Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oxazepam en thee klets topic.

+5
Poubelle
Magenta
Happydobby
June
Kowalski
9 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 10:12

Kowalski schreef:
Magenta schreef:Slechts een wijntje op, mag ik ook meekletsen? Wink

Ik zit al een tijdje niet lekker in mijn vel en ben in een rotbui. Eigenlijk wil ik iedereen de huid vol schelden, maar ja, wat schiet ik ermee op Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 878948377

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 699888 Je mag mij wel de huid vol schelden! Kan ik wel hebben, ik heb een dikke huid!

Een pinpin huid, is nog geen olifantenhuid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  June ma 27 aug 2012 - 10:13

Doedel schreef:
Ja die inderdaad, dat heb ik even een beetje op afstand nu. Vreet zoveel energie en dan je eigen zooi er nog bij, dat werkt niet. Ze komt hier nu haar medicatie halen voor niet langer dan een week.

Goed van je, want het is inderdaad al wel genoeg zonder andermans problemen. Of is ze toevallig aannemer?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 10:14

Wel heel lief dat je dat doet voor haar, Doedel!

Ik wil graag voor Mas intekenen angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  June ma 27 aug 2012 - 10:15

Ik heb niet genoeg geld voor Mas Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 1270000679.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Kowalski ma 27 aug 2012 - 10:15

June schreef:
Kowalski schreef:
Magenta schreef:Slechts een wijntje op, mag ik ook meekletsen? Wink

Ik zit al een tijdje niet lekker in mijn vel en ben in een rotbui. Eigenlijk wil ik iedereen de huid vol schelden, maar ja, wat schiet ik ermee op Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 878948377

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 699888 Je mag mij wel de huid vol schelden! Kan ik wel hebben, ik heb een dikke huid!

Wow, je drukt zelfs op met losse handen, goed bezig!

Met één vleugel, met de andere typ ik Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Kowalski ma 27 aug 2012 - 10:16

Doedel schreef:
Kowalski schreef:
Magenta schreef:Slechts een wijntje op, mag ik ook meekletsen? Wink

Ik zit al een tijdje niet lekker in mijn vel en ben in een rotbui. Eigenlijk wil ik iedereen de huid vol schelden, maar ja, wat schiet ik ermee op Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 878948377

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 699888 Je mag mij wel de huid vol schelden! Kan ik wel hebben, ik heb een dikke huid!

Een pinpin huid, is nog geen olifantenhuid!

Das waar Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 1270000679 Maar toch, kan deze pinpin wel aan hoor! Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  June ma 27 aug 2012 - 10:16

Zonder foto is het niet waar, Kowalski.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 10:17

June schreef:Ik heb niet genoeg geld voor Mas Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 1270000679.

Co-ouderschap? cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 10:17

June schreef:
Doedel schreef:
Ja die inderdaad, dat heb ik even een beetje op afstand nu. Vreet zoveel energie en dan je eigen zooi er nog bij, dat werkt niet. Ze komt hier nu haar medicatie halen voor niet langer dan een week.

Goed van je, want het is inderdaad al wel genoeg zonder andermans problemen. Of is ze toevallig aannemer?

Whahaha nee, ze is begeleider van kinderen met een beperking.

Ik moet eigenlijk ook een gesprek aanvragen met mijn case manager voor een studie, maar dat komt na de vakantie wel, nog 1 weekje te gaan en dan begint ook het normale leven weer gewoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  June ma 27 aug 2012 - 10:18

Reva schreef:
June schreef:Ik heb niet genoeg geld voor Mas Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 1270000679.

Co-ouderschap? cheers

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 281626781 Klinkt goed! Ik ben voor! Doedel, mogen wij Mas dan?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Magenta ma 27 aug 2012 - 10:18

Ik zit zonder werk (zie ander topic), ik baal van mijn thuissituatie en mijn vriend heeft me aangestoken met de griep. Daarnaast heeft mijn situatie zijn weerslag op onze relatie, en daar voel ik me schuldig over.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 10:19

Ik heb overigens wel mijn rekening naar 538 opgestuurd van de auto... Je weet het maar nooit, wel op mijn vriends naam btw, dus als de bekende hem horen, laat het me dan wel ff weten vanaf 3 september!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 10:20

June schreef:
Reva schreef:
June schreef:Ik heb niet genoeg geld voor Mas Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 1270000679.

Co-ouderschap? cheers

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 281626781 Klinkt goed! Ik ben voor! Doedel, mogen wij Mas dan?

Hahaaha waarom wil iedereen Mas toch hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 10:20

Magenta schreef:Ik zit zonder werk (zie ander topic), ik baal van mijn thuissituatie en mijn vriend heeft me aangestoken met de griep. Daarnaast heeft mijn situatie zijn weerslag op onze relatie, en daar voel ik me schuldig over.

Dat is balen hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Magenta ma 27 aug 2012 - 10:21

Doedel schreef:
Magenta schreef:Ik zit zonder werk (zie ander topic), ik baal van mijn thuissituatie en mijn vriend heeft me aangestoken met de griep. Daarnaast heeft mijn situatie zijn weerslag op onze relatie, en daar voel ik me schuldig over.

Dat is balen Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 699888
Dank je. Ja, ik baal enorm. En ik ben vooral boos op mezelf.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Kowalski ma 27 aug 2012 - 10:22

June schreef:Zonder foto is het niet waar, Kowalski.

Het is ook niet waar...

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Foto-HU6Y8MSH-D


Laatst aangepast door Kowalski op ma 27 aug 2012 - 10:30; in totaal 2 keer bewerkt
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  June ma 27 aug 2012 - 10:22

Wat rot, Magenta. Heeft je vriend er wel begrip voor dat jij je nu wat minder voelt? Beterschap en sterkte. Ik snap wel dat het klote is Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 699888.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  June ma 27 aug 2012 - 10:22

Kowalski schreef:
June schreef:Zonder foto is het niet waar, Kowalski.

Het is ook niet waar...

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Some-More-POM-Photos-penguins-of-madagascar-21309775-335-554

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 1270000679
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  June ma 27 aug 2012 - 10:23

Doedel schreef:
Hahaaha waarom wil iedereen Mas toch hebben?

Jij blijkbaar ook, jij geeft hem steeds niet weg!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 10:23

Doedel schreef:
June schreef:Ik hoor echt niet in dit topic. Ik heb slechts paracetamol met coffeïne in huis, heftig hè?

Ik heb op het moment zoveel medicatie in huis liggen dat ik 4 olifanten om kan leggen volgens mij. (In beslag genomen van een vriendin)
Ik was het niet! laughcry

En vergeet arme, zieke Doedel niet. Ze knalt goed op, maar wel extra zorgen en kosten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 10:24

Magenta schreef:Slechts een wijntje op, mag ik ook meekletsen? Wink

Ik zit al een tijdje niet lekker in mijn vel en ben in een rotbui. Eigenlijk wil ik iedereen de huid vol schelden, maar ja, wat schiet ik ermee op Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 878948377
Neem Oxazepam!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Angela_1986 ma 27 aug 2012 - 10:25

Ooooh ik wil óók Oxazepammetjes of iets anders dat eindigt op -pam en/of spierverslappend werkt! Daar kun je misschien ook wel 'n handel in beginnen Doedel? Schiet waarschijnlijk niet zo hard op als het verkopen van Mas maar wellicht minder ingrijpend Razz

hug voor jullie meiden!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 10:26

Smikkell schreef:
Doedel schreef:
June schreef:Ik hoor echt niet in dit topic. Ik heb slechts paracetamol met coffeïne in huis, heftig hè?

Ik heb op het moment zoveel medicatie in huis liggen dat ik 4 olifanten om kan leggen volgens mij. (In beslag genomen van een vriendin)
Ik was het niet! laughcry

En vergeet arme, zieke Doedel niet. Ze knalt goed op, maar wel extra zorgen en kosten!

Die ook nog inderdaad, het is nog steeds niet echt veel minder geworden, dus ben bang dat ik weer met haar terug moet naar de dierenarts, al gaat zij wel voor hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 10:26

Angela_1986 schreef:Ooooh ik wil óók Oxazepammetjes of iets anders dat eindigt op -pam en/of spierverslappend werkt! Daar kun je misschien ook wel 'n handel in beginnen Doedel? Schiet waarschijnlijk niet zo hard op als het verkopen van Mas maar wellicht minder ingrijpend Razz

hug voor jullie meiden!

Ik heb een wietplant in de tuin smile die doet ook aardig zijn best om geldboom te worden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  June ma 27 aug 2012 - 10:27

Ik moet morgen echt hard gaan studeren. Dat was zondag al het plan en vandaag is het ook niet heel goed gelukt. Morgen echt, echt, echt. Heeft iemand daar nog een pil voor? Concentratiepil? Ritalin of zo?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 2 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum