Barbie's baby
+77
Star007
L!ND@
JustMeDaan
Steep
Mees
SleepingBeauty
Liadan
Ilargi
ekjir@M
Monte
vlinder-19
Laced
loura
Minx
Bubbelicious
Mint
CCC
luenca
Diese
teletascha
Gympie
Paper Crown
boekenwurm83
Parisienne
Toet
kippiee
M@niek
Barbabella
Puggle
Rouxxxe
Mute_
luisa
Summerlovin
sanne-84
SarahKey
Susan
Linda
Rapunzel
Lejow
Appeltje
Rose
Sarah1985
Tania
Twellie
LDJ
Inge
Papillio
VeryCherry
ijsjemeisje
Printje
Caramba
Caribbeanlover
Ella
Marin
Verde
TukTuk
ExpressoB
Didi
Rush
Phileine
Mermaid
yellow
Mamsie
InweCulnamo
PrimaBella
Niki
Shy
Error
kwak
love
Filoria
Bliss
Lady Starstruck
Sushi
Clapperdie
Ibbeltje
Kaboutertje
81 plaatsers
Pagina 4 van 15
Pagina 4 van 15 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15
Re: Barbie's baby
Papillio schreef:En haar briljante opmerking dan over een pension!
Ik kan het helaas niet citeren, want ik weet niet meer precies wat ze zei...
Oohja! Die was mooie ja.
Een pension was volgens haar dat je niet meer hoeft te werken als je oud bent én iets van de trein..
En dat gedoe om dat hondje steeds! Ben toch wel benieuwd of Barbie zal veranderen als haar dochtertje er is hoor.
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
PrimaBella schreef:Papillio schreef:En haar briljante opmerking dan over een pension!
Oohja! Die was mooie ja.
Een pension was volgens haar dat je niet meer hoeft te werken als je oud bent én iets van de trein..
En dat gedoe om dat hondje steeds! Ben toch wel benieuwd of Barbie zal veranderen als haar dochtertje er is hoor.
Ze zei idd iets een pension is iets van de trein en pensioen dat je niet meer hoeft te werken of andersom?
Zoiets was het
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
PrimaBella schreef:Papillio schreef:En haar briljante opmerking dan over een pension!
Oohja! Die was mooie ja.
Ze mogen wel enorm op hun woorden passen! Ben benieuwd of ze veel zorg uit handen geeft(dat zullen we misschien niet zien). Die zal ook wel heel rap weer een borrel(tje) drinken.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben het vergeten de kijken. Ze is nog niet bevallen in de afleveringen?? komt dat vlgde week al?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ella schreef:Ik ben het vergeten de kijken. Ze is nog niet bevallen in de afleveringen?? komt dat vlgde week al?
Nee ze is nog niet bevallen in de 1e 2 afleveringen. Geen idee, ze moet wel naar het ziekenhuis.
ExpressoB schreef:Ella schreef:Ik ben het vergeten de kijken. Ze is nog niet bevallen in de afleveringen?? komt dat vlgde week al?
Nee ze is nog niet bevallen in de 1e 2 afleveringen. Geen idee, ze moet wel naar het ziekenhuis.
Oke niets gemist dus
Ella- Ratel
Je kunt uitzending gemist kijken .Ella schreef:ExpressoB schreef:Ella schreef:Ik ben het vergeten de kijken. Ze is nog niet bevallen in de afleveringen?? komt dat vlgde week al?
Oke niets gemist dus
Heb ik vanmorgen ook gedaan .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ schreef:Je kunt uitzending gemist kijken .Ella schreef:ExpressoB schreef:Ella schreef:Ik ben het vergeten de kijken. Ze is nog niet bevallen in de afleveringen?? komt dat vlgde week al?
Oke niets gemist dus
Heb ik vanmorgen ook gedaan .
die doet het op de ene of andere manier nooit goed bij mij..... maar het geeft niet. Vlgde week kijk ik weer
Ella- Ratel
Nou, dat viel mij idd ook al op dat gevloek.ExpressoB schreef:PrimaBella schreef:Papillio schreef:En haar briljante opmerking dan over een pension!
Oohja! Die was mooie ja.
Ze mogen wel enorm op hun woorden passen! Ben benieuwd of ze veel zorg uit handen geeft(dat zullen we misschien niet zien). Die zal ook wel heel rap weer een borrel(tje) drinken.
Voor dat hondje vind ik het echt zielig, ik vraag me af of hij wel uitgelaten word.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Dat hondje wordt amper uitgelaten anders kakt ze niet zoveel binnen. Wel lullig vond ik het dat het hondje van Barbies ouders bij hun was, op schoot en die van haar kan verrekken!
Vraag me af of zij doet alsof met haar uitspraken als pension en pensioen ed? Wist niet dat Priscilla een dochter had. Vind P. net al Barbie ook maar een muts. Wat was B. ontzettend ondankbaar op vakantie zeg...........bah!
Vraag me af of zij doet alsof met haar uitspraken als pension en pensioen ed? Wist niet dat Priscilla een dochter had. Vind P. net al Barbie ook maar een muts. Wat was B. ontzettend ondankbaar op vakantie zeg...........bah!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik heb een foto gezien van Barbie in de kroeg, een week na de bevalling. Haar drank-dorst zat haar kennelijk hoog.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik heb een foto gezien van Barbie in de kroeg, een week na de bevalling. Haar drank-dorst zat haar kennelijk hoog.
Pff....echt ik vind het zo'n ordinair mens met haar gezuip.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik heb een foto gezien van Barbie in de kroeg, een week na de bevalling. Haar drank-dorst zat haar kennelijk hoog.
kijken?
Hahaha kijk ze nou en die ernaast staat, zelfde idee Barbie
Maar is die foto van een week na de bevalling??? Want dan draagt de gemiddelde net-moeder nog enorm dikke kraamverbanden, dat zou ze toch niet weggemoffeld hebben in dat shortje?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Volgens mij heeft ze haar broek te kort afgeknipt aangezien je de zakken ziet (dat zilvere zijn denk ik zakken) en als je dat ziet betekend het dat het te kort is. Moet dat nou zo kort?! Iets langer is beter.
Caribbeanlover- Ratel
haha, als mijn man vind dat ik te veel last heb van hormonen zeg ik altijd dat hij even naar "barbie" moet kijken want zij is wel 1000X erger.
echt dat arme kindje, ben heel benieuwd hoe dat allemaal gaat straks als ze groter is.
echt dat arme kindje, ben heel benieuwd hoe dat allemaal gaat straks als ze groter is.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Tuinstoel schreef:Maar is die foto van een week na de bevalling??? Want dan draagt de gemiddelde net-moeder nog enorm dikke kraamverbanden, dat zou ze toch niet weggemoffeld hebben in dat shortje?
Hahahhaha hoe kom je erop
Caribbeanlover schreef:Volgens mij heeft ze haar broek te kort afgeknipt aangezien je de zakken ziet (dat zilvere zijn denk ik zakken) en als je dat ziet betekend het dat het te kort is. Moet dat nou zo kort?! Iets langer is beter.
Dat is een flesje water die ze tegen haar been houd, door het licht lijkt het zo.
VeryCherry schreef:Gister liep ik met N in de supermarkt en kwamen we langs het schap met de bladen. Valt zijn oog op de Privé met haar op de voorkant en hij vroeg zich serieus af of ze zich met wortels had ingesmeerd, whahaha.
Hahaha ja idd. Vroeger liep er bij ons in het dorp ook altijd zo'n wandelende sinaasappel rond.
Caribbeanlover- Ratel
Ben je zeker dat die foto van de week after is? Ze ziet er daar nog aardig zwanger uit, maar dan eerder terug.
Gast- Gast
Megara schreef:Ben je zeker dat die foto van de week after is? Ze ziet er daar nog aardig zwanger uit, maar dan eerder terug.
Nou dat dacht ik ook. Ze heeft daar nog een bolle buik!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Megara schreef:Ben je zeker dat die foto van de week after is? Ze ziet er daar nog aardig zwanger uit, maar dan eerder terug.
Nou dat dacht ik ook. Ze heeft daar nog een bolle buik!
Zo zag mijn buik er ook uit een week na de bevalling
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Gezien dat flesje water in haar hand denk ik dat het een foto van tijdens de zwangerschap is.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 4 van 15 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15
Soortgelijke onderwerpen
» Taakstraf voor Barbies man.
» Barbies/Samantha's moeder ook achter de webcam!
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Barbies/Samantha's moeder ook achter de webcam!
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
Pagina 4 van 15
Permissies van dit forum: