Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oxazepam en thee klets topic.

+5
Poubelle
Magenta
Happydobby
June
Kowalski
9 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 11:44

June schreef:Ik begrijp wel dat iedereen Mas wil hebben hoor.
Hij is niet de makkelijkste van de drie laughcry Wel de gene met de meeste kuren en trekken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 11:46

Smikkell schreef:
June schreef:Ik begrijp wel dat iedereen Mas wil hebben hoor.
Hij is niet de makkelijkste van de drie laughcry Wel de gene met de meeste kuren en trekken!

Nou vlak Amé ook niet uit! Die heeft een hap/seh chipkaart!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 11:47

Erin schreef:Ik meld me voor de ox en koppie thee..

Welkom! smile

Als jullie straks boem horen ben ik in slaap gevallen hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  June ma 27 aug 2012 - 11:47

Hoi Erin!

Ik vind ze eigenlijk alledrie schattig uit verhalen en foto's. Mag dat? Jij mag dan wel zelf kiezen wie je weg wilt doen, Doedel. Ik ben de beroerdste niet.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Erin ma 27 aug 2012 - 11:49

Dank u! Ik hoop dat je zo lekker kan slapen en je minder verdrietig voelt! hug
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Erin ma 27 aug 2012 - 11:50

June!!! Je bent er weer!!! :cheering:
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  June ma 27 aug 2012 - 11:55

Ja, ik kon mijn naam toch niet missen!

Hoe is het met jou nu? Waarom ben je wakker?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Erin ma 27 aug 2012 - 12:01

Ja!!! Heb je gemist!

Ik hoorde laatst iets geniaals. Iemand vroeg hoe het met de andere ging toen zei hij: Ik zal maar zeggen dat het goed gaat anders krijg je me toch een bak ellende over je heen. Ik vind 'm aardig toepasselijk laughcry
Hoe gaat het met jou?
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 12:02

Dat zegt mijn O.ma ook altijd laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  June ma 27 aug 2012 - 12:04

Hahaha. Mijn moeder zou dat ook wel ooit mogen zeggen, maar die komt altijd met die bak ellende Wink.

Met mij gaat het wel goed, een beetje gestrest over mijn studie, maar dat komt ook wel goed. Ook met een beetje vertraging schijn je een studie te kunnen halen! Dit is geen bak ellende toch?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  June ma 27 aug 2012 - 12:04

Wel erg dat ik nou moet lachen om jouw bak ellende trouwens. Ik doe ook nog even een knuffel Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 699888. En je bak ellende mag je natuurlijk wel delen hè. Ik lees vrijwillig op dit forum.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Erin ma 27 aug 2012 - 12:24

Gelukkig kunnen we er om lachen. Je o.ma is een held reva. Ik vind je ellende gelukkig wel meevallen hoor June. Ik neem aan dat je er geen 10 jaar over gaat doen dus een beetje vertraging moet kunnen. Kijk maar naar de NS! En die verdienen ook bakken met geld dus dat beloofd wat voor die toekomst van jou!
Mijn ellende: ******
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Pompoen ma 27 aug 2012 - 18:51

Doedel schreef:
June schreef:Ja, maar dan kun je pas over negen maanden je spullen laten maken. Dan kun je beter een huidig kind verkopen en dan voor jezelf een nieuwe maken Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 2474380249.

Is dat van die vriendin over wie je laatst een keer een topic opende?

Hahaha ja daar zit ook wat in, gewoon een voorschot vragen smile

Ja die inderdaad, dat heb ik even een beetje op afstand nu. Vreet zoveel energie en dan je eigen zooi er nog bij, dat werkt niet. Ze komt hier nu haar medicatie halen voor niet langer dan een week.

Ik had ook zo'n vriendin, ik heb uiteindelijk zo veel afstand genomen dat we geen contact meer hebben, want ik wilde haar hulpverlener niet meer zijn, ik zit notabene zelf in therapie. Maar zij krijgt haar medicijnen bij de apotheek per week mee, dat is bij haar apotheek geregeld zodat ze niet te veel van alles in huis heeft om rare dingen mee te doen. Dus in principe zou jij geen apotheekje hoeven spelen want het zou ook zo geregeld moeten kunnen worden!!

Maar verder ben ik helemaal geen spuitelf hoor...

Helaas kan ik niet mee doen met het medicijnruiltopic, ik heb alleen maar wat ibuprofen liggen, een heleboel hoestdrank, valeriaan, valdispert, wat melatonine en een grootverpakking isla moos. Ik denk niet dat dat interessant genoeg is...
Oh wacht hoewel, ik heb ook nog wel een hele lading dingen die ik niet meer gebruik. Leuke migrainepillen in drie soorten, nog wat slaappillen (waar ik niet van kan slapen), heeeeel veel omeprazol.... Nah boeit ook niet echt he...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 21:38

тыквашка schreef:
Doedel schreef:
June schreef:Ja, maar dan kun je pas over negen maanden je spullen laten maken. Dan kun je beter een huidig kind verkopen en dan voor jezelf een nieuwe maken Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 2474380249.

Is dat van die vriendin over wie je laatst een keer een topic opende?

Hahaha ja daar zit ook wat in, gewoon een voorschot vragen smile

Ja die inderdaad, dat heb ik even een beetje op afstand nu. Vreet zoveel energie en dan je eigen zooi er nog bij, dat werkt niet. Ze komt hier nu haar medicatie halen voor niet langer dan een week.

Ik had ook zo'n vriendin, ik heb uiteindelijk zo veel afstand genomen dat we geen contact meer hebben, want ik wilde haar hulpverlener niet meer zijn, ik zit notabene zelf in therapie. Maar zij krijgt haar medicijnen bij de apotheek per week mee, dat is bij haar apotheek geregeld zodat ze niet te veel van alles in huis heeft om rare dingen mee te doen. Dus in principe zou jij geen apotheekje hoeven spelen want het zou ook zo geregeld moeten kunnen worden!!

Maar verder ben ik helemaal geen spuitelf hoor...

Helaas kan ik niet mee doen met het medicijnruiltopic, ik heb alleen maar wat ibuprofen liggen, een heleboel hoestdrank, valeriaan, valdispert, wat melatonine en een grootverpakking isla moos. Ik denk niet dat dat interessant genoeg is...
Oh wacht hoewel, ik heb ook nog wel een hele lading dingen die ik niet meer gebruik. Leuke migrainepillen in drie soorten, nog wat slaappillen (waar ik niet van kan slapen), heeeeel veel omeprazol.... Nah boeit ook niet echt he...

Ja dat is inderdaad een optie dat ze het per week krijgt, maar ze had zoveel gespaard van van alles wat ze niet meer gebruikt, maar niet weg kan gooien. Dus dat ligt hier.

Ze doet voor mij ook best wel veel hoor, dus het is niet zo dat het van 1 kant komt, maar ze kan soms zo kinderachtig bezig zijn waardoor ik er even klaar mee ben, want dat vreet echt energie. En ik wil je best helpen, maar je moet wel redelijk blijven smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oxazepam en thee klets topic. - Pagina 5 Empty Re: Oxazepam en thee klets topic.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum