Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

+10
Jeanette
Rush
Raindrop
Ibbeltje
Zininzon
Blond
Angela_1986
Rovine
girli
FireButterfly
14 plaatsers

Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  FireButterfly di 21 aug 2012 - 5:32

Een vriendin van mij gaf een poosje geleden aan dat ze alleen tv programma's kijkt die met haar vakgebied te maken hebben. Ik vind het zelf heerlijk om tv-series te kijken en andere leuke programma's, die niks met mijn vakgebied te maken hebben. Kijken jullie tv-programma's en tv-series die niks met jullie werk te maken hebben of juist wel?
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  girli di 21 aug 2012 - 5:34

Ik zou zeggen beide. Soms kijk ik iets omdat ik het interessant vind en de rest kijk ik, omdat ik me verveel of gewoon lekker onzin wil kijken.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  FireButterfly di 21 aug 2012 - 6:02

Over mijn vakgebied zijn er geen of weinig tv-programma's. Als ik al iets kijk wat niet over onzin gaat, is het omdat ik het intressant vind buiten mijn vakgebied om.

Dus ik kan jouw reactie dat je beide kijkt wel begrijpen.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Rovine di 21 aug 2012 - 6:08

Ik kijk vooral "domme" programma's, een mooie manier om te ontspannen na een werkdag.

Wel is het bedrijf waarvoor ik werk vaak in het nieuws, dan kijk ik wel eventjes, aangezien die ontwikkelingen ook voor mij persoonlijk relevant kunnen zijn.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Angela_1986 di 21 aug 2012 - 6:13

Over mijn specifieke werkgebied of doelgroep komt niet heel vaak een programma op tv, mijn werkgever is ook maar zéér zelden op tv. Die enkele keer dat het voorkomt vind ik het wel interessant om te kijken!

Er komt natuurlijk wel regelmatig wat over de zorg in het algemeen op tv en dan is het afhankelijk van het onderwerp of ik kijk of niet. Ik kijk dan niet zozeer omdat ik ook 'in de zorg' werk, want dat is nogal algemeen, maar omdat ik het gewoon interessant vind. Als ik een beroep in een totaal andere sector had gehad dan had ik die programma's waarschijnlijk ook gekeken.

Maar ik kijk over het algemeen geen tv om me bezig te houden met mijn vakgebied maar ter ontspanning.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Blond di 21 aug 2012 - 6:14

Nee. Ik ga echt niet 's avonds naar programma's als de TV Makelaar, Huis gezocht, bouwval gezocht en dat soort dingen kijken. Dat vond ik voordat ik in de makelaardij kwam te werken ook al niet leuk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Zininzon di 21 aug 2012 - 6:17

Ik kijk wel veel programma's die raakvlakken hebben met mijn werk (een dubbeltje op z'n kant, eerste hulp bij opvoeden etc), maar wellicht had ik die ook leuk/interessant gevonden als ik ander werk had gedaan.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 6:24

Ik vond het programma de Next Hair Guru vorig jaar erg leuk om te kijken, zo ook Tabatha's Salon Take Over.
Mode programma's vind ik vaak ook heel leuk, ik blijf qua uiterlijke verzorging dus wel in die programma's hangen.
Ik kijk nooit programma's die met de horeca te maken hebben (Herman den Blijker etc), dat interesseert me niet ook al is dat meer het gebied waar mijn werk momenteel over gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 6:32

Televisie is mijn vakgebied, dus tja... TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Ibbeltje di 21 aug 2012 - 6:49

Ik kijk van alles wat, net waar ik zin in heb.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 6:54

Het zal wel sneller mijn interesse wekken. Zeker omdat ik niet veel tv kijk. Sowieso kijk ik graag natuurdocu´s trouwens...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Raindrop wo 22 aug 2012 - 10:48

Beide. Ik vind programma's die met mijn studierichting (ik heb geen werk momenteel) te maken hebben heel erg interessant en leerzaam.
Daarentegen vind ik het ook heerlijk om mijn gedachten op nul te zetten en programma's als GTST, Boer zkt. vrouw etc. te kijken smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 17:58

Dan zou ik dus alleen maar Kindergarten Cop kunnen kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Rush wo 22 aug 2012 - 19:41

Neuh, dan zou ik nooit tv kijken haha.

Ik kijk vanalles, van horeca tot beauty&mode, tot onzin, crime series etc.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Jeanette wo 22 aug 2012 - 20:25

Nee, ik kijk vanalles!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Marin wo 22 aug 2012 - 20:39

Programma's over taal of onderwijs vind ik wel interessant en kijk ik wel eens. Maar ik vind t lekkerder om ontspannende programma's te kijken, zoals series, kook- of reisprogramma's of 'simpele' tv voor de ontspanning.
Quiz shows vind ik ook heel leuk, vooral omdat ik beter ben in de literaire vragen en m'n vriend in de wetenschappelijke.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  _Cyn_ wo 22 aug 2012 - 22:11

Beide...

Ik vind sommige programma's heel interessant, wat met het werk te maken heeft, maar ik kan zeker ook genieten van GTST of een andere 'feel-good' serie :P
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  SarahKey wo 22 aug 2012 - 22:55

Dan zou ik alleen kinderseries en tv programma's kunnen kijken Laughing

Nee hoor ik kijk alles. Wel als er iets over de kinderopvang op is kijk ik wel.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 0:29

Ik kijk helemaal niet veel tv. Terwijl mijn werk wel vaak (al dan niet zijdelings) aan bod komt op tv. Maar ik heb gewoon geen zin om dat allemaal te volgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Rouxxxe do 23 aug 2012 - 0:31

Voor mij zijn er niet veel werkgerelateerde programma's. Als het er is en ik vind het interssant wil ik het wel kijken, maar blijf er niet voor thuis ofzo. Kijk eerder gewoon lekkere weg kijk tv.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TV Programma's werk gerelateerd of juist niet? Empty Re: TV Programma's werk gerelateerd of juist niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum