Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wassen voor het werk, hoeveel vragen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wassen voor het werk, hoeveel vragen? Empty Wassen voor het werk, hoeveel vragen?

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 7:54

Ze hebben aan mij gevraagd of ik alles wil wassen van de bediening, dus de theedoeken, sloven, shirts en overhemden. Opzich prima, maar ik moest met een prijs komen. De sloven en overhemden moeten ook gestreken worden.
Ik heb wel gezegd dat ik de dingen voor de keuken niet wil doen, zoveel vet en ranzigheid, dan is mijn wasmachine binnen no-time overleden.
Maar hoeveel zal ik vragen hiervoor?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wassen voor het werk, hoeveel vragen? Empty Re: Wassen voor het werk, hoeveel vragen?

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 7:57

Om wat voor een hoeveelheden gaat het - en hoe lang zul je daarmee bezig zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wassen voor het werk, hoeveel vragen? Empty Re: Wassen voor het werk, hoeveel vragen?

Bericht  Spring di 28 jun 2011 - 7:59

Weetjewel schreef:Ze hebben aan mij gevraagd of ik alles wil wassen van de bediening, dus de theedoeken, sloven, shirts en overhemden. Opzich prima, maar ik moest met een prijs komen. De sloven en overhemden moeten ook gestreken worden.
Ik heb wel gezegd dat ik de dingen voor de keuken niet wil doen, zoveel vet en ranzigheid, dan is mijn wasmachine binnen no-time overleden.
Maar hoeveel zal ik vragen hiervoor?

Hm, dat is lastig.
Ik heb wel eens de voetbalkleding van mijn vriend en zijn teamgenoten gewassen. Blegh, vieze sokken die binnenstebuiten zo in de tas gegooid werden.

Volgens mij €0,50 per persoon. Maar dat is voor jou veel te weinig!
Om hoeveel personen gaat het? Want dan weet je ook hoeveel wassen je moet draaien. Of je bijv. 4 wassen hebt of maar 2.
Ik zou het niet voor niets doen. Je mag er best wat geld aan over houden omdat je er ook een tijd mee bezig bent.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wassen voor het werk, hoeveel vragen? Empty Re: Wassen voor het werk, hoeveel vragen?

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 8:01

Ik gok dat het wel een theedoek of is per week, zo'n 30 sloven en een gelijk aantal shirtjes en overhemden.
Ik neem de was ook 3 keer per week mee naar huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wassen voor het werk, hoeveel vragen? Empty Re: Wassen voor het werk, hoeveel vragen?

Bericht  Marie di 28 jun 2011 - 8:59

Ik zou denk ik zo'n vijf euro vragen per wasbeurt?! Je moet rekening houden met: de tijd die het kost, je slijtage en water van je wasmachine, het wasmiddel dat je gebruikt, slijtage van je strijkijzer etc...
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wassen voor het werk, hoeveel vragen? Empty Re: Wassen voor het werk, hoeveel vragen?

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 9:03

Eigenlijk vind ik het nogal een taak/belasting die je erbij neemt, naast je gezin, huishouden en al bestaande aantal wassen. Weet je zeker dat je dit wilt?
Je bent nog maar net aan het opkrabbelen en voor het eerst weer aan het werk. Neem je niet meteen teveel hooi op je vork?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wassen voor het werk, hoeveel vragen? Empty Re: Wassen voor het werk, hoeveel vragen?

Bericht  Mamsie di 28 jun 2011 - 10:06

Ik zou het ook niet doen. Mens kom jij al niet om in je was met 3 kids? Ik wel hoor.

Prijzen kan ik niks over zeggen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wassen voor het werk, hoeveel vragen? Empty Re: Wassen voor het werk, hoeveel vragen?

Bericht  Toet di 28 jun 2011 - 10:49

Ik zou sowieso je normale uurloon vragen voor de tijd die je er mee bezig bent. En daarnaast nog bijvoorbeeld 5 euro per keer.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wassen voor het werk, hoeveel vragen? Empty Re: Wassen voor het werk, hoeveel vragen?

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 11:10

Klinkt als best veel werk, ik zou om een uur of drie extra uitbetaald per week vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wassen voor het werk, hoeveel vragen? Empty Re: Wassen voor het werk, hoeveel vragen?

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 22:19

Ik sprak mijn moeder gisteravond nog en zij wilde het er wel bij doen smile Dus dat is ook prima, scheelt mij ook weer tijd.
Ik zal wel even aan mijn collega vragen wat hij zou doen qua kosten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wassen voor het werk, hoeveel vragen? Empty Re: Wassen voor het werk, hoeveel vragen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum