Hoeveel zou jij vragen?
+56
smooch
Burn
Travelgurly
Suus
Coco
Caroow
Antibes
mzcharlotte
blondje1313
Jade
Carra
Tazz
Paper Crown
Yaelynn
ExpressoB
VeryCherry
Sanne
Parel
Pompoen
SarahKey
Mermaid
Inge
Ugly Betty
Melis_je
Aziraphale
Mamsie
Rose
Rumble
SnowWhite
Joli86
loura
Lejow
Susan
Bazinga
Bimbam
Angela_1986
Jeanette
Annemoontje
Blair
Didi
Raindrop
Poeke
slaatje
*Noosa
Ooh La La!
Pandora
Kowalski
Ella
Niekske
Shy
Sugarfall
Mizz_S
Minx
M@niek
Marin
Snoes
60 plaatsers
Pagina 3 van 11
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Re: Hoeveel zou jij vragen?
Wat leuk! Ik denk dat je voor de kleine 12,50 en voor de grotere 15 euro zou kunnen vragen.
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Ik vind ze superleuk en er ook kunstig uitzien. Ik zou hier echt wel 15 euro voor willen betalen hoor!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou voor de kleine 15euro en de echt wat grotere 20euro. Het is iets unieks en wat je niet bij de prenetal kunt halen en ik denk dat het wel wat duurder mag maken. Mensen betalen immers voor een mini knuffel bij een grote keten makkelijk 20euro voor een knuffel die iedereen heeft.
Bij familie/vrienden kun je het wat lager aanhouden maar heb zo een vermoedde dat je erg druk bent de komende tijd Ziet er echt super leuk uit!
Bij familie/vrienden kun je het wat lager aanhouden maar heb zo een vermoedde dat je erg druk bent de komende tijd Ziet er echt super leuk uit!
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Heel leuk!! Ik zou voor de kleine 10 euro vragen en voor de grote 15 euro.
Gast- Gast
Oh die zijn leuk!
Ik denk dat ik rond de 12,50 zou vragen.
Ik denk dat ik rond de 12,50 zou vragen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
als je over de prijs uit bent wil ik een paardje bij je bestellen
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben nu met een paardje bezig en als die klaar is dan kan ik het beter beoordelen. Je mag me altijd een PM sturen met je wensenM@niek schreef:als je over de prijs uit bent wil ik een paardje bij je bestellen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat een ontzettend leuke hobby! Ik zou willen dat ik zo creatief was.
Maar 15 euro zou ik gangbaar vinden. Al denk ik dat het paardje met de lange lokken in een winkel al snel 20 euro of meer zou kosten.
Maar 15 euro zou ik gangbaar vinden. Al denk ik dat het paardje met de lange lokken in een winkel al snel 20 euro of meer zou kosten.
Gast- Gast
Wat ontzettend gaaf zeg! Zou willen dat ik zo handig was.
Ik zou ook zeker 15 euro vragen, en idd, dat paardje is zo leuk, daar zou je zo 20 voor kunnen vragen!
Ik zou ook zeker 15 euro vragen, en idd, dat paardje is zo leuk, daar zou je zo 20 voor kunnen vragen!
Gast- Gast
Ik zou ook €10 voor de kleine vragen en €15 voor de grotere. Ze zijn echt hartstikke leuk.
Ik zou wel een zebra van je willen kopen Rush, voor m'n kleine man.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Een 'echte' Zebra of een gekleurde Zebra?Didi schreef:Ik zou ook €10 voor de kleine vragen en €15 voor de grotere. Ze zijn echt hartstikke leuk.
Rush- Lady Post-a-lot
Moet zeker wel met pakketpost worden verzonden? Ik zou het ook op €15,00 houden (incl verzenden).
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Rush schreef:Een 'echte' Zebra of een gekleurde Zebra?Didi schreef:Ik zou ook €10 voor de kleine vragen en €15 voor de grotere. Ze zijn echt hartstikke leuk.
Een echte, ik vind m zo leuk.
Didi- Prater
Mijn zus haakt ook, en heeft voor mij in opdracht een uil gemaakt, ik heb haar hier €10 voor betaald, dan hield ze er nog een klein beetje aan over en had ze sowieso de materialen eruit. Voor onbekenden zou ik €15 vragen
Gast- Gast
Ja klopt, daarom wil ik DHL gebruiken, dat scheelt weer €1,80 verzendkosten ten opzichte van PostNL.Babydoll schreef:Moet zeker wel met pakketpost worden verzonden? Ik zou het ook op €15,00 houden (incl verzenden).
Ik denk dat ik qua verzendkosten de mensen tegemoet kom door de helft daarvan te betalen. Dan heb ik €2,50 minder en betaald de 'klant' €2,50 verzendkosten. Dat lijkt me best wel eerlijk. Of vinden jullie van niet?
Laatst aangepast door Rush op wo 22 aug 2012 - 23:58; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Ik zie nu de andere plaatjes pas. Het paardje, hondje en schaapje vind ik ook erg schattig!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Je mag me een berichtje sturen! Leuk!Didi schreef:Rush schreef:Een 'echte' Zebra of een gekleurde Zebra?Didi schreef:Ik zou ook €10 voor de kleine vragen en €15 voor de grotere. Ze zijn echt hartstikke leuk.
Rush- Lady Post-a-lot
Echt gaaf hoor die gehaakte beestjes!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Heb je tijd om dat schattige olifantje voor ons kleine ukje te maken, daar ben ik verliefd op..
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Heel leuk Rush! Ik zou ongeveer 10 euro vragen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Done!Rush schreef:Je mag me een berichtje sturen! Leuk!Didi schreef:Rush schreef:Een 'echte' Zebra of een gekleurde Zebra?Didi schreef:Ik zou ook €10 voor de kleine vragen en €15 voor de grotere. Ze zijn echt hartstikke leuk.
Didi- Prater
Welk olifantje? Ik zie zo snel geen olifantje geloof ik.slaatje schreef:Heb je tijd om dat schattige olifantje voor ons kleine ukje te maken, daar ben ik verliefd op..
Rush- Lady Post-a-lot
Goed topic Rush Ik vind het ook altijd zo lastig om een prijs vast te stellen.
Ik moet zeggen dat jullie allemaal wel erg royaal zijn meiden! Mijn ervaring is dat mensen heel enthousiast reageren maar uiteindelijk niet echt willen betalen voor iets wat zelf gemaakt is... Al zijn er overigens ook mensen die het geen probleem vinden hoor of aangeven het veel te weinig te vinden.
Voor de rammelaars die ik haak heb ik aan bekende € 8,95 gevraagd, ik denk dat ik aan onbekende 'n tientje zou vragen.
Ik reken overigens het materiaal (katoen/wol vulling) en dan nog een beetje extra. Zo kan ik naast nieuwe bolletjes katoen ook weer eens een nieuw boekje met patronen of haaknaalden ofzo kopen. Uren zijn inderdaad niet te tellen! Met de meest eenvoudige rammelaar ben ik zo'n 7 uur bezig.
Ik moet zeggen dat jullie allemaal wel erg royaal zijn meiden! Mijn ervaring is dat mensen heel enthousiast reageren maar uiteindelijk niet echt willen betalen voor iets wat zelf gemaakt is... Al zijn er overigens ook mensen die het geen probleem vinden hoor of aangeven het veel te weinig te vinden.
Voor de rammelaars die ik haak heb ik aan bekende € 8,95 gevraagd, ik denk dat ik aan onbekende 'n tientje zou vragen.
Ik reken overigens het materiaal (katoen/wol vulling) en dan nog een beetje extra. Zo kan ik naast nieuwe bolletjes katoen ook weer eens een nieuw boekje met patronen of haaknaalden ofzo kopen. Uren zijn inderdaad niet te tellen! Met de meest eenvoudige rammelaar ben ik zo'n 7 uur bezig.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Wii, hoeveel kan ik er nog voor vragen?
» Hoeveel vragen voor babykamer?
» Hoeveel hier voor vragen?
» Wassen voor het werk, hoeveel vragen?
» Hoeveel vragen voor een weekend werk?
» Hoeveel vragen voor babykamer?
» Hoeveel hier voor vragen?
» Wassen voor het werk, hoeveel vragen?
» Hoeveel vragen voor een weekend werk?
Pagina 3 van 11
Permissies van dit forum: