Voor een kindje in 2013!
+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Filoria, nee niks helaas. Wel 2x gehad dat ik heeeel licht roodbruinachtig vocht had, maar dat zette niet door
hmm dat is ook vreemd idd
hmm dat is ook vreemd idd
Lennox schreef:Ik doe ergens vanaf maart-april-mei 2013 mee
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor het welkom heten. Hier gaat het goed, vandaag mijn eisprong, tenminste dat lijk ik te voelen aan mijn buik... Vriend en ik hadden het al langer over een gezinnetje, en toen de comdooms niet werden geleverd afgelopen week hebben we besloten om ervoor te gaan... Mijn cyclus is altijd regelmatig geweest, kan 4 januari testen... Vind het heel spannend, maar denk dat dat voor iedereen wel geld??
me1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
Hebben jullie een abonnement?me1987 schreef:toen de comdooms niet werden geleverd afgelopen week
Maar wel een mooi teken!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Hebben jullie een abonnement?me1987 schreef:toen de comdooms niet werden geleverd afgelopen week
Maar wel een mooi teken!
Had ze via internet besteld wegens tijdgebrek, dacht dat dat wel snel ging... Dus niet!! We hadden het er al langer over om de pil de deur uit te doen en er voor te gaan. Toen ik de afgelopen maanden veel bijwerkingen kreeg van de pil ben ik begin december hiermee gestopt.. Condooms besteld, maar duurde dus erg lang...
me1987- Fluisteraar
Harrison schreef:Ik wil ook een baby!
ik ook...
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Geniet jij nou nog maar ff van dat slanke lijntje van je!
Ik heb gek genoeg helemaal nog geen kriebels! Maar vind het wel leuk om iedereen ervoor te zien gaan en leef dan ook helemaal mee
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Alle nieuwe aanmelders welkom! Leuk dat er zoveel zijn die er ook net voor gaan. Hier nog weinig nieuws, nog steeds ongesteld. Toch een aantal mensen op de hoogte gebracht dat we eraan beginnen. Moet dat toch kunnen delen met anderen
Hoop voor de mensen met onregelmatig cyclus dat ze snel duidelijkheid hebben! Waren er nog wel een aantal zag ik..
Hoop voor de mensen met onregelmatig cyclus dat ze snel duidelijkheid hebben! Waren er nog wel een aantal zag ik..
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Hoi allemaal..
Mijn man en ik hebben besloten om vanaf januari 2013 voor een kindje te gaan. Ik heb afgelopen woensdag mijn laatste pil geslikt en moet vandaag ongesteld worden. Eigenlijk wilde ik hierna nog een maand de pil slikken maar ik lees op internet dat het wel even kan duren voor mijn normale cyclus op gang komt dus ik denk dat ik niet meer begin aan een nieuwe pil strip.. Spannend!
Ik slik al ongeveer 10 jaar de pil en ben daarmee begonnen omdat ik heel veel last had van puistjes en een paar dagen voor ik ongesteld moest worden had ik zoveel pijn dat ik soms flauw viel.. Ik ben nu bang dat ik weer last ga krijgen van puisjes en vreselijke buikpijn.. Iemand enig idee of dat realistisch is? Er zijn al weer 10 jaar voorbij inmiddels dus ja..
X Jelleke
Mijn man en ik hebben besloten om vanaf januari 2013 voor een kindje te gaan. Ik heb afgelopen woensdag mijn laatste pil geslikt en moet vandaag ongesteld worden. Eigenlijk wilde ik hierna nog een maand de pil slikken maar ik lees op internet dat het wel even kan duren voor mijn normale cyclus op gang komt dus ik denk dat ik niet meer begin aan een nieuwe pil strip.. Spannend!
Ik slik al ongeveer 10 jaar de pil en ben daarmee begonnen omdat ik heel veel last had van puistjes en een paar dagen voor ik ongesteld moest worden had ik zoveel pijn dat ik soms flauw viel.. Ik ben nu bang dat ik weer last ga krijgen van puisjes en vreselijke buikpijn.. Iemand enig idee of dat realistisch is? Er zijn al weer 10 jaar voorbij inmiddels dus ja..
X Jelleke
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
Jelleke, ik ben ook aan de pil gegaan omdat ik voor mijn gevoel echt zowat dood ging als ik ongesteld was.
Ik liep echt leeg, en was er flink ziek van, had een week voorpret, dan een volle week ongesteld, dan een week bijkomen, een week niets.. en hopppaaaaa dan begon alles weer opnieuw!
Ik was dan ook erg bang dat alles terug zou komen toen ik stopte met de pil, maar niets was minder waar eigenlijk.
ik had meteen een regelmatige cyclus, had een 'nette' menstruatie van een dag of 4-5 en buiten wat buikpijn die te handelen was met pijnstillers was er niks aan de hand!
(en ik ben van mijn 13e tot mijn 25e aan de pil/prikpil/pil geweest!)
Ik liep echt leeg, en was er flink ziek van, had een week voorpret, dan een volle week ongesteld, dan een week bijkomen, een week niets.. en hopppaaaaa dan begon alles weer opnieuw!
Ik was dan ook erg bang dat alles terug zou komen toen ik stopte met de pil, maar niets was minder waar eigenlijk.
ik had meteen een regelmatige cyclus, had een 'nette' menstruatie van een dag of 4-5 en buiten wat buikpijn die te handelen was met pijnstillers was er niks aan de hand!
(en ik ben van mijn 13e tot mijn 25e aan de pil/prikpil/pil geweest!)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Bedankt voor je reactie Lejow! Hoop dat het bij mij ook meevalt!
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
@Jelleke, leuk dat je/jullie er ook voor gaan! Spannend hoor
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Wauw, leuk zoveel meiden die er ook voor gaan!
Bedankt voor alle felicitaties, het is een twee onder een kap (twee woningen aan elkaar geschakeld, dan de garages geschakeld, dan de woningen weer, etc.). Boven drie slaapkamers, twee ruime en een kleine. Vlizotrap naar de zolder, in het midden op sta hoogte.
Mooie ruime L-vormige woonkamer met keuken, erg licht ook!
In februari krijgen we denk ik de sleutel ergens, eerst moet de hypotheek rond zijn.
Bedankt voor alle felicitaties, het is een twee onder een kap (twee woningen aan elkaar geschakeld, dan de garages geschakeld, dan de woningen weer, etc.). Boven drie slaapkamers, twee ruime en een kleine. Vlizotrap naar de zolder, in het midden op sta hoogte.
Mooie ruime L-vormige woonkamer met keuken, erg licht ook!
In februari krijgen we denk ik de sleutel ergens, eerst moet de hypotheek rond zijn.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
@ Dennenappel: Gefeliciteerd!!
me1987- Fluisteraar
Ah klinkt goed Dennenappel! Gefeliciteerd!
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Neeehh.. Jij moet eerst je master gaan doen, lekker op reis gaan met je vent en veel wijntjes drinken met Punk'd
Daarna mag je een baby
Gast- Gast
Ik kom hier mee schrijven ladies aangezien 2012 bijna voorbij is..
Hopelijk een goed jaar voor ons allemaal, dat onze wensen maar uit mogen komen!
Hopelijk een goed jaar voor ons allemaal, dat onze wensen maar uit mogen komen!
Gast- Gast
Ik wil hier ook voorzichtig, stiekem, komen melden dat wij in het nieuwe jaar voor een kindje willen gaan. Het is nog beetje afhankelijk of ik kan blijven op mijn werk, maar anders gaan we ervoor!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Inge schreef:Weegschaal ik duim voor jullie
Dennenappel, gefeliciteerd. wat leuk
Hier helaas nog steeds niet ongesteld geworden
Wachten duurt lang he inge.Bij mij nu een jaar geleden en zit nog steeds op mn menstruatie te wachtrn.Mijn medicijnen slaan wel aan..of denk het want ben 2 kilo afgevallen in een maand.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Mees, spannend :-D
Ja zeker. wow een jaar al :-0
Wel fijn dat de medicijnen aan lijken te slaan. Ik duim voor je
ShallY schreef:Inge schreef:Weegschaal ik duim voor jullie
Dennenappel, gefeliciteerd. wat leuk
Hier helaas nog steeds niet ongesteld geworden
Wachten duurt lang he inge.Bij mij nu een jaar geleden en zit nog steeds op mn menstruatie te wachtrn.Mijn medicijnen slaan wel aan..of denk het want ben 2 kilo afgevallen in een maand.
Ja zeker. wow een jaar al :-0
Wel fijn dat de medicijnen aan lijken te slaan. Ik duim voor je
Laatst aangepast door Inge op ma 24 dec 2012 - 10:26; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Hihi..ja, ik mag nog niet te hard roepen, maar we willen het in ieder geval graag!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Wat spannend, veel succes allemaal!
Ik ben inmiddels gestopt maar heb voor de zekerheid wel condooms in huis gehaald. Op dit moment durf ik niet eens te vrijen met mijn vriend, weet niet wat het is. Ik moet gewoon even wennen aan alles, dat is redelijk normaal, toch? Ik heb wel continue een menstruatie-achtige hoofpijn nu ik geen pil meer gebruik, hadden jullie dat ook? Gaat het over?
Ik ben inmiddels gestopt maar heb voor de zekerheid wel condooms in huis gehaald. Op dit moment durf ik niet eens te vrijen met mijn vriend, weet niet wat het is. Ik moet gewoon even wennen aan alles, dat is redelijk normaal, toch? Ik heb wel continue een menstruatie-achtige hoofpijn nu ik geen pil meer gebruik, hadden jullie dat ook? Gaat het over?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Jaa dat had ik ook weet ik nog! Ging weer over.
Ik ben ongesteld trouwens. Komt precies goed uit zo, want mijn afspraak bij de gyn is over een maand. Dan kan ik meteen met Clomid beginnen. Het was super onhandig geweest als ik er net een menstruatie op zou hebben zitten tijdens die afspraak, dan zou ik weer heel lang moeten wachten voor ik met de medicatie zou kunnen beginnen.
Ik ben ongesteld trouwens. Komt precies goed uit zo, want mijn afspraak bij de gyn is over een maand. Dan kan ik meteen met Clomid beginnen. Het was super onhandig geweest als ik er net een menstruatie op zou hebben zitten tijdens die afspraak, dan zou ik weer heel lang moeten wachten voor ik met de medicatie zou kunnen beginnen.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: