Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

+12
RYW
Tania
Parisienne
Kerel
FireButterfly
LDJ
Fiebje
Flower_L
Mermaid
May
Shy
mauwmauw
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Kerel za 25 aug 2012 - 18:55

Ongetwijfeld omdat dat van huis uit gewend is.. want je schoonouders wonen op hetzelfde terrein zo te lezen?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 19:17

Sterkte mauwmauw.. Het lijkt me zo pijnlijk en moeilijk om die keuze te maken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Parisienne za 25 aug 2012 - 20:15

Sterkte mauwmauw! Wat moeilijk om deze beslissing te moeten maken!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Tania za 25 aug 2012 - 20:56

Mauwmauw ik heb meer verhalen over je vriend gelezen die niet zo positief waren en ik denk dat het heel goed is als je voor jezelf kiest maar daar moet je dan wel 100% achter staan.

Heel veel sterkte hug

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  RYW za 25 aug 2012 - 21:03

Ik zou eens in een goed gesprek (evt met een professional) er achter proberen te komen of die onbetrokkenheid en egoïsme ergens uit voortkomen of dat het gewoon horkerigheid is. In dat laatste geval, of als hij dat gesprek niet wil aangaan, dan zou het over zijn wat mij betreft. In dat eerste geval zou ik dan bekijken of ik dat traject aan wil of kan met hem, of het niet een te hoge prijs zal zijn voor de kleine, en dan beslissen. En dan mag hij in zijn handjes knijpen, want dan heb jij opgepakt wat hij heeft laten liggen in de relatie. Dat zou het laatste zijn wat ik eraan zou doen, omwille van het kind, en de rest is aan hem.

Oh, en meer woonruimte? Ik kan me niet voorstellen dat dat iets doet aan zijn egoïsme en onbetrokkenheid. Hij zal dan nog steeds weggaan wanneer het hem blieft en al die andere dingen.

Sterkte mauwmauw, het is een enorme rotsituatie voor je hug
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 9:57

Eens met RYW. Het is een ontzettende moeilijke situatie waarin je nu verkeerd. Ook ik denk dat het alleen maar moeilijker zal worden als je eenmaal in een grotere woning zit. Zelf voel je denk al een tijdje aan dat je relatie niet goed zit, dit heb je al eens vaker aangegeven op het forum. De keuze maken is moeilijk, ik weet er alles van maar wat houd je precies tegen om niet weg te gaan ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Snoes zo 26 aug 2012 - 22:52

Wat verdrietig om te lezen, sterkte!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 0:53

Snoes schreef:Wat verdrietig om te lezen, sterkte!

+1 hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  mauwmauw ma 27 aug 2012 - 8:30

@mama van 2.Wat mij tegen houdt zijn de goede momenten,want die hebben we ook zeker wel.En toch het willen vechten voor mijn zoon.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 8:38

Hoe gaat 't nu mauwmauw?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Thunder ma 27 aug 2012 - 9:21

Ik denk, tussen de regels door te lezen, dat jullie het allebei misschien al wel weten, maar dat geen van tweeën de eerste stap durft te zetten. En gezien jullie zoon kan ik me dat heel goed voorstellen. Moeilijke situatie lieverd! Ik denk aan je, sterkte. hug

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  mauwmauw ma 27 aug 2012 - 9:32

Het gaat nu wel weer "goed" we praten tegen elkaar.Maar het is niet zo als hoe ik het graag zie,ik weet nog steeds niet wat we moeten doen.misschien dat ik er voor mijzelf wel uit ben,Ik zeg vaak tegen mijn moeder:"als V er niet was geweest dan had ik weg geweest"maar dan denk ik ook weer van tja maar als V er niet was geweest,hadden we hoogstwaarschijnlijk niet in deze situatie gezeten.Nu wil ik niet zeggen dat V de oorzaak is van onze problemen,maar wel van mijn irritaties aan mijn vriend,het gebrek aan dingen ondernemen met zijn zoon,en puur eerst aan zich zelf denken en dan pas aan V en mij.Ik wil vechten tot ik er bij neer val,ik wil niet dat mijn zoon zonder vader opgroeit,Maar hoelang ik het vol hou geen idee,als je het me gister had gevraagd had ik geantwoord met,ik zie onze relatie niet in stand blijven dit jaar.Maar vandaag gaat het weer wat beter,dan krijg ik weer hoop.

@rataplan,dankje doet me goed.het is moeilijk,mede door de zorgen over V die ik heb,en een ander af doet als het komt wel goed.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 3:54

Volgens mij zitten wij in een soortgelijke situatie mauwmauw. Sterkte

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Le Chat Noir di 28 aug 2012 - 6:05

Ik heb zelf eerder een relatie gehad van twee jaar, waarbij ik me op een gegeven moment ook veel ergerde en we vaak ruzies hadden.. Maar ook nog wel leuke momenten hadden, waardoor ik dan toch maar bij hem bleef 'want we hebben het ook nog wel leuk en zijn nu al zo'n tijd samen'.
Ben toch op een gegeven moment de balans op gaan maken..want ja wat is nu een relatie waarbij je 'ook nog leuke momenten hebt'. Een relatie kan zoveel meer zijn, het hoort m.i. te bestaan uit leuke en fijne momenten samen met af en toe een woordenwisseling of irritatie, niet andersom. Dit kost je zoveel energie... Wil je voor V. een vader die jou en hem zo egoistisch behandeld?
Ik begrijp heel goed dat je niet licht over zo'n keuze gaat en dat vind ik ook echt goed, maar V. zal nooit helemaal zonder vader opgroeien, ze zullen elkaar blijven zien en wie weet vind jij het echte geluk bij iemand anders op den duur en/of voel je jezelf een stuk rustiger en gelukkiger eerst als single moeder?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Filoria di 28 aug 2012 - 9:06

Wat naar MauwMauw. Als jij vier lange dagen werkt én veel doet voor jullie zoontje verdien je veel meer respect van je vriend. Zo te lezen is hij inderdaad meer met zichzelf bezig. Wat moet dat moeilijk voor je zijn Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 1371890812
Hopelijk komen jullie samen tot een goede oplossing.

Praten jullie ook over jullie relatie nu?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  RYW di 28 aug 2012 - 9:27

Le Chat Noir schreef:
Wil je voor V. een vader die jou en hem zo egoistisch behandeld?

Hier wil ik nog wel even op reageren. Het gaat hier niet om het vaderschap, maar om de relatie en het gezin in zijn huidige vorm. Als mauwmauw besluit de relatie te verbreken, dan is hij, hoe egoïstisch ook, nog altijd V's vader. Hij is dan niet meer haar partner, maar hij blijft altijd de vader.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 19:42

RYW schreef:
Le Chat Noir schreef:
Wil je voor V. een vader die jou en hem zo egoistisch behandeld?

Hier wil ik nog wel even op reageren. Het gaat hier niet om het vaderschap, maar om de relatie en het gezin in zijn huidige vorm. Als mauwmauw besluit de relatie te verbreken, dan is hij, hoe egoïstisch ook, nog altijd V's vader. Hij is dan niet meer haar partner, maar hij blijft altijd de vader.

En daar komt bij hij hoeft niet bewust zo egoistisch bezig te zijn. Het kan ook een gebrek aan inlevingsvermogen van hem zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Le Chat Noir di 28 aug 2012 - 20:44

Ik zeg in mijn bericht ook dat hij altijd zijn vader zal blijven, maar ik doelde met deze opmerking ook meer op het gezin in de huidige vorm.
Ik denk overigens dat de meeste egoïstische mensen dit niet bewust zijn smile ze zijn daarvoor teveel op zichzelf gericht. Het maakt niet veel uit of het wel of niet bewust is. Feit blijft dat TO er elke dag mee moet leven, wat voor veel spanningen zorgt.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 2:19

Als zijn egoisme een oorzaak heeft, zijn er ook oplossingen die de spanning kan minderen en het wederzijdse begrip vergroot. Maar goed, dat heeft geen zin als je diep van binnen van je vriend af wilt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum