Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic.
+13
Alex
Caramba
Joontjuh
Urban Naked
Poubelle
Blond
Kaboutertje
Kowalski
Caribbeanlover
Arwyn
TukTuk
Jerry
Tiana
17 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic.
Stofzuiger schreef:Geen wijn, wel baileys in de koelkast op ons vakantieadresje. Ligt hier heerlijk op de bank met kussen en dekbed tv te kijken met de schuifpui open.
Heerlijk zo'n schuifpui! Hebben wij nu ook, alleen hij zit vaak dicht omdat de katten nog niet naar buiten mogen.
Gast- Gast
Carrie schreef:Kowalski schreef:Wijn
Ik heb nog nooit geblowed of zoiets. Ik wil nog wel een keer een spacecake gaan bakken, ik ben gewoon heel benieuwd hoe ik daarop ga reageren!
Oja, dat wil ik ook wel eens proberen!
Houden we een yes-meeting, neem ik spacecake mee
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Carrie schreef:Kowalski schreef:Wijn
Ik heb nog nooit geblowed of zoiets. Ik wil nog wel een keer een spacecake gaan bakken, ik ben gewoon heel benieuwd hoe ik daarop ga reageren!
Oja, dat wil ik ook wel eens proberen!
Houden we een yes-meeting, neem ik spacecake mee
Dat zou echt awesome zijn.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Ecrits op zo 28 okt 2012 - 1:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ecrits schreef:Ja dat is mijn man. Maar mijn man is niet beroemd. Die vraag las ik ergens in een topic? Regionaal is ie wel bekend, vandaag zijn we geïnterviewd en hebben we een fotoshoot gehad (dit is serieus). Ik wil mijn man een beetje privé houden. Ik ben niet zo herkenbaar, maar hij wel dus ik ga verder niet heel veel over hem vertellen.
Leuk Carrie, goede vrijdagavond invulling. Ik moet kotsen van alcohol en blowen (die combinatie heb ik voor het laatst 10 jaar geleden gehad).
Dat snap ik, maar dan had ik het toen en nu wel goed dus.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
.
Laatst aangepast door Ecrits op zo 28 okt 2012 - 1:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Ecrits schreef:Ja dat is mijn man. Maar mijn man is niet beroemd. Die vraag las ik ergens in een topic? Regionaal is ie wel bekend, vandaag zijn we geïnterviewd en hebben we een fotoshoot gehad (dit is serieus). Ik wil mijn man een beetje privé houden. Ik ben niet zo herkenbaar, maar hij wel dus ik ga verder niet heel veel over hem vertellen.
Leuk Carrie, goede vrijdagavond invulling. Ik moet kotsen van alcohol en blowen (die combinatie heb ik voor het laatst 10 jaar geleden gehad).
Dat snap ik, maar dan had ik het toen en nu wel goed dus.
Ja maar hij is niet landelijk bekend en ook niet van televisie.
Gast- Gast
Ai, nee dat moet je dan maar niet weer gaan proberen. Ben op mijn 18e ook ontzettend misselijk geworden toen ik een paar trekjes nam van iemand, maar gelukkig heb ik daar nu geen last van.
Gast- Gast
Ecrits schreef:Van spacecake ben ik ooit 2 dagen stoned geweest. Echt waar! En een meisje die het ook had gehad is toen in een ambulance afgevoerd en heeft een paar dagen op de psychiatrische afdeling gelegen, omdat ze een psychose had gekregen. Wij dachten dat we een high tea kregen, maar overal zal wiet in. Terwijl weet ik hoeveel koekjes, cake en taart op hadden. Ik was echt knetterstoned, kwam niet meer bij van het lachen (ze hadden Duitse muziek op gezet) en daarna dacht ik dat ik dood ging. Dat doe ik nooit meer.
Als jij al dacht dat je een ht kreeg, dan snap ik het sowieso niet.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ecrits schreef:Van spacecake ben ik ooit 2 dagen stoned geweest. Echt waar! En een meisje die het ook had gehad is toen in een ambulance afgevoerd en heeft een paar dagen op de psychiatrische afdeling gelegen, omdat ze een psychose had gekregen. Wij dachten dat we een high tea kregen, maar overal zal wiet in. Terwijl weet ik hoeveel koekjes, cake en taart op hadden. Ik was echt knetterstoned, kwam niet meer bij van het lachen (ze hadden Duitse muziek op gezet) en daarna dacht ik dat ik dood ging. Dat doe ik nooit meer.
Oh wat erg Ecrits! Want van spacecacke kun je het beste maar een half plakje nemen, want je kunt er ontzettend ziek van worden anders. Wat belachelijk dat ze jullie gewoon gedrogeerd hebben!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Ecrits schreef:Van spacecake ben ik ooit 2 dagen stoned geweest. Echt waar! En een meisje die het ook had gehad is toen in een ambulance afgevoerd en heeft een paar dagen op de psychiatrische afdeling gelegen, omdat ze een psychose had gekregen. Wij dachten dat we een high tea kregen, maar overal zal wiet in. Terwijl weet ik hoeveel koekjes, cake en taart op hadden. Ik was echt knetterstoned, kwam niet meer bij van het lachen (ze hadden Duitse muziek op gezet) en daarna dacht ik dat ik dood ging. Dat doe ik nooit meer.
Die Ecrits, wat een mallerd ook he.
Gast- Gast
Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Ecrits schreef:Van spacecake ben ik ooit 2 dagen stoned geweest. Echt waar! En een meisje die het ook had gehad is toen in een ambulance afgevoerd en heeft een paar dagen op de psychiatrische afdeling gelegen, omdat ze een psychose had gekregen. Wij dachten dat we een high tea kregen, maar overal zal wiet in. Terwijl weet ik hoeveel koekjes, cake en taart op hadden. Ik was echt knetterstoned, kwam niet meer bij van het lachen (ze hadden Duitse muziek op gezet) en daarna dacht ik dat ik dood ging. Dat doe ik nooit meer.
Die Ecrits, wat een mallerd ook he.
Kowalski- Ratel
Ik heb net een cake gemaakt, geen spacecake. Maar een 'normaal' plakje ook goed?Kowalski schreef:Wijn
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Ik heb net een cake gemaakt, geen spacecake. Maar een 'normaal' plakje ook goed?Kowalski schreef:Wijn
Jaa dat zal ik ook zeker wel kunnen waarderen Jammie!
Kowalski- Ratel
Als je de eerste keer spacecake wilt proberen zou ik je adviseren een kant en klaar plakje te halen.Kowalski schreef:Wijn
Gast- Gast
Ik ga wel eerst even proeven. Moet natuurlijk wel weten of het eetbaar is voor mijn gasten.
@Carrie, wel dikke kans dat je een vreetkick gaat krijgen van de wiet. Schijnt daarbij vaak te gebeuren.
@Carrie, wel dikke kans dat je een vreetkick gaat krijgen van de wiet. Schijnt daarbij vaak te gebeuren.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Ecrits schreef:Van spacecake ben ik ooit 2 dagen stoned geweest. Echt waar! En een meisje die het ook had gehad is toen in een ambulance afgevoerd en heeft een paar dagen op de psychiatrische afdeling gelegen, omdat ze een psychose had gekregen. Wij dachten dat we een high tea kregen, maar overal zal wiet in. Terwijl weet ik hoeveel koekjes, cake en taart op hadden. Ik was echt knetterstoned, kwam niet meer bij van het lachen (ze hadden Duitse muziek op gezet) en daarna dacht ik dat ik dood ging. Dat doe ik nooit meer.
Wij werden in een studentenhuis uitgenodigd voor een high tea, als naïef meisje, dacht ik leuk taart eten en thee drinken, maar het was dus iets anders. Toen we eenmaal stoned waren, hebben ze wel gezegd dat het spacecake was, maar we hadden veel te veel gepakt. Dan is het dus niet leuk. Maar ik heb het overleefd. Wijze les, denk drie keer na voordat je een uitnodiging voor een high tea accepteert.
Gast- Gast
Joan schreef:Je was toch high? High tea it was
Haha inderdaad! Domme ik, wie snapt dat nu niet?
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Ik ga wel eerst even proeven. Moet natuurlijk wel weten of het eetbaar is voor mijn gasten.
Ik eet een broodje hot dog as we speak
Gast- Gast
Ik heb 1 keer spacebrownies gegeten, maar die waren niet goed bereid. Ze smaakten naar aarde. Ik wil nog een keer goede spacecake eten . Helaas zijn mijn vriendinnen er niet echt voor te porren.
Dus wanneer gaan we een 'high' meeting houden
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Carrie schreef:Maura schreef:Blowen en drinken. Hoop dat het goed bij jou gaat. Ik lig dan al snel onder zeil.
Ik heb een geweldige verjaardag gehad. Vond het jammer dat twee vrienden hebben afgezegd, maar zij moesten de volgende dag weer werken, dus dat snap ik ook weer wel.
Oja je 30e verjaardag! Vierde je het vanmiddag? Heb je leuke cadeautjes gekregen?
Zo, heb net even een tijd op het balkon gezeten met de buurman. Dus reageer wat laat.
Maar ik heb het gisteravond 'gevierd'. Eerst thuis gezeten met mijn vader, vrouw en beste vriend (twee vrienden zeiden op het laatste moment af ). Vervolgens met beste vriend naar de kroeg geweest. Daar werd ik gefeliciteerd door de kroegeigenaren (het is en blijft toch mijn stamkroeg) en daarna nog een tijd gedanst.
Owja, en cadeautjes. Zonnebril van mijn vader en vrouw en een verschrikkelijk vies geurtje van mijn beste vriend. Hij had er alleen zo zijn best op gedaan, dat ik maar niet heb gezegd hoe smerig het eigenlijk was.
Gast- Gast
Maura schreef:Carrie schreef:Maura schreef:Blowen en drinken. Hoop dat het goed bij jou gaat. Ik lig dan al snel onder zeil.
Ik heb een geweldige verjaardag gehad. Vond het jammer dat twee vrienden hebben afgezegd, maar zij moesten de volgende dag weer werken, dus dat snap ik ook weer wel.
Oja je 30e verjaardag! Vierde je het vanmiddag? Heb je leuke cadeautjes gekregen?
Zo, heb net even een tijd op het balkon gezeten met de buurman. Dus reageer wat laat.
Maar ik heb het gisteravond 'gevierd'. Eerst thuis gezeten met mijn vader, vrouw en beste vriend (twee vrienden zeiden op het laatste moment af ). Vervolgens met beste vriend naar de kroeg geweest. Daar werd ik gefeliciteerd door de kroegeigenaren (het is en blijft toch mijn stamkroeg) en daarna nog een tijd gedanst.
Owja, en cadeautjes. Zonnebril van mijn vader en vrouw en een verschrikkelijk vies geurtje van mijn beste vriend. Hij had er alleen zo zijn best op gedaan, dat ik maar niet heb gezegd hoe smerig het eigenlijk was.
Klinkt op een geslaagde avond! Op het geurtje na Welk geurtje is het? Balen is dat altijd, wanneer mensen op het laatste moment afzeggen, dat gebeurt mij ook vaak.
Gast- Gast
Chance schreef:Ik heb 1 keer spacebrownies gegeten, maar die waren niet goed bereid. Ze smaakten naar aarde. Ik wil nog een keer goede spacecake eten . Helaas zijn mijn vriendinnen er niet echt voor te porren.
Ik hou me aanbevolen!
Gast- Gast
Carrie schreef:Chance schreef:Ik heb 1 keer spacebrownies gegeten, maar die waren niet goed bereid. Ze smaakten naar aarde. Ik wil nog een keer goede spacecake eten . Helaas zijn mijn vriendinnen er niet echt voor te porren.
Ik hou me aanbevolen!
Jaaaaaaaaaaaaa!
Kowalski- Ratel
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: