zonnebrandcreme smeren op kdv ?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
zonnebrandcreme smeren op kdv ?
Even een vraag waar ik opeens aan het denken was,
Worden kinderen altijd ingesmeerd met zonnebrandcrème op een kinderdagverblijf als ze met zulk mooi en zonning weer naar buiten gaan ???
Ik smeer mijn kinderen voor ze hier weg gaan al in met zonnebrandcrème, maar vraag me dus af of ze dat bij elke opvang ook doen ? ga het sowieso dadelijk navragen bij de opvang van mijn kinderen
Worden kinderen altijd ingesmeerd met zonnebrandcrème op een kinderdagverblijf als ze met zulk mooi en zonning weer naar buiten gaan ???
Ik smeer mijn kinderen voor ze hier weg gaan al in met zonnebrandcrème, maar vraag me dus af of ze dat bij elke opvang ook doen ? ga het sowieso dadelijk navragen bij de opvang van mijn kinderen
Gast- Gast
Re: zonnebrandcreme smeren op kdv ?
Of het bij elke opvang zo is, weet ik niet, maar het lijkt me wel. Op het kdv waar ik werk smeren we de kinderen in ruim voordat ze naar buiten gaan.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik smeer mijn gastkindjes altijd in voor we naar buiten gaan.
Ik neem aan dat de meeste KDV dat ook wel doen, maar na vragen kan geen kwaad
Ik neem aan dat de meeste KDV dat ook wel doen, maar na vragen kan geen kwaad
Gast- Gast
Toen ik nog op een kinderdagverblijf werkte smeerden wij de kinderen ook altijd in. Wij vroegen wel aan de ouders om thuis 's ochtends eerst in te smeren. De rest van de dag deden wij het nog regelmatig.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Hier word zodra het maar iets zonnig is gevraagd of je zonnebrandcreme wil meenemen voor de kids.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ik smeer Dylan vaak thuis al in en dan doen ze het op het kinderdagverblijf nogmaals.
Gast- Gast
Op het kdv waar mijn zoontje heen gaat smeren ze alle kindjes in. Ik hoef zelf geen zonnebrandcreme mee te geven, dat hebben ze daar (net als de luiers en fruit/koekjes etc.. zit bij de prijs in). Wel net zo prettig!
Gast- Gast
bij mijn kinderen dus ook, ik heb het ze vanmorgen gevraag en ze worden daar ook ingesmeerd voordat ze naar buiten gaan, hoef het ook niet zelf mee te nemen ofzo
Gast- Gast
Mooi dat je het nu weet.
Het kan handig zijn dat ze de kids allemaal insmeren met zonnebrand van daar maar als je een kind met eczeem hebt. Dan hebben ze wel speciale zonnebrand nodig. Wij geven het ook altijd mee.
Het kan handig zijn dat ze de kids allemaal insmeren met zonnebrand van daar maar als je een kind met eczeem hebt. Dan hebben ze wel speciale zonnebrand nodig. Wij geven het ook altijd mee.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Soortgelijke onderwerpen
» Smeren?
» beginnende luieruitslag.... wat smeren jullie?
» zonnebrandcreme
» Welke zonnebrandcreme hebben julie?
» Welke zonnebrandcrème?
» beginnende luieruitslag.... wat smeren jullie?
» zonnebrandcreme
» Welke zonnebrandcreme hebben julie?
» Welke zonnebrandcrème?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: