Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer noem je het echt zindelijk zijn.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer noem je het echt zindelijk zijn. Empty Wanneer noem je het echt zindelijk zijn.

Bericht  Printje wo 22 aug 2012 - 8:47

Hier een enorm trotse moeder

Van vrijwel de ene op de andere dag wilde meneer op het potje (afgelopen zaterdag) en is sindsdien altijd droog en doet alles op het potje of de wc. Ook s'nachts, of eigenlijk natuurlijk in de ochtend, zijn de luiers droog.

Maar vanaf wanneer noem je je kind echt zindelijk?

Hij heeft nu als we weggaan een luierbroekje aan maar vanmiddag in het winkelcentrum gaf hij keurig aan dat hij moest plassen, en is dus gewoon droog gebleven.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noem je het echt zindelijk zijn. Empty Re: Wanneer noem je het echt zindelijk zijn.

Bericht  Susan wo 22 aug 2012 - 8:55

*

Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 11:08; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Wanneer noem je het echt zindelijk zijn. Empty Re: Wanneer noem je het echt zindelijk zijn.

Bericht  Printje wo 22 aug 2012 - 8:59

Ik kan er ook niet over uit hahaha. Vorige week begon hij bij wijze van nog te gillen als hij zijn potje zag...een week later is hij gewoon helemaal droog.

Hij geeft idd goed aan wanneer hij moet plassen/poepen. Maar het laatste vindt hij toch wel gek/spannend hahaha vanmorgen had hij gepoept en ik moest er een foto van maken en naar papa sturen hahaha. Nou ja dat heb ik maar niet gedaan, we hebben het doorgespoeld en uitgezwaaid hahaha. Daaaaaaaaaaag poep stond hij bij de wc.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan wo 22 aug 2012 - 9:00

Printje schreef:Ik kan er ook niet over uit hahaha. Vorige week begon hij bij wijze van nog te gillen als hij zijn potje zag...een week later is hij gewoon helemaal droog.

Op zich wel hoopgevend.

Ik heb mijn zinnen gezet op een speciaal prinsessenpotje dat muziekjes speelt, maar ik denk dat Dion me afschiet als ik daarmee aan kom zetten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  *Troela* wo 22 aug 2012 - 9:02

Hier ook drama hoor Susan, 3 maanden voor hij 4 zou worden zegt juf van psz dat hij toch echt wel de luier af moet doen. Kom thuis, luier uit en dag en nacht droog. Knop moest gewoon om, en ook hier veel privacy nodig.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Printje wo 22 aug 2012 - 9:04

haha nou R heeft geen privacy nodig ahaha die neemt het liefste iedereen mee Embarassed

Oma kom mee!! Mij moet poepen!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 9:11

H. "kan" niet op een potje of wc poepen.
Ze heeft het nu 1x gedaan maar ze vind het (nog) niet fijn.
Ze staat altijd te poepen en duwt haar beentjes dan naar achteren en dat gaat zittend natuurlijk niet.
Dus als ze moet poepen roept ze heel hard: IK MOET POEPEN!!! IK MOET EEN LUIER!!!! IK MOET EVEN LEKKER POEPEN!!!
Dat kunnen ze serieus een wijk verderop horen Wanneer noem je het echt zindelijk zijn. 394967

En ze wil niet op vreemde wc's plassen.
Van de week was ze met mij in het centrum en moest ze ineens plassen.
Dus huppakee, naa een toilet... Maar nee hoor. Er kwam geen plas.
Toen heeft ze het opgehouden tot we thuis waren.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: