Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ziekjes hangerig en minder goed.....

5 plaatsers

Ga naar beneden

ziekjes hangerig en minder goed..... Empty ziekjes hangerig en minder goed.....

Bericht  duckie ma 27 feb 2012 - 21:51

A. Had zondag hoge koorts en maandag en vandaag al weer lager gelukkig, maar ze eet erg slecht en zondag eigenlijk helemaal niet. Gelukkig drinkt ze wel redelijk, maar ze slaapt erg veel. Nu loopt ze sinds een week of 4 en het ging steeds beter maar nu ze ziekjes is gaat het weer wat slechter, steeds evenwicht zoeken en valt ze steeds vaker.... Is dat normaal als je ziekjes bent?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziekjes hangerig en minder goed..... Empty Re: ziekjes hangerig en minder goed.....

Bericht  loesje ma 27 feb 2012 - 21:57

ja dat is normaal
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

ziekjes hangerig en minder goed..... Empty Re: ziekjes hangerig en minder goed.....

Bericht  maiadebij ma 27 feb 2012 - 23:50

jahoor dat is normaal. Als ik ziek ben voel ik me ook wel eens draaiend op mijn benen staan, van die slappe benen door de koorst. Hier heb ik ook 2 zieke kinderen thuis die beiden al een tijd lopen, maar ook gewoon wat onhandiger zijn nu.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziekjes hangerig en minder goed..... Empty Re: ziekjes hangerig en minder goed.....

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 0:40

dat is heel normaal, zelf sta je ook iets minder vast op de benen als je ziek bent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ziekjes hangerig en minder goed..... Empty Re: ziekjes hangerig en minder goed.....

Bericht  Nijntje di 28 feb 2012 - 2:09

ik merk het ook hier hoor, als die kleine meid niet zo lekker is. Ook veel meer ongelukjes, dan is ze niet lekker en doet ze zich ook nog zeer...

als je kleine meisje maar wel goed blijft drinken, dat is het belangrijkste.

beterschap!
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

ziekjes hangerig en minder goed..... Empty Re: ziekjes hangerig en minder goed.....

Bericht  Darius di 28 feb 2012 - 2:10

Ze kan ook een oorontsteking hebben, daar wordt je ook wat duizelig van.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

ziekjes hangerig en minder goed..... Empty Re: ziekjes hangerig en minder goed.....

Bericht  duckie di 28 feb 2012 - 2:13

hier valt ze echt soms bij het minste of geringste, maar idd als ik zelf ziek ben ben ik ook niet helemaal top op de benen (had daar niet zo gauw over nagedacht) tis ook continu huilen als er ook maar wat gebeurd ofzo of als iet niet wil... maar ja gelukkig hoef ik alleen donderdag te werken en kan ik lekker bij haar zijn en haar troosten en knuffelen... en kan ze ook lekker gewoon thuis in haar eigen omgeving zijn en in haar eigen bedje ed.

ze drinkt verder wel goed naar mijn idee... niet altijd de hele dag door maar meer af en toe grote slokken



die oorontsteking zal ik eens in de gaten houden, ze heeft het een keer eerder gehad maar toen sliep ze niet en nu slaapt ze wel, ook veel zelfs overdag wel... snachts is het wel wat spoken ed
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziekjes hangerig en minder goed..... Empty Re: ziekjes hangerig en minder goed.....

Bericht  duckie wo 29 feb 2012 - 9:54

Darius schreef:Ze kan ook een oorontsteking hebben, daar wordt je ook wat duizelig van.

ben vandaag naar de dokter geweest en idd aan beide kanten een flinke oorontsteking die flink op spanning staat en misschien ook nog een keelontsteking erbij... (voel me er erg schuldig over dat ik dit niet gemerkt heb)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziekjes hangerig en minder goed..... Empty Re: ziekjes hangerig en minder goed.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum