Jou vriend en zweten
+16
Phileine
Caramba
Pannetoet
Funk
Snoes
Arwyn
Floor
Mint
Thunder
Pompoen
Paper Crown
JustMeDaan
_Nina
Mamsie
CCC
Sp0ngeb0b
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Jou vriend en zweten
He meiden,
De titel zegt het grotendeels al maar zweet jou vriend veel?
Nu moet ik zeggen dat het nu ook bloedjeheet is maar mijn vriend zweet zo vreselijk veel met dit weer dat ik mij er kapot aan erger, klinkt misschien heel stom. Gisteren bijvoorbeeld wij liggen met vrienden aan het water. En na 5min op zijn handdooek loopt het bij hem van alle kanten er langs dat ik echt denk 'Huh? Hoe kun jij het al zo heet hebben terwijl we net het water uit zijn?' En zo gaat het hele dagen door op dit moment. Net ook: hij zit in de boxer op de bank en het zweet gutst hem van zijn voorhoofd af terwijl het pak&beet 23graden binnen is.
Ik heb ook eigenlijk geen idee waarom ik het zo ergelijk vind, misschien dat ik het associeer met vies? Dat ik het raar vind, schaamte of wat dan ook. Hij kan er natuurlijk ook weinig aan doen omdat hij dit altijd al heeft gehad em ook vrij snel geirriteerd is met dit weer omdat hij gek word van de jeuk (wat dus veroorzaakt word door het zweten). En ik weet ook niet zo heel goed wat ik met dit topic wil bereiken maar ik moet het even kwijt. Misschien evt. tips, adviezen oid.......
De titel zegt het grotendeels al maar zweet jou vriend veel?
Nu moet ik zeggen dat het nu ook bloedjeheet is maar mijn vriend zweet zo vreselijk veel met dit weer dat ik mij er kapot aan erger, klinkt misschien heel stom. Gisteren bijvoorbeeld wij liggen met vrienden aan het water. En na 5min op zijn handdooek loopt het bij hem van alle kanten er langs dat ik echt denk 'Huh? Hoe kun jij het al zo heet hebben terwijl we net het water uit zijn?' En zo gaat het hele dagen door op dit moment. Net ook: hij zit in de boxer op de bank en het zweet gutst hem van zijn voorhoofd af terwijl het pak&beet 23graden binnen is.
Ik heb ook eigenlijk geen idee waarom ik het zo ergelijk vind, misschien dat ik het associeer met vies? Dat ik het raar vind, schaamte of wat dan ook. Hij kan er natuurlijk ook weinig aan doen omdat hij dit altijd al heeft gehad em ook vrij snel geirriteerd is met dit weer omdat hij gek word van de jeuk (wat dus veroorzaakt word door het zweten). En ik weet ook niet zo heel goed wat ik met dit topic wil bereiken maar ik moet het even kwijt. Misschien evt. tips, adviezen oid.......
Sp0ngeb0b- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 67
Registratiedatum : 08-11-11
Re: Jou vriend en zweten
Nou das ook naar zeg, dat je je daaraan irriteert. Lijkt me niet erg leuk voor hem, hij zal het vast ook niet prettig vinden. Sommige mensen zweten nou eenmaal gewoon meer en op zichtbaren plekken. Ik heb daar zelf helaas ook veel last van en na de bevalling is het al helemaal erg door alle hormonen.
Heb niet echt tips voor je..
Heb niet echt tips voor je..
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn man zweet heel weinig. Ik zweet juist meer. Maar ik snap je wel een beetje. Het is toch geen prettig gezich en het is dan ook niet fijn om even lekker te kroelen etc. Maar goed je weet zelf ook dat hij er niks aan kan doen. Wat vaker omkleden en een nat handdoekje over z'n gezicht en nek kan wel zo lekker zijn.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Stel je voor, jij zou zo zweten, zou jij het dan leuk vinden als je vriend zich enorm aan jou ergert? Ik vind het echt raar dat je je eraan ergert, het is iets waar hij totaal niks aan kan doen. Als hij nou laks zou zijn met zijn persoonlijke hygiëne, geen deo gebruiken enz. dan kan ik me voorstellen dat je je eraan ergert. Maar zoals ik het lees is dat bij hem niet het geval.
Mijn vriend zweet ook enorm, niets aan te doen. Het zweet loopt dan echt van hem af, hij doucht elke dag 's morgens en 's avonds en trekt 2x per dag een schoon t-shirt aan met dit weer.
Mijn vriend zweet ook enorm, niets aan te doen. Het zweet loopt dan echt van hem af, hij doucht elke dag 's morgens en 's avonds en trekt 2x per dag een schoon t-shirt aan met dit weer.
Gast- Gast
Mijn vriend zweet al als het 10 graden is volgens mij Het stoort mij eigenlijk niet heel erg. Sowieso vind ik het niet vies (tis geen oud vies stinkzweet ofzo) en kan hij er niets aan doen. Pest hem wel altijd dat hij lekt Het enige moment dat ik irritant vind is wanneer mijn haar door hem nat/klam voelt, dan zeg ik dat hij van me af moet blijven of minstens een meter afstand moet nemen.
Gast- Gast
Wij knuffelen op het moment ook niet veel en liggen ook niet tegen elkaar aan in bed met die hitte, dat vind ik op het moment echt niet prettig en vriend ook niet.
Gast- Gast
wij ook niet. Mijn vriend zweet overigens veel, ik wil hem eigenlijk ook nooit een kus geven als hij een bezweet hoofd heeft, en dat weet hij ook en dan maakt hij grapjes door het juist te doen. Maar ergeren doe ik me er niet aan, hij kan er ook niks aan doen.Zelda schreef:Wij knuffelen op het moment ook niet veel en liggen ook niet tegen elkaar aan in bed met die hitte, dat vind ik op het moment echt niet prettig en vriend ook niet.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Ik zweet zelf erg snel, en vooral in mijn gezicht en nek/haar. Ik vind het verschrikkelijk!!
Maar hoe drukker ik me erom maak, en dan vooral wat anderen ervan vinden hoe erger dat het word.
Maar wat kan ik eraan doen? Washandje ja dat helpt voor 30 sec en dan heb ik het weer net zo warm.
Mijn haar is met werken(in de zorg dus ook nog eens niet erg handig haha) dan ook nat, en ik heb ook nog eens erg dun en weinig haar dus goed zichtbaar. Nogmaals ik vind het zelf ook vreselijk maar ik kan er niks aan doen.
Zit er wel eens over te denken om de zweetklieren van het deel van mijn hoofd plat te laten leggen als dat mogelijk is, maar dan kan je helemaal niet meer zweten, weet niet of je dan zo gelukkig bent.
Nou ja kortom zo lang met zijn hygiene niks mis is, vind hij het zelf waarschijnlijk ook niet erg prettig. Nog minder prettig lijkt het me als je partner zo over je praat.
Maar hoe drukker ik me erom maak, en dan vooral wat anderen ervan vinden hoe erger dat het word.
Maar wat kan ik eraan doen? Washandje ja dat helpt voor 30 sec en dan heb ik het weer net zo warm.
Mijn haar is met werken(in de zorg dus ook nog eens niet erg handig haha) dan ook nat, en ik heb ook nog eens erg dun en weinig haar dus goed zichtbaar. Nogmaals ik vind het zelf ook vreselijk maar ik kan er niks aan doen.
Zit er wel eens over te denken om de zweetklieren van het deel van mijn hoofd plat te laten leggen als dat mogelijk is, maar dan kan je helemaal niet meer zweten, weet niet of je dan zo gelukkig bent.
Nou ja kortom zo lang met zijn hygiene niks mis is, vind hij het zelf waarschijnlijk ook niet erg prettig. Nog minder prettig lijkt het me als je partner zo over je praat.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
JustMeDaan schreef:Nog minder prettig lijkt het me als je partner zo over je praat.
Eens. Ik krijg niet zo'n lekker gevoel bij dit topic. Niet zo zeer om de hygiëne bij wel of niet zweten, maar meer om bovenstaande.
Gast- Gast
Nu ik zwanger ben gutst het letterlijk van me af.. ik heb een zweetsnor en echt gewoon natte plekken onder mijn borsten. Ik kan er niets aan doen, het stinkt niet en het is eigenlijk ook niet vies. Ik heb er zelf ook last van maar ja wat moet ik dan doen? In een koelcel gaan staan? Mijn man vindt er helemaal niets van..
Probeer je gewoon niet te ergeren aan dingen waaraan hij niets kan doen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mijn man zweet ook heel snel, dan heb ik het nog niet eens warm en dan loopt hij al met druppels op z'n voorhoofd. Ik vind knuffelen of zoenen niet echt fijn als het zo'n natte zoute kledder is, maar ik erger me er niet aan hoor. Ik ben alleen soms oprecht verbaasd omdat ik het soms écht niet warm vind en hij dan loopt te zweten en het stikheet heeft.
Hij kan er niets aan doen en hij stinkt niet, hij lekt alleen maar ;-) dus ik maak me er verder niet zo druk om. En ik zoen 'm wel hoor, alleen niet op z'n hoofd ;-).
Hij kan er niets aan doen en hij stinkt niet, hij lekt alleen maar ;-) dus ik maak me er verder niet zo druk om. En ik zoen 'm wel hoor, alleen niet op z'n hoofd ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zweet meer als mijn man. Ik sta ook zowat te dobberen met deze hit te, voel klam en heb continue zeiknatte handen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik vind dat sommigen wel een beetje overdrijven hoor,
dat to geen leuke vriendin zou zijn bijvoorbeeld.
Wat kan zij er aan doen dan ze het vervelend vindt?!
Mijn vriend zweet niet zo, maar ik vind zweetruggen etc ook
niet erg aangenaam. Ik begrijp best dat het heel vervelend is als
je zo zweet, maar ik kan er ook weinig aan doen dat ik het vies vind lijken.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn vriend zweet weinig. Ik daarentegen zweet heel veel. Op zo'n dag als gisteren hou ik ook geen kledingstuk droog.. Gelukkig weet ik dat mijn vriend het niet vervelend vindt dat ik zweet. Anders had ik me misschien erg opgelaten gevoeld.
Gast- Gast
Mint schreef:Ik vind dat sommigen wel een beetje overdrijven hoor,
Een heleboel, om te beginnen haar instelling veranderen, haar vriend kan er niks aan doen dat hij zo zweet en hij zal het vast ook niet erg prettig vinden. Als ze zich dat beseft dan zal ze er zich ook minder aan storen. En daarbij, hoe erg is het nou als je op een handdoekje zit en je vriend begint te zweten? Is dat echt iets om je voor te schamen? Ik vind van niet hoor.
Gast- Gast
Mijn vriend zweet ook heel erg snel. Maar hij heeft het dan ook altijd warm, zelfs bij koud winterweer. Kun je nagaan hoe vervelend hij dit weer vindt. Ik stoor mij er echt niet aan, vind het eerder sneu omdat hij soms na een paar min al flink staat te zweten. Ik vind het trouwens niet vies, vers zweet ruik je niet. Hij kan er vrij weinig aan doen. Ja max douchen en dat gebeurd toch wel.
Gast- Gast
Mijn vriend zweet ook erg veel, met dit soort dagen is het helemaal erg natuurlijk. We kunnen beiden slecht tegen de warmte, dus met dit weer zitten we ieder apart op de bank en knuffelen we niet. Ik vind het vooral sneu voor mijn vriend, maar echt niet vies of zo. Hij gebruikt dan veel deo, gaat elke dag in de douche (of vaker) en verwisseld shirts. Meer kan hij niet doen.
Zelf zweet ik veel in mijn gezicht en in mijn nek met dit weer. Ik reinig mijn huid een paar keer per dag om het zweetlaagje eraf te houden. Ik zou het erg vervelend vinden als mijn vriend hier commentaar op zou hebben. Als hij iets aan zijn hygiene kan doen, oké. Maar als dat al in orde is, vind ik dat er weinig te klagen is.
Zelf zweet ik veel in mijn gezicht en in mijn nek met dit weer. Ik reinig mijn huid een paar keer per dag om het zweetlaagje eraf te houden. Ik zou het erg vervelend vinden als mijn vriend hier commentaar op zou hebben. Als hij iets aan zijn hygiene kan doen, oké. Maar als dat al in orde is, vind ik dat er weinig te klagen is.
Gast- Gast
Niet zo leuk dat jij je ergert aan dat je vriend zo zweet.
Mijn man zweet ook zo erg als het heet is maar dat vind ik vrij logisch. Ik daarentegen heb het nog erger, ik zweet altijd zo erg, zelfs als het winter is. Ik krijg er ook vaak opmerkingen over en mensen vegen hun hand af nadat ze mij een hand hebben gegeven. Wat voor kleding ik ook draag altijd zie je er wel zweet in. Ik kan me best voorstellen dat mensen het vervelend vinden dat ik zo erg zweet maar als mijn partner zich eraan zou irriteren zou ik dat toch wel verschrikkelijk vinden.
Mijn man zweet ook zo erg als het heet is maar dat vind ik vrij logisch. Ik daarentegen heb het nog erger, ik zweet altijd zo erg, zelfs als het winter is. Ik krijg er ook vaak opmerkingen over en mensen vegen hun hand af nadat ze mij een hand hebben gegeven. Wat voor kleding ik ook draag altijd zie je er wel zweet in. Ik kan me best voorstellen dat mensen het vervelend vinden dat ik zo erg zweet maar als mijn partner zich eraan zou irriteren zou ik dat toch wel verschrikkelijk vinden.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik zweet zelf vrij veel en weet dus uit ervaring hoe vervelend dat is.
Je eraan storen bij je vriend is bijna gemeen.. Je geeft zelf al aan dat hij het ook vervelend vindt ivm jeuk ed, dus als jij dan ook nog eens gaat zeggen dat je je er aan stoort..
Ik zou dat in ieder geval echt niet in dank afnemen!
Je eraan storen bij je vriend is bijna gemeen.. Je geeft zelf al aan dat hij het ook vervelend vindt ivm jeuk ed, dus als jij dan ook nog eens gaat zeggen dat je je er aan stoort..
Ik zou dat in ieder geval echt niet in dank afnemen!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Heel herkenbaar!Paper Crown schreef:Nu ik zwanger ben gutst het letterlijk van me af.. ik heb een zweetsnor en echt gewoon natte plekken onder mijn borsten. Ik kan er niets aan doen, het stinkt niet en het is eigenlijk ook niet vies. Ik heb er zelf ook last van maar ja wat moet ik dan doen? In een koelcel gaan staan? Mijn man vindt er helemaal niets van..
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Mijn vriend zweet ook veel en hij vindt dit super vervelend. Hij gebruikt syneo. Dit werkt erg goed maar is alleen voor je oksels en vrij prijzig. Het helpt wel zo'n 3 dagen..
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Zusje schreef:Leuke vriendin heeft jouw partner zeg
+1.......
Mijn vriend zweet ook heel snel vooral met dit weer.. ook op momenten dat ik het gewoon 'koel' heb loopt het bij hem van zijn gezicht af. Tja hij kan er weinig aan doen en mijn vriend zit er zelf niet zo mee net als ik.. de één zweet nou eenmaal meer dan de ander. Bijkomend voordeel is dat mijn vriend het niet snel 'heet' heeft, juist omdat hij zweet en dus snel afkoelt.. Je kunt nu 2 dingen doen: Accepteren » want het is een lichamelijk ding waar je helemaal niks aan kan doen óf je heel erg gaan ergeren aan iets wat toch nooit zal veranderen..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Mijn vriend zweet ook veel, maar ik zweet net zo goed veel. Ik hoef maar iets te doen, vooral met dit weer, en ben bezweet.
Zelf vind ik het niet prettig, voel me zelf dan vies, maar van mijn vriend vind ik het niet vies. Ieder mens zweet, de een meer dan de ander, maar erger mij er niet aan.
Zelf vind ik het niet prettig, voel me zelf dan vies, maar van mijn vriend vind ik het niet vies. Ieder mens zweet, de een meer dan de ander, maar erger mij er niet aan.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik zou het best lullig vinden als mijn geliefde zich daar aan zou ergeren. Je regelt nou eenmaal niet je eigen zweetproductie
Ik zweet erg snel, helemaal met dit weer, vanwege bepaalde medicijnen. Voorheen zweette ik 'normaal', maar tegenwoordig is het echt erg. Ik schaam me er best wel voor. Het enige wat ik kan doen is rustig aan doen en af en toe een koud washandje op mijn voorhoofd/in mijn nek leggen. En veel drinken, liefst gekoeld water.
Ik zweet erg snel, helemaal met dit weer, vanwege bepaalde medicijnen. Voorheen zweette ik 'normaal', maar tegenwoordig is het echt erg. Ik schaam me er best wel voor. Het enige wat ik kan doen is rustig aan doen en af en toe een koud washandje op mijn voorhoofd/in mijn nek leggen. En veel drinken, liefst gekoeld water.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?
» Show je vriend!
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Nav Foto van je vriend
» Is jouw vriend/man een man-man?
» Show je vriend!
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Nav Foto van je vriend
» Is jouw vriend/man een man-man?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: