Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stofzuiger doet het ineens niet meer??? Iemand een idee?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Stofzuiger doet het ineens niet meer??? Iemand een idee? Empty Stofzuiger doet het ineens niet meer??? Iemand een idee?

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 0:30

Ik was aan het stofzuigen en hij deed gewoon wat hij moest doen. Vervolgens deed ik hem even uit. Daarna verder niks anders mee gedaan en ik wil hem weer aan doen, doet'ie het ineens niet meer!! Stekker zit er gewoon in, snoer is niet in de war ofzo. Hij geeft ook gewoon aan dat'ie 'power' heeft want dat lampje brandt, maar als ik hem vervolgens aan wil doen gebeurd er niks!

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?? Er moet hier echt even een stofzuiger door het huis en ik heb écht geen geld om een nieuwe aan te schaffen....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Stofzuiger doet het ineens niet meer??? Iemand een idee? Empty Re: Stofzuiger doet het ineens niet meer??? Iemand een idee?

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 0:38

Misschien te warm? Zit de slang verstopt?

Gast
Gast

Stofzuiger doet het ineens niet meer??? Iemand een idee? Empty Re: Stofzuiger doet het ineens niet meer??? Iemand een idee?

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 0:39

Kabelbreuk denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 0:48

Volgens mij zit er niks te verstopt. Ik hoop dat hij misschien te warm was, dus laat hem nu even even afkoelen maar het lijkt me sterkt want zo lang was ik nog niet bezig...

En kabelbreuk? Moet ik dan een nieuwe stofzuiger? En waar kan ik dat aan zien?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:54

Sproet schreef:En kabelbreuk? Moet ik dan een nieuwe stofzuiger? En waar kan ik dat aan zien?
Even aan doen en dan het snoer bewegen, recht trekken, krom buigen en kijken of tie het dan af en toe weer gaat doen.

Gast
Gast

Bericht  Benthe za 2 jul 2011 - 1:57

Misschien de zak vol of filter verstopt?
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:33

Er gebeurd helemaal niks Sad .

Ik heb alles vervangen, bij trekken/draaien aan kabel gebeurd ook niks... Ik heb hem af laten koelen... En er gebeurd helemaal niks! Terwijl hij het wel deed vanochtend!

En de garantie is verlopen... Nou dat wordt de komende maanden met stoffer en blik mijn huis 'schoonmaken'...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:35

Sproet schreef:En de garantie is verlopen... Nou dat wordt de komende maanden met stoffer en blik mijn huis 'schoonmaken'...
Dan ga je er toch even mee naar een onderdelenhuis. Die hebben hem misschien wel zo weer aan de praat voor een paar euro.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:36

Een onderdelenhuis? Wist niet dat dat bestond. Ik ga het eens opzoeken!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:40

Sproet schreef:Een onderdelenhuis? Wist niet dat dat bestond. Ik ga het eens opzoeken!
Ik weet eigenlijk ook niet of dat precies zo heet maar zo heet die winkel bij ons dus wel. :P Maar goed, daar verkopen ze inderdaad onderdelen voor allerlei (huishoudelijke) apparaten maar je kunt er ook dingen heen brengen om te laten maken of ze komen bij je langs om de grotere apparaten te maken enzo.

Laatst aangepast door Purple op za 2 jul 2011 - 2:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:42

Ik ga eens rondvragen hier of we ook zoiets hebben. Thanx!

Gast
Gast

Bericht  MamaVanDarcy za 2 jul 2011 - 3:10

Je woont in Dh toch??

Op de B.eeklaan zit de onderdelenreus

MamaVanDarcy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 59
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 3:13

Hier in de buurt heb je HomeParts.
Maar weet niet of dat overal zit...

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 3 jul 2011 - 0:10

Wij hadden dat laatst ook met onze stofzuiger, hebben hem toen uitgezet, de stofzuigerbak geleegd (wij hebben een zakloze dus al het afval komt in een bak terecht), de filters uitgeklopt en hem van binnen een beetje schoongemaakt, vervolgens deed hij het gewoon weer!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: