Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 36 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria zo 7 okt 2012 - 23:57

Meiden, bedankt voor jullie uitgebreide omschrijvingen van jullie houding na de seks voor een kindje 2012 - Pagina 36 394967

Weegschaal:
jij onthoud ook alles he! Ik wou inderdaad een afspraak met de gyn maken. Maar toch niet gedaan. Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij om hormonen te gaan gebruiken terwijl ik weet dat ik eisprongen heb. Niet vaak, en ook niet met een bepaalde regelmaat, maar ik héb ze wel. Wat zou jij doen als je mij was denk je?
Nillis: jij vraagt er ook al naar zie ik, lief. Zie mijn antwoord aan Weegschaal. Ik slik niet graag medicijnen als het niet echt hoeft, vandaar. Ben ook bang voor bijwerkingen en de iets verhoogde kans op een miskraam. En de verhoogde kans op een meerling hoeft van mij ook niet zo, al weet ik dat de kans op een meerling er altijd is natuurlijk.
Hoop dat het gauw beter wordt op je werk! Hebben jullie zelf wel cursussen o.i.d. gehad over hoe om te gaan met agressie?
ShallY: hoe gaat het verder met de medicatie? Heb je last van bijwerkingen? En leuk van je neefje. Hoe oud is hij?
SleepingBeauty: balen dat je ongi bent geworden zeg voor een kindje 2012 - Pagina 36 699888
Stitch: ach meis, wat veel narigheid zeg. Ik kan me voorstellen dat je niet lekker in je vel zit. Heb je wel genoeg bezigheden en afleiding? Knuffel terug voor een kindje 2012 - Pagina 36 699888 En wat stom dat je nog geen eisprong hebt gemerkt. Misschien door alle stress?
Annemoontje: hoe gaat het nu met je rug?
Silver: hé jouw oude naam komt me bekend voor! Je hebt al een dochter toch? Of ben ik nu in de war? scratch
Boekenwurm: suf dat je voor niks echo's hebt dan he? Hopelijk is er vrijdag meer te zien! Lijkt me fijn voor je als er een duidelijk systeem in zit.
Poison: is jouw NOD al bijna?
Aardbei: hoe is het met jou? Hoe was je vakantie?
Annemie: jij mag ook volgende week testen he? Heb je het idee dat je een eisproing hebt gehad?
Lipton: jij nog nieuws? Nog steeds niet gerookt ook?

Ik zit nog steeds op de wachtbank. Het is nu een week geleden dat ik mijn eisprong voelde. Ben zo benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren! Wie gaan er nog meer over een week testen?

Morgen gaan we naar Oud Valkeveen, een pretpark in de buurt. We zijn er nog nooit geweest omdat er geen bushalte in de buurt is. En we hebben zelf geen auto. Mijn schoonouders wel voor een kindje 2012 - Pagina 36 2474380249 Tomas is gek op pretparken, dus dat wordt leuk Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Filoria zo 7 okt 2012 - 23:58

Heb de tabel maar weer even opgedoken. Wil je er ook in Silver?

NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste KindjeBijzonderheden
Linnie198527/29December 20101eMiskraam
Weegschaal26/27Maart 20111e4 miskramen
JasmineApril/Mei 20112e3 miskramen
Filoria25/34Juni 20112eMiskraam
Nillis30/3120112eMiskraam
Janedoe26/27Oktober 20111e
Stitch25/30November 20111e
Aardbei25/25Januari 20121eClomid
SleepingBeauty24/27Januari 20121e
Boekenwurm8328/28Januari 20121ePCO
Myloon30/29Januari 20121ePCO
Zonnetje25/25Januari 20121e
Annemie27/31Februari 20122e
Pearl24/24April 20121e
Samantha23/43Mei 20121eClomid resistent
Sabje27/30Mei 20122e
Gerbera27/30Juni 20121eZwanger!
Lipton26/43Juni 20121e
Lies23/28Juni 20121e
Maiadebij30/30Juni 20123eZwanger!
Miss G23/28Juni 20121e
Muurvlindertje26/30Juni 20121e
Emma_Juni 20121e
Star00724/26Juli 20122e
Mashimaro26/34Juli 20122ePCO
Razz_28/28Juli 20122e
Vlinder-201124/25Juli 20121e
ShallY27/28Augustus 20121e
Poison26/28Augustus 20122e
Nana29/September 20123e
Sazzle24/33September 20121e
Takkie27/28September 20122e
Birgit29/31September 20121e
Inge28/32Oktober 20121e
Annemoontje27/30Oktober 2012
1e
Loes26329/26Oktober 20121e
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  nillis ma 8 okt 2012 - 0:00

@ Boekenwurm, kan me voorstellen dat je al die onderzoeken/ controles vervelend vind. je moet er toch telkens rekening mee houden. Hopelijk heb je snel positief resultaat.

@ SB, wat balen dat je weer ongesteld bent geworden. voor een kindje 2012 - Pagina 36 699888Heb je trouwens nog nieuw werk gevonden?

@ Filoria, als jij geen goed gevoel hebt over medicatie dan moet je dat ook niet doen. Wij hebben inderdaad wel cursussen over agressie gehad. heb ook niet zoveel last van de agressie, maar meer van de situatie er omheen. Er is echt agressie om niets en kutwijf en kuthoer wordt op dezelfde manier gebruikt als hallo en goedemorgen en daar baal ik ook van.

@ all, hier weinig nieuws. Heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar tot op heden niets. Ik zal zo eens even een ticker maken, want dan weet ik in ieder geval mijn dagen weer. Houd maar 30 dagen na de curettage aan en dan zien we wel wat er gebeurd. Ben lekker aan het genieten van twee dagen vrij.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Filoria ma 8 okt 2012 - 0:04

nillis schreef:kutwijf en kuthoer wordt op dezelfde manier gebruikt als hallo en goedemorgen
:O Lekker dan!

Fijn dat je even vrij bent! Je hebt de mooiste dagen van de week uitgekozen. Vanaf woensdag wordt het weer minder las ik.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie ma 8 okt 2012 - 0:56

@filoria, ja ik moet volgende week woensdag weer ongesteld worden, liever niet natuurlijk, maar ik verwacht er eigenlijk niks meer van, ik zie het wel, heb andere dingen aan mijn hoofd, vandaar dat ik hier ook meer meelees dan wat meeschrijf. Ik heb vorige week wel mijn eisprong gehad, buikpijn en slijm, we hebben het netjes om de dag gedaan,dus wel zullen wel weer zien.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Filoria ma 8 okt 2012 - 1:03

Oja, je was werkloos he? Of is er nog meer aan de hand? Wel goed dat je in ieder geval een eisprong hebt gehad.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Inge ma 8 okt 2012 - 1:05

Nillis, herkenbaar. Bij mij op het werk schelden de jongeren die er wonen continue met kanker. Zowel naar groepsleiding, als naar andere jongeren of naar alles wat op dat moment kut is in hun ogen.

Ik ben na onze huwelijksreis, vorige week gestopt met de pil. Nu even afwachten hoe het gaat lopen met mijn cyclus. Ben afgelopen week ongesteld geworden dus als het goed is moet ik 30 oktober weer ongesteld worden. Hopen dat het gelijk op gang komt en mijn cyclus goed loopt, maar dat is even afwachten.

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Annemie ma 8 okt 2012 - 1:21

Filoria schreef:Oja, je was werkloos he? Of is er nog meer aan de hand? Wel goed dat je in ieder geval een eisprong hebt gehad.

Ja, nog geen maand geleden zag het er allemaal rooskleurig uit, mijn vriend zou wel een vast contract krijgen, toen hij naar kantoor ging om het vaste contract te ondertekenen, vertelde zijn baas doodleuk dat de vestiging waar hij werkt verkocht is en dat hij dus ontslag kreeg en kon hij dus ipv een vast contract een ontslagbrief tekenen, echt ontzettend lullig, hij zit nu sinds een week thuis. En ik had als thuishulp nog aardig wat werk, maar dat is nu ook een stuk minder nou de vakantie voorbij is, mag al blij zijn als ik 3 uurtjes werk. Dus ben nog steeds druk aan het zoeken naar meer werk, maar we zitten dus nu allebei thuis, maarja zal wel goedkomen...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria ma 8 okt 2012 - 1:25

Spannend Inge! En zo te lezen mag ik je nog feliciteren? Hoe was je bruiloft en je huwelijksreis?

Annemie: jeetje wat gek moet dat zijn zeg, om allebei thuis te zitten. Zijn jullie dan continu met z'n drietjes? Of heb je nog wel opvang voor je zoontje?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Stitch ma 8 okt 2012 - 1:27

Lejow schreef:Stitch laughcry , ik ging voor de grap na de sex wel eens met mijn kont en benen in de lucht liggen hahaha

Laughing laughcry haha, dat zie ik mezelf echt nog niet zo snel doen :P Al vond mijn vriend laatst ook dat ik dat maar moest doen. Hij hield zelfs mijn benen omhoog.

Boekenwurm: lijkt me vervelend steeds die echo's, kan me voorstellen dat je er een beetje van begint te balen, zeker als het zo lang duurt voordat er wat te zien is.

Filoria, heb het echt ontzettend druk, maar veel afleiding bied het helaas niet. Ben deze maand in ieder geval bijna niet bezig met het zwanger worden, dat is wel lekker. Ga heel hard voor je duimen dat je volgende week positief mag testen! Weet je al wanneer je evt wilt gaan testen? Veel plezier morgen in het pretpark!

Nillis, lekker nu even 2 dagen vrij. Kan me voorstellen dat je baalt van de aggressie en al het gescheld. Vind het knap dat je het nog volhoudt, ik zou daar echt niet tegenkunnen. hug

Annemie, ga voor jou ook heel hard duimen dat je gevoel ernaast zit en je volgende week een positieve test hebt! hug

Inge, lekker genoten van je huwelijksreis? Waar zijn jullie geweest? Spannend, wordt jullie eerste ronde nu toch?

All, pfff ben bekaf, heel het weekend druk gehad (huis van oma leeghalen ed) en deze week ook geen avond vrij. Ach, binnenkort genoeg vrije tijd om uit te rusten. Ben ook wel weer klaar met tempen, of nou ja, met het feit dat elke dag mijn wekker om 6 uur afgaat, ook al ben ik vrij. En aangezien ik 's nachts ook bijna niet slaap, breekt dat aardig op. Van de huisarts hoefde dat trouwens niet, en was het goed om te tempen direct nadat ik wakker word, maakt niet uit hoe laat. Maar lees op veel plekken dat het perse op hetzelfde tijdstip moet, dus neem maar het zekere voor het onzekere.

Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Filoria ma 8 okt 2012 - 1:30

Stitch schreef:Weet je al wanneer je evt wilt gaan testen?
Ik denk maandagochtend! Das 15 dagen na mijn eisprong en ik ben dan de hele dag alleen met mijn man. Dus mocht het positief zijn, dan kunnen we misschien luxe gaan lunchen ergens om het te vieren I love you (Haha ik merk dat ik toch nog een beetje positief kan denken cheers)
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie ma 8 okt 2012 - 2:39

Oh spannend Filoria, zal ook duimen.
Dankje stitch, hoop het ook.

@filoria.Mijn zoontje gaat op woensdag naar mijn schoonouders, opa en oma passen graag op. En op vrijdag gaat hij een dag naar de opvang. Dus dat is wel lekker, maar het is niet fijn om steeds op elkaars lip te zitten, dus hopelijk kunnen we snel weer lekker aan het werk.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  SleepingBeauty ma 8 okt 2012 - 3:25

@boekenwurm; spannend! Hopen dat er vrijdag dan wel iets te zien is.

@Filoria; Spannend. Hopen dat het voor jou deze ronde raak mag zijn.

@nilis; nee geen nieuw werk gevonden. Heb net vandaag wel met m'n man eens besproken wat te doen als ik straks weer een tijdelijk contract krijg. Ik wil gewoon nu graag een keer full time ergens op een vaste plek werken.
Maar dat ik blijf stiekem maar hopen dat ik hier in de revalidatie aan de bak kom, maar goed op een gegeven moment moet je dan toch ook voor jezelf kiezen denk ik. Als ik nou zwanger zou zijn dan zou die 20 uur die ik nu heb tot december eigenlijk prima zijn, ook als het kindje er straks is.

@inge; leuk dat je ook mee komt schrijven. Gefeliciteerd met je huwelijk!

@Annemie; wat balen zeg dat je allebei thuis zit. Kan me voorstellen dat je dan wel wat anders aan je hoofd hebt! Hopelij kvinden jullie snel weer wat. Is er wat uitzicht op werk in de branche waarin jullie zoeken?
Kan me voorstellen dat het heel vreemd is om nu constant samen thuis te zijn.

@Stitch; lijkt me ook frustrerend?!? telkens om 6.00u dew ekker. Slaap je daarna nog wel weer?

@all; Hier geen nieuws, wachten tot de ongi weg is en dan op voor een nieuwe ronde ben er weer klaar voor voor een kindje 2012 - Pagina 36 281626781
Vanavond werken, morgenavond werken en woensdagavond werken dus gaat weer goed komen met de romantiek Wink

*ik ga nog even een stukje van de schuur verven.....MAAR IK HEB GEEN ZINvoor een kindje 2012 - Pagina 36 394967
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Inge ma 8 okt 2012 - 6:29

@Annemie, jeetje wat balen, vooral van je vriend zijn werk, maar ook vervelend dat je zelf weinig kan werken.
Succes met werkzoeken

@Filoria, dank je wel. De bruiloft was geweldig en de huwelijksreis super :-D
Ik duim voor je dat je volgende week een positieve test in handen hebt

@Stitch, Ja was helemaal super. Wij zijn eerst een nachtje in Los Angeles geweest toen naar Las Vegas gereden voor 5 dagen, toen terug naar Los Angeles. Daar het vliegtuig naar Frans Polynesie genomen, Moorea voor 8 dagen en daarna nog 5 dagen Hong Kong. In het vers fototopic staan foto's van de reis
Klopt onze 1e ronde.
poeh dat zal behoorlijk opbreken dat elke dag tempen zo vroeg

@sleepingbeauty, dank je wel.
Fijn he dat avondwerken. Mijn man werkt gewoon overdag en ik onregelmatig, dat komt bij ons het seksleven niet altijd ten goede
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Filoria ma 8 okt 2012 - 6:43

Wow das een aardige wereldreis Inge!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Loes263 ma 8 okt 2012 - 7:22

Inge, wat een gave huwelijksreis. Ik heb de foto's al wel gezien, echt helemaal super!

Ik heb gisteren mijn laatste pil geslikt en moet deze week ongesteld worden. Volgende week maandag zou ik moeten beginnen met een nieuwe strip, maar die pak ik niet meer, Dan ben ik officieel gestopt met de pil. Hopelijk komt mijn cyclus snel op gang.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Annemoontje ma 8 okt 2012 - 7:36

@ Stitch Lijkt me echt frustrerend om elke morgen om 6.00 uur te moeten tenperaturen. Vooral als je al te weinig slaap krijgt is dat extra vervelend. Ik zou dat denk ik ook toch gewoon doen, je wekker zetten zoals je al doet, ik zou ook het zekere voor het onzekere nemen. Dan hoef je daar in ieder geval geen twijfels over te hebben.

@ Boekenwurm Hopelijk is er vrijdag al wat meer te zien op de echo. Vermoeiend om telkens heen en weer te moeten.

@Sleepingbeauty Balen dat je ongesteld bent geworden toch. Wel knap dat je toch positief weer verder gaat een nieuwe ronde in.

@ Annemie Spannend weer. Dat wordt weer duimen voor volgende week dus.

@ Filoria Voor jou ook spannend nu dus. Hopelijk heb je snel een positieve test in je handen en kunnen jullie lekker ergens gaan lunchen om het te vieren.
Met mijn rug gaat het al wat beter gelukkig. Moet nog wel goed opletten, anders voel ik weer iets, maar er zit wel genoeg verbetering in. Smeer ook af en toe van die warme spierzalf erop, dat wil ook wel helpen.

@ Lipton Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat en of het lukt met het stoppen met roken. Dacht er vanmiddag nog aan, dat ik je miste in dit topic.

@Silver Welkom, leuk dat je ook komt meeschrijven!

@ Inge Jij ook welkom! Zo te lezen heb jij echt een gave huwelijksreis gehad! Wij gaan trouwens gelijk op qua cyclus tot nu toe. 30 oktober verwacht ik ook voor het eerst zonder de pil ongesteld te worden.

@ Loes Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus. Gaan jullie er meteen voor of ga je eerst nog ontpillen?

Gisteravond had ik even een paar uur flinke krampen wat op menstruatiekrampen leek. Moest er heel vaak van naar de wc, was flink aan de dunne daardoor. Gelukkig nu geen pijn meer en er is ook niks te zien.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Silver ma 8 okt 2012 - 7:43

Dank jullie wel! Ik weet niet meer wie het vroeg maar we hebben geen kids.
We gaan voor de eerste. Ik ben 26 en mijn vriend is 30 we gaan ervoor vanaf okt.
Het wordt ons 1e kindje. Nuttige info voor het lijstje.
Ik zit nu op de telefoon morgen reageer ik even uitgebreid.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  ShallY ma 8 okt 2012 - 8:25

Filoria schreef:Meiden, bedankt voor jullie uitgebreide omschrijvingen van jullie houding na de seks voor een kindje 2012 - Pagina 36 394967

Weegschaal:
jij onthoud ook alles he! Ik wou inderdaad een afspraak met de gyn maken. Maar toch niet gedaan. Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij om hormonen te gaan gebruiken terwijl ik weet dat ik eisprongen heb. Niet vaak, en ook niet met een bepaalde regelmaat, maar ik héb ze wel. Wat zou jij doen als je mij was denk je?
Nillis: jij vraagt er ook al naar zie ik, lief. Zie mijn antwoord aan Weegschaal. Ik slik niet graag medicijnen als het niet echt hoeft, vandaar. Ben ook bang voor bijwerkingen en de iets verhoogde kans op een miskraam. En de verhoogde kans op een meerling hoeft van mij ook niet zo, al weet ik dat de kans op een meerling er altijd is natuurlijk.
Hoop dat het gauw beter wordt op je werk! Hebben jullie zelf wel cursussen o.i.d. gehad over hoe om te gaan met agressie?
ShallY: hoe gaat het verder met de medicatie? Heb je last van bijwerkingen? En leuk van je neefje. Hoe oud is hij?
SleepingBeauty: balen dat je ongi bent geworden zeg voor een kindje 2012 - Pagina 36 699888
Stitch: ach meis, wat veel narigheid zeg. Ik kan me voorstellen dat je niet lekker in je vel zit. Heb je wel genoeg bezigheden en afleiding? Knuffel terug voor een kindje 2012 - Pagina 36 699888 En wat stom dat je nog geen eisprong hebt gemerkt. Misschien door alle stress?
Annemoontje: hoe gaat het nu met je rug?
Silver: hé jouw oude naam komt me bekend voor! Je hebt al een dochter toch? Of ben ik nu in de war? scratch
Boekenwurm: suf dat je voor niks echo's hebt dan he? Hopelijk is er vrijdag meer te zien! Lijkt me fijn voor je als er een duidelijk systeem in zit.
Poison: is jouw NOD al bijna?
Aardbei: hoe is het met jou? Hoe was je vakantie?
Annemie: jij mag ook volgende week testen he? Heb je het idee dat je een eisproing hebt gehad?
Lipton: jij nog nieuws? Nog steeds niet gerookt ook?

Ik zit nog steeds op de wachtbank. Het is nu een week geleden dat ik mijn eisprong voelde. Ben zo benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren! Wie gaan er nog meer over een week testen?

Morgen gaan we naar Oud Valkeveen, een pretpark in de buurt. We zijn er nog nooit geweest omdat er geen bushalte in de buurt is. En we hebben zelf geen auto. Mijn schoonouders wel voor een kindje 2012 - Pagina 36 2474380249 Tomas is gek op pretparken, dus dat wordt leuk Very Happy

Nou mijn medicatie begint wel te werken..
Sinds vrijdag ben ik tot nu toe elke ochtend misselijk opgestaan. Ook ben ik erg duizelig en heb ik soms last van een drukkend gevoel op mijn borst.
Die misselijkheid is echt heel erg vervelend..het eerste uur 's morgens kan ik bijna niet functioneren en lijkt het wel of er een steen in mijn maag zit.
Ik moest vanmorgen toch naar de apotheek om medicijnen voor mijn vriend op te halen en heb het toen nog even over die bijwerkingen gehad. Ze gaan wel over zeiden ze daar. Nou, ik heb er echt wel wat voor over maar dan hoop ik wel dat het niet voor niks is. Het is dat ik weet waardoor het komt anders zou ik vraagtekens zetten of ik zwanger kan zijn. *genoeg geklaagd*

En wbt mijn neefje, inmiddels een week geleden dat hij hier is blijven slapen maar hij is bijna 10 maanden!! Zo'n leuk ventje!! Ben trouwens van beide enorm fan, ze zijn zo leuk Laughing
Binnenkort zal ik hem vaker zien als ik verhuisd ben, kan bijna niet wachten:cheering:

Voor jouw nog even spannend dus!! En veel plezier morgen!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Filoria ma 8 okt 2012 - 8:29

Leuk zeg, zo'n jong neefje. En die misselijkheid 's ochtends: dat heb ik ook. Omdat ik zwanger was toen ik startte met de medicatie, dacht ik dat het daardoor kwam. Maar het is er nog steeds. Ik ga morgen maar eens een afspraak met de internist maken.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  lobster ma 8 okt 2012 - 10:00

Het meiden!!

Wat lief dat er naar me wordt gevraagd!
Het gaat zeker goed met mij, ik ben weer druk aan het werk nadat we vakantie hebben gehad dus minder actief hier.
Ik heb deze week (vrijdag/ zaterdag) mijn nod. Ik heb al 2 dagen ' Savonds last van krampen onder in mijn buik, dus ben bang dat ik ongesteld ga worden....

En ja ik ben nog steeds gestopt met roken!!!
1e week was enorm moeilijk en daarna miste ik het steeds minder dus ben best een beetje trots op mijzelf.

Ik ga morgen even op iedereen reageren, ben nu net thuis van het werk dus nog even met mijn mannetje lekker kletsen!
Tot morgen!
lobster
lobster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 18:43

Ff vlug via gsm. Filoria ik kan vrijdaf of zaterdag testen denk ik. Uitgaande van mijn cyclus van vorige maand die ineens veel langer was dan mijn vaste 29 dagen...

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty ma 8 okt 2012 - 20:47

@inge; dat klinkt als een supergave huwelijksreis!!! Leuk!!

@Loes; gaan jullie er ook meteen voor of wacht je je cyclus een paar x af?

@Lipton; wauw goed dat je nog steeds gestopt bent! Hopen dat je niet ongesteld gaat wordden volgende week Wink
Vidn het altijd zo'n week dat je overal op gaat letten hahaha...

@annemoontje; Ja dankje, eerst baal ik er wel flink van, en dat gevoel wordt elke keer wel heftiger, maar kan het tot nu toe snel omdraaien naar hoop voor de nieuwe ronde.

@all; hier geen nieuws. Vandaag vrij tot 19.00u dus lekker dagje voor mezelf en dan nog even paar uur werken.
Manlief is wel aan het werk.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  nillis di 9 okt 2012 - 1:39

@ lipton, wat goed dat je nog steeds gestopt bent.

@ Inge, je huwelijksreis klinkt goed. Hoelang is het geleden?

@ Loes, welkom hier.

@ Poison, spannend hoor, zal duimen.

@ Filoria, hoe gaat het bij jou? Al tekenen van een ongesteldheid?

@ SB, geniet lekker even je vrije momentje en succes met werken straks.

@ all, hier geen bijzonderheden, dacht snel ongesteld te worden, maar de klachten zijn weer afgenomen en slijm/bloed wat ik van het weekend ben verloren zal wel bij de curettage horen. Vanmorgen weer met T wezen zwemmen en daar ben ik 's middags altijd zo moe van. Verder vertelde iemand bij het zwemmen dat ze zwanger was van de tweede en ook 8 april uitgerekend, dit deed mij toch wel wat, want dat zou ook de uitgerekende datum bij ons zijn.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Weegschaal di 9 okt 2012 - 8:44

@ ShallY; Dat je maar heeel snel ongesteld mag worden! En erg vervelend die bijwerkingen.

@ Stitch; Het is zeker nogal wat wat jij de laatste tijd allemaal hebt meegemaakt voor een kindje 2012 - Pagina 36 699888 Hoop dat de dermatoloog je kan helpen. En het wordt zeker tijd dat je zwanger wordt! Als het deze keer niet gelukt is ga je dus naar de gyn?

@ Linnie; Misschien was het wel een innestellingsbloeding! Wanneer ga je testen?

@ Annemoontje; Succes deze eerste ronde!

@ Sleepingbeauty; Wat ontzettend balen, jullie zijn ook al weer een tijdje bezig! Hopelijk is het snel raak.

@ Silver; Welkom weer, leuk dat jullie er weer voor gaan!

@ Boekenwurm; Kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent voor een kindje 2012 - Pagina 36 699888 Succes weer morgen!

@ Filoria; Zolang je zelf een eisprong hebt zou ik het denk eerst zonder medicatie proberen, er zitten natuurlijk ook weer mindere bijwerkingen aan clomid.. Maar kan me voorstellen dat je nu het al een tijdje duurt toch wat meer kansen wil. Maar laten we vooral hopen dat het deze maand raak is en je de keus niet hoeft te maken!!

@ Nillis; Ik hoop dat je menstruatie snel komt, dan kan je er weer echt voor gaan! En toch altijd wel confronterend als mensen gelijk met je liepen. Ik had de eerste keer mijn buurmeisje, daarna een collega, daarna een vriendin en nu de eerste die zwanger is in onze vriendengroep waar ik tegelijk mee liep. Maar onze tijd komt hopelijk wel, en liefst een beetje snel Wink

@ Annemie; Ik duim!

@ Inge; Spannend wat je cyclus gaat doen!

@ Loes263; Dus het gaat bijna beginnen, spannend!

@ Lipton; Wat goed dat je het nog steeds volhoud! En menstruatiekrampen zeggen niets, ik duim voor je!

Ik heb donderdag mijn afspraak met de gyn om een plan te maken voor een volgende zwangerschap. Daarna over 4 weken de scopie. Werd door het ziekenhuis gebeld dat deze ook eerder kan, nu even met mijn gyn overleggen wat zij daar van vindt. Ik ben er wel weer klaar voor om zwanger te worden!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud