Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dit dacht ik nooit meer te voelen .....

5 plaatsers

Ga naar beneden

Dit dacht ik nooit meer te voelen ..... Empty Dit dacht ik nooit meer te voelen .....

Bericht  SparklingEyes wo 22 aug 2012 - 7:37

Vijf jaar geleden ben ik geopereerd aan een drie - dubbele hernia..(op drie niveaus zijn wervels vastgezet) Kortp voor mijn operatie was ik op mijn werk en kreeg ik enorme pijn. Kon amper bewegen .. Pijn was ik al gewend, maar zo'n pijn?! Met moeite thuis gekomen, vraag me niet hoe.. Twee weken later ging ik onder het mes..

Na de operatie nooit meer zoveel pijn gehadtot vandaag .. Zoals eenaantal wel weten ben ik druk aan het klussen in ons nieuwe huis en ik heb zaterdag enorm eigenwijs gedaan. Ik heb iets getild van beton, wat ik echt niet had moeten doen .. Vanaf dat moment kreeg ik weer flink pijn en vandaag is het echt niet normaal.. Ikzit stil en het doet pijn, ik sta en ik ga bijna door de grond van de pijn. En ik moet nog zoveel, het komt nu echt niet uit!

Het is mijn eigen schuld: iets tillen wat ik niet had moeten doen, teveel bukken, in kromme houdingen dingen doen en (te) weinig rust.. Maar ik wil zo graag helpen!!

Betaal er nu voor, kan amper van de bank komen en hoop uit de grond van mijn hart dat er vanavond niks met de kinderen is, want ik ben alleen thuis ...

Man, zo'n pijn als nu ..? Dat heb ik heel lang niet gevoeld!!!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit dacht ik nooit meer te voelen ..... Empty Re: Dit dacht ik nooit meer te voelen .....

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 7:39

Vreselijk... Sterkte!!! Dit dacht ik nooit meer te voelen ..... 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit dacht ik nooit meer te voelen ..... Empty Re: Dit dacht ik nooit meer te voelen .....

Bericht  Snoes wo 22 aug 2012 - 21:57

Wat lijkt me dat pijnlijk én vervelend. Sterkte en veel beterschap!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit dacht ik nooit meer te voelen ..... Empty Re: Dit dacht ik nooit meer te voelen .....

Bericht  _Cyn_ wo 22 aug 2012 - 22:04

Ahw Sad Rugpijn is echt zooo pijnlijk en onpraktisch..
Sterkte!
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit dacht ik nooit meer te voelen ..... Empty Re: Dit dacht ik nooit meer te voelen .....

Bericht  Jeanette do 23 aug 2012 - 0:31

Auw klote! En niet mee teveel doen he en ook aan jezelf denken. Sterkte!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit dacht ik nooit meer te voelen ..... Empty Re: Dit dacht ik nooit meer te voelen .....

Bericht  Ella do 23 aug 2012 - 1:14

Oh nee meid wat vervelend. het is zo makkelijk alles zeggen wat je beter niet had kunnen doen. Maar dat is zo moeilijk...... Ik hoop dat het snel weer hersteld!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit dacht ik nooit meer te voelen ..... Empty Re: Dit dacht ik nooit meer te voelen .....

Bericht  SparklingEyes do 23 aug 2012 - 5:22

Ella schreef:Oh nee meid wat vervelend. het is zo makkelijk alles zeggen wat je beter niet had kunnen doen. Maar dat is zo moeilijk...... Ik hoop dat het snel weer hersteld!

Ik vind het heel moeilijk om 'stil' te zitten als iedereen druk bezig is .. Voel me dan compleet nutteloos..
Vandaag ook weer een aantal keer door mijn been gezakt van de pijn, mijn vader ( dezelfde rugafwijking, is erfelijk) werd flink boos toen hij het zag .. Gelukkig komt mijn zus morgen mee om te helpen met alles ..

Het is zo moeilijk om rustig aan te doen als je zo graag wilt helpen met alles...
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit dacht ik nooit meer te voelen ..... Empty Re: Dit dacht ik nooit meer te voelen .....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum