1e verjaardag
+13
MissD
Fiebje
meisje
studiebol
Theezakje13
Toedels
PapillonRose
kwak
Parisienne
Laced
yes1984
Fearie
Star007
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: 1e verjaardag
Leuke uitnodiging Mirjam! Mijn moeder kan vast ook wel iets in elkaar knutselen op de laptop. Ze is altijd bezig met digi scrappen ( heet dat zo?) en met plaatjes bewerken. Die kan ik dan gewoon bij een drukker af laten drukken? of uitprinten en ergens op plakken ofzo..
D. is op een woensdag jarig , maar we vieren het dan de zaterdag of zondag van te voren.
Ik denk dat we een leuke houten speelgoedkist cadeau doen. Misschien laten we er 1 maken met de print van haar geboortekaartje. Ik denk dat we sowieso een zo'n duw driewieler, vormenstoof, dvd's , prenatalbonnen of een schommel vragen, mocht er iemand vragen wat ze wil.
Ik denk dat we de verjaardag van 14.00-19.00 doen en er dan bij zetten dat mensen mogen blijven eten , maar het even van te voren moeten laten weten ofzo.
Ik heb er al helemaal zin in !!! en heb ook al zin om een leuke verjaardagsoutfit voor haar te shoppen hihi
D. is op een woensdag jarig , maar we vieren het dan de zaterdag of zondag van te voren.
Ik denk dat we een leuke houten speelgoedkist cadeau doen. Misschien laten we er 1 maken met de print van haar geboortekaartje. Ik denk dat we sowieso een zo'n duw driewieler, vormenstoof, dvd's , prenatalbonnen of een schommel vragen, mocht er iemand vragen wat ze wil.
Ik denk dat we de verjaardag van 14.00-19.00 doen en er dan bij zetten dat mensen mogen blijven eten , maar het even van te voren moeten laten weten ofzo.
Ik heb er al helemaal zin in !!! en heb ook al zin om een leuke verjaardagsoutfit voor haar te shoppen hihi
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Re: 1e verjaardag
Floor schreef:Wat een leuke ideeen allemaal.
Die driewieler vind ik ook erg leuk, maar wel zonde dat hij eind november jarig is dan kan ik hem pas volgend jaar weer gebruiken.
Je kunt hem toch ook in de winter gebruiken? als je bijvoorbeeld naar de supermarkt loopt of een blokje om gaat?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 1e verjaardag
» Eerste verjaardag
» 2e verjaardag
» Versiering 1e verjaardag?
» Hoe vier jij je verjaardag?
» Eerste verjaardag