Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jongetje overleden na val in recreatieplas

+19
Ella
Coco
Jeanette
Zwerver
maiadebij
Lady4
Rush
Caribbeanlover
Snoes
Lejow
Blair
Alex
Marin
Pien
Ayla
Jezzie
Blond
Angela_1986
Orchidee
23 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jongetje overleden na val in recreatieplas  - Pagina 2 Empty Re: Jongetje overleden na val in recreatieplas

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 22:43

Haal hem zo weg. Maar iemand die ik ken was er dus bij.

Laatst aangepast door Waldorf op zo 19 aug 2012 - 23:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Jongetje overleden na val in recreatieplas  - Pagina 2 Empty Re: Jongetje overleden na val in recreatieplas

Bericht  Rush zo 19 aug 2012 - 22:44

Caribbeanlover schreef:Wat erg zeg! Ik snap alleen niet wat een val ermee heeft te maken aangezien ik er niks over lees.

Hij is in de plas geVALlen? Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lady4 zo 19 aug 2012 - 23:23

Wat verschrikkelijk Waldorf. Je hebt je best gedaan, verwijt jezelf niks.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  maiadebij zo 19 aug 2012 - 23:40

Wat een nare berichten... Arme ouders en familie. En wat lijkt het me vreselijk dit voor je neus te zien gebeuren...

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zwerver zo 19 aug 2012 - 23:41

Hier in Groningen is een 24 jarige pool verdronken die niet kon zwemmen. silent
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover zo 19 aug 2012 - 23:50

http://www.zie.nl/video/algemeen/Man-verdronken-in-de-Maas/m1mzvuqf3g2g

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Jeanette zo 19 aug 2012 - 23:50

Hoorde het gisteren op de radio. Echt zo'n akelig nieuws! Sad
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Jeanette zo 19 aug 2012 - 23:52

Caribbeanlover schreef:http://www.zie.nl/video/algemeen/Man-verdronken-in-de-Maas/m1mzvuqf3g2g

Dat is vlakbij mij! Zwem daar ook vaak! :O
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Caribbeanlover zo 19 aug 2012 - 23:55

He bah wat naar. Ik zat te denken ''Ammerzoden dat ken ik ergens van'' en we hebben onze vakantie geboekt bij Kras die daar gevestigd zit..............toevallig zeg.

Je zou denken dat zo jonge gozer wel kan zwemmen of iig goed.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Blair zo 19 aug 2012 - 23:57

Caribbeanlover schreef:He bah wat naar. Ik zat te denken ''Ammerzoden dat ken ik ergens van'' en we hebben onze vakantie geboekt bij Kras die daar gevestigd zit..............toevallig zeg.

Je zou denken dat zo jonge gozer wel kan zwemmen of iig goed.

Maar zoals ze zeiden is er een sterke stroming, ik kan goed zwemmen maar tegen sommige stromingen zijn mij ook te sterk.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Coco ma 20 aug 2012 - 3:06

Verschrikkelijk al die berichten. Ik las ook dat er alleen dit jaar tot nu toe al zo'n 1100 kinderen vermist zijn geweest aan stranden en plassen, terwijl dit normaal op jaarbasis rond de 700 ligt. Ik vind dat er echt verschrikkelijk veel. Ik snap gewoon echt niet hoe dat kan.
Evenals verdrinken in het zwembadje in de tuin, daar blijf je toch continu bij? Als ik naar de wc moet, moeten ze gewoon even mee naar binnen, of ze nu willen of niet. Ik ga ook echt niet naar een druk strand toe.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 5:54

Nois schreef:Verschrikkelijk al die berichten. Ik las ook dat er alleen dit jaar tot nu toe al zo'n 1100 kinderen vermist zijn geweest aan stranden en plassen, terwijl dit normaal op jaarbasis rond de 700 ligt. Ik vind dat er echt verschrikkelijk veel. Ik snap gewoon echt niet hoe dat kan.

Wat er later verteld werd op de radio (geloof ik) dat ouders hun smartphone dan weer belangrijker vinden en het daardoor gebeurd.

Gast
Gast

Bericht  Ella ma 20 aug 2012 - 7:18

Vreselijk zeg, las het vanmorgen in de krant
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Coco ma 20 aug 2012 - 8:04

Waldorf schreef:
Nois schreef:Verschrikkelijk al die berichten. Ik las ook dat er alleen dit jaar tot nu toe al zo'n 1100 kinderen vermist zijn geweest aan stranden en plassen, terwijl dit normaal op jaarbasis rond de 700 ligt. Ik vind dat er echt verschrikkelijk veel. Ik snap gewoon echt niet hoe dat kan.

Wat er later verteld werd op de radio (geloof ik) dat ouders hun smartphone dan weer belangrijker vinden en het daardoor gebeurd.

Oh ja, klopt. Dat las ik idd ook. Dat zo'n stom stuk speelgoed zoveel belangrijker is.. pale
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  _Nina ma 20 aug 2012 - 8:11

Van het weekend was er bij het Henschotermeer ook weer een jongetje vermist. Gelukkig gevonden, door de zus van mijn collega, die naderhand van het hele strand applaus kreeg smile
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Susan ma 20 aug 2012 - 8:16

Alweer bij het Henschotermeer. Ik vind het een prachtig meer, maar ik vind het er echt eng, zeker als het zo druk is.

Overigens denk ik niet dat ouders hun smartphone belangrijker vinden, maar dat ze een inschattingsfout maken als het gaat om het toezicht dat kinderen op die leeftijd nog nodig hebben op zo'n plek.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  _Nina ma 20 aug 2012 - 8:20

Ik denk dat dat van die smartphones ook wel meevalt. Vroeger lazen de ouders een boek/deden een kruiswordpuzzel en kon dit ook gebeuren. Een kind kan in een oogwenk ineens verdwenen zijn, en als het dan zo druk is dan vind je het zo snel ook niet weer terug, met als gevolg dat het kind daardoor alleen nog maar de kans krijgt om vérder weg te lopen.
Ik denk ook dat er niet meer kinderen vermist zijn dan andere zomers, misschien dat het meer onder de aandacht wordt gebracht omdat er deze zomer we relatief veel kinderen helaas door overleden zijn. Maar verder denk ik dat dit een probleem van elke zomer is.

_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Printje ma 20 aug 2012 - 8:23

Evenals verdrinken in het zwembadje in de tuin, daar blijf je toch continu bij? Als ik naar de wc moet, moeten ze gewoon even mee naar binnen, of ze nu willen of niet. Ik ga ook echt niet naar een druk strand toe.

Ik snap het ook niet, ik hou R in het zwembad of thuis bij het badje continue in de gaten, ik verlies hem echt niet uit het oog. Moet ik in mijn tas iets pakken in het zwembad zet ik hem zo neer dat ik hem nog zie. Naast dat het idd miscommunicatie kan zijn vind ik ook dat je als ouder bij water gewoon 3 dubbel zo goed moet oppassen, omdat je EN weet dat kinderen zo weg zijn EN omdat het gewoon gevaarlijk is bij water.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  _Nina ma 20 aug 2012 - 8:25

Ik snap niet zo goed dat jullie zo stellig kunnen beweren dat jullie dit niet zal gebeuren.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 8:25

Susan schreef:

Overigens denk ik niet dat ouders hun smartphone belangrijker vinden, maar dat ze een inschattingsfout maken als het gaat om het toezicht dat kinderen op die leeftijd nog nodig hebben op zo'n plek.
Dat denk ik ook.

Gast
Gast

Bericht  Rumble ma 20 aug 2012 - 8:27

Bah ik vind dit zulke nare berichten altijd! Cry
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Printje ma 20 aug 2012 - 8:28

_Nina schreef:Ik snap niet zo goed dat jullie zo stellig kunnen beweren dat jullie dit niet zal gebeuren.

Omdat ik door al deze verhalen extra extra extra op mijn hoede ben en hem gewoon niet los laat. Misschien heel panisch en overdreven maar liever dat als mijn kind daar alleen in het water.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 8:28

_Nina schreef:Ik snap niet zo goed dat jullie zo stellig kunnen beweren dat jullie dit niet zal gebeuren.
Ik proef dat inderdaad ook heel erg, wat ik eerder al aangaf in dit topic.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 20 aug 2012 - 8:29

Ik ook niet...
En wat er verteld werd op de radio over de smartphone.. tja.. dat zal ongetwijfeld ook flink opgeblazen zijn.
Toen mijn ex vriend verongelukt was en ja gedronken had en woorden had gehad met een vriend, maar niet bezopen was, werd het verhaal op iedere straathoek groter en heftiger. Aan het einde had hij knallende ruzie, had hij gevochten en was hij straalknetterzat.

Wat er al zo vaak gezegd wordt in dit topic, je kijkt 2 tellen de andere kant op, omdat je geroepen wordt, omdat je wat aan moet pakken of wat ever, en je kindje kan al weg zijn. En tja, dat is in een winkel tussen een kledingrek wat minder gevaarlijk dan bij een sloot/zwembad/zee/plas/water wat dan ook... Maar het gebeurd wel.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Susan ma 20 aug 2012 - 8:30

Ik ben er juist heel bang voor, ik krijg nachtmerries van dat soort dingen, daarom heb ik deze hele zomer niet naar het Henschotermeer gewild, andere jaren kwamen we er heel vaak. Maar een boek lezen of een kruiswoordpuzzel maken is er voor ons echt niet bij als we met de kinderen gaan zwemmen, het is echt meelopen, in de buurt blijven, mee het water in.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: