zweten
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
zweten
D is nu 7 weken en hij zweet echt enorm!
Als ik hem vast heb zijn zn haartjes al snel nat. In de box gaat het redelijk, maar zijn Maxi cosi drijft hij bijna uit.
Ze zeggen dat je een baby 1 laagje meer aan moet doen dan jezelf, maar ik moet hem bijna een.laagje minder aan doen. Gisteren was het lekker weer maar moet heel warm, ongeveer 21 graden. Ik had D een romper met korte mouw aan gedaan, een broek van dunne stof en een t shirt, maar dat was veel te warm! Hij was kletsnat in zijn nek. Ik had natuurlijk snel.zn t shirt uit gedaan, maar nog had hij het warm.
Ik.vraag me af of dit wel normaal is?
Als ik hem vast heb zijn zn haartjes al snel nat. In de box gaat het redelijk, maar zijn Maxi cosi drijft hij bijna uit.
Ze zeggen dat je een baby 1 laagje meer aan moet doen dan jezelf, maar ik moet hem bijna een.laagje minder aan doen. Gisteren was het lekker weer maar moet heel warm, ongeveer 21 graden. Ik had D een romper met korte mouw aan gedaan, een broek van dunne stof en een t shirt, maar dat was veel te warm! Hij was kletsnat in zijn nek. Ik had natuurlijk snel.zn t shirt uit gedaan, maar nog had hij het warm.
Ik.vraag me af of dit wel normaal is?
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Re: zweten
N.ick zwete alleen als hij erg aan het huilen was. maar ik zou als ik jou was gewoon even het consultatiebureau opbellen en je vraag stellen.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Ja ook hier herkenbaar, ik trek dan wat uit. Toen t zo warm was lag ze alleen in luier ook snachts omdat ze t zo warm had.
Gast- Gast
J. had dat ook. Vooral in de maxi cosi ook, ik heb toen zo'n aerosleep gekocht voor daarin dat hielp wel een beetje.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
J zweet ook heel veel. Hij heeft ook een behoorlijk warme lichaamstemperatuur. Ik kleedde hem altijd minder warm aan...
Gast- Gast
N. zweet ook redelijk snel. Vooral in de maxi cosi lijkt ze er soms wel drijfnat uit te komen (rug nat, nekje en haartjes nat). Vrees dat ze het zweten van mij heeft, ik zweet ook snel... Ik doe haar met warm weer dan echt alleen of een romper aan of een luchtig jurkje/ tuniekje en daar niks onder. Anders heeft ze het zo warm... Heb altijd een vestje en een legging mee voor het geval ik denk dat ze hetw eer kouder heeft als we langer de deur uit zijn.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Onze zoon zweet ook altijd heel snel. Als ik hem vast hou en hij ligt een fles te drinken is al snel zijn nek/haren nat van het liggen op mijn arm. Hij heeft ook nooit veel lagen kleding aan omdat hij het altijd erg warm heeft. De maxicosi zweet hij altijd uit, is ook zo'n warm ding om zo opgevouwen in te zitten lijkt me.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: