Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic.

+13
Alex
Caramba
Joontjuh
Urban Naked
Poubelle
Blond
Kaboutertje
Kowalski
Caribbeanlover
Arwyn
TukTuk
Jerry
Tiana
17 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 3 Empty Re: Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic.

Bericht  Poubelle vr 24 aug 2012 - 9:53

Kowalski schreef:
Carrie schreef:
Chance schreef:Ik heb 1 keer spacebrownies gegeten, maar die waren niet goed bereid. Ze smaakten naar aarde. Ik wil nog een keer goede spacecake eten Very Happy. Helaas zijn mijn vriendinnen er niet echt voor te porren.

Dus wanneer gaan we een 'high' meeting houden Wink

Ik hou me aanbevolen!

Jaaaaaaaaaaaaa!

Ik ook, dat wil ik ook nog een keer eten!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 3 Empty Re: Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic.

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 10:00

Carrie schreef:
Klinkt op een geslaagde avond! Op het geurtje na Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 3 561177 Welk geurtje is het? Balen is dat altijd, wanneer mensen op het laatste moment afzeggen, dat gebeurt mij ook vaak.

Clouds of love. Echt zo ongelofelijk smerig. Maar hij zei dat hij continu aan mij had gedacht toen hij de geurtjes aan het ruiken was en dit zou, volgens hem, het beste bij mij passen. Het klonk zo lief en het klonk ook alsof hij er echt moeite voor had gedaan. Kan dan moeilijk zeggen dat ik het echt verschrikkelijk vind.

Van de afzeggingen baalde ik toch wel echt. Ik wilde het vieren met mensen waar ik echt iets mee had. Had zelfs meer geld uitgegeven dan ik had gepland. En dan echt op het laatste moment. Maar ach, ze komen binnenkort toch nog langs.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 10:01

Pixie schreef:
Kowalski schreef:
Carrie schreef:
Chance schreef:Ik heb 1 keer spacebrownies gegeten, maar die waren niet goed bereid. Ze smaakten naar aarde. Ik wil nog een keer goede spacecake eten Very Happy. Helaas zijn mijn vriendinnen er niet echt voor te porren.

Ik hou me aanbevolen!

Jaaaaaaaaaaaaa!

Nou kijk, dan zijn we al met zijn vieren!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 10:02

Maura schreef:
Carrie schreef:
Klinkt op een geslaagde avond! Op het geurtje na Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 3 561177 Welk geurtje is het? Balen is dat altijd, wanneer mensen op het laatste moment afzeggen, dat gebeurt mij ook vaak.

Clouds of love. Echt zo ongelofelijk smerig. Maar hij zei dat hij continu aan mij had gedacht toen hij de geurtjes aan het ruiken was en dit zou, volgens hem, het beste bij mij passen. Het klonk zo lief en het klonk ook alsof hij er echt moeite voor had gedaan. Kan dan moeilijk zeggen dat ik het echt verschrikkelijk vind.

Van de afzeggingen baalde ik toch wel echt. Ik wilde het vieren met mensen waar ik echt iets mee had. Had zelfs meer geld uitgegeven dan ik had gepland. En dan echt op het laatste moment. Maar ach, ze komen binnenkort toch nog langs.

Nee dat zou ik ook niet zo snel zeggen, behalve als het mijn vriend is, dan zou ik wel eerlijk zijn. Maar bij een gewone vriend vind ik dat toch wel moeilijk. Gelukkig komen je vrienden een andere keer nog langs!

Gast
Gast

Bericht  Urban Naked vr 24 aug 2012 - 10:06

Bweeeeh teveel kaasstengels gegeten en nu word ik misselijk als ik over jullie wietbrownies lees. Ik tik chardonneetjes weg. En heb de hele avond nederland 1 gekeken. Ik voel me een vrouw van de wereld.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 10:10

Urban Naked schreef:Bweeeeh teveel kaasstengels gegeten en nu word ik misselijk als ik over jullie wietbrownies lees. Ik tik chardonneetjes weg. En heb de hele avond nederland 1 gekeken. Ik voel me een vrouw van de wereld.

Wat is er op Nederland 1 dan? Ja een vrouw van de wereld was je al.
Edit: zit je naar Knevel & van den Brink te kijken! Mallerd.

Ik drink Riesling, maar tik met je mee. Tikderdetik.

Laatst aangepast door Carrie op vr 24 aug 2012 - 10:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 10:10

Mijn vader en zijn vrouw hebben, jaren geleden, een spacecake gekregen van een toenmalige collega van de vrouw van mijn vader. Ze zijn er zo ziek van geworden, dat ze dachten dat ze dood gingen. Althans, mijn vader dacht dat hij doodging, mijn stiefmoeder was zo geil als een beer. Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 3 394967

We hebben er uren over gedaan om ze in bed te krijgen en te houden.

Serieus, als ouders een tweede jeugd tegemoet gaan, moet je maken dat je wegkomt. Wat een kinderen. Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 3 2474380249

Gast
Gast

Bericht  Urban Naked vr 24 aug 2012 - 10:15

Eerst een belgisch politieavontuur, toen Vermist en daarna Hoe Is Het Nu Met? Een topavond dus.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 10:19

Urban Naked schreef:Eerst een belgisch politieavontuur, toen Vermist en daarna Hoe Is Het Nu Met? Een topavond dus.

Nice! Morgen heb je wellicht een leukere avond Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Urban Naked vr 24 aug 2012 - 10:49

Dat zou me prima uitkomen!
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 10:54

Riesling??? Carrie, ik hou van je! Ik drink op dit moment ook Riesling, vriend was gisteren langs de slijterij gegaan voor Riesling omdat hij weet dat ik het zo lekker vind. Alleen heeft hij totaal geen verstand van wijn en had had de fles gisteravond heel triomfantelijk op tafel gezet 'dan kunnen we hem om 0:00 openmaken'. Tegen een uur of tien toch maar gevraagd of het dan niet handig was om de fles koud te zetten....zegt ie 'Euh ik weet eigenlijk niet of ie koud moet ja of nee'. Bwahahahaha laughcry

Gast
Gast

Bericht  Joontjuh vr 24 aug 2012 - 11:23

Hey hey,

ik zit nog even op de bank, mijn vriend is naar de kroeg en ik had geen zin, dus nog ff forummen en faceboeken en dan slapen.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.jonisbadeendjes.nl

Bericht  Blond vr 24 aug 2012 - 21:20

Carrie schreef:
Pixie schreef:
Kowalski schreef:
Carrie schreef:

Ik hou me aanbevolen!

Jaaaaaaaaaaaaa!

Wie heeft er verstand van space cakes bakken nerd ? Ik ga niet weer een cake eten die naar aarde smaakt Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 21:21

Chance schreef:
Carrie schreef:
Pixie schreef:
Kowalski schreef:
Carrie schreef:

Ik hou me aanbevolen!

Jaaaaaaaaaaaaa!

Wie heeft er verstand van space cakes bakken Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 3 827601 ? Ik ga niet weer een cake eten die naar aarde smaakt Wink

Gewoon een cake bakken zoals je gewend bent, maar dan een laagje wiet erin.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 22:35

Reva schreef:Riesling??? Carrie, ik hou van je! Ik drink op dit moment ook Riesling, vriend was gisteren langs de slijterij gegaan voor Riesling omdat hij weet dat ik het zo lekker vind. Alleen heeft hij totaal geen verstand van wijn en had had de fles gisteravond heel triomfantelijk op tafel gezet 'dan kunnen we hem om 0:00 openmaken'. Tegen een uur of tien toch maar gevraagd of het dan niet handig was om de fles koud te zetten....zegt ie 'Euh ik weet eigenlijk niet of ie koud moet ja of nee'. Bwahahahaha laughcry

Haha! Wel lief van je vriend. Heeft het gesmaakt? Ik had een wegtrekker, dus ik lag al in bed toen jij dit schreef Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 22:38

Hahaha carrie! Lees dit nu pas.

Ik weet wel hoe je space cake moet bakken? angel Hele lekkere!

Gast
Gast

Bericht  Kowalski vr 24 aug 2012 - 23:52

Nouuu, ik heb me wel heel gezellig aangemeld, maar ik heb geen flauw idee hoe ik zoiets bak! Haha! En ik wil niet het risico lopen dat jullie straks door mijn cake in het ziekenhuis terecht komen Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 3 394967 Dus, mensen die weten hoe ze een lekkere en enigszins veilige spacecake moeten bakken, meld U!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 0:14

Ik wil ook space-cake meeten met jullie!! Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 3 281626781Mag het? Mag het?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 0:16

Inderdaad zoals Maura zegt, een cake bakken maar de wiet héél dun verkruimelen, anders krijg je zo'n aarde-cake die Chance gegeten heeft nerd

Gast
Gast

Bericht  Kowalski za 25 aug 2012 - 0:25

Youandi schreef:Ik wil ook space-cake meeten met jullie!! Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 3 281626781Mag het? Mag het?

Jij wel! Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 3 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Caramba za 25 aug 2012 - 0:36

Gister gezellige avond gehad met drank. Maar niet teveel :P
Drank en een blow werkt bij mij niet, komt er dan allemaal uit.
Vanavond weer feestje. Eerst uiteten zwager is jarig, daarna door naar vriend die zijn verjaardag viert. Maar niet teveel drank en niet laat maken, morgen weer vroeg werken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 0:42

Kowalski schreef:
Youandi schreef:Ik wil ook space-cake meeten met jullie!! Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 3 281626781Mag het? Mag het?

Jij wel! Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 3 3079029344

cheers

Waar is het?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 0:56

Je kunt beter hash gebruiken en die smelten in de boter die door je cake moet. Dan heb je geen vieze wietkruimels in je cake.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 0:59

Powerbabe schreef:Je kunt beter hash gebruiken en die smelten in de boter die door je cake moet. Dan heb je geen vieze wietkruimels in je cake.

De expert spreekt.

PB, ik vind jou cool! Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic. - Pagina 3 281626781

Gast
Gast

Bericht  Kowalski za 25 aug 2012 - 1:30

Powerbabe schreef:Je kunt beter hash gebruiken en die smelten in de boter die door je cake moet. Dan heb je geen vieze wietkruimels in je cake.

We hebben onze bakker gevonden! cheers
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: