moeilijk tot hoogtepunt
4 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
moeilijk tot hoogtepunt
Hallo, iedereen
had effen een vraagje.
Ik heb momenteel een relatie van een paar maand en als we met elkaar vrijen is het heel intiem en lekker maar kan moeilijk tot niet klaarkomen. Persoonlijk vind ik het niet erg , maar ik zie dat mijn vriend er soms gefrustreerd wordt. Hij zegt er wel niks over maar ik zie het aan hem.
Als ik het bij mij zelf doe is het beter maar ook niet ideaal. Het gevoel is er wel maar niet genoeg. Ik doe het niet zo vaak bij mezelf, doe dit meestal als ik vrijgezel ben. Zijn er nog meiden met hetzelfde probleem?
had effen een vraagje.
Ik heb momenteel een relatie van een paar maand en als we met elkaar vrijen is het heel intiem en lekker maar kan moeilijk tot niet klaarkomen. Persoonlijk vind ik het niet erg , maar ik zie dat mijn vriend er soms gefrustreerd wordt. Hij zegt er wel niks over maar ik zie het aan hem.
Als ik het bij mij zelf doe is het beter maar ook niet ideaal. Het gevoel is er wel maar niet genoeg. Ik doe het niet zo vaak bij mezelf, doe dit meestal als ik vrijgezel ben. Zijn er nog meiden met hetzelfde probleem?
Laatst aangepast door Liesje96 op vr 24 aug 2012 - 22:12; in totaal 1 keer bewerkt
Liesje96- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 24-08-12
Re: moeilijk tot hoogtepunt
Hmmm je bent nogal loslippig om dit gelijk op het forum te gooien, he?
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Hmmm je bent nogal loslippig om dit gelijk op het forum te gooien, he?
Ja mss wel, k'ga een paar zaken weglaten denk ik, je hebt gelijk
Liesje96- Zwijger
Liesje96 schreef:Dropdraakje schreef:Hmmm je bent nogal loslippig om dit gelijk op het forum te gooien, he?
Vooral de laatste zin kan misschien verstanding zijn. Te veel prive info is niet altijd handig
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Liesje96 schreef:Dropdraakje schreef:Hmmm je bent nogal loslippig om dit gelijk op het forum te gooien, he?
Vooral de laatste zin kan misschien verstanding zijn. Te veel prive info is niet altijd handig
Inderdaad Heb het weggelaten
Liesje96- Zwijger
Ligt het echt aan de manier hoe hij je bevredigd? Want dan kan je misschien kleine tips ondertussen geven zeg maar. Of zijn hand of wat dan ook een beetje meehelpen.. zodat hij het "beter" leert.. Klinkt misschien beetje raar dan, maar jullie zullen er allebei wel profijt van hebben dan.
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Haal de druk er een af dat je moet klaarkomen.. Dat scheelt al een hoop stress... En je moet juist zo rustig en ontspannen mogelijk zijn wil je klaar kunnen komen..hij trouwens ook! Hij moet er geen druk op gaan leggen dat het móet..
Verder: experimente juister jezelf om te ontdekken wat jij lekker vindt en wat bij jou werkt...koop een vibrator, ga rustig spelen en dan kun je hem daarna vertellen hoe hij je klaar kan maken..
Verder: experimente juister jezelf om te ontdekken wat jij lekker vindt en wat bij jou werkt...koop een vibrator, ga rustig spelen en dan kun je hem daarna vertellen hoe hij je klaar kan maken..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Lenster schreef:Ligt het echt aan de manier hoe hij je bevredigd? Want dan kan je misschien kleine tips ondertussen geven zeg maar. Of zijn hand of wat dan ook een beetje meehelpen.. zodat hij het "beter" leert.. Klinkt misschien beetje raar dan, maar jullie zullen er allebei wel profijt van hebben dan.
t'hoch ja , de manier, meestal door een heen en weer beweging in de vagina te maken
Liesje96- Zwijger
Caro schreef:Haal de druk er een af dat je moet klaarkomen.. Dat scheelt al een hoop stress... En je moet juist zo rustig en ontspannen mogelijk zijn wil je klaar kunnen komen..hij trouwens ook! Hij moet er geen druk op gaan leggen dat het móet..
Ja doe ik ook hoor. Ik focus mij daar echt niet op wat mijn vriend wel soms doet alhoewel ik hem al duidelijk gemaakt heb dat het niet hoeft. Voor mij is het meer de intimiteit dat telt.
Vibrator heb ik nog niet gekocht , ik doe het momenteel enkel met vingers.
Liesje96- Zwijger
Liesje96 schreef:Lenster schreef:Ligt het echt aan de manier hoe hij je bevredigd? Want dan kan je misschien kleine tips ondertussen geven zeg maar. Of zijn hand of wat dan ook een beetje meehelpen.. zodat hij het "beter" leert.. Klinkt misschien beetje raar dan, maar jullie zullen er allebei wel profijt van hebben dan.
t'hoch ja , de manier, meestal door een heen en weer beweging in de vagina te maken
Wat bedoel je nu met ze post te zeggen?
Caro- Ratel
Ik weet niet, is Liesje we een Liesje, of is Liesje misschien eerder een Driesje?
Gast- Gast
Maple schreef:Ik weet niet, is Liesje we een Liesje, of is Liesje misschien eerder een Driesje?
hihihi
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Charlie schreef:Wat een achterlijke reacties .
Haha dat vind ik ook!
Gast- Gast
Caro schreef:Haal de druk er een af dat je moet klaarkomen.. Dat scheelt al een hoop stress... En je moet juist zo rustig en ontspannen mogelijk zijn wil je klaar kunnen komen..hij trouwens ook! Hij moet er geen druk op gaan leggen dat het móet..
Klaar maken? Ze is toch geen kip gekkerd! Gatsie.
Gast- Gast
En als ze dan na afloop vraagt om een glaasje water zegt hij 'Nee hoor, je bent helemaal klaar. Niks meer aan doen.'Carrie schreef:Caro schreef:Haal de druk er een af dat je moet klaarkomen.. Dat scheelt al een hoop stress... En je moet juist zo rustig en ontspannen mogelijk zijn wil je klaar kunnen komen..hij trouwens ook! Hij moet er geen druk op gaan leggen dat het móet..
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Carrie schreef:Caro schreef:Haal de druk er een af dat je moet klaarkomen.. Dat scheelt al een hoop stress... En je moet juist zo rustig en ontspannen mogelijk zijn wil je klaar kunnen komen..hij trouwens ook! Hij moet er geen druk op gaan leggen dat het móet..
Hahahaha: jawel! Net als een kip: hup, stop er iets in, zorg ervoor dat het heet wordt en pats boem: klaar ;-).
Beetje gek uitgedrukt van mij he?
Caro- Ratel
Urban Naked schreef:En als ze dan na afloop vraagt om een glaasje water zegt hij 'Nee hoor, je bent helemaal klaar. Niks meer aan doen.'Carrie schreef:Caro schreef:Haal de druk er een af dat je moet klaarkomen.. Dat scheelt al een hoop stress... En je moet juist zo rustig en ontspannen mogelijk zijn wil je klaar kunnen komen..hij trouwens ook! Hij moet er geen druk op gaan leggen dat het móet..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA
Gast- Gast
Caro schreef:Carrie schreef:Caro schreef:Haal de druk er een af dat je moet klaarkomen.. Dat scheelt al een hoop stress... En je moet juist zo rustig en ontspannen mogelijk zijn wil je klaar kunnen komen..hij trouwens ook! Hij moet er geen druk op gaan leggen dat het móet..
Hahahaha: jawel! Net als een kip: hup, stop er iets in, zorg ervoor dat het heet wordt en pats boem: klaar ;-).
Waha beetje wel ja, ik schrok er gewoon van!
Gast- Gast
carrie je bent grappig
Ik moest meteen aan het deuntje denken "kip, het meest veelzijdig stukje vlees, kip"...
Ik moest meteen aan het deuntje denken "kip, het meest veelzijdig stukje vlees, kip"...
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:carrie je bent grappig
"hmm lekker met champignons"
Gast- Gast
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Carrie schreef:Caro schreef:Carrie schreef:Caro schreef:Haal de druk er een af dat je moet klaarkomen.. Dat scheelt al een hoop stress... En je moet juist zo rustig en ontspannen mogelijk zijn wil je klaar kunnen komen..hij trouwens ook! Hij moet er geen druk op gaan leggen dat het móet..
Waha beetje wel ja, ik schrok er gewoon van!
Ik maak de laatste tijd wel vaker van die gekke woordcombinaties! hahaha...
Caro- Ratel
Nou hatsa, ik denk dat de TO veel aan onze tips heeft. Heel veel succes ermee! En als het niet lukt kom je het gewoon hier weer vragen.
Gast- Gast
Ik kom echt niet meer bij van het lachen.
Carrie, je bent ook zo'n droge aap. Met bieslook en peper. Lekker klaargemaakt.
Carrie, je bent ook zo'n droge aap. Met bieslook en peper. Lekker klaargemaakt.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoogtepunt en dieptepunt
» moeilijk! need help!
» Moeilijk - vriendinnenkwestie
» Moeilijk contact
» Moeilijk, hoe mee om te gaan.
» moeilijk! need help!
» Moeilijk - vriendinnenkwestie
» Moeilijk contact
» Moeilijk, hoe mee om te gaan.