Eerste verjaardag
+3
PapillonRose
PiP
Pommes
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eerste verjaardag
Wij zijn nu al aan het rondkijken/bedenken wat we voor F zijn eerste verjaardag kunnen geven. Buitenspeelgoed zoals een glijbaan vind mijn man onzin omdat we een speeltuin recht voor de deur hebben.
Nu zat ik zelf te denken aan een driewieler of pukylino. Welke is dan het leukst/snaptie het eerst? Of hebben jullie verder nog ideeën?
Voor de familie heb ik een loopauto, duplo en v-tech toet toet auto staan.
Nu zat ik zelf te denken aan een driewieler of pukylino. Welke is dan het leukst/snaptie het eerst? Of hebben jullie verder nog ideeën?
Voor de familie heb ik een loopauto, duplo en v-tech toet toet auto staan.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Re: Eerste verjaardag
Wij gaan waarschijnlijk voor de pukylino, daar hebben ze eerder wat aan.
zal later eens S zijn lijstje plaatsen, zit nu niet op de pc.
zal later eens S zijn lijstje plaatsen, zit nu niet op de pc.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij zijn voor de driewieler gegaan met de eerste verjaardag. Ze liep toen nog niet, dus een driewieler met duwstang leek me praktischer. En we gebruiken hem nog steeds. Ondertussen heeft ze ook een loopfiets en een step, maar ook de driewieler is nog leuk. In het begin is het vooral zelf het ding duwen, trappen met de trappers ging met 1 jaar nog niet. Maar dat was geen probleem, duwen gaat makkelijk en A. vond het prachtig.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben een soort gelijk fietsje binnen en daar scheurt die al meer dan een jaar op rond.
De driewieler daar snapte die niet dat die zelf moet trappen, dat komt nu pas een beetje. Wel sinds een jaar al in gebruik, hij komt zelf vooruit met z'n voeten oude grond of de duwstang.
Ik zou voor het loopfietsje gaan.
R liep trouwens met 11 maanden.
De driewieler daar snapte die niet dat die zelf moet trappen, dat komt nu pas een beetje. Wel sinds een jaar al in gebruik, hij komt zelf vooruit met z'n voeten oude grond of de duwstang.
Ik zou voor het loopfietsje gaan.
R liep trouwens met 11 maanden.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moest even nadenken hoor, is alweer bijna 5 jaar geleden. Maar wij hebben hem toen zo'n loopauto gekocht:
En duplo, en van familie kreeg hij ook best veel duplo, heeft ie heel lang mee gespeeld, en soms pakt ie nog duplo als ie met zijn gewone lego bezig is.
En duplo, en van familie kreeg hij ook best veel duplo, heeft ie heel lang mee gespeeld, en soms pakt ie nog duplo als ie met zijn gewone lego bezig is.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Nog iemand tips?
Pommes- Prater
J. kreeg een xylofoon en muziektafeltje en M. het prinsessenkasteel van Little people.
Die loopauto die Blair plaatst is hier echt een heel groot succes. J. heeft die vorig jaar gekregen en M. speelt nu heel veel met dat ding, bijna altijd als we in de tuin zitten.
Die loopauto die Blair plaatst is hier echt een heel groot succes. J. heeft die vorig jaar gekregen en M. speelt nu heel veel met dat ding, bijna altijd als we in de tuin zitten.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Hier kreeg zoon een loopauto van bobbycar cadeau. Dochter kreeg een poppenwagen.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Stof schreef:Snaptie? Ik ken dat woord niet.
Snapt hij/begrijp hij
Pommes- Prater
Even een up want we hebben besloten om hem een loopfiets van puky te geven. Maar je hebt de pukylino en de puky wutsch. Welke adviseren jullie en is er veel verschil behalve dat de wutsch iets groter is?
Pommes- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» eerste verjaardag
» Eerste verjaardag.
» Cadeautje eerste verjaardag
» uitnodiging eerste verjaardag
» Opa en oma niet op eerste verjaardag
» Eerste verjaardag.
» Cadeautje eerste verjaardag