Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet grappige dingen...

+19
Ibbeltje
Jerry
Blair
Jilke
Kikou
Bazinga
RYW
Kowalski
Tania
Printje
Shy
Blond
Lenthe
Lady4
Mizz_S
Orchidee
SarahKey
Clapperdie
Lejow
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Niet grappige dingen... - Pagina 3 Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Muurvlindertje zo 25 nov 2012 - 1:15

In bed whatsappen en dan je telefoon in je gezicht laten vallen op je neus. laughcry
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... - Pagina 3 Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Suus zo 25 nov 2012 - 1:17

Muurvlindertje schreef:In bed whatsappen en dan je telefoon in je gezicht laten vallen op je neus. Niet grappige dingen... - Pagina 3 394967

Dat gebeurt mij ook wel eens... Embarassed
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... - Pagina 3 Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Lejow zo 25 nov 2012 - 4:38

Maple schreef:
Parel schreef:
Lejow schreef:Nou kijk.... Niet grappige dingen... - Pagina 3 394967
We hebben een Difrax fles, waar je de bodem af kunt draaien, dan zit er zo'n plastic rondje in, die dus vacuüm zuigt als B de fles niet ontlucht. En aangezien ze dat niet doet (en je dan steeds de speen uit de mond moet halen, omdat hij anders dus vacuüm zuigt), had ik bedacht dat ik het bodempje er af kon halen, en dan eens in de zoveel tellen, dat plastic rondje even 'los' maken, zodat er weer lucht bij komt.
En als je dan dus de bodem er af hebt, en je kind verslikt zich in de fles, waardoor je van schrik de fles uit haar mond haalt en recht op houdt... Ligt alles op de grond Niet grappige dingen... - Pagina 3 394967

Je kan ook de dop en de onderkant wat losser draaien voordat je hem geeft, en voordat je de fles dichtdraait even het onderkantje een keertje los halen. Hoef je nooit meer de fles uit haar mond te halen! Dan gaat de voeding ook sneller. Als jij de fles geeft zonder onderkantje, gaat die gruwelijk snel, dat kan niet anders! Niet gek dat ze zich verslikt.
Klopt, da's idd wat ik ook bedoelde. Bij alle flessen op min werk draai ik als ik de dop dichtdraai, hem eigenlijk weer een kwartslag open omdat de speen anders vacuüm gezogen wordt. Spenen moet je ook nooit helemaal strak dichtdraaien. En die onderkant van de difrax-fles is ervoor bedoelt om te draaien, zodat je dmv draaien de fles nog even extra kunt laten ontluchten. En vaak is, als je de dop al een kwart slag open draait, ook daar een kwartslag al meer dan voldoende. Door de onderkant er helemaal af te draaien creëer je waarschijnlijk hetzelfde effect als wanneer jij met een tuinslang in je mond gaat liggen en de kraan non stop aanzet :-)

Nee hoor, hij ging dan gewoon normaal. Ze verslikte zich gewoon.
Maar goed, we hebben nu in dat tuutje wat op dat rubbertje zit een sneetje gemaakt en nu zuigt hij nooit meer vacuum.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... - Pagina 3 Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Lejow zo 25 nov 2012 - 4:38

Suus schreef:
Muurvlindertje schreef:In bed whatsappen en dan je telefoon in je gezicht laten vallen op je neus. Niet grappige dingen... - Pagina 3 394967

Dat gebeurt mij ook wel eens... Embarassed

+1 laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... - Pagina 3 Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Sugarfall zo 25 nov 2012 - 5:06

Suus schreef:
Muurvlindertje schreef:In bed whatsappen en dan je telefoon in je gezicht laten vallen op je neus. Niet grappige dingen... - Pagina 3 394967

Dat gebeurt mij ook wel eens... Embarassed

Haha dat heb ik echt heel vaak, als ik 's morgens in bed WhatsApp wil beantwoorden en mijn handen nog een beetje ''slap'' of iets zijn.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... - Pagina 3 Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Suus zo 25 nov 2012 - 5:33

Sugarfall schreef:
Suus schreef:
Muurvlindertje schreef:In bed whatsappen en dan je telefoon in je gezicht laten vallen op je neus. Niet grappige dingen... - Pagina 3 394967

Dat gebeurt mij ook wel eens... Embarassed

Haha dat heb ik echt heel vaak, als ik 's morgens in bed WhatsApp wil beantwoorden en mijn handen nog een beetje ''slap'' of iets zijn.
Haha, ja, 's ochtends inderdaad. Voel me dan altijd heel stom, maar ik ben duidelijk niet de enige Laughing
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet grappige dingen... - Pagina 3 Empty Re: Niet grappige dingen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum