Rare eet combinaties
+58
Highway
Plien84
Antibes
Ibbeltje
Orchidee
*Noosa
Zininzon
Caramba
Kowalski
silly-one
rapa nui
Lady Starstruck
Rush
Sanne_86
Joontjuh
Elliot
Mizz_S
Lousanne
Blond
Mari
Penny Blossom
loura
ekiaam87
Minx
Xanna
Angela_1986
Merai
patjuhhh
Suus
SoGood
Rev3rie
Phileine
Inge
Kiara
Sterre
Miss G
Lady4
lyke
Ugly Betty
_Femme
Parisienne
Fred
sanne-84
Toet
Poisongirl
TukTuk
Zwerver
girli
sonly
Pien
Kreeftje
NoorA
Sunny
Mida4you
Rebecca
VeryCherry
Roxi3
duckie
62 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Rare eet combinaties
Ik zag zoiets ranzigs hier wat iemand bestelde, misschien dat het hier normaal is hoor:
Een slushpuppy(was een rode dus denk dat diegene aardbei had) met mayonaise en dan een bol ijs erop. Slushpuppy met ijs kan ik nog wel begrijpen maar waarom die mayonaise erbij..
Een slushpuppy(was een rode dus denk dat diegene aardbei had) met mayonaise en dan een bol ijs erop. Slushpuppy met ijs kan ik nog wel begrijpen maar waarom die mayonaise erbij..
Gast- Gast
toetje_ schreef:Een scheut likeur 43 door je pannekoekenbeslag is ook lekker.
Volgens mij lust jij die scheut likeur 43 overal wel doorheen
On topic, tegenwoordig ben ik niet meer zo van de combinaties maar in het verleden heb ik wel wat mooie gemaakt, zoals:
Pindakaas met hagelslag
Smeerworst/paté met vlokken
Boter met suiker
Kroket uithollen met mijn friet
Appelmoes en mayonaise (en soms curry) mengen
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Rare eet combinaties
Hebben jullie ook van die rare eet combinaties?
Zo vind ik crackers met smeerleverworst en plakjes augurk erop echt enorm lekker. Als ik dat vertel, dan kijken mensen mij vies aan. Haha
Zo vind ik crackers met smeerleverworst en plakjes augurk erop echt enorm lekker. Als ik dat vertel, dan kijken mensen mij vies aan. Haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Het is niet zo heel raar maar ik vind een witte boterham, met pindakaas en gestampte muisjes heerlijk
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Uh Angelnyn, mag ik dat wel heel raar vinden? Heb het nog nooit gehoord! Lijkt me een 'bijzondere' smaakcombinatie.
Crackers met smeerleverworst vind ik lekker maar die augurk erop, hm Maar ik hou sowieso niet van augurk. Op zich lijkt het me nog niet eens zo'n hele rare smaakcombinatie.
Ik ken iemand die worstenbroodjes met mayonaise eet, dat vind ik raar! Of met curry, ketchup, mosterd, piccalily... Voor mij horen er geen sausjes bij worstenbroodjes.
Wij aten vroeger altijd chocoladevla met appelmoes. Ik heb tot 2 jaar geleden ofzo gedacht dat dat heel normaal was maar ondertussen ben ik er achter dat dat niet voor iedereen een logische combinatie is
Ik at trouwens wel bijna overal appelmoes bij vroeger, slechte eter...
Crackers met smeerleverworst vind ik lekker maar die augurk erop, hm Maar ik hou sowieso niet van augurk. Op zich lijkt het me nog niet eens zo'n hele rare smaakcombinatie.
Ik ken iemand die worstenbroodjes met mayonaise eet, dat vind ik raar! Of met curry, ketchup, mosterd, piccalily... Voor mij horen er geen sausjes bij worstenbroodjes.
Wij aten vroeger altijd chocoladevla met appelmoes. Ik heb tot 2 jaar geleden ofzo gedacht dat dat heel normaal was maar ondertussen ben ik er achter dat dat niet voor iedereen een logische combinatie is
Ik at trouwens wel bijna overal appelmoes bij vroeger, slechte eter...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn schoonvader eet graag gebakken aardappelen op brood. Ik moet er echt niet aan denken!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Vanille vla met wat koffie er door,
Vanille vla met appelmoes.
Ontbijtkoek met hagelslag.
Yoghurt met muisjes (ja die voor een baby)
Gebakken aardappels op brood,
Left over stamppot opgebakken op brood.
Hier staan ook echt foute combi's op.
Vanille vla met appelmoes.
Ontbijtkoek met hagelslag.
Yoghurt met muisjes (ja die voor een baby)
Gebakken aardappels op brood,
Left over stamppot opgebakken op brood.
Hier staan ook echt foute combi's op.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Xanna schreef:Mijn schoonvader eet graag gebakken aardappelen op brood. Ik moet er echt niet aan denken!
Haha gelijk gepost, en het is echt lekker
Minx- Lady Post-a-lot
Oh dat mag wel hoor
Verder eet ik worstenbroodje ook met mayonaise, het liefst met knoflooksaus maar dat hebben we niet altijd in huis.
Appelmoes en vla vind ik dan wel weer een hele rare combinatie
Verder eet ik worstenbroodje ook met mayonaise, het liefst met knoflooksaus maar dat hebben we niet altijd in huis.
Appelmoes en vla vind ik dan wel weer een hele rare combinatie
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Als ik tosti maak dan wil ik graag een laagje smeerkaas tussen m'n boterhammen, en dan ook nog gewone kaas op de boterham natuurlijk. Smeerkaas geeft meer gesmolten-kaas-effect, heerlijk.
Smeerlever met augurk lijkt me best lekker trouwens.
Mijn vriend eet smeerlever bij de zuurkoolstamppot. Stamppot, spekjes, worst en dan ook nog een stuk smeerlever erbij.
Smeerlever met augurk lijkt me best lekker trouwens.
Mijn vriend eet smeerlever bij de zuurkoolstamppot. Stamppot, spekjes, worst en dan ook nog een stuk smeerlever erbij.
Gast- Gast
Bloemkool met pindasaus vinden veel mensen een aparte combi Ik vind het heel lekker
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Macaroni van mijn moeder een dag bewaren dan opbakken in de koekenpan en dan op brood doen jammieee! Tijd niet gehad trouwens.
Patat op brood met mayo is ook erg lekker
Patat op brood met mayo is ook erg lekker
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Kaas met stroop op een boterham/cracker
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
ekiaam87 schreef:Bloemkool met pindasaus vinden veel mensen een aparte combi Ik vind het heel lekker
Neeee dat is lekker , deed mijn moeder ook bloemkoolmet gehaktballen en satesaus.
Ik heb in amerika trouwens een panko fried cheesecake gehad. Is cheesecake in een laagje en dan gefrituurd. Erg vet maar wel erg lekker. Haha zelfs de Amerikanen wisten niet wat het was, dus ik had zoiets ach probeer het gewoon.
Minx- Lady Post-a-lot
Vla met appelmoest... ik moet er niet aan denken.
Als kind at ik altijd Jonge kaas met kristalsuiker moet ik nu niet meer aan denken.
Ik doe andijvie in mijn nasi, schijnt ook niet echt te kloppen.
Als kind at ik altijd Jonge kaas met kristalsuiker moet ik nu niet meer aan denken.
Ik doe andijvie in mijn nasi, schijnt ook niet echt te kloppen.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Vla met appelmoes schijnt echt lekker te zijn nu lust ik geen appelmoes. Zou zeggen ga eens naar het verpleeghuis daar zie je echt rare dingen voorbij komen....
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Xanna schreef:Mijn schoonvader eet graag gebakken aardappelen op brood. Ik moet er echt niet aan denken!
Haha gelijk gepost, en het is echt lekker
Haha, en mij lijkt het nog steeds vies! Wie bedenkt nou zoiets?
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Ik eet soms kaas met pindakaas op brood.
Of hele hete sambal over de pindakaas, lekker!
Ook at ik vroeger wel eens stampot op brood. Wat dan over was van de vorige avond, op je boterham doen, roomboter, even in de oven, heerlijk. Maar dat ga ik nu echt niet meer eten, is wel echt en calorienbom
Of hele hete sambal over de pindakaas, lekker!
Ook at ik vroeger wel eens stampot op brood. Wat dan over was van de vorige avond, op je boterham doen, roomboter, even in de oven, heerlijk. Maar dat ga ik nu echt niet meer eten, is wel echt en calorienbom
Gast- Gast
Een plak kaas door de vleesjus, op het moment dat het vlees er nog in ligt te bakken. Heerlijk..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
mijn vriend eet altijd crackers met pindakaas, laag sambal erover en plakjes komkommer erop.. Ook een rare combi als je t mij vraagt:S
Ik eet altijd een kaaspannekoek met tomatenketchup, vinden sommige mensen ook raar. Is wel echt heel erg lekker!
Ik eet altijd een kaaspannekoek met tomatenketchup, vinden sommige mensen ook raar. Is wel echt heel erg lekker!
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Minx schreef:Vla met appelmoes schijnt echt lekker te zijn nu lust ik geen appelmoes. Zou zeggen ga eens naar het verpleeghuis daar zie je echt rare dingen voorbij komen....
Koffie met vanillevla bijvoorbeeld?
Gast- Gast
Lousanne schreef:mijn vriend eet altijd crackers met pindakaas, laag sambal erover en plakjes komkommer erop.. Ook een rare combi als je t mij vraagt:S
Dit deed ik ook regelmatig, ook op brood trouwens.
Pindakaas (liefst met nootjes), pittige sambal erover en plakjes komkommer
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Mijn man eet weleens een krentenbol of een gewoon broodje met kaas en hagelslag. Dat lijkt me nou zo'n vieze combi!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Lousanne schreef:mijn vriend eet altijd crackers met pindakaas, laag sambal erover en plakjes komkommer erop.. Ook een rare combi als je t mij vraagt:S
Eigenlijk is dat niet zo raar, als je bedenkt dat pindakaas ook wel wat weg heeft van satésaus.
Gast- Gast
Ik eet altijd appelmoes bij mijn avondeten, ook bij lasagne en zelfs bijvoorbeeld als ik varkenshaas eet met roomsaus of biefstuk met kruidenboter, dan doe ik er altijd nog appelmoes bij.. Ben dol op appelmoes! Oeh op een gekookt eitje is het trouwens ook heel lekker.
Verder eet ik vaak pindakaas met hagelslag op mijn brood, doe ik mayonaise door de macaroni en doe ik vaak suiker over de sla in plaats van slasaus.
Mm.. als ik dit zo lees eet ik best wel gek!
Verder eet ik vaak pindakaas met hagelslag op mijn brood, doe ik mayonaise door de macaroni en doe ik vaak suiker over de sla in plaats van slasaus.
Mm.. als ik dit zo lees eet ik best wel gek!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Altijd dezelfde combinaties
» Wat doe je zoal met een blender?
» Rare koosnaampjes
» Rare woorden
» Rare mail..
» Wat doe je zoal met een blender?