Rare eet combinaties
+58
Highway
Plien84
Antibes
Ibbeltje
Orchidee
*Noosa
Zininzon
Caramba
Kowalski
silly-one
rapa nui
Lady Starstruck
Rush
Sanne_86
Joontjuh
Elliot
Mizz_S
Lousanne
Blond
Mari
Penny Blossom
loura
ekiaam87
Minx
Xanna
Angela_1986
Merai
patjuhhh
Suus
SoGood
Rev3rie
Phileine
Inge
Kiara
Sterre
Miss G
Lady4
lyke
Ugly Betty
_Femme
Parisienne
Fred
sanne-84
Toet
Poisongirl
TukTuk
Zwerver
girli
sonly
Pien
Kreeftje
NoorA
Sunny
Mida4you
Rebecca
VeryCherry
Roxi3
duckie
62 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Rare eet combinaties
Nyah schreef:Cheese Onion chips met muntdrop vind ik erg lekker.
Tegelijk in je mond? Wow!
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:Xanna schreef:Minx schreef:Xanna schreef:Mijn schoonvader eet graag gebakken aardappelen op brood. Ik moet er echt niet aan denken!
Haha gelijk gepost, en het is echt lekker
Haha, en mij lijkt het nog steeds vies! Wie bedenkt nou zoiets?
Ik ken ook mensen die opgebakken boerenkool op brood doen!!
Oh ja! Heeeerlijk! Broodje oorlog noemden ze dat vroeger
Lekker opbakken, op een bruine boterham en beetje pittige mosterd eroverheen.
En aardappelen ook ja. De gekookte aardappels die over zijn bewaren, tussen de middag erna opbakken en dan lekker laagje mayo op je brood.
Nu heb ik er zin in
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Als wij stamppot over hebben ( boerenkool, hutspot etc. ) en.niet meer genoeg is voor 2 man, bakken wij het ook altijd op en eten we het op.brood. jummie!! owja en dan nog een laagje mosterd er, dat maakt het helemaal af.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wat ik doodnormaal vind, maar toch vaak vreemde reacties op krijg, ik doe over de stamppot rauwe andijvie met spek altijd slaslaus. Andijvie is immers toch ook een soort van sla:)
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Broodje Kroket Speciaal.
Broodje Kaas met kroket, mayo en mosterd.
Broodje Kaas met ei, peper en zout.
Gast- Gast
Plien84 schreef:Wat ik doodnormaal vind, maar toch vaak vreemde reacties op krijg, ik doe over de stamppot rauwe andijvie met spek altijd slaslaus. Andijvie is immers toch ook een soort van sla:)
Doe ik ook! Heeerlijk
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Oh, op m'n werk eten we wel eens va die simpele 'witte' biscuitjes (die mariakaakjes) met een beetje smeerkaas. Klinkt ontzettend vies maar is verrassend lekker. Of diezelfde biscuitjes met wat boter er suiker.
Kaas met appelstroop en kaas met jam doe ik ook wel eens. Kaas met druiven ken ik vooral van de kaasspiesjes.
Pannekoek met spek en schenkstroop vind ik trouwens ook nog erg lekker. En nóg lekkerder vind ik het als er geraspte appel door het beslag zit.
Kaas met appelstroop en kaas met jam doe ik ook wel eens. Kaas met druiven ken ik vooral van de kaasspiesjes.
Pannekoek met spek en schenkstroop vind ik trouwens ook nog erg lekker. En nóg lekkerder vind ik het als er geraspte appel door het beslag zit.
Gast- Gast
Carrie schreef:Minx schreef:Ik ga winnen cheese onion chips met chocorozijnen. Heb het wel eens op een verjaardag na elkaar gegeten en er zo achter gekomen dat het best lekker is.
Stop je die tegelijk in je mond? Ik heb het namelijk wat wanneer ik een stuk chocola eet, ik daarna chips moét eten
Ik kwam er achter door na elkaar, maar tegelijk wil ook alleen eet dat niet zo handig.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Antibes schreef:Nyah schreef:Cheese Onion chips met muntdrop vind ik erg lekker.
Iehl!!
En ik dacht dat ik vreemd was met mijn banaan uit de magnetron..
Je kunt ook stukjes chocolade in die banaan stoppen... Is ook érg lekker van de BBQ. Alleen moet je er dan wel rekening mee houden dat je niet te veel eet ;-).
Je legt 'm op z'n zij, maakt er een gleuf in aan de dan bovenkant en stopt er stukjes chocolade in en dan uitlepelen maar...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Mijn moeder maakt wel eens spruitjes met druiven, de druiven doet ze er dan op het allerlaatst bij. Ik lust geen spruitjes dus ik eet altijd vooral de druiven ;-), die zijn warm best wel lekker!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
тыквашка schreef:Antibes schreef:Nyah schreef:Cheese Onion chips met muntdrop vind ik erg lekker.
Iehl!!
En ik dacht dat ik vreemd was met mijn banaan uit de magnetron..
Je kunt ook stukjes chocolade in die banaan stoppen... Is ook érg lekker van de BBQ. Alleen moet je er dan wel rekening mee houden dat je niet te veel eet ;-).
Je legt 'm op z'n zij, maakt er een gleuf in aan de dan bovenkant en stopt er stukjes chocolade in en dan uitlepelen maar...
Oeh, das ook een goeie! Ik doe het ook wel eens met een plakje kaas haha!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Maple schreef:
Das niet gek toch, spekpannenkoek met stroop?
Antibes- Ratel
Nee vind ik ook niet, maar ik heb begrepen dat dat meer iets van vroeger is en dat er tegenwoordig vaak raar tegenaan gekeken word. Die appel door het beslag maakt het trouwens alweer vreemder.Antibes schreef:Maple schreef:
Gast- Gast
blokje kaas met daarop de halve chocolade pinda's erg lekker. of gebakken aardappels op brood
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sarah1985 schreef:blokje kaas met daarop de halve chocolade pinda's erg lekker. of gebakken aardappels op brood
Dat eerste lijkt me echt helemaal niets. Maar dat laatste is HEER-LIJK. Beetje mosterd erover en smullen maar. Helaas kook ik voor mezelf geen aardappelen, neem ze altijd kant en klaar mee of aardappelpuree, maar het is het eerste wat ik weer ga eten als ik ooit een man tref die verzot is op aardappelen.
Gast- Gast
Waarom kook jij voor jezelf geen aardappelen? Als je het zo lekker vindt dan maak je het ton gewoon?
Gast- Gast
Maple schreef:Nee vind ik ook niet, maar ik heb begrepen dat dat meer iets van vroeger is en dat er tegenwoordig vaak raar tegenaan gekeken word. Die appel door het beslag maakt het trouwens alweer vreemder.Antibes schreef:Maple schreef:
Ik ben nog nooit raar aangekeken als ik appelpannekoeken met spek en stroop at hoor Is 'tegenwoordig' volgens mij ook nog heel normaal.
Gast- Gast
Maura schreef:Broodje Kroket Speciaal.
Wat is daar nou raar aan.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Maura schreef:Broodje Kroket Speciaal.
haha ja dat is juist gewoon lekker allemaal!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Sogood schreef:Maura schreef:Broodje Kroket Speciaal.
haha ja dat is juist gewoon lekker allemaal!
Persoonlijk vind ik het ook niet vreemd. Maar ik krijg altijd van die rare gezichten als ik het eet.
Gast- Gast
Kroket speciaal vind ik ook wel vreemd hoor! Maar kroket met mayo en mosterd niet echt (hoewel mayo me wel vies lijkt, ik houd het bij mosterd) en broodje ei helemaaaaaaaal niet idd.
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Kroket speciaal vind ik ook wel vreemd hoor! Maar kroket met mayo en mosterd niet echt (hoewel mayo me wel vies lijkt, ik houd het bij mosterd) en broodje ei helemaaaaaaaal niet idd.
Vergeet het plakje kaas niet.
Gast- Gast
Maura schreef:Antibes schreef:Kroket speciaal vind ik ook wel vreemd hoor! Maar kroket met mayo en mosterd niet echt (hoewel mayo me wel vies lijkt, ik houd het bij mosterd) en broodje ei helemaaaaaaaal niet idd.
Dare devil! Eigenlijk is het bijna een broodje gezond, maar dan zonder ham en de gezonde dingen..
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Maura schreef:Antibes schreef:Kroket speciaal vind ik ook wel vreemd hoor! Maar kroket met mayo en mosterd niet echt (hoewel mayo me wel vies lijkt, ik houd het bij mosterd) en broodje ei helemaaaaaaaal niet idd.
Dare devil! Eigenlijk is het bijna een broodje gezond, maar dan zonder ham en de gezonde dingen..
Hahaha!
Gast- Gast
Mayo en mosterd is lekker samen! Broodje gekookte ei met een plakje kaas at ik vroeger vaak. Ik heb het nu al een hele tijd niet gehad.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Altijd dezelfde combinaties
» Wat doe je zoal met een blender?
» Vandaag is een rare dag.
» Rare dromen
» Rare vraag?
» Wat doe je zoal met een blender?