Tranen met tuiten!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tranen met tuiten!
Ik lig echt dubbel van het programma Klusjesmannen, echt hilarisch. Zo flauw dat het leuk is.
Van welk programma liggen jullie in een deuk?
Van welk programma liggen jullie in een deuk?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Tranen met tuiten!
Ik kijk momenteel,maar vind het tot nu toe echt hilarisch!
Caribbeanlover- Ratel
Ja ik ben ook dol op Sander en Ramon
Af en toe met plaatsvervangende schaamte, maar blijft leuk om te zien!
Gast- Gast
Nee, dat is ook niet mijn ding. Eén onderdeel, zoals destijds met Jumbo, hilarisch, maar daarna ben ik er wel klaar mee.
Waar heb ik voor het laatst dubbel van het lachen om gelegen? Geen idee eigenlijk. Mijn moeder vond dergelijke programma's nooit leuk en ging er dan afkrakend doorheen praten. Als ik dan ergens om moest lachen, kreeg ik "Vind je dat nu echt leuk? Wat een dom programma. Vind je dat écht leuk?" Dus ik lach nooit echt om humoristische programma's.
Waar heb ik voor het laatst dubbel van het lachen om gelegen? Geen idee eigenlijk. Mijn moeder vond dergelijke programma's nooit leuk en ging er dan afkrakend doorheen praten. Als ik dan ergens om moest lachen, kreeg ik "Vind je dat nu echt leuk? Wat een dom programma. Vind je dat écht leuk?" Dus ik lach nooit echt om humoristische programma's.
Gast- Gast
Ik begin bij de 1e en zit nu de boerderij aflevering te kijken voor zover je dat zo kan noemen aangezien ze nu bij de varkens werken. Arme dieren zien nooit daglicht en zijn alleen goed voor voedsel. Liggen op keiharde grond etc.
Dan nu die kalfjes die zuigbehoeftes hebben zegt dat mens! Ja vind je het gek, ze zijn amper geboren er worden al bij hun moeder weggerukt. Laat ze gewoon bij de moeders zoals het hoort, dan kunnen ze drinken naar hartelust. Ook in zo klein kut verblijfje met wit onderdakje is echt sneu!
Dan nu die kalfjes die zuigbehoeftes hebben zegt dat mens! Ja vind je het gek, ze zijn amper geboren er worden al bij hun moeder weggerukt. Laat ze gewoon bij de moeders zoals het hoort, dan kunnen ze drinken naar hartelust. Ook in zo klein kut verblijfje met wit onderdakje is echt sneu!
Caribbeanlover- Ratel
Ja ik vind de klusjesmannen geweldig!
En bij Coen&Sander (radioprogramma op 3FM) lig ik ook vaak in een deuk, vooral Jochem Dopvleugel en de kabouters.
En bij Coen&Sander (radioprogramma op 3FM) lig ik ook vaak in een deuk, vooral Jochem Dopvleugel en de kabouters.
Gast- Gast
Kabouters?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Kabouters?
Ja, als er iets in het nieuws is over paddenstoelen gaan ze diegene van het nieuwsberichtje bellen met een kabouterstem Moest je bij zijn haha
Gast- Gast
Zo vaak zijn paddenstoelen ed niet in het nieuws.
Caribbeanlover- Ratel
Ja, de klusjesmannen zijn geweldig!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» 10 minuten vol met tranen
» Huilen met tranen
» Dikke tranen...
» Je make up eraf tranen
» En daar zijn dan steeds weer de tranen....
» Huilen met tranen
» Dikke tranen...
» Je make up eraf tranen
» En daar zijn dan steeds weer de tranen....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: