Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een maand vrij...

+13
VeryCherry
Suus
Rovine
SarahKey
Lejow
Blond
CCC
TwistedAngel
Jeanette
Rush
Nora
Monte
Burn
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 6:50

Wat zou jij er mee doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Burn za 1 okt 2011 - 6:51

Dat heb ik nu! Very Happy
Ik ga nu werken omdat ik geld moet hebben..

Maar anders.. Lekker niets doen, vakantie vieren en shoppen, leuke dingen doen met mensen Very Happy

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 6:53

Als ik jou was, met Freakie afspreken!angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 7:04

Als ik geld zou hebben, zou ik lekker een maand naar het buitenland gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Monte za 1 okt 2011 - 7:05

Als ik geld zou hebben: reizen
Anders lekker met vrienden afspreken, lekker luieren en jezelf verwennen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Nora za 1 okt 2011 - 7:08

Reizen en heel veel boeken lezen waar ik normaal nooit aan toe kom.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 7:09

Ik zou een maand lang op reis willen samen met mijn vriend. Hoop dat dit er ooit nog van komt dat we lekker een hele maand weg kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 7:20

Als het samen met m'n man was zou ik lekker samen met ons zoontje een weekje op vakantie gaan ! Verder het huis een beetje opruimen. En een beetje uitslapen natuurlijk in zover mogelijk :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 7:33

Veel zouden op reis gaan, leuk om te lezen Very Happy. Ik ben nu een maand vrij en heb nog niet echt een knoop doorgehakt Very Happy. Maar goed, als je met Freakielief af wilt spreken moet je ook op reis Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 7:41

Ik zou een reisje (of reis) maken, veel lezen, klusjes doen die blijven liggen, met vrienden afspreken, winkelen, naar de kapper, bij m'n ouders op bezoek, m'n huis helemaal schoonmaken, uitgebreid koken, taarten/cupcakes bakken, series kijken. Genoeg dingen te doen lijkt me zo!

Waar zit je tussen de twijfelen Zusje? Of heb je nog helemaal geen idee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 7:48

Yvaine schreef:Ik zou een reisje (of reis) maken, veel lezen, klusjes doen die blijven liggen, met vrienden afspreken, winkelen, naar de kapper, bij m'n ouders op bezoek, m'n huis helemaal schoonmaken, uitgebreid koken, taarten/cupcakes bakken, series kijken. Genoeg dingen te doen lijkt me zo!

Waar zit je tussen de twijfelen Zusje? Of heb je nog helemaal geen idee?

Ik heb wat dingen waar ik hier aan wil werken. Als ik wegga is het weer zo'n onderbreking. Mijn gevoel heeft al honderd keer een ticket naar TX geboekt, ze zijn echt bizar goedkoop. Mijn verstand zegt dat ik dat beter niet kan doen. Ik heb ook een ticket gevonden naar Ierland voor 30 euro, een week. Zou perfect zijn, geen gebroken hart, geen jetlag en het is dan maar een week maar ik weet niet, ik zie het ook niet zitten om een hele week in mijn eentje daar te zijn, denk ik. En heel lang de tijd om te twijfelen heb ik natuurlijk ook weer niet... clown. Al die dingen die jij opnoemt doe ik al en zal ik ook de komende weken doen Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 8:02

Het lijkt wel of je wordt uitgedaagd doordat de tickets nu zo goedkoop zijn Wink
Een week alleen is natuurlijk wel goed om aan dingen te werken (als dat tenminste is wat je bedoelt), maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je graag gezelschap om je heen wilt. Lastig!

Haha, het zijn ook niet zulke boeiende dingen, maar ik ben de laatste paar weken alleen maar aan het klussen en werken. Ik zou het echt heerlijk vinden om weer een beetje tijd voor mezelf te hebben. Al vermoed ik wel dat ik me dan snel zou vervelen, maar dat kan ik me nu nog niet voorstellen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 8:03

Op reis gaan, zeker weten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 8:04

Oh nee hoor, ik verveel me zelden tot nooit Very Happy. Als ik een week naar Ierland zou gaan dan is het om het reizen en tijdens het reizen kan ik best een paar dagen alleen zijn maar daarna wil ik wel weer iemand om me heen hebben waarmee ik de ervaring van het reizen kan delen. Ik maak makkelijk contact met mensen maar op reis heb ik daar eigenlijk nooit zo'n zin in haha. Dus dan kan het gebeuren dat ik een week amper met iemand praat en dat is zo raar :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 8:07

Ik zou heerlijk de dingen gaan doen waar ik niet aan toe kom, dus met familie en vrienden afspreken, alleen mijn eigen dingen doen! Huisje binnenstebuiten keren en opruimen en uitzoeken. Lekker wat nachtjes weggaan samen met vriend. Ja, lijkt me wel even heerlijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Rush za 1 okt 2011 - 8:10

Canada, geen twijfel mogelijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 8:11

Zusje schreef:Oh nee hoor, ik verveel me zelden tot nooit Very Happy. Als ik een week naar Ierland zou gaan dan is het om het reizen en tijdens het reizen kan ik best een paar dagen alleen zijn maar daarna wil ik wel weer iemand om me heen hebben waarmee ik de ervaring van het reizen kan delen. Ik maak makkelijk contact met mensen maar op reis heb ik daar eigenlijk nooit zo'n zin in haha. Dus dan kan het gebeuren dat ik een week amper met iemand praat en dat is zo raar :P.
Ah zo op die manier, dan had ik het toch verkeerd opgevat. Kon me dat ook al niet zo bij je voorstellen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Jeanette za 1 okt 2011 - 8:12

Lekker lang op vakantie, mits het geld het dan natuurlijk toe laat.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 10:18

Als het er in zit een reisje maken, even lekker er tussenuit. Verder zoveel mogelijk afspreken met vrienden en lekker veel leuke dingen doen. Zo af en toe tussendoor wat huishoudelijke dingen om dat bij te houden, maar vooral lekker genieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  TwistedAngel za 1 okt 2011 - 10:26

ik geloof dat als ik dan het geld ook nog eens zou hebben dat ik mijn familie in canada zou gaan opzoeken. heb geen vriendinnen eigenlijk waar ik iets leuks mee doe, dus ik geloof dat ik maar die reis zou gaan maken.
Nu denk ik dat ik misschien ook wel naar Israel zou willen, daar "familie" opzoeken en naar Yad Vashem gaan. (familie tussen haakjes, ze voelen als familie, maar zijn het niet. Mijn opa en oma hebben in de oorlog een meisje gered die hier in de buurt uit het kamp gevlucht waren, deze vrouw leeft nog altijd. Zij is in juni met haar 4 kinderen hier nog geweest om onze familie opnieuw te zien. Helaas leven mijn opa en oma niet meer, maar ze voelen nog zo de connectie met ons als kinderen en kleinkinderen dat ze nog altijd contact houd.
Toen mijn oma nog leefde hebben haar kinderen en kleinkinderen er voor gezorgd dat mijn oma en mijn opa (die al in de jaren 70 is overleden) geëerd zijn met Yad Vashem, de hoogte Israëlische onderscheiding voor mensen die Joden geholpen hebben in de oorlog. Hun namen staan daardoor ook in het Yad Vashem in Jeruzalem.het lijkt mij heel indrukwekkend om daar eens te kijken..
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  CCC za 1 okt 2011 - 10:36

Een maand vrij... Lekker op reis!

Ierland is zeker weten de moeite waard! smile Mijn familie woont daar, en ik ga er veeel te weinig naartoe de laatste jaren... Sad

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 22:12

Ik heb afgelopen jaar van Mei t/m augustus vrij gehad.. Dat was echt zo heerlijk.. Zou het zo overdoen.. Enige nadeel was dat ik een dikke sponser van de ib-groep was :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 22:20

Wijn drinken, taarten bakken, naar de kroeg, uitslapen, vriendinnen opzoeken, naar de zee, nog meer wijn drinken, chillen.. En als er geld voor is een weekje weg

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Blond zo 2 okt 2011 - 3:33

Uitslapen, lezen, taarten bakken, hardlopen.

En na twee weken zou ik weer vreselijk verlangen naar werk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 4:30

Uitslapen is dus juist iets dat ik niet van plan ben. Ja in het weekend wel maar doordeweeks wil ik er alvast aan gaan wennen dat ik straks heel vroeg zal moeten opstaan. Anders komt die klap als ik weer ga werken en dat lijkt me niks :P. En ja Ierland is zeker de moeite waard --> Love it! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een maand vrij... Empty Re: Een maand vrij...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum