Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic.

+13
Alex
Caramba
Joontjuh
Urban Naked
Poubelle
Blond
Kaboutertje
Kowalski
Caribbeanlover
Arwyn
TukTuk
Jerry
Tiana
17 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 4 Empty Re: Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic.

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 3:37

Hahaha ik wil best een space cake bakken hoor! Ik word eerst loom, dan enorme lachkick, en dan HONGER! Haha. Lang niet gedaan. Nou lijkt het net alsof ik elke week aan de cake zit maar dat valt wel mee hoor :p. Het is leuk om een keer te proberen!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 4 Empty Re: Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic.

Bericht  Kowalski za 25 aug 2012 - 3:48

Ik hoop niet dat ik er loom van word, dat haat ik Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 4 394967 Ik wil wel een lachkick krijgen, dat krijg ik vaak al van alcohol, de slappe lach over de meest onnozele dingen, heerlijk!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 4:10

Ik heb het weleens geprobeerd samen met mijn man en we waren er allebei niet goed van geworden.
Ik kon me niet meer bewegen en lag verdooft op bed terwijl ik allemaal beestjes zag. Moest ook de hele tijd plassen maar dat kon ik niet alleen omdat ik me niet meer kon bewegen maar toch deed ik het maar de weg werd verspert door mijn man die voor de wc op het douche matje lag. Hij moest de hele tijd kotsen en wilde alleen maar daar liggen. Ook had hij geen controle meer over zijn spieren en echt elke spier bewoog heel wild van zijn ooglid tot zijn teen.

Zou ik hem niet goed gebakken hebben? hahaha..
Ik was in staat om de ziekenwagen voor ons 2 te bellen maar durfde niet was echt heeeel erg want ik dacht dat we dood gingen omdat ik onder invloed was!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 6:29

Hahaha, Katie, het zal op dat moment heel ongemakkelijk en eng zijn geweest, maar ik zie helemaal voor me hoe jullie tweeën daar in huis elk je eigen space-cake uitwerking aan het incasseren waren Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 9:39

Kowalski schreef:
Powerbabe schreef:Je kunt beter hash gebruiken en die smelten in de boter die door je cake moet. Dan heb je geen vieze wietkruimels in je cake.

We hebben onze bakker gevonden! cheers

Ja! Bij dezen ben jij verkozen als spacecacke bakker.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 9:40

Katie_ schreef:Ik heb het weleens geprobeerd samen met mijn man en we waren er allebei niet goed van geworden.
Ik kon me niet meer bewegen en lag verdooft op bed terwijl ik allemaal beestjes zag. Moest ook de hele tijd plassen maar dat kon ik niet alleen omdat ik me niet meer kon bewegen maar toch deed ik het maar de weg werd verspert door mijn man die voor de wc op het douche matje lag. Hij moest de hele tijd kotsen en wilde alleen maar daar liggen. Ook had hij geen controle meer over zijn spieren en echt elke spier bewoog heel wild van zijn ooglid tot zijn teen.

Zou ik hem niet goed gebakken hebben? hahaha..
Ik was in staat om de ziekenwagen voor ons 2 te bellen maar durfde niet was echt heeeel erg want ik dacht dat we dood gingen omdat ik onder invloed was!!

Oh wat erg Katie! Dat klinkt als een hele nare ervaring.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 9:40

Youandi schreef:Ik wil ook space-cake meeten met jullie!! Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 4 281626781Mag het? Mag het?

Mag? Je moet.

Gast
Gast

Bericht  Alex za 25 aug 2012 - 9:48

Katie, wat een enge ervaring! :O Duurde het lang voor jullie je weer beter voelden?

Mijn broertje heeft een keer een space-cake gebakken met een vriend van hem. Mijn vader vond die cake een dag later op mijn broertjes slaapkamer en kwam mopperend naar beneden en zei tegen m'n moeder dat 'die hele cake al beschimmeld was'. Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 4 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 9:54

Alex schreef:Katie, wat een enge ervaring! :O Duurde het lang voor jullie je weer beter voelden?

Mijn broertje heeft een keer een space-cake gebakken met een vriend van hem. Mijn vader vond die cake een dag later op mijn broertjes slaapkamer en kwam mopperend naar beneden en zei tegen m'n moeder dat 'die hele cake al beschimmeld was'. Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 4 394967

Very Happy Doe jij ook mee met de spacecackemeeting?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 9:58

haha ik heb het 1x op maar hij was volgens mij mislukt.

Hij was ten eerste al niet te eten.. Dus hadden we hem maar verkruimeld in de vanille vla :P

Verder ging ik er nog meer van praten (vond de rest niet zo leuk haha).. En ik zweerde dat ik bij 'Motor GP' (spelletje) mensen langs de rand zag staan om aan te moedigen. De rest geloofde dat niet en ze moesten van mij terugrijden naar dat punt. Bleek daar gewoon een reclamebord te staan.. (Ik geloof nu nog steeds heilig dat daar mensen stonden :P )

Verder geen effecten gemerkt.

Gast
Gast

Bericht  Alex za 25 aug 2012 - 9:58

Ik heb het nog nooit gedaan, voor alles is een eerste keer toch? Heeft het hetzelfde effect als bij blowen?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 10:00

Alex schreef:Ik heb het nog nooit gedaan, voor alles is een eerste keer toch? Heeft het hetzelfde effect als bij blowen?

Volgens mij is het veel heftiger. Gister merkte ik er namelijk weinig van, behalve dat ik vannacht heerlijk heb geslapen smile

Gast
Gast

Bericht  Alex za 25 aug 2012 - 10:02

Is blowen heftiger? Of space-cake?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 10:06

Alex schreef:Is blowen heftiger? Of space-cake?

Heb er geen ervaring mee, maar spacecacke is geloof ik veel heftiger dan gewoon blowen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 10:06

Ik zou een spacecake niet eens aandurven. Ik word van drie trekjes van een joint al knettergek in mijn hoofd. Voor de laatste keer dacht ik even te blowen met mijn broertje en daarna naar de discotheek te gaan. Ik heb niet anders dan 'boem, boem, boem' gehoord en dacht dat ik doodging. Ben heel snel weer naar huis gegaan. pale

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 10:07

Ik heb 1 keer een bad trip gehad van een White Widow. Trillen, zweten, doodziek was ik. Ik was bang om gek te worden en om erin te blijven hangen. Ik heb me nog nooit zo afschuwelijk gevoeld.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski za 25 aug 2012 - 10:18

Zelda schreef:Ik heb 1 keer een bad trip gehad van een White Widow. Trillen, zweten, doodziek was ik. Ik was bang om gek te worden en om erin te blijven hangen. Ik heb me nog nooit zo afschuwelijk gevoeld.

Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 4 1270000679 PB die van jou veroorzaakt gewoon lach- en vreetkicks, toch?

Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 4 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Caresses za 25 aug 2012 - 10:27

Je kan de cake altijd nog bij de coffeeshop halen. Scheelt weer bakken. Wel slim om een cupcake/brownie te nemen. Daarbij kunnen ze beter afmeten hoeveel er in elk stuk zit. Bij een gewone cake is het maar afwachten hoe de verdeling is.

Ik heb verschillende ervaringen ermee. De eerste keren was het leuk. Later werd het steeds minder leuk. Begint meestal met een lach kick en eindig met angst. Heb mij voorgenomen om dit soort cake daarom maar niet meer te nemen. Raad mensen ook aan om te gaan blowen i.p.v. cake te nemen. Al is het natuurlijk wel leuk om het eens geprobeerd te hebben natuurlijk.

De effecten (van verschillende keren).
Niet kunnen stoppen met lachen.
Eindeloos kauwen op een hap, maar deze met geen mogelijkheid weg krijgen, omdat ik zo'n droge mond had.
De weg naar huis niet meer kunnen vinden (terwijl de weg alleen rechtdoor was haha, gelukkig zijn er taxi's).
Achterdochtig en bang zijn voor alle mannen die ik tegen kwam, idee dat ze mij allemaal kwaad wilden doen.
Zelfs een keer hallicuneren, (was leuk) zag allemaal verschillende poppetjes smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 10:29

Kowalski schreef:
Zelda schreef:Ik heb 1 keer een bad trip gehad van een White Widow. Trillen, zweten, doodziek was ik. Ik was bang om gek te worden en om erin te blijven hangen. Ik heb me nog nooit zo afschuwelijk gevoeld.

Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 4 1270000679 PB die van jou veroorzaakt gewoon lach- en vreetkicks, toch?

Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 4 394967

In de eerste instantie had ik ook een enorme lachkick, en daarna werd ik ineens ontzettend bang.

Gast
Gast

Bericht  Caresses za 25 aug 2012 - 10:33

Zelda was dat met White Widow ingenomen met een joint of cake?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 10:34

Een joint. Een aantal jaren later heb ik ook nog een stuk spacecake gegeten, daar werd ik ook wel angstig van, maar niet zo heftig als van die joint toen.

Gast
Gast

Bericht  Puggle za 25 aug 2012 - 11:04

Mijn man kan er goed tegen, ik totaal niet. De laatste keer, alweer een tijd geleden was geen succes. Woonde thuis en mijn ma was er een avond niet. Heb vervolgens in trance met een kopje thee op het gras in de tuin gezeten. Om vervolgens op het eind heel de tuin onder te kotsen! Mijn man heeft dat toen allemaal op moeten ruimen No dat was gelijk de laatste keer voor mij.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  luenca za 25 aug 2012 - 20:52

ik heb een keer spacecake op en enige wat ik deed was wat meer praten/lullen alsof ik in een sprookje was
met blowen ben ik alweer 8 maanden gestopt :cheering:
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Bazinga za 25 aug 2012 - 22:15

Ik kan niet blowen, roken lust me niet eens... (Ga over m'n nek als ik over m'n longen rook) maar mam heeft paar jaar geleden spacecake voor me gebakken en ik had 2 plakjes. Eerst gebeurde er niks... Toen ging ik op bed tv zitten kijken en dacht ik dat ik was weggezakt in 't matras. Toen keek ik Charmed en flipte ik over 't feit dat er heksen bestonden. Toen werd ik lacherig. Daarna schrok ik van zwarte schimmen, maaar dat bleek slechts onze zwarte poes te zijn ennn daarna werd ik misselijk en nam ik een teiltje mee naar bed.

Dat hoef k dus niet nog 's te proberen, zo boeiend vond ik 't niet..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: