Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

warm weer water speelgoed.... watertafel of iets?

+9
kwak
Liadan
Parisienne
loesje
Tania
Nana
Paper Crown
Annemie
duckie
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

warm weer water speelgoed.... watertafel of iets? Empty warm weer water speelgoed.... watertafel of iets?

Bericht  duckie di 22 mei 2012 - 2:21

nu het heerlijk warm weer is buiten ben ik op zoek naar wat leuks voor buiten waar ze lekker kan spelen en ook evt met water.... nu hebben we een zandbak waar ik het deksel evt kan vullen met water maar wat zijn nog meer leuke alternatieven? en een water/zand tafel is dat leuk?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

warm weer water speelgoed.... watertafel of iets? Empty Re: warm weer water speelgoed.... watertafel of iets?

Bericht  Annemie di 22 mei 2012 - 2:35

Mijn neefje heeft een water/zandtafel en die vind het geweldig. Zelf vragen wij er ook 1 voor als onze zoon 2 word.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

warm weer water speelgoed.... watertafel of iets? Empty Re: warm weer water speelgoed.... watertafel of iets?

Bericht  Paper Crown di 22 mei 2012 - 2:41

Ik denk persoonlijk als je een emmer met water vult en ze wat plastic cupjes etc geeft ze ook dolgelukkig zijn. Een gietertje is misschien ook leuk, kunnen ze gelijk je planten sproeien.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Nana di 22 mei 2012 - 2:41

Een aquaplay of klein zwembadje.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  duckie di 22 mei 2012 - 2:42

dat hebben we van t weekend gedaan inderdaad plantjes water geven (nou ja dat werden voetjes watergeven haha) en daar zal ze ook genoeg lol mee hebben en is een stuk goedkoper dan die watertafels als ik die soms zie:O
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Tania di 22 mei 2012 - 2:55

J. heeft nog nooi zo lang achter mekaar gespeeld met iets als met z'n watertafel, hij vindt het fantastisch. Verder staat er ook nog een klein badje.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 2:55

Een waterbaan!
Verder is verven met water ook erg leuk ( emmer water en grote kwast en verven maar)
Een klein badje vullen met een laagje water

Gast
Gast

Bericht  Annemie di 22 mei 2012 - 2:58

Bij leenbakker hebben ze een water/zandtafel voor 12 euro,dus dat valt wel mee.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  duckie di 22 mei 2012 - 3:07

Annemie schreef:Bij leenbakker hebben ze een water/zandtafel voor 12 euro,dus dat valt wel mee.

oeeh das niet duur... staat ie in het foldertje of waar kan ik die zien op een plaatje?

ik zag ze op internet allemaal van 80/90 euro of nog duurder
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie di 22 mei 2012 - 3:11

Ohw die stond hier van de week in de winkel,dus weet niet of ze die online of in alle winkels hebben,maar meestal is dat toch overal hetzelfde?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  duckie di 22 mei 2012 - 3:15

oke dan moet ik er eens langs gaan denk ik... zag alleen 1 op de website voor 19.99 en hij zit een dorp verderop dus dan moet ik daar gewoon een keer heen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie di 22 mei 2012 - 3:18

duckie schreef:oke dan moet ik er eens langs gaan denk ik... zag alleen 1 op de website voor 19.99 en hij zit een dorp verderop dus dan moet ik daar gewoon een keer heen

dat is ook niet duur. Misschien was die hier in de winkel ook nog wel van de collectie van vorig jaar,aangezien ze er ook maar 1 hadden liggen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  duckie di 22 mei 2012 - 3:21

Annemie schreef:
duckie schreef:oke dan moet ik er eens langs gaan denk ik... zag alleen 1 op de website voor 19.99 en hij zit een dorp verderop dus dan moet ik daar gewoon een keer heen

dat is ook niet duur. Misschien was die hier in de winkel ook nog wel van de collectie van vorig jaar,aangezien ze er ook maar 1 hadden liggen.

oke dan zal dat het misschien zijn...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  loesje di 22 mei 2012 - 4:52

a heeft vandaag heerlijk in het zwembadje gezeten in onze tuin met wat autootjes en een gietertje.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne di 22 mei 2012 - 5:31

N. is daarnet op het balkon 'in bad' gegaan Wink Ik heb een opblaasbaar voetenbad en een zwembad. Dat voetenbad neemt minder ruimte in beslag en is groot genoeg voor N., dus die stond vanmiddag met een laagje water op het balkon. Verder wat bekers, een gieter en Dora en Diego erbij en ze heeft zich prima vermaakt.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Liadan di 22 mei 2012 - 5:56

Hier is de watertafel een heel groot succes bij Kian, daar staat hij tijden bij te spelen. Hij vindt ook de waterbaan met bootjes helemaal leuk.
Yara vermaakt zich nu vooral met haar waterpistolen, niks leuker dan papa en mama natspuiten...
Ook loopt ze graag met haar gieter rond en zwembadje vinden ze ook super.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 5:59

Onze dochter heeft zich vanmiddag de hele middag vermaakt met een grote emmer water, een bootje en zo'n speelgoedzandauto

Gast
Gast

Bericht  kwak di 22 mei 2012 - 6:57

hier is D. de hele middag druk in de weer geweest in haar zwembandje, emmertjes water vullen met behulp van een gietertje.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Diese di 22 mei 2012 - 8:04

warm weer water speelgoed.... watertafel of iets? 0408975

Deze is t/m morgen in de aanbieding bij Bart Smit, van €30 voor €15

Groooot succes!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  M@niek di 22 mei 2012 - 8:33

wij hebben die van little tikes:

warm weer water speelgoed.... watertafel of iets? L_0712014_000

was toen in de aanbieding bij toys xl. Ze is er echt super blij mee.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 8:47

Wij hebben vorige week een watertafel aangeschaft. Dat was echt de beste aankoop ooit geloof ik! De kinderen hebben zich nog nooit ergens zolang mee vermaakt als met deze tafel. Super handig ook dat er een deksel op kan; dan kun je hem gebruiken als picknicktafel voor de kinderen.

Vandaag hadden ze dit ontdekt:

warm weer water speelgoed.... watertafel of iets? 534450_243529522418801_100002852656954_400400_914650720_n

Gast
Gast

Bericht  Pussycat di 22 mei 2012 - 22:08

Diese schreef:warm weer water speelgoed.... watertafel of iets? 0408975

Groooot succes!

Inderdaad erg leuk! Wij hebben hem ook alleen na 1 dag is het al stuk scratch In dat palm boompje zit nu een scheur en dat was niet zo toen we het kochten Cry
Blijkbaar toch te ruw mee geweest ofzo? MAar dan nog erg snel stuk dus....

Haha Minneke wat een geweldige foto Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Coco di 22 mei 2012 - 22:16

Pussycat schreef:
Diese schreef:warm weer water speelgoed.... watertafel of iets? 0408975

Groooot succes!

Inderdaad erg leuk! Wij hebben hem ook alleen na 1 dag is het al stuk scratch In dat palm boompje zit nu een scheur en dat was niet zo toen we het kochten Cry
Blijkbaar toch te ruw mee geweest ofzo? MAar dan nog erg snel stuk dus....

Haha Minneke wat een geweldige foto Laughing

Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel. Bart Smit doet meestal niet zo moeilijk. Ik ben al best vaak met spullen terug geweest en kreeg zonder moeilijkheden een nieuwe mee.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Pussycat di 22 mei 2012 - 22:18

Ook als het waarschijnlijk dus je eigen schuld is? Nou ja die van me dochter dan....
Het is natuurlijk zonde, maar ben bang dat als ik een nieuwe mee krijg het zo weer gebeurd.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Coco di 22 mei 2012 - 22:21

Tja, kinderen aaien speelgoed natuurlijk niet alleen maar. En iets van normaal 30 euro mag best een beetje stevig zijn en wat kunnen hebben. Ik had een Kitty pop met lampje en slaapmuziekje voor dochtertje gehaald, maar het lampje en muziekje deden het vrijwel niet, ook niet met een nieuwe batterij. Pop zat compleet onder de chocola, maar toch kreeg ik meteen een nieuwe. Had al gezegd dat ze ook wel alleen een nieuw adaptertje mochten geven. Maar dat vond ze onzin.

Wat is het gevolg van de scheur? Kan er nog wel gewoon mee gespeeld worden of loopt al het water weg? Ik zou het proberen en als het bij een nieuwe weer gebeurd het zo laten of hem terug brengen en geld terug als die dan niet meer leuk is om te spelen, weet niet wat het palmboompje doet.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: