Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke zonnebrandcrème?

+22
Darius
Vancity_girl
Mamsie
Floor
*Lookie*
Coco
Printje
Sophiee
meisjesmama
Lonely Goatherd
Purpleflower
Fiebje
Jilke
nillis
Annemie
Liadan
-Ieniemienie-
Linda
Aagje!
Twellie
RiLiJu
Parisienne
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke zonnebrandcrème?   - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebrandcrème?

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 1:25

Voor T gebruik ik de zonnebrandcreme van het DA huismerk en dat gaat prima bij haar. Zelf heb ik echter een erg gevoelig huid en zonneallergie, voor mezelf gebruik ik de zonnebrandcreme van Vichy bedoeld voor op het gezicht (Vichy visage heet 'ie geloof ik?), factor 50, en daarmee kom ik redelijk allergie-vrij de zomer door.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  xxjojootjexx wo 22 aug 2012 - 2:42

Linda schreef:Ik gebruik altijd producten van lavera, daar zit verder geen chemische troep in. Ik gebruik de kids spray variant factor 20. Je hoeft het maar hooguit 2 keer in te smeren, dat vind ik erg handig.
Mijn dochter heeft allergieën, dus ik ben altijd voorzichtig met verzorgingsproducten. Ik wil producten zonder troep, ze heeft een puntgaaf huidje.
Hiervoor had ik ooit een zonnebrandcreme van vichy, maar daar kreeg ze ook allemaal pukkeltjes van.

+1.. Ook van greenjump?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SarahKey wo 22 aug 2012 - 2:46

Ik gebruik zonnebrand van de hema. Je hebt daar ook mini verpakking van en heb er 1 in de verzorgingstas en 1 bij oma staan. Thuis gebruiken we zelf dan een grote verpakking.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Fiwen wo 22 aug 2012 - 3:23

Wij gebruiken La Roche Possay kinder zonnebrand en dan de spray. Ik vind dr crème uit de tube niet lekker smeren en de spray is wat dunner. J. kan nergens anders tegen, wel geprobeerd maar steeds weer uitslag en bultjes dus nu blijven er hier maar bij.
Wel goed oppassen met witte kleding want het geeft lelijke gele vlekken die je er niet meer uit krijgt.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  PiP wo 22 aug 2012 - 4:03

Fiwen schreef:Wij gebruiken La Roche Possay kinder zonnebrand en dan de spray. Ik vind dr crème uit de tube niet lekker smeren en de spray is wat dunner. J. kan nergens anders tegen, wel geprobeerd maar steeds weer uitslag en bultjes dus nu blijven er hier maar bij.
Wel goed oppassen met witte kleding want het geeft lelijke gele vlekken die je er niet meer uit krijgt.
Deze gebruiken wij ook, vind hem ook fijn en nog geen last gehad van vlekken!

F had begin van de zomer warmteuitslag, op het kdv smeren ze net zwitsal. Ik heb toen haar eigen spray meegegeven en het was zo weg!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: