Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav: Wat doet jouw vriend/man?

+72
Happydobby
SarahKey
Amber-
Rouxxxe
Marie
-Belle-
ShallY
Flippin' Bitch
Caramba
Mida4you
Middleme
Hoochie
Puggle
Parel
_Femme
Slakje
Schaapke
lobster
Dora
Sarah1985
kwak
Shopelle
Pandora
Snack a Jack
RYW
Raindrop
SparklingEyes
Highway
Ooh La La!
Twellie
Carra
Mermaid
Oasis
Lousanne
Lejow
Elliot
Chocoholic
Mamsie
Cato
Rumble
Dennenappel
Parisienne
_Nina
Penny Blossom
GreenGrass
Linnie1985
Reeza
Bliss
PrimaBella
Aagje!
Lise_E
Pompoen
Thunder
Truttebol
Linda
Minx
Kamperseboekenwurm
Lady1984
Snoes
Shisha
Mizz_S
Rush
M@niek
Roxi3
Aziraphale
CCC
Zininzon
Silver
Steep
Marin
Atelier Madame
Lady4
76 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  lobster za 8 sep 2012 - 8:16

Wat grappig raindrop! Wat doet hij precies?
lobster
lobster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Parel za 8 sep 2012 - 9:23

Mijn vriend is installtietechnisch tekenaar & werkvoorbereider.
Hij tekent in een gebouw waar de koelsystemen enzo moeten komen, geloof ik ..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Raindrop za 8 sep 2012 - 9:39

Lipton schreef:Wat grappig raindrop! Wat doet hij precies?

Ik stuur je even een pm smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Puggle za 8 sep 2012 - 22:37

Mijn man is leidinggevende bij de grote rode m Wink en hij studeert er nog commerciële economie bij.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Hoochie vr 14 sep 2012 - 6:14

Mijn vriend is supervisor bij een groot expediteursbedrijf
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Middleme vr 14 sep 2012 - 6:52

Mijn vriend zit in de professionele fotografie.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 7:03

Puggle schreef:Mijn man is leidinggevende bij de grote rode m Wink en hij studeert er nog commerciële economie bij.
?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Aziraphale vr 14 sep 2012 - 7:20

Zelda schreef:
Puggle schreef:Mijn man is leidinggevende bij de grote rode m Wink en hij studeert er nog commerciële economie bij.
?

Elektronica enzo..Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Mida4you vr 14 sep 2012 - 7:38

Hij heeft gewerkt in de glasvezel en vandaag was zijn laatste dag. Per 1 oktober wordt hij zzp'er in de telecom smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 9:46

Birgit schreef:Mijn man werkt bij een telecom bedrijf, hij is daar software engineer.

Hij heeft gisteren te horen gekregen dat zijn afdeling gaat sluiten en dat hij binnenkort geen baan meer heeft ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 9:47

Birgit schreef:
Birgit schreef:Mijn man werkt bij een telecom bedrijf, hij is daar software engineer.

Hij heeft gisteren te horen gekregen dat zijn afdeling gaat sluiten en dat hij binnenkort geen baan meer heeft ...
He bah, da's naar Birgit.. Mijn vriend zit momenteel helaas ook thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 9:52

Maar weet je wat het is, ik heb het wel een beetje aan zien komen. Ze zijn al jaren bezig met onslagrondes, de laatste was net voor onze bruiloft. Toen natuurlijk heel blij dat hij mocht blijven maar het gevoel dat hij ook een keer aan de beurt zou komen bleef een beetje hangen. Ik ben dus totaal niet verbaasd, hij zelf geloof ik wel.
Het heeft in ieder geval niks met zijn functioneren te maken.
Vind het erg voor hem hoor maar ik zit er verder eigenlijk niet mee. Ik ben ook geen stresskip en er staan op dit moment geen grote uitgaven op de planning dat helpt misschien ook wel mee.
Het komt vast allemaal goed en ik hoop dat hij snel iets anders vindt.

In welke branche zoekt jouw vriend een baan Maple?


Laatst aangepast door Birgit op vr 14 sep 2012 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 9:59

Ja datzelfde heb ik ook inderdaad, als ik de afgelopen maanden iets geleerd heb, is het wel dat we met een beperkter budget ook prima kunnen rondkomen. Het scheelt straks wel dat we, als zijn ww eenmaal rond is, netto nagenoeg evenveel overhouden als toen hij nog werkte. Hij was toen een paar honderd euro in de maand aan reiskosten kwijt die niet vergoed werden, die hij nu niet meer heeft.
Nu de ww nog niet rond is kan ik soms wel stressen om het geld, als dat straks geregeld is heb ik er wel meer vertrouwen in.

Het maakt hem opzich niet uit wat hij gaat doen, hij heeft veel helpdesk/klanenservice-achtig werk gedaan maar als hij achterop de vuilniswagen zou moeten dan doet hij dat met evenveel liefde. Hij heeft bijvoorbeeld ook een sollicitatie lopen bij een bouwmarkt. Z'n interesse ligt dus breed, er is maar weinig wat hij echt niet wil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  RYW vr 14 sep 2012 - 10:14

Het is zo moeilijk om nu werkloos te zijn en het is ook erg rot om je vriend/man werkloos te zien worden en zijn... Het risico is een soort terneergeslagenheid als de eerste sollicitatieverzameling niets oplevert, lamgeslagenheid, dat is zo demotiverend... Mijn vriend heeft een tijd geen werk gehad, maar hij heeft afgelopen week eindelijk een baan aangeboden gekregen, en nog in zijn sector ook. Ik kan je niet zeggen hoe opgelucht we beiden zijn, nog niet eens vanwege het geld maar vooral de structuur, de 'zingeving' zeg maar, wat is dat belangrijk, zeg!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 10:19

Ja, dat is het inderdaad ook, die zinvolle invulling van de dag, het 'erbij horen' en meedraaien in de maatschappij. Vooralsnog liggen er in huis ook nog wel genoeg klussen om te doen dus het is nog niet dat de muren op hem afkomen, maargoed, als hij kon kiezen dan had hij natuurlijk liever werk.

Fijn dat jouw vriend inmiddels een baan heeft!! Hopelijk gaat het hier ook snel, en dan het liefst zelfs zónder uitzendbureau.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 10:22

Ik weet niet hoe het met jullie mannen zit maar die van mij heeft in zijn leven nog maar 2x gesolliciteerd, toen was het meteen raak. Weet dus totaal niet wat er op hem af komt.

@RYW: wat fijn dat er bij jullie in ieder geval een last van je schouders gevallen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  RYW vr 14 sep 2012 - 10:53

Maple schreef:Ja, dat is het inderdaad ook, die zinvolle invulling van de dag, het 'erbij horen' en meedraaien in de maatschappij. Vooralsnog liggen er in huis ook nog wel genoeg klussen om te doen dus het is nog niet dat de muren op hem afkomen, maargoed, als hij kon kiezen dan had hij natuurlijk liever werk.

Fijn dat jouw vriend inmiddels een baan heeft!! Hopelijk gaat het hier ook snel, en dan het liefst zelfs zónder uitzendbureau.

Haha, snel ging het helaas niet (1,5 jaar) maar het was toch heel plotseling, dinsdag kreeg hij een belletje van een eerdere veelbelovende connectie, woensdag had hij een gesprek, is ter plekke aangenomen en begint maandag. Zo kan het ook gaan... Maar vroeger had hij ook nooit problemen met solliciteren, maar tegenwoordig solliciteren er zo veel mensen op die ene vacature... De kans dat je erbij zit is gewoon zoveel kleiner, zeker als je uit het niets solliciteert en geen connecties hebt bij een organisatie.

Dat wat jij omschrijft had mijn vriend inderdaad ook, het nuttig voelen en meedraaien in de maatschappij. Tuurlijk is er altijd wat te doen, maar het is toch een bepaalde zelfwaarde die je eraan ontleent, en hoe langer het duurt, hoe zwaarder dat weegt.

Birgit, ik hoop dat je man net zoveel succes heeft met deze keer een baan vinden als de vorige keer! Het scheelt natuurlijk ook erg per sector.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Caramba ma 17 sep 2012 - 15:02

Mijn vriend is op papier automonteur, maar werkt in de botenbouw.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 22:12

Die van mij is personeelsmanager in de zorg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 1:07

.


Laatst aangepast door Rroos op di 18 sep 2012 - 1:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Flippin' Bitch di 18 sep 2012 - 1:47

Mijn vriend heeft dezelfde opleiding als mij gedaan, maar een jaar lang tevergeefs gesolliciteerd in de hulpverlening. Nu tekent hij, voert inspecties uit en doet een korte studie bouwkunde.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  ShallY di 18 sep 2012 - 3:35

Mijn vriend is junior bouwkundig adviseur

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  -Belle- di 18 sep 2012 - 3:46

Mijn man is schipper en heeft een eigenbedrijf met zijn broer
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Marie di 18 sep 2012 - 4:39

Mijn vriend is professioneel muzikant.
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Rouxxxe di 18 sep 2012 - 5:08

Mijn vriend werkt in de beveiliging
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Wat doet jouw vriend/man? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Wat doet jouw vriend/man?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum