Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ze is vrij.

+14
Alex
Printje
Annemoontje
Chocolate Cookie
Snoes
Jerry
Jasmine
Caro
Urban Naked
TukTuk
Blond
Raindrop
Kowalski
Caribbeanlover
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 5:39

Rood, bedoel je daarmee dat ik een punt op AN maak of dat ik riep dat het Christom niet zo zwart/wit hierin is?

Met het laatste bedoelde ik meer het negatief bericht wat in het nieuws is geweest dat er een Christelijke school vroeger kindjes misbruikte. Bedoel niet dat zoiets standaard is etc. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Urban Naked di 28 aug 2012 - 5:47

Youandi schreef:Mijn christelijke kerk heeft een homo als dominee (wij noemen hem gekscherend 'de hominee')
Dat vond ik grappig, ik heb hem even ge'overheard' op twitter smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Caro di 28 aug 2012 - 5:52

Als ze kijken naar wat het beste is voor de maatschappij, dan hadden ze haar moeten laten zitten. Ik ken de specifieke cijfers niet, maar zij zal idd bescherming krijgen. Wat een enorme kostenpost zal zijn de rest van haar leven, en dat zal door de belastingbetaler moeten worden opgebracht.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 6:22

Rood schreef:Bedankt voor de beledigingen hoor, dames AN, Zero en DD. Jullie hebben echt geen idee waar je het over hebt.

Ah joh stel je niet zo aan. Er zijn nu eenmaal speculaties geweest van kindermisbruik door de kerk, tenzij je daarin heb mee gedaan lijkt het me niet dat je je aangesproken hoeft te voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Jasmine di 28 aug 2012 - 6:36

Onbegrijpelijk
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 6:37

Zero schreef:
Rood schreef:Bedankt voor de beledigingen hoor, dames AN, Zero en DD. Jullie hebben echt geen idee waar je het over hebt.

Ah joh stel je niet zo aan. Er zijn nu eenmaal speculaties geweest van kindermisbruik door de kerk, tenzij je daarin heb mee gedaan lijkt het me niet dat je je aangesproken hoeft te voelen.
Ik kan me anders heel goed indenken dat mensen die Christelijk zijn zich hierdoor aangesproken voelen, AngelNyn doet net alsof het geloof zo'n vreselijk iets is, ik heb daar echt een hekel aan.

Er komt ook kindermisbruik in de kinderopvang voor, dan ga je toch ook niet zeggen dat het kinderdagverblijf en kindermisbruik veel gemeen hebben? Ik vond het echt een achterlijke en ondoordachte opmerking.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 6:39

Ongelooflijk en walgelijk dat ze vrij is. Ik vermoed dat het alleen niet lang zal gaan duren.

Ik dacht trouwens dat dat klooster haar niet wilden hebben??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Jerry di 28 aug 2012 - 6:40

Back to the subject....

Misschien een stomme vraag, maar wat heeft mevrouw Dutroux gedaan? Heeft zij meegewerkt aan de praktijken van haar man, heeft ze de boel verzwegen terwijl ze er wel vanaf wist..? Ik weet 't eerlijk gezegd niet zo goed Embarassed
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 6:41

Zelda schreef:
Zero schreef:
Rood schreef:Bedankt voor de beledigingen hoor, dames AN, Zero en DD. Jullie hebben echt geen idee waar je het over hebt.

Ah joh stel je niet zo aan. Er zijn nu eenmaal speculaties geweest van kindermisbruik door de kerk, tenzij je daarin heb mee gedaan lijkt het me niet dat je je aangesproken hoeft te voelen.
Ik kan me anders heel goed indenken dat mensen die Christelijk zijn zich hierdoor aangesproken voelen, AngelNyn doet net alsof het geloof zo'n vreselijk iets is, ik heb daar echt een hekel aan.

Nou het lijkt me overduidelijk een post met een knipoog, maar dat is dan waarschijnlijk een verschil van interpretatie.


Maar ik realiseer me wel dat ik vrij luchtig denk, misschien te luchtig voor dit forum. scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 6:41

Ze wist het, heeft niet ingegrepen, heeft de kinderen geen eten en drinken gegeven, waardoor ze uiteindelijk gestorven zijn. Ze is zo medeplichtig als 't maar kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 6:42

Zero schreef:
Zelda schreef:
Zero schreef:
Rood schreef:Bedankt voor de beledigingen hoor, dames AN, Zero en DD. Jullie hebben echt geen idee waar je het over hebt.

Ah joh stel je niet zo aan. Er zijn nu eenmaal speculaties geweest van kindermisbruik door de kerk, tenzij je daarin heb mee gedaan lijkt het me niet dat je je aangesproken hoeft te voelen.
Ik kan me anders heel goed indenken dat mensen die Christelijk zijn zich hierdoor aangesproken voelen, AngelNyn doet net alsof het geloof zo'n vreselijk iets is, ik heb daar echt een hekel aan.

Nou het lijkt me overduidelijk een post met een knipoog, maar dat is dan waarschijnlijk een verschil van interpretatie.


Maar ik realiseer me wel dat ik vrij luchtig denk, misschien te luchtig voor dit forum. scratch
Tsja, verschil van humor wellicht, maar ik kan dat soort opmerkingen gewoon niet met een knipoog zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Snoes di 28 aug 2012 - 6:44

_Leaf_ schreef:Ongelooflijk en walgelijk dat ze vrij is. Ik vermoed dat het alleen niet lang zal gaan duren.

Ik dacht trouwens dat dat klooster haar niet wilden hebben??
Dat was een ander klooster, ergens in Frankrijk. Vorig jaar kon ze ook voorwaardelijk vrijkomen als ze werd toegelaten in dat klooster. Uiteindelijk besliste dat klooster om haar toch niet toe te laten, maar nu hebben ze dus wel een klooster gevonden die haar toelaat.

Walgelijke vrouw, ik snap niet dat ze haar hebben vrijgelaten.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Chocolate Cookie di 28 aug 2012 - 6:48

Ik kan er ook echt met mijn kop niet bij dat ze háár vrijlaten. Die sleutel mochten ze van mij wel in de zee gooien. Pff...
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Annemoontje di 28 aug 2012 - 6:51

Raindrop schreef:Ik ben er echt tegen! Er zijn hier veel acties/petities geweest tegen de vrijlating maar het heeft helaas niet geholpen.
Ze schijnt trouwens heel veel bewaking te hebben, zo triest..

O echt? Heeft ze bewaking? Tssss moet niet gekker worden!
Bah, wat een naar mens, kan niet begrijpen dat ze is vrijgelaten.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 6:52

Zelda schreef:
Zero schreef:
Zelda schreef:
Zero schreef:
Rood schreef:Bedankt voor de beledigingen hoor, dames AN, Zero en DD. Jullie hebben echt geen idee waar je het over hebt.

Ah joh stel je niet zo aan. Er zijn nu eenmaal speculaties geweest van kindermisbruik door de kerk, tenzij je daarin heb mee gedaan lijkt het me niet dat je je aangesproken hoeft te voelen.
Ik kan me anders heel goed indenken dat mensen die Christelijk zijn zich hierdoor aangesproken voelen, AngelNyn doet net alsof het geloof zo'n vreselijk iets is, ik heb daar echt een hekel aan.

Nou het lijkt me overduidelijk een post met een knipoog, maar dat is dan waarschijnlijk een verschil van interpretatie.


Maar ik realiseer me wel dat ik vrij luchtig denk, misschien te luchtig voor dit forum. scratch
Tsja, verschil van humor wellicht, maar ik kan dat soort opmerkingen gewoon niet met een knipoog zien.

Nou ja humor kun je het ook niet noemen, maar het is nou ook geen atoom aanval op het complete Christendom.

Ah well. Als het maar duidelijk is dat kindermishandeling not done is, al zit je nog in een klooster terwijl je in de bajes hoort.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Urban Naked di 28 aug 2012 - 7:00

Zelda schreef:
Er komt ook kindermisbruik in de kinderopvang voor, dan ga je toch ook niet zeggen dat het kinderdagverblijf en kindermisbruik veel gemeen hebben? Ik vond het echt een achterlijke en ondoordachte opmerking.
Meh, ik denk eerder dat het komt omdat er nou eenmaal gevallen van misbruikt zijn verzwegen/ toegedekt/ afgekocht door de RK. En daardoor hebben veel mensen een negatief beeld, negatiever dan kdv-misbruik omdat er minder gevallen bekend zijn van kdv's die koste wat kost misbruik willen verhullen.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 7:03

Urban Naked schreef:
Zelda schreef:
Er komt ook kindermisbruik in de kinderopvang voor, dan ga je toch ook niet zeggen dat het kinderdagverblijf en kindermisbruik veel gemeen hebben? Ik vond het echt een achterlijke en ondoordachte opmerking.
Meh, ik denk eerder dat het komt omdat er nou eenmaal gevallen van misbruikt zijn verzwegen/ toegedekt/ afgekocht door de RK. En daardoor hebben veel mensen een negatief beeld, negatiever dan kdv-misbruik omdat er minder gevallen bekend zijn van kdv's die koste wat kost misbruik willen verhullen.
Ja, een soort 'zie-je-nou-wel' gevoel, terwijl misbruik overál voorkomt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Urban Naked di 28 aug 2012 - 7:06

Zelda schreef:
Ja, een soort 'zie-je-nou-wel' gevoel, terwijl misbruik overál voorkomt.
Nouja zo kun je het zien, ik vind persoonlijk wel dat de RK als orgaan een beetje maf heeft gereageerd op die zaken. Beetje maf is een understatement btw.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 7:06

Urban Naked schreef:
Zelda schreef:
Ja, een soort 'zie-je-nou-wel' gevoel, terwijl misbruik overál voorkomt.
Nouja zo kun je het zien, ik vind persoonlijk wel dat de RK als orgaan een beetje maf heeft gereageerd op die zaken. Beetje maf is een understatement btw.

Dat ben ik het wel met je eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 7:08

Kan me er zo kwaad om maken. Ze heeft het bloed van Julie en Melissa aan haar handen. 2 kleine meisjes, van de honger gestorven, in een ruimte van nog geen m2.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 7:08

Kan me er zo kwaad om maken. Ze heeft het bloed van Julie en Melissa aan haar handen. 2 kleine meisjes, van de honger gestorven, in een ruimte van nog geen m2.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 7:19

Las van de week ergens dat ze de honden wel eten ging geven maar de meisjes gewoon oversloeg. pale Zo iemand moet toch nooit meer vrij komen en nooit meer een tweede kans krijgen?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 8:15

Ja klopt. Ze heeft ooit eens verklaard bang te zijn geweest voor de meisjes, geloof ik. Alsof die meisjes haar iets konden aandoen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 8:22

Ik erken voluit dat er verschrikkelijke dingen zijn gebeurd tussen een groot aantal priesters en kinderen, en dat die nooit goed te praten zijn.

Maar dat christendom en kindermisbruik met zulk gemak aan elkaar gelinkt wordt, is beledigend. Kun je wel grappen over maken, maar dan mag je ook weten dat ik als christen geen aangeschoten wild ben waar je zomaar alles tegen kunt zeggen. En trouwens, als je kindermisbruik écht zo serieus neemt, zou je nooit zo makkelijk met de feiten daaromtrent omgaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Printje di 28 aug 2012 - 8:23

Ik vind het ook belachelijk, ze zal maar in je wijk komen te wonen ben je gezegend mee...voor mij is zij vrijwel net zo slecht als haar man. Ze liet het allemaal gebeuren en weet ik het wat ze allemaal gedaan heeft.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze is vrij.  - Pagina 2 Empty Re: Ze is vrij.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum