Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ze is vrij.

+14
Alex
Printje
Annemoontje
Chocolate Cookie
Snoes
Jerry
Jasmine
Caro
Urban Naked
TukTuk
Blond
Raindrop
Kowalski
Caribbeanlover
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 8:27

Ik vind dat de opmerking van AN te ver gaat. Als ik zeg dat zwemleraren en misbruik goed samengaan is het logisch dat een zwemleraar zich aangesproken voelt.

Dat de vrouw vrij is en bewaking heeft is walgelijk. De vrouw had moeten verrotten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 8:29

Ik vind overigens dat Martin veel langer vast had moeten zitten. Ben niet voor haar vrijlating.

De nonnen vind ik overigens niets te verwijten. Zij vangen uitgestotenen van de maatschappij op, dat doen ze al jaren, ongeacht wie. Dat het nu iemand is die iedereen kent, maakt voor hen niets uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Printje di 28 aug 2012 - 8:34

Ik vind het ook vreemd om hier zwemleraren en weet ik het wat bij te betrekken, heeft hier toch niets mee van doen.


Absurd hoe een rechter hiermee heeft kunnen instemmen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Alex di 28 aug 2012 - 9:00

Rood schreef:Ik erken voluit dat er verschrikkelijke dingen zijn gebeurd tussen een groot aantal priesters en kinderen, en dat die nooit goed te praten zijn.

Maar dat christendom en kindermisbruik met zulk gemak aan elkaar gelinkt wordt, is beledigend. Kun je wel grappen over maken, maar dan mag je ook weten dat ik als christen geen aangeschoten wild ben waar je zomaar alles tegen kunt zeggen. En trouwens, als je kindermisbruik écht zo serieus neemt, zou je nooit zo makkelijk met de feiten daaromtrent omgaan.

Eens. En ja, ik ben ook christen en ik vind de betreffende opmerking dan ook zeer beledigend.

Terug naar het onderwerp: Van mij had ze vast mogen blijven zitten, walgelijk dat zo'n vrouw weer in de samenleving wordt terug gelaten. Ik vraag me af hoe lang het duurt voor iemand haar te grazen neemt.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Printje di 28 aug 2012 - 9:07

Alex; ik heb het idee dat zoiets niet lang duurt, denk dat ze veel meer 'vijanden' heeft dan vrienden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Alex di 28 aug 2012 - 9:09

Printje schreef:Alex; ik heb het idee dat zoiets niet lang duurt, denk dat ze veel meer 'vijanden' heeft dan vrienden.

Daarom. Mijn man zei ook gelijk: 'Die vrouw heeft een levensverwachting van ongeveer een week.'
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Printje di 28 aug 2012 - 9:12

Alex schreef:
Printje schreef:Alex; ik heb het idee dat zoiets niet lang duurt, denk dat ze veel meer 'vijanden' heeft dan vrienden.

Daarom. Mijn man zei ook gelijk: 'Die vrouw heeft een levensverwachting van ongeveer een week.'

Precies; als ze mijn kind te pakken gehad had toentertijd zou ik nu ook niet voor mezelf in staan vrees ik. En voor manlief al helemaal niet..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 9:37

De opmerking was idd niet snugger. Ik legde ook niet gelijk de link naar kindermisbruik maar moest gelijk denken aan een nieuwsbericht daarover vandaar mijn opmerking naar AN toe.

Het zijn 2 onderwerpen die sowieso gevoelig dus of het nu een grapje was of niet van AN handig was het absoluut niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Snoes di 28 aug 2012 - 18:38

Ik hoorde ook dat er dagelijks zo'n 30 mensen aan bewakingsagenten e.d. nodig zijn, wat neerkomt op een slordige 4000 euro per dag. Het feit dat ze zoveel mensen nodig hebben om haar te beschermen, is toch een overduidelijk teken dat de maatschappij echt nog niet klaar was voor haar vrijlating.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 22:26

Snoes schreef:Ik hoorde ook dat er dagelijks zo'n 30 mensen aan bewakingsagenten e.d. nodig zijn, wat neerkomt op een slordige 4000 euro per dag. Het feit dat ze zoveel mensen nodig hebben om haar te beschermen, is toch een overduidelijk teken dat de maatschappij echt nog niet klaar was voor haar vrijlating.

Dag belastingcenten... Ze is vrij.  - Pagina 3 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Snoes di 28 aug 2012 - 23:06

Ja, echt stom dat wij hier weer voor moeten opdraaien. Maar zo gaat het helaas maar al te vaak denk ik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Raindrop wo 29 aug 2012 - 3:16

Annemoontje schreef:
Raindrop schreef:Ik ben er echt tegen! Er zijn hier veel acties/petities geweest tegen de vrijlating maar het heeft helaas niet geholpen.
Ze schijnt trouwens heel veel bewaking te hebben, zo triest..

O echt? Heeft ze bewaking? Tssss moet niet gekker worden!
Bah, wat een naar mens, kan niet begrijpen dat ze is vrijgelaten.

Ja, ik zag vandaag een stuk op tv en zelfs de weg is (voor een deel) afgezet. Echt triest. Ze mag trouwens overal komen behalve in de provincies Limburg en Luik.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Isis wo 29 aug 2012 - 3:58

Niet om te zeiken maar de rechter had niks kunnen doen tegen haar vrijlating. Vervroegde vrijlating is een recht van elk mens en de voorwaarden waren allemaal voldaan. Niet dat ik het goedkeur, hoor. Enkel de wetgevende macht had hier iets aan kunnen doen door te voorzien in de wet dat een persoon niet vervroegd vrijgelaten kan worden als de maatschappij daar niet klaar voor is. Dan had ze waarschijnlijk niet hoeven vrijgelaten te worden. Helaas is ze nu wel vrij. Ik hoop wel dat er hier lessen uit getrokken worden...
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  TukTuk wo 29 aug 2012 - 4:25

Isis schreef:Niet om te zeiken maar de rechter had niks kunnen doen tegen haar vrijlating. Vervroegde vrijlating is een recht van elk mens en de voorwaarden waren allemaal voldaan. Niet dat ik het goedkeur, hoor. Enkel de wetgevende macht had hier iets aan kunnen doen door te voorzien in de wet dat een persoon niet vervroegd vrijgelaten kan worden als de maatschappij daar niet klaar voor is. Dan had ze waarschijnlijk niet hoeven vrijgelaten te worden. Helaas is ze nu wel vrij. Ik hoop wel dat er hier lessen uit getrokken worden...


Maarja dat ze vrijgelaten wordt betekend maar niet dat ze recht heeft op die beveiliging waar nu enorm veel geld in gaat zitten.. Ze hadden haar gewoon moeten laten gaan, je wilt persee vervroegd vrij? Nou kijk maar eens hoelang je dat overleefd.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Raindrop wo 29 aug 2012 - 4:27

Eens met AngelNyn.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Isis wo 29 aug 2012 - 5:24

AngelNyn schreef:
Isis schreef:Niet om te zeiken maar de rechter had niks kunnen doen tegen haar vrijlating. Vervroegde vrijlating is een recht van elk mens en de voorwaarden waren allemaal voldaan. Niet dat ik het goedkeur, hoor. Enkel de wetgevende macht had hier iets aan kunnen doen door te voorzien in de wet dat een persoon niet vervroegd vrijgelaten kan worden als de maatschappij daar niet klaar voor is. Dan had ze waarschijnlijk niet hoeven vrijgelaten te worden. Helaas is ze nu wel vrij. Ik hoop wel dat er hier lessen uit getrokken worden...


Maarja dat ze vrijgelaten wordt betekend maar niet dat ze recht heeft op die beveiliging waar nu enorm veel geld in gaat zitten.. Ze hadden haar gewoon moeten laten gaan, je wilt persee vervroegd vrij? Nou kijk maar eens hoelang je dat overleefd.

En waarom is die beveiliging nodig? Omdat de maatschappij nog niet klaar is voor haar vrijlating. En de cirkel is rond. Bij Agnes Pandy was er geen tot weinig beveiliging nodig. Ik snap dat dit veel emoties oproept, hoor. Ik reageerde vooral op degenen die niet begrepen waarom een rechter dit goedkeurt.
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  TukTuk wo 29 aug 2012 - 5:26

Isis schreef:
AngelNyn schreef:
Isis schreef:Niet om te zeiken maar de rechter had niks kunnen doen tegen haar vrijlating. Vervroegde vrijlating is een recht van elk mens en de voorwaarden waren allemaal voldaan. Niet dat ik het goedkeur, hoor. Enkel de wetgevende macht had hier iets aan kunnen doen door te voorzien in de wet dat een persoon niet vervroegd vrijgelaten kan worden als de maatschappij daar niet klaar voor is. Dan had ze waarschijnlijk niet hoeven vrijgelaten te worden. Helaas is ze nu wel vrij. Ik hoop wel dat er hier lessen uit getrokken worden...


Maarja dat ze vrijgelaten wordt betekend maar niet dat ze recht heeft op die beveiliging waar nu enorm veel geld in gaat zitten.. Ze hadden haar gewoon moeten laten gaan, je wilt persee vervroegd vrij? Nou kijk maar eens hoelang je dat overleefd.

En waarom is die beveiliging nodig? Omdat de maatschappij nog niet klaar is voor haar vrijlating. En de cirkel is rond. Bij Agnes Pandy was er geen tot weinig beveiliging nodig. Ik snap dat dit veel emoties oproept, hoor. Ik reageerde vooral op degenen die niet begrepen waarom een rechter dit goedkeurt.

Zal de maatschappij daar ooit klaar voor zijn? Ze is vrij.  - Pagina 3 878948377
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Isis wo 29 aug 2012 - 5:31

Welja, goede vraag. Maar wettelijk gezien heeft ze haar staf gekregen en zou je kunnen stellen dat het einde van die termijn telt als einde straf en dat vervroegde vrijlating niet kan als de maatschappij daar niet klaar voor is. Ik had begrepen dat dit ook het standpunt van de slachtoffers is.
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  redd wo 29 aug 2012 - 5:35

Caribbeanlover schreef:Weg stoppen in een kelder met dat mens net zoals die meiden, dan weet ze hoe het voelt!
Mee eens!Vind t echt onbegrijpelijk dat ze n "2e kans krijgt"al hoewel met die naam word ze nergens meer serieus genomen.

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  TNMN wo 29 aug 2012 - 5:50

redd schreef:
Caribbeanlover schreef:Weg stoppen in een kelder met dat mens net zoals die meiden, dan weet ze hoe het voelt!
Mee eens!Vind t echt onbegrijpelijk dat ze n "2e kans krijgt"al hoewel met die naam word ze nergens meer serieus genomen.

Ik neem aan dat ze een nieuwe identiteit zal krijgen? Al weet natuurlijk iedereen nu wel in welk klooster ze zit.
Stel je voor, je bent bewaker en je moet zo'n vrouw bewaken...
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Jeanette wo 29 aug 2012 - 7:26

redd schreef:
Caribbeanlover schreef:Weg stoppen in een kelder met dat mens net zoals die meiden, dan weet ze hoe het voelt!
Mee eens!Vind t echt onbegrijpelijk dat ze n "2e kans krijgt"al hoewel met die naam word ze nergens meer serieus genomen.

Helemaal mee eens!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 3 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum