Traphekje boven aan de trap.
+4
Floor
Pandora
Roos
Purpleflower
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Traphekje boven aan de trap.
Welk hekje hebben jullie boven aan de trap?
Beneden en bij de keuken heb ik witte klemhekje van Ikea. Vind ik heel fijn.
Maar hoorde dat klemhekjes niet boven aan de trap mogen.
Beneden en bij de keuken heb ik witte klemhekje van Ikea. Vind ik heel fijn.
Maar hoorde dat klemhekjes niet boven aan de trap mogen.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Re: Traphekje boven aan de trap.
Ik zou een klemhekje ook niet boven doen, omdat het gewoon gevaarlijk is als ze er echt aan gaan hangen of duwen, straks gaat die dan ineens los. Ze hebben mooie normale hekjes bij de Prenatal.
Gast- Gast
Wij hebben die van safety door gekocht. Maar voor bovenaan de benedentrap en onderaan de zoldertrap. Ze schijnen makkelijk met één hand te openen te zijn en heel veilig.
Hoe ze in het gebruik zijn weet ik nog niet, ze hangen nog niet
Hoe ze in het gebruik zijn weet ik nog niet, ze hangen nog niet
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij hebben wij "Sanne" van de Gamma, boven en onder.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Wij hebben op de overloop 2 kiddyguard oprolhekjes.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Deze heb ik ook. Alleen in de woonkamer dan. Ik heb trappen in de woonkamer, zowel 1 naar beneden (gang, voordeur, wc) en 1 naar boven (keuken). In de keuken heb ik geen traphek voor de trap richting woonkamer en ook niet voor de trap richt de volgende verdieping. We hebben 5 halve trappen in huis en daar gaan we natuurlijk niet allemaal een hekje voor plaatsenPandora schreef:Volgens mij hebben wij "Sanne" van de Gamma, boven en onder.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
ik heb ook een traphekjes-vraag en plaats die maar even hier (als purpleflower dat goed vindt)
wij moeten ook maar eens op zoek naar traphekjes. ik heb me ingelezen over de kiddy guard, maar ik twijfel of dit wel wat is..
nu moeten wij 2 traphekjes hebben voor op de 1e verdieping; 1 voor de trap naar beneden en 1 voor de trap naar zolder. er zijn hier vast meiden met een soortgelijke nieuwbouwwoning als wij. wij hebben het probleem dat de trap naar zolder 'naast' de deur van de badkamer zit (erachter als de deur open staat) en hierdoor lijkt me een normaal traphekje lastig/onhandig. de buren vinden de kiddyguard geweldig, maar wat is jullie ervaring?
wat zouden jullie doen/adviseren? 1 normaal traphekje voor de trap naar beneden en 1 kiddy guard voor de trap naar zolder??
wij moeten ook maar eens op zoek naar traphekjes. ik heb me ingelezen over de kiddy guard, maar ik twijfel of dit wel wat is..
nu moeten wij 2 traphekjes hebben voor op de 1e verdieping; 1 voor de trap naar beneden en 1 voor de trap naar zolder. er zijn hier vast meiden met een soortgelijke nieuwbouwwoning als wij. wij hebben het probleem dat de trap naar zolder 'naast' de deur van de badkamer zit (erachter als de deur open staat) en hierdoor lijkt me een normaal traphekje lastig/onhandig. de buren vinden de kiddyguard geweldig, maar wat is jullie ervaring?
wat zouden jullie doen/adviseren? 1 normaal traphekje voor de trap naar beneden en 1 kiddy guard voor de trap naar zolder??
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Hun konijntje....kan dat voor zoldertrap? Wij hebben destijds ook over nagedacht maar konden geen constructie bedenken. Vind de gaten namelijk nog steeds eng tussen de treden.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
flower_l: hoe hebben jullie dat nu dan? volgens mij hebben onze buren daar dus ook een kiddy guard..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
koNijntje schreef:ik heb ook een traphekjes-vraag en plaats die maar even hier (als purpleflower dat goed vindt)
Wij hebben ook nieuwbouw en alles was onmogelijk op de overloop, wij hebben dus 2 kiddyguard hekjes. 1 voor de trap naar beneden en 1 voor de trap naar de zolder.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben dit traphekje. Dit sluit zowel boven als onder. Komt bij de G.amma vandaan.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Floor schreef:koNijntje schreef:ik heb ook een traphekjes-vraag en plaats die maar even hier (als purpleflower dat goed vindt)
Wij hebben ook nieuwbouw en alles was onmogelijk op de overloop, wij hebben dus 2 kiddyguard hekjes. 1 voor de trap naar beneden en 1 voor de trap naar de zolder.
Mmmmm wij hebben precies hetzelfde, allen net 2 safety door traphekjes gekocht. Van het weekend maar eens kijken naar de mogelijkheden...
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
koNijntje schreef:flower_l: hoe hebben jullie dat nu dan? volgens mij hebben onze buren daar dus ook een kiddy guard..
Nu niets....daarom mag l niet alleen boven zijn. maar zo'n hekje moet je haast op eerste trede vastmaken lijkt me, omdat die uitsteekt.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: