Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koelkast wordt niet helemaal koud meer

2 plaatsers

Ga naar beneden

Koelkast wordt niet helemaal koud meer Empty Koelkast wordt niet helemaal koud meer

Bericht  TukTuk ma 28 mei 2012 - 9:20

Ik merkte van het weekend dat de koelkast telkens een vrij hoge temperatuur aangaf. Ik heb hem al op de hoogste stand gezet, van het weekend bleef hij toen tussen de 8 en 12 graden schommelen, dus telkens net te hoog, maar hoor net van mijn vriend dat de koelkast nu 15 graden aangeeft.. Veels te hoog dus.

Nu is het een vries/koelkast combi, de vriezer werkt nog wel goed volgens mij, het is in ieder geval nog allemaal bevroren.

Zou het helpen om hem helemaal te ontdooien en x aantal uur uit te laten staan? Of is de kans gewoon groot dat de koelkast aan het overlijden is? Het is al een oude koelkast namelijk..

Vind het een beetje zonde om de gok te wagen om hem volledig te ontdooien omdat er behoorlijk wat voorraad aan eten in de vriezer ligt wat dan weggegooid moet worden, want als het straks niet werkt heb ik voor niks al dat eten weggegooid, want de vriezer werkt wel in ieder geval nog..
Andere optie is namelijk donderdag ff langs de kringloop en hopen dat ik daar voor weinig geld een koelkast kan kopen, en dan zolang de koelkast/vriezer die ik nu heb, alleen als vriezer te gebruiken, tot we geld genoeg hebben om een nieuwe vriezer te kopen.
Maar stel het ontdooien zou wel helpen, zou ik dus ook weer geld besparen omdat ik geen nieuwe hoef te kopen.. Twijfel dus nogal.

Iemand hier ervaring mee?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast wordt niet helemaal koud meer Empty Re: Koelkast wordt niet helemaal koud meer

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 9:29

Was het begin van het einde bij ons, na 2 weken deed ie het niet meer (precies op mijn verjaardagsfeestje met de hele koelkast vol bier, boehoe) Was ook al een oudje. Was overigens alleen een koelkast, dus er viel weinig te ontdooien, ook niet gedaan dus Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast wordt niet helemaal koud meer Empty Re: Koelkast wordt niet helemaal koud meer

Bericht  TukTuk ma 28 mei 2012 - 10:05

Hmm dat is niet echt hoopgevend.. Dan zit er denk ik niks anders op om van de week opzoek te gaan naar een nieuwe.. Balen! Sad
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast wordt niet helemaal koud meer Empty Re: Koelkast wordt niet helemaal koud meer

Bericht  CCC di 29 mei 2012 - 8:51

Hier ook het begin van het einde... Hebben daarna maar een nieuwe aangeschaft...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast wordt niet helemaal koud meer Empty Re: Koelkast wordt niet helemaal koud meer

Bericht  TukTuk di 29 mei 2012 - 8:53

Hmm.. Mijn vriend heeft gister de stand van 5 terug gezet naar 3, en vanmorgen was hij ineens weer 6 graden.. Terwijl hij op stand 5 toch echt kouder zou moeten zijn Koelkast wordt niet helemaal koud meer 394967

Denk dat we toch maar even moeten gaan rondkijken voor een nieuwe..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast wordt niet helemaal koud meer Empty Re: Koelkast wordt niet helemaal koud meer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum