Luxaflex verven
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Luxaflex verven
Zou je luxaflex kunnen verven, of in dat geval dan in een andere kleur kunnen spuiten?
Of zou het beter en misschien ook goedkoper zijn om gewoon nieuwe in de juiste kleur te kopen?
Het gaat om luxaflex van metaal (dus geen plastic of hout)!
Of zou het beter en misschien ook goedkoper zijn om gewoon nieuwe in de juiste kleur te kopen?
Het gaat om luxaflex van metaal (dus geen plastic of hout)!
Gast- Gast
Re: Luxaflex verven
Denk dat het wel kan met de juiste verf. Het is denk ik wel ontzettend veel werk, weet niet of je echt een specifieke kleur wilt of wel een standaard kleur? En het is natuurlijk ook afhankelijk van de grootte van je ramen, maar als je gewoon een standaard maat hebt ben je denk ik goedkoper uit om nieuwe te kopen.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Pff wat een werk lijkt me dat... ik zou een nieuwe kopen in de goede kleur
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb in onze slaapkamer luxaflex hangen van de K.wantum, zijn een tientje per stuk geloof. En het is er in heel veel kleuren.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Maar als ze precies op maat zijn gemaakt, is oververven denk ik goedkoper... Dan kun je ze denk ik het beste spuiten.
Lijkt me wel een teringwerk, omdat, als je ze helemaal dichtdraait, de lamellen een stukje over elkaar heen vallen en dat kleurt dan dus niet mee... De touwtjes worden ook meegekleurd, je kunt druppels krijgen als je 't niet goed gelijkmatig opspuit...
...
Ik hoop dat jij geen op maat gemaakte luxaflex (nodig) hebt
Lijkt me wel een teringwerk, omdat, als je ze helemaal dichtdraait, de lamellen een stukje over elkaar heen vallen en dat kleurt dan dus niet mee... De touwtjes worden ook meegekleurd, je kunt druppels krijgen als je 't niet goed gelijkmatig opspuit...
...
Ik hoop dat jij geen op maat gemaakte luxaflex (nodig) hebt
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook bang dat het heel veel werk is..
ze zijn nu zilver en ik wil ze wit. Spuitbus is 8 euro per stuk en daar heb ik er wel een paar van nodig. Nieuw kopen is dus denk goedkoper. Ik heb standaard maten hangen, niets hoeven aanpassen, dus neem aan dat wit in de zelfde maten verkrijgbaar is.
Ik wil het liefst ook bredere luxaflax of/en hout.
Alleen, eigenlijk is het zonde om geld uit te geven aan iets wat niet echt vervangen hoeft te worden. Ze zijn nu zilver, in prima staat en nog geen 4 jaar oud. Ik kan nog proberen om briefjes bij mijn buren in de bus te doen. Zij hebben allemaal de zelfde maten en ramen en misschien wil iemand ze overnemen. Het verloop is hier vrij groot.
ze zijn nu zilver en ik wil ze wit. Spuitbus is 8 euro per stuk en daar heb ik er wel een paar van nodig. Nieuw kopen is dus denk goedkoper. Ik heb standaard maten hangen, niets hoeven aanpassen, dus neem aan dat wit in de zelfde maten verkrijgbaar is.
Ik wil het liefst ook bredere luxaflax of/en hout.
Alleen, eigenlijk is het zonde om geld uit te geven aan iets wat niet echt vervangen hoeft te worden. Ze zijn nu zilver, in prima staat en nog geen 4 jaar oud. Ik kan nog proberen om briefjes bij mijn buren in de bus te doen. Zij hebben allemaal de zelfde maten en ramen en misschien wil iemand ze overnemen. Het verloop is hier vrij groot.
Gast- Gast
Ja dan zou ik ze ook niet gaan overspuiten, je bent er wel echt lang mee bezig en ik denk ook dat het goedkoper is om nieuwe te kopen.
Ik weet natuurlijk niet welke maten je nodig hebt, maar ik heb bij de action vrij goedkope brede luxaflex gekocht, mijn ramen zijn 120 breed, was iets van max 22 euro. Ze zijn er in het wit en in het zwart, gemaakt van een soort plastic/papier.
En briefjes in de bus doen is inderdaad een goed idee, zeker als mensen er net inkomen kan dat een mooie oplossing zijn, zilverkleurig is ook wel een kleur die vaak wel past.
Ik weet natuurlijk niet welke maten je nodig hebt, maar ik heb bij de action vrij goedkope brede luxaflex gekocht, mijn ramen zijn 120 breed, was iets van max 22 euro. Ze zijn er in het wit en in het zwart, gemaakt van een soort plastic/papier.
En briefjes in de bus doen is inderdaad een goed idee, zeker als mensen er net inkomen kan dat een mooie oplossing zijn, zilverkleurig is ook wel een kleur die vaak wel past.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
of gewoon op marktplaats zetten
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
lijkt me echt een rot klus verven.
Ik heb een tijd geleden bij de action van die bredere houten gekocht. Waren 15 euro voor 1.20. Misschien hebben ze die nog wel
Ik heb een tijd geleden bij de action van die bredere houten gekocht. Waren 15 euro voor 1.20. Misschien hebben ze die nog wel
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
» luxaflex schoonmaken
» gorijnen/rolgordijnen/luxaflex of iets?
» Hoe goed verven?
» kleding verven
» luxaflex schoonmaken
» gorijnen/rolgordijnen/luxaflex of iets?
» Hoe goed verven?
» kleding verven
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: