.
Leuk om te lezen dat iedereen steeds enthousiaster wordt.
Wij moeten eigenlijk nog 'even' een huis kopen, voordat er een kleine komt. We hebben nu maar een slaapkamer, weliswaar een grote maar een eigen kamer vind ik toch wel belangrijk.
Ik hoop dat het gaat lukken voor die tijd, anders moeten we alles uitstellen terwijl ik er juist zo naar uit kijk!
Steep fijn dat je ongesteld bent geworden. Veel succes met je sollicitatie! Ik hoop voor je dat het wat wordt.
Leuk om te lezen dat iedereen steeds enthousiaster wordt.
Wij moeten eigenlijk nog 'even' een huis kopen, voordat er een kleine komt. We hebben nu maar een slaapkamer, weliswaar een grote maar een eigen kamer vind ik toch wel belangrijk.
Ik hoop dat het gaat lukken voor die tijd, anders moeten we alles uitstellen terwijl ik er juist zo naar uit kijk!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
@dennenappel, hoop ook voor jullie dat jullie een huisje kunnen vinden
Wij hebben 3 slaapkamers boven dus ruimte zat
Toch moet ik wel zeggen dat ik dit allemaal wel erg spannend vind
Wij hebben 3 slaapkamers boven dus ruimte zat
Toch moet ik wel zeggen dat ik dit allemaal wel erg spannend vind
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Succes met het vinden van een geschikt huis, Dennenappel!
En love, ik vind het ook allemaal heel spannend hoor Het voelt ook zo veel 'echter' als ik er hier over praat...
En love, ik vind het ook allemaal heel spannend hoor Het voelt ook zo veel 'echter' als ik er hier over praat...
Suus- Lady Post-a-lot
Sorry even een ego berichtje (zit in de auto) Nou mijn lichaam neemt een loopje met me. Ik ben welgeteld 2 uur ongesteld geweest.. Voor het slapen een maandverbandje in gedaan en daar zat vanochtend niks op! Geem druppeltje! En nu heb ik rozige afscheiding en soms (heeeeel zelden!!) Wat oud bloed. wat een gezeur zo zeg..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep. Kan het geen innestelingsbloeding zijn?!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Suus schreef:Succes met het vinden van een geschikt huis, Dennenappel!
Ja heb ik ook, in mijn naaste omgeving weet ook niemand dat we er mee bezig zijn
dan is het wel fijn om het hier er over te kunnen hebben. Maar dan staat het er ook zo `echt` ..
love- Kletskop
Steep schreef:Sorry even een ego berichtje (zit in de auto) Nou mijn lichaam neemt een loopje met me. Ik ben welgeteld 2 uur ongesteld geweest.. Voor het slapen een maandverbandje in gedaan en daar zat vanochtend niks op! Geem druppeltje! En nu heb ik rozige afscheiding en soms (heeeeel zelden!!) Wat oud bloed. wat een gezeur zo zeg..
Toch van de week nog een testje doen?
love- Kletskop
Dank jullie wel! Dit maakt het voor mij ook echter, net mijn vriend vertelt dat ik vijf weken ervoor met foliumzuur moet beginnen e.d.. Wel zijn dat je het zo op deze manier kunt delen.
In mijn omgeving weet ook niemand ervan af.
Steep wat lastig! Geen idee of het normaal is nadat je gestopt bent?
In mijn omgeving weet ook niemand ervan af.
Steep wat lastig! Geen idee of het normaal is nadat je gestopt bent?
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Tot gisteravond had ik het er ook nog met niemand in mijn omgeving over gehad, maar gisteren hoorden we dus dat een goede vriendin van ons net zwanger is, en toen hebben we het ook wel over onze wens gehad. Voelde ook best raar, want we hadden het eigenlijk nog nooit over kinderen gehad met hen
Suus- Lady Post-a-lot
Ik ben ook al begonnen met foliumzuur en vitamine in een te slikken
Ben nu ook al gestopt met de pil dus afwachten maar hoe het gaat lopen.
Straks is het ineens `raak` hihi
Ben nu ook al gestopt met de pil dus afwachten maar hoe het gaat lopen.
Straks is het ineens `raak` hihi
love- Kletskop
Verwarrend zo Steep! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, wie weet toch?
Vanavond zijn we een blokje om gelopen, hebben heerlijk gekletst, over onze bruiloft en over kinderen, heerlijk! En dit weekend ook met mijn vriend afgesproken dat ik vast stop met de pil wanneer mijn strips op zijn. Ik wilde graag al vanaf januari stoppen, mijn vriend had liever vanaf april/mei zo'n beetje. Nu vertelde ik hem dat half februari alles op is en was hij het daar ook wel mee eens dat ik dan al stop. Vanaf de bruiloft, of misschien al een maand van tevoren gaan we er dan voor.
Leuk Novalee dat jullie er al voor kunnen gaan!
Vanavond zijn we een blokje om gelopen, hebben heerlijk gekletst, over onze bruiloft en over kinderen, heerlijk! En dit weekend ook met mijn vriend afgesproken dat ik vast stop met de pil wanneer mijn strips op zijn. Ik wilde graag al vanaf januari stoppen, mijn vriend had liever vanaf april/mei zo'n beetje. Nu vertelde ik hem dat half februari alles op is en was hij het daar ook wel mee eens dat ik dan al stop. Vanaf de bruiloft, of misschien al een maand van tevoren gaan we er dan voor.
Leuk Novalee dat jullie er al voor kunnen gaan!
Ja maar het was echt veeel bloed! En daarnaast is het 2 weken geleden dat we onbeschermde seks hadden, is dan nu een innestelingsbloeding niet wat laat? Ik wacht nog wel ff af, het rommelt wel heel erg namelijk.
Ik vind het ook gek om er nu zo open over uit te komen hoor. Ook moet ik er heel open over zijn op mijn huidige werk omdat ik dan direct over geplaatst moet worden op een andere groep, ik ben 2 weken terug in mijn buikstreek gestompt namelijk. Maar goed ik hoop echt dat ik weg ben als ik het zo ver is.
Ik vind het ook gek om er nu zo open over uit te komen hoor. Ook moet ik er heel open over zijn op mijn huidige werk omdat ik dan direct over geplaatst moet worden op een andere groep, ik ben 2 weken terug in mijn buikstreek gestompt namelijk. Maar goed ik hoop echt dat ik weg ben als ik het zo ver is.
Steep- Kletskop
@steep wat voorn werk doe je als ik vragen mag.
Hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid hebt
Hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid hebt
love- Kletskop
Ik werk op een woongroep waar mensen met een verstandelijke beperking en gedragsproblemen wonen.
Steep- Kletskop
Ok leuk
Ik werk nu als Ambulant woonbegeleiding, heb hiervoor ook gewerkt met dezelfde doelgroep als jou waar clienten hoog niveau hadden.
Ik werk nu als Ambulant woonbegeleiding, heb hiervoor ook gewerkt met dezelfde doelgroep als jou waar clienten hoog niveau hadden.
love- Kletskop
Aah ook leuk! Dat is ook waar ik woensdag een gesprek voor heb
Steep- Kletskop
Oooh leuk!
Succes alvast !
Ik vind dit echt ideaal werk, mag (nu nog) mijn eigen werktijden inplannen !
Succes alvast !
Ik vind dit echt ideaal werk, mag (nu nog) mijn eigen werktijden inplannen !
love- Kletskop
Van de week had ik echt een stom klaagmomentje, mijn cyclus is heel regelmatig en mijn eisprong ook (ik kan het merken aan mijn afscheiding). En mijn vruchtbare dagen in januari vallen dus in de laatste week, dat vond ik stom. Als excuus, tijdens mijn menstruatie vind ik álles stom.
Vanavond ging het erover, zegt P. "eind december toch?"
Vanavond ging het erover, zegt P. "eind december toch?"
Gast- Gast
Haha ik snap je Chipp! Maar goed, klagen tijdens je ongesteldheid is geoorloofd!
Zo onduidelijk als mijn lichaam was, zo duidelijk is het nu. Alsof de Niagara uit mijn punani komt.. Doe mij maar zo'n kraamverband a.u.b.
Zo onduidelijk als mijn lichaam was, zo duidelijk is het nu. Alsof de Niagara uit mijn punani komt.. Doe mij maar zo'n kraamverband a.u.b.
Steep- Kletskop
Steep schreef:Haha ik snap je Chipp! Maar goed, klagen tijdens je ongesteldheid is geoorloofd!
Tranen lopen over mijn wangen
Gast- Gast
Welke vitamine slikken jullie naast het foliumzuur? Want niet alle vitamines mogen geloof ik? Ik wil ook graag extra vitamines erbij slikken.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Chipp, heel herkenbaar!!! Al is dat hier meer voordat ik daadwerkelijk ongesteld ben. Een week lang eet ik alles wat lost en vast zit, jank ik om het minste of geringste, verschijnen er prachtige pukkels en heb een nogal kort lontje. Kortom, dan ben ik op m'n best
Steep, haha, nou dan weet je het in elk geval zeker! Ik weet nog de eerste keer na de bevalling Ik liep gewoon weer met 2 kraamverbanden in en dan nog om de haverklap doorlekken
Mida, ik denk dat ik alleen foliumzuur ga slikken. Bij andere vitamines moet je goed opletten met vitamine A, dat kan schadelijk zijn voor de baby als je dat in te hoge doses binnen krijgt.
All, hier is het wachten op m'n menstruatie. Uitgaande van m'n vorige cyclus is dat zaterdag maar ik ben niet op de dag af regelmatig dus we zullen zien.
Steep, haha, nou dan weet je het in elk geval zeker! Ik weet nog de eerste keer na de bevalling Ik liep gewoon weer met 2 kraamverbanden in en dan nog om de haverklap doorlekken
Mida, ik denk dat ik alleen foliumzuur ga slikken. Bij andere vitamines moet je goed opletten met vitamine A, dat kan schadelijk zijn voor de baby als je dat in te hoge doses binnen krijgt.
All, hier is het wachten op m'n menstruatie. Uitgaande van m'n vorige cyclus is dat zaterdag maar ik ben niet op de dag af regelmatig dus we zullen zien.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
@chipp Ja ik heb ik dus voordat ik daadwerkelijk ongesteld ben, chocolade is dan niet veilig
@mida ik slik mama compleet van Davitamon.
Ik moet over twee weken ongesteld worden, dus ben benieuwd.
Kopen jullie al voor die tijd testen, of wacht je tot je ongeveer denkt ongesteld te worden?
Ik denk dat het toch niet meteen raak is (mezelf niet te veel hoop geven )
@mida ik slik mama compleet van Davitamon.
Ik moet over twee weken ongesteld worden, dus ben benieuwd.
Kopen jullie al voor die tijd testen, of wacht je tot je ongeveer denkt ongesteld te worden?
Ik denk dat het toch niet meteen raak is (mezelf niet te veel hoop geven )
love- Kletskop
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: